Duh!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is hier afgelopen uur ook niets gebeurt.
De mini playbackshow en de soundmixshow waren vele malen beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Duh!
TVOH kids op tv. Dat smelt onze hartjes.
Fixed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Merlijn het volgende:
Oh ja, zou het bijna vergeten! Top Gear Bier Tijd!
Met jou kan ik praten.quote:
P'ciesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Top gear was 15 jaar geleden tof.
Zelfs de herhalingen van Top Gear zijn tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Top gear was 15 jaar geleden tof.
Onzin, deze kinders zingen zelf en de meesten nog erg goed ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
De mini playbackshow en de soundmixshow waren vele malen beter.![]()
Bijna alles wat nu te zien is is maar een slap aftreksel.
Spiegel gevonden offeuh......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
En on a side note: ik ben vanmiddag spontaan verdronken een paar van de mooiste ogen die ik ooit gezien heb....
Oh spannendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
En on a side note: ik ben vanmiddag spontaan verdronken een paar van de mooiste ogen die ik ooit gezien heb....
Heb je eindelijk mijn foto's gevonden!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zelfs de herhalingen van Top Gear zijn tof(en natuurlijk bier!
)
Zal z'n dochter wel weer wezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh spannend
't is lente hè, looooooovee is in the air
Nope...quote:
Tuurlijk! Maar nooit goed gekeken...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je eindelijk mijn foto's gevonden!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
Mijn dochter heeft mijn ogen. Die herken ik uit duizenden
Vreemd..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoi allemaal. Ik probeer een topic te openen. maar er komt telkens te staan dat ik geen reactie heb neergezet. Meer mensen last van?
Het zal ook weer es niet, vreetschuitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pepernoten! Net gevonden in de kast vinden mijn weg naar mijn mond
Ik kon vandaag niet weer een bus pringles leegvreten natuurlijk :pquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het zal ook weer es niet, vreetschuit
Trustte meissie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet weer een bus pringles leegvreten natuurlijk :p
Naaaah nu maar in bedje gaan liggen en hopen dat ik snel in slaap val. Morgen werken.
Slaap lekker allemaal (Papabear)
ik snap, denk ik, wat je bedoelt.quote:
Ik kan niemand de schuld gevenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
8:40 was ik eruit oidze hebben me lekker laten liggen
* Rucky balkondeuren en het geluidsvolume opengooit.quote:
Lekker toch, ik zit me te bedenken wat ik zal gaan doen van het weekend.quote:
De luxe! 3:30 hier, 2e ronde 6:30...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
8:40 was ik eruit oidze hebben me lekker laten liggen
Die ogen hè.. Lekker gedroomd?quote:
DAT zal het zijnquote:
Zat ik eerst met mambo nr 5 in mijn hoofd en nu:quote:
Help ik je even ervanaf....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zat ik eerst met mambo nr 5 in mijn hoofd en nu:
Een eigen standbeeld krijgen terwijl je nog leeft......quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Papabear het volgende:
Is één van jullie toevallig zijn/haar aap kwijt? Hij staat bij mij op het dak en wordt momenteel rustig gehouden met bananen
[ afbeelding ]
Niet bijzonder. Wel apartquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een eigen standbeeld krijgen terwijl je nog leeft......
Jij moet wel héél bijzonder zijn.
Jij bent bijzonder apart.quote:
Heeft de buurman vanmiddag neergezet. Hier nog een fotoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef vannelle het volgende:
Wel leuk trouwens, hoe kom je er aan als ik vragen mag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |