Goedemorgen..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 06:50 schreef Rucky het volgende:
Zat die alweer vol?Ik vroeg me al af waarom ik niet meer kon reageren.
Die komt pas net uit d'r bedje rollenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
ik gok op rachel.
voor in de OP:
mogguh.![]()
wakker worden
Je bent geweldig! Ik meen dat er stond dat het nummer nog aangepast moest worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Cat22 het volgende:
Nummer in de TT aangepast. Wordt automagisch opgehoogd als je een nieuw deeltje in de reeks maakt.
Goedzo! anders :quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent geweldig! Ik meen dat er stond dat het nummer nog aangepast moest worden.
Zal er volgende keer beter op letten..
Voor mij begon die gisteren al... alhoewel.. ik nog bereikbaarheidsdienst heb. Mja het gaat om het ideequote:
Jij had het veel te drukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Voor mij begon die gisteren al... alhoewel.. ik nog bereikbaarheidsdienst heb. Mja het gaat om het idee
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef JK1982 het volgende:
En gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Je snapt het idee toch ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje, da's nog pre-Josje.
/wijsneus
Dat klinkt niet best maffe..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef maffemuts het volgende:
Nou... nu gaan we zitten wachten op de HA die hierheen komt ivm de kleine jongen... blijften zakt nu ook veel weg
schiet mij maar lek...
Nou, eerlijk gezegd ben ik door mijn optie's heen... enige dingen die overblijven : of zijn glucose spiegel is niet goed (heeft 1x eerder gehad tijdens een opname waar naar later een nierbekkeninfectie uitkwam) of zijn niertjes die weer ergens n opdonder van gehad hebben...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best maffe..
Enig idee wat er aan de hand is, of totaal niet?
Hmm, vervelend zeg, ook (of vooral) voor die kleine..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik door mijn optie's heen... enige dingen die overblijven : of zijn glucose spiegel is niet goed (heeft 1x eerder gehad tijdens een opname waar naar later een nierbekkeninfectie uitkwam) of zijn niertjes die weer ergens n opdonder van gehad hebben...
Gelukkig ben ik geen dokter en ga ik niet zitten googlen.. ik wacht braaf op de HA die elk moment kan aanbellen.
(oh en voor de geintreseerden 'slechts lichte verhoging van 38,2' )
Minder,quote:
Glucose bleek te laag te zijn, heeft nu n shotje glucose gehad en moet de rest van de dag nog ORS met extra suiker hebben en dan zou het beter moeten zijn... zo niet morgen contact opnemen met HAP. Dit kan komen door dat hij al een aantal dagen veelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
Vervelend voor die kleine van je maffemuts, succes in ieder geval. (hoe oud is hij eigenlijk?)
Zieke kinderen vind ik altijd zo rot, je krijgt er een beetje een machteloos gevoel van.
Nou dus welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Suiker eten dat zal pas een straf voor hem zijn.
Nee Rucky, ik kan het op mn telefoon kijken!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Minder,
Moest ik voor jou nog Jerey shore regelen?
Dat is toch geen kijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee Rucky, ik kan het op mn telefoon kijken!!maar suuuuper bedankt!
YES!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef DJMO het volgende:
@Vanelle: kweet niet wat er mis was, maar heb 'm nogmaals binnengehaald, en nu doet iet wel.
Als ik eraan denk zal ik straks even kijken, ben alleen pas om 21.00 thuis..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
YES!!!!!![]()
![]()
Heb er nog 2 sinds gister.
Als je deze leuk vindt en ik heb die anderen geprobeerd of ze werken stuur ik die ook als je wilt.
Tips:
Hints vragen haalt je beoordeling naar beneden
Insecten verzamelen voor Grissom levert je dan weer pluspunten op
@JK:
Zonet de hulpcilinder van de motor gereviseerd, was best wel een bende binnenin.
Nog ff een nachtje laten staan met ingeknepen koppeling om de laatste lucht er uit te krijgen en dan ff proberen.
Zou je trouwens iets voor me willen doen?
Zet je motor eens op de bok, zet em in 1 zonder te starten, knijp koppeling in en draai aan je achterwiel.
Gaat dat bij jou ineens soepel of moet je'm eerst door een "momentje" heen draaien?
Want als het nu niet opgelost is denk ik dat m'n platen plakken, ik moet dus door een "moment" draaien.
Maar weet niet of dat normaal is, nooit eerder op gelet......
Dat suggereert nog dat het ergens over gaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef Rucky het volgende:
Ik heb gelezen waarover het ging en dat was meer als voldoende.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat suggereert nog dat het ergens over gaat![]()
't is beter dan niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef maffemuts het volgende:
Hier krieltjes, bal gehakt en mais op t menu... hoe bedoel je een 'lazer van m'n bord maaltje' ?
Der is hier afgelopen uur ook niets gebeurt.quote:
Duh!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is hier afgelopen uur ook niets gebeurt.
De mini playbackshow en de soundmixshow waren vele malen beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Duh!
TVOH kids op tv. Dat smelt onze hartjes.
Fixed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Merlijn het volgende:
Oh ja, zou het bijna vergeten! Top Gear Bier Tijd!
Met jou kan ik praten.quote:
P'ciesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Top gear was 15 jaar geleden tof.
Zelfs de herhalingen van Top Gear zijn tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Top gear was 15 jaar geleden tof.
Onzin, deze kinders zingen zelf en de meesten nog erg goed ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
De mini playbackshow en de soundmixshow waren vele malen beter.![]()
Bijna alles wat nu te zien is is maar een slap aftreksel.
Spiegel gevonden offeuh......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
En on a side note: ik ben vanmiddag spontaan verdronken een paar van de mooiste ogen die ik ooit gezien heb....
Oh spannendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
En on a side note: ik ben vanmiddag spontaan verdronken een paar van de mooiste ogen die ik ooit gezien heb....
Heb je eindelijk mijn foto's gevonden!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zelfs de herhalingen van Top Gear zijn tof(en natuurlijk bier!
)
Zal z'n dochter wel weer wezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh spannend
't is lente hè, looooooovee is in the air
Nope...quote:
Tuurlijk! Maar nooit goed gekeken...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je eindelijk mijn foto's gevonden!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
Mijn dochter heeft mijn ogen. Die herken ik uit duizenden
Vreemd..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoi allemaal. Ik probeer een topic te openen. maar er komt telkens te staan dat ik geen reactie heb neergezet. Meer mensen last van?
Het zal ook weer es niet, vreetschuitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pepernoten! Net gevonden in de kast vinden mijn weg naar mijn mond
Ik kon vandaag niet weer een bus pringles leegvreten natuurlijk :pquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het zal ook weer es niet, vreetschuit
Trustte meissie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet weer een bus pringles leegvreten natuurlijk :p
Naaaah nu maar in bedje gaan liggen en hopen dat ik snel in slaap val. Morgen werken.
Slaap lekker allemaal (Papabear)
ik snap, denk ik, wat je bedoelt.quote:
Ik kan niemand de schuld gevenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
8:40 was ik eruit oidze hebben me lekker laten liggen
* Rucky balkondeuren en het geluidsvolume opengooit.quote:
Lekker toch, ik zit me te bedenken wat ik zal gaan doen van het weekend.quote:
De luxe! 3:30 hier, 2e ronde 6:30...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
8:40 was ik eruit oidze hebben me lekker laten liggen
Die ogen hè.. Lekker gedroomd?quote:
DAT zal het zijnquote:
Zat ik eerst met mambo nr 5 in mijn hoofd en nu:quote:
Help ik je even ervanaf....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zat ik eerst met mambo nr 5 in mijn hoofd en nu:
Een eigen standbeeld krijgen terwijl je nog leeft......quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Papabear het volgende:
Is één van jullie toevallig zijn/haar aap kwijt? Hij staat bij mij op het dak en wordt momenteel rustig gehouden met bananen
[ afbeelding ]
Niet bijzonder. Wel apartquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een eigen standbeeld krijgen terwijl je nog leeft......
Jij moet wel héél bijzonder zijn.
Jij bent bijzonder apart.quote:
Heeft de buurman vanmiddag neergezet. Hier nog een fotoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef vannelle het volgende:
Wel leuk trouwens, hoe kom je er aan als ik vragen mag?
quote:
* vannelle geeft pringlesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb zin in pringles!!!!!!!!! En k heb zin in slapen... Gok dat het laatste beter is voor de lijn
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :pquote:
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :p
Kan k hier ook een opruimdienst fiksen?
Was daar niet al een topic voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand in de buurt van Assen met een flinke schuur waar best tijdelijk wat spullen kunnen worden opgeslagen?
Altijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..
Waarom zou je dan nog opruimen?quote:
Naaaah als ik mn best doe kan het best 2 weken goed gaan en mooi opgerumd blijven... Alleen ik heb zoveel rommeltjes enzo.. En de woonkamer staat nu ook wat zooi voor iemand anders uitzetquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
M. heeft gelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb onderhandeld, ik mag 5 prinles en daarna door met de wortels... Ik heb er nog 3.
Terugpesten kn, mrgen om 7 u het bed om op een verjaardagspartijtj te gaan en M. Dan aanwijzen ls klimrek
Je bent een slechte onderhandelaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb onderhandeld, ik mag 5 prinles en daarna door met de wortels... Ik heb er nog 3.
Terugpesten kn, mrgen om 7 u het bed om op een verjaardagspartijtj te gaan en M. Dan aanwijzen ls klimrek
Opent een busje. Wink, wink.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ze zijn op!!!!!!!!! Hel en verdoemenis
De klinkers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
You go girl!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gewoon die andere bus uit de kast pakken
Tis pas 12 uur man. De avond begint net.quote:
Dat is een teken dat ook jij naar je nest moetquote:Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef Rucky het volgende:
En de lamp in de woonkamer heeft besloten ermee op te houden.
Ik durf niet in het donker te gaan slapen.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ook jij naar je nest moet
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze toboquote:Op zondag 18 maart 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik durf niet in het donker te gaan slapen.
Je kent me ondertussen te goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze tobo![]()
Is dit een leuke sc?quote:
Het is best leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dit een leuke sc?![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke sc
Op het wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze tobo![]()
Mijn normale SC is geslotenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op het wat?
(Ik hoor al in mijn nest te liggen... maar verrek van de rugpijn... kan alleen half hangen op mijn bureaustoel.. das nog enigzins dragelijk...)
UDOWU. Opzich was dat echt zo'n bagger sc, maar wel leuke users op gegeven moment. Maarja er kwamen altijd wat van die users zuigen, gewoon zieken. En daarom is die nu weer dicht en ik denk voorgoedquote:
En die zit draadloos aan mijn mobo.quote:
jezelf op een bordquote:
Mamaplank.quote:
quote:
2 zelfs!quote:
* Rucky glaasje water haalt.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:43 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik maar een paracod of 2 achterover sla en alsnog mijn mand opzoek... mijn hersens willen vandaag niet meer
Wel compressor, met stofzuiger heb je kans dat je alles kapot maakt hequote:Op zondag 18 maart 2012 00:45 schreef Ireth het volgende:
Op mijn mobo en graka zit momenteel voornamelijk stof zo te horen... morgen de boel maar weer open schroeven en de blazer er op zetten
De lucht uit een compressor bavat een heel klein beetje olie dus dat moet je nooit doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel compressor, met stofzuiger heb je kans dat je alles kapot maakt he
Deze zetten we er altijd op... (van grote afstand hoor.. zet hem er niet letterlijk in met zijn tuitquote:Op zondag 18 maart 2012 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel compressor, met stofzuiger heb je kans dat je alles kapot maakt he
Serieus? Ik dacht altijd als je een goede compressor had dan niet. Blazen komt vocht mee, stofzuiger is statisch. Wat moet je dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
De lucht uit een compressor bavat een heel klein beetje olie dus dat moet je nooit doen.
Volgens mij heb ik ook zo'n ding, werkt dat voor alle toetsenborden?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deze zetten we er altijd op... (van grote afstand hoor.. zet hem er niet letterlijk in met zijn tuit)
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n luchtbed/zwembad oppompding...
Bij mij niet. Moest zelfs een compleet nieuwe voeding kopen, omdat die kaart zo nodig extra stekkertjes moest hebben om stroom te kunnen slurpenquote:
Yep, die olie is nodig om de compreccor te smeren. Het beste zijn die perslucht bussen die je kan kopen. Zelf gebruik ik de stofzuiger en dan gewoon voorzichtig doen. Niet te dichtbij en bij de ventilatoren met je vinger de ventilator "tegenhouden". En als je de stofzuigermond ook nog even ontlaat door hem tegen een blank stuk kachelleiding te houden is het geen probleem.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd als je een goede compressor had dan niet. Blazen komt vocht mee, stofzuiger is statisch. Wat moet je dan?
Jouw graka zit alleen aan je voeding.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij niet. Moest zelfs een compleet nieuwe voeding kopen, omdat die kaart zo nodig extra stekkertjes moest hebben om stroom te kunnen slurpen
Nee, er zitten 2 van die dingen in Ati HD58nogwatquote:
2 aparte kaarten dus, die weer met een kabeltje met elkaar zijn verbonden. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 18 maart 2012 01:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, er zitten 2 van die dingen in Ati HD58nogwat
en die moesten apart stroom hebben via aparte stekkertjes
Ze zitten vast aan jou mobo via pci sloten, maar niet op jouw mobo. Ik heb ze wel op m'n mobo liggen, maar ik heb ook een laptopquote:Op zondag 18 maart 2012 00:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij niet. Moest zelfs een compleet nieuwe voeding kopen, omdat die kaart zo nodig extra stekkertjes moest hebben om stroom te kunnen slurpen
Dan werken ze samen als één krachtige kaart.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 aparte kaarten dus, die weer met een kabeltje met elkaar zijn verbonden. Weet het verder ook niet
Klopt, PCI-Equote:Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ze zitten vast aan jou mobo via pci sloten, maar niet op jouw mobo. Ik heb ze wel op m'n mobo liggen, maar ik heb ook een laptop
Ja, dat zei de verkopert ook iddquote:Op zondag 18 maart 2012 01:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan werken ze samen als één krachtige kaart.
volgens mij zit dat bij mij op allebei die kaarten (hebben allebei HDMI en nog wat stekkertjes)quote:Op zondag 18 maart 2012 01:08 schreef Rucky het volgende:
Ik heb er wel een tweede in mijn pc zitten maar die is er zodat ik er mijn beamer op kan aansluiten.
ehmm. ik kan me vergipsen, maar had jij niet maar één kleuterquote:Op zondag 18 maart 2012 08:25 schreef Merlijn het volgende:
Moggel!
Weer niet uitgeslapen. Heb twee kleuters in huis die er niet mee eens waren...
Ja klopt, en die is er geeneensquote:Op zondag 18 maart 2012 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehmm. ik kan me vergipsen, maar had jij niet maar één kleuter
Hi!quote:Op zondag 18 maart 2012 10:49 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames en heren...
*Maffe brunch op tAfel gooit
* gaat naast Merlijn zitten.quote:
Dat is ze toch?quote:
Idd.... dit is wel heeeeeeeel slow.quote:
quote:
Hadden jullie dat niet 3 uur geleden kunnen zeggen? Nu heb ik zelf maar de boel hier opgeruimd uit verveling.quote:
Dat parket kom ik nog bij/met je doen, zoals beloofd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
Mocht je je vervelen hier moet er nog gestofzuigt worden, parket in de gang leggen en de keuken moet nog worden gedaan.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef JK1982 het volgende:
Zijn die 3 pakken pakket laminaat nou nog niet gelegd? Rucky, schaam je..
Zoals je wist was/ben ik werkenquote:
Ik kan vandaag bewust geen klokkijken, derhalve krijg ik meer urenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef DJMO het volgende:
even op de tijden letten, dat bericht hier was vóór m'n whats app naar je
Deze schiet niet echt op inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 zocht naar het nieuwe topic, maar jullie zaten nog steeds in het huidige
Niks gemist vanavond dus? Dan ga ik ook maar effe zappen..
Ik heb helaas niet veel te bieden, alleen een 1ps bed die ik niet eens kan komen brengenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
De meesten hadden het vast al wel gezien, maar onze hulp is weer nodig[GEZ] Inboedel.
ja, ik denk dat ik ook maar eens even kijk of er nog wat in de koelkast staat..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Deze schiet niet echt op inderdaad
*schenkt nog een wijntje in
Ik was er al mee bezig maar wel lastig dat het aan de andere kant van Nederland ligt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
De meesten hadden het vast al wel gezien, maar onze hulp is weer nodig[GEZ] Inboedel.
Daar kan je vast nog wel iemand anders mee blij maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet veel te bieden, alleen een 1ps bed die ik niet eens kan komen brengen
sjit heppensquote:Op maandag 19 maart 2012 07:22 schreef DJMO het volgende:
*mompelt iets over kinderen en naar school brengen enzo
Als ik de berichten mag geloven wordt het de hele week mooi weer. Dat wordt weer lekker brommeren dus!quote:Op maandag 19 maart 2012 07:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
sjit heppens
Gelukkig schijnt het zonnetje... maakt het toch allemaal gevoelsmatig beter
* Rucky pakt al een zak drop voor je.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
God allemachtig
Ik heb zooon keelpijn
quote:Radboud Universiteit: onderzoek naar bijzondere taalfout
‘Ik ben een van de zeldzame mannen die niet de hele dag aan seks denkt.’ De grammaticale fout in deze zin (‘denkt’ hoort ‘denken’ te zijn) wordt in tachtig procent van dergelijke constructies gemaakt. Taalwetenschappers van de Radboud Universiteit hebben een verklaring, die ze zaterdag 4 februari presenteerden op de jaarlijkse Taalkunde in Nederland-dag.
De Nijmeegse taalwetenschappers onderzochten 268 zinnen van dit type, die ze vonden op het internetforum Fok!. Ze kozen voor die bron omdat het hen ging om spontaan geschreven tekst, waar mensen niet al te lang over nadenken en waarbij geen eindredacteur is die hen verbetert. In maar liefst 80 procent van de gevallen bleken schrijvers te kiezen voor de ‘foute’ persoonsvorm in deze constructie. Waarom?
Slechts twee factoren bleken ertoe te doen: of er wel of niet een zelfstandig naamwoord staat in de eerste helft van de constructie en of de constructie een bepaald contrast oproept. Staat er ‘een van de velen’ in plaats van ‘een van de vele deelnemers’, dan kiezen schrijvers nog vaker – in negentig procent van de gevallen – voor de ‘foute’ persoonsvorm. En wat dat contrast betreft: het blijkt dat mensen deze constructie vooral gebruiken om duidelijk te maken dat iemand een bijzondere eigenschap heeft of iets afwijkends doet.
Thank youuu !quote:
zacht laurier.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef Rucky het volgende:
Ik ga vanmiddag nog halen heb je een voorkeur welke drop?
Je moet juist harde drop hebben. Het is de zuigbeweging die goed voor je keel is.quote:
Tjezus.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laat de dropjes maar zitten, net bloeduitslag binnen, het is pfeifferschijnbaar kunnen daardoor ook je amandelen ontstoken zijn
Daar helpen geen dropje tegen inderdaad.. Sterkte..quote:Op maandag 19 maart 2012 15:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laat de dropjes maar zitten, net bloeduitslag binnen, het is pfeifferschijnbaar kunnen daardoor ook je amandelen ontstoken zijn
Nee, ze wilt me niks geven, omdat die amandelen stoer doen door pfeiffer zouden medicijnen er niet tegen helpenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar helpen geen dropje tegen inderdaad.. Sterkte..
Mag je nu dan wel aan de antibiotica, nu de uitslag bekend is?
Ha leuk! Iemand ging laatst op mij googlen en vond dit:quote:
bronquote:Vandaag staat in De Pers een wat merkwaardig interview met actrice en presentatrice Nicolette van Dam. Het interview gaat namelijk helemaal nergens over en er lijkt geen enkele aanleiding voor te zijn. Een diepte-interview is het evenmin, maar toch levert het krantenartikel wel een paar aardige zinnen op. Zoals de uitspraak van Van Dam dat ze de avond voor het interview is gaan stappen en te veel gedronken heeft: ‘Superleuke avond gehad, maar ik voel me nu minder super. Brakketak’ (De Pers, 18-10-2010).
Brakketak zal wel – het is maandagochtend, dus laten we er maar eens een gewichtige taalkundige term tegenaan gooien - een reduplicerende vorming zijn op basis van het woord brak in de betekenis gammel, vergelijkbaar met woorden als haaibaai, hittepetit, hossebossen, kissebissen, roezemoezen en viezevazen. Brakketak is trouwens geen vinding van Nicolette van Dam, want op internet blijkt deze reduplicatie wel vaker voor te komen. Zo schreef ene Chantal op 26 maar 2004 op het Brommerforum: ‘Ik ben de nacht ervoor uitgeweest hoor... dan ben ik dus brakketak!’.
Volgens De Pers kun je van Nicolette van Dam veel zeggen, maar niet dat ze camerageil is. De Pers drukt zich echter wat fatsoenlijker uit: ‘Iedereen denkt dat ze altijd maar camerahitsig is, maar dat is een misvatting.’ Net als mediahitsig de salonfähiger variant is van mediageil, zo kan camerahitsig blijkbaar ook worden gebruikt als variant van het gewonere woord camerageil. Vaak wordt camerahitsig echter nog niet aangetroffen in onze taal. In het Nederlandse krantencorpus van de afgelopen 20 jaar is het woord zelfs nog nooit eerder gevonden. Waarmee het bericht over Nicolette van Dam in elk geval taalkundig gezien een primeur heeft.
De varianten mediahitsig en camerahitsig verraden vooralsnog niet een nieuwe taalkundige trend. Tot nu toe zijn alleen naast mediageil en camerageil varianten op hitsig aangetroffen. Woorden als publiciteitsgeil, machtsgeil, regeergeil en geldgeil moeten het tot dusver stellen zonder de 'nettere' synoniemen publiciteitshitsig, machtshitsig, regeerhitsig engeldhitsig.
Trouwens, stukje van artsennet.nlquote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ze wilt me niks geven, omdat die amandelen stoer doen door pfeiffer zouden medicijnen er niet tegen helpen
Tja je vind er vast geen zak aan maar de enige remidie is rust houden.. Mijn broertje en schoonzusje hebben het allebei gehad en als je dus te snel weer actief gaat doen kan het nog jaren sluimerenquote:
Haha gekkie, toch lief dat je het zou willen proberenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan verder helaas vrij weinig voor je doen, vrees ik..
Dat wordt dan een maandje rustig aandoen en naar je lichaam luisteren. Wel doen, anders duurt het herstel langer.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha gekkie, toch lief dat je het zou willen proberen
Lekker Hollansche kostquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef maffemuts het volgende:
Vanavond op t menu : Puree, rode biet en een bal gehakt.
Je vergeet één ding: en dan foto'ssss!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef maffemuts het volgende:
Morgen komt m'n dinnetjuh (kapster) ons weer even in model knippen.. dan Do-avond weer een kleurspoeling er ingooien en dan vind ik t weer leuk geweest... (en dat vind m'n portomoniks ook)
Vrijdag op z'n vroegst... maar alleen als ik me dan goed voel, want zie er nu letterlijk uit als een wandelend lijk en moet nog 40uur deze weekquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je vergeet één ding: en dan foto'ssss!
Hmmz, dat klinkt niet best. Dan zou ik zo maar snel mijn mandje op gaan zoeken als ik jou was..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vrijdag op z'n vroegst... maar alleen als ik me dan goed voel, want zie er nu letterlijk uit als een wandelend lijk en moet nog 40uur deze week
Ohohoh.. en de dokter heeft nog wel gezegd dat je rust nodig hebt..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mwahh zit gewoon nog op het forum te kloten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Achja, morgen ben ik vrij en is Deniz bij mn ouders.. Dus kan ik de heeeele dag slapen!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:23 schreef JK1982 het volgende:
Verdorie, weer op de bank in slaap gevallen. Nouja, ben maar gauw naar boven gegaan en lig nu in bed, haha! Welterusten!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:27 schreef JK1982 het volgende:
Ach, ik ben al met al ook maar wakker gebleven..
Goedemorgen!
Ik heb zo weer de hele dag om uit te rusten op mijn werkquote:
Ik zit al bijna op mijn werk maar ik heb gvd mijn overstap naar de bus gemist. Nu moet ik een kwartier wachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb zo weer de hele dag om uit te rusten op mijn werk
Ik denk dat ik maar eens ga douchen... Half 8 moet ik de deur weer uit..
Leuke plek om een meeting te houden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 kijkt of hij ergens een naakte Hawaïaanse deerne op het strand ziet liggen met een paar gebronsde borsten..
Nope..
Dus geil? Mwoah.. Maar ik zou er best een tijdje willen vertoeven!
Of "Waar vogeltjes je auto onder schijten.."quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Ireth het volgende:
In het kader van de beginnende Lente morgen stel ik voor dat het volgende topic "#48 Waar de vogels je om de oren fluiten.." gaat heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |