Je vergeet één ding: en dan foto'ssss!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:57 schreef maffemuts het volgende:
Morgen komt m'n dinnetjuh (kapster) ons weer even in model knippen.. dan Do-avond weer een kleurspoeling er ingooien en dan vind ik t weer leuk geweest... (en dat vind m'n portomoniks ook)
Vrijdag op z'n vroegst... maar alleen als ik me dan goed voel, want zie er nu letterlijk uit als een wandelend lijk en moet nog 40uur deze weekquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je vergeet één ding: en dan foto'ssss!
Hmmz, dat klinkt niet best. Dan zou ik zo maar snel mijn mandje op gaan zoeken als ik jou was..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vrijdag op z'n vroegst... maar alleen als ik me dan goed voel, want zie er nu letterlijk uit als een wandelend lijk en moet nog 40uur deze week
Ohohoh.. en de dokter heeft nog wel gezegd dat je rust nodig hebt..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mwahh zit gewoon nog op het forum te kloten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Achja, morgen ben ik vrij en is Deniz bij mn ouders.. Dus kan ik de heeeele dag slapen!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:23 schreef JK1982 het volgende:
Verdorie, weer op de bank in slaap gevallen. Nouja, ben maar gauw naar boven gegaan en lig nu in bed, haha! Welterusten!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:27 schreef JK1982 het volgende:
Ach, ik ben al met al ook maar wakker gebleven..
Goedemorgen!
Ik heb zo weer de hele dag om uit te rusten op mijn werkquote:
Ik zit al bijna op mijn werk maar ik heb gvd mijn overstap naar de bus gemist. Nu moet ik een kwartier wachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb zo weer de hele dag om uit te rusten op mijn werk
Ik denk dat ik maar eens ga douchen... Half 8 moet ik de deur weer uit..
Leuke plek om een meeting te houden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 kijkt of hij ergens een naakte Hawaïaanse deerne op het strand ziet liggen met een paar gebronsde borsten..
Nope..
Dus geil? Mwoah.. Maar ik zou er best een tijdje willen vertoeven!
Of "Waar vogeltjes je auto onder schijten.."quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Ireth het volgende:
In het kader van de beginnende Lente morgen stel ik voor dat het volgende topic "#48 Waar de vogels je om de oren fluiten.." gaat heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |