Deze schiet niet echt op inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 zocht naar het nieuwe topic, maar jullie zaten nog steeds in het huidige
Niks gemist vanavond dus? Dan ga ik ook maar effe zappen..
Ik heb helaas niet veel te bieden, alleen een 1ps bed die ik niet eens kan komen brengenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
De meesten hadden het vast al wel gezien, maar onze hulp is weer nodig[GEZ] Inboedel.
ja, ik denk dat ik ook maar eens even kijk of er nog wat in de koelkast staat..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Deze schiet niet echt op inderdaad
*schenkt nog een wijntje in
Ik was er al mee bezig maar wel lastig dat het aan de andere kant van Nederland ligt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
De meesten hadden het vast al wel gezien, maar onze hulp is weer nodig[GEZ] Inboedel.
Daar kan je vast nog wel iemand anders mee blij maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet veel te bieden, alleen een 1ps bed die ik niet eens kan komen brengen
sjit heppensquote:Op maandag 19 maart 2012 07:22 schreef DJMO het volgende:
*mompelt iets over kinderen en naar school brengen enzo
Als ik de berichten mag geloven wordt het de hele week mooi weer. Dat wordt weer lekker brommeren dus!quote:Op maandag 19 maart 2012 07:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
sjit heppens
Gelukkig schijnt het zonnetje... maakt het toch allemaal gevoelsmatig beter
* Rucky pakt al een zak drop voor je.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
God allemachtig
Ik heb zooon keelpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |