* vannelle geeft pringlesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb zin in pringles!!!!!!!!! En k heb zin in slapen... Gok dat het laatste beter is voor de lijn
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :pquote:
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :p
Kan k hier ook een opruimdienst fiksen?
Was daar niet al een topic voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand in de buurt van Assen met een flinke schuur waar best tijdelijk wat spullen kunnen worden opgeslagen?
Altijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..
Waarom zou je dan nog opruimen?quote:
Naaaah als ik mn best doe kan het best 2 weken goed gaan en mooi opgerumd blijven... Alleen ik heb zoveel rommeltjes enzo.. En de woonkamer staat nu ook wat zooi voor iemand anders uitzetquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
M. heeft gelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb onderhandeld, ik mag 5 prinles en daarna door met de wortels... Ik heb er nog 3.
Terugpesten kn, mrgen om 7 u het bed om op een verjaardagspartijtj te gaan en M. Dan aanwijzen ls klimrek
Je bent een slechte onderhandelaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb onderhandeld, ik mag 5 prinles en daarna door met de wortels... Ik heb er nog 3.
Terugpesten kn, mrgen om 7 u het bed om op een verjaardagspartijtj te gaan en M. Dan aanwijzen ls klimrek
Opent een busje. Wink, wink.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ze zijn op!!!!!!!!! Hel en verdoemenis
De klinkers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
You go girl!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gewoon die andere bus uit de kast pakken
Tis pas 12 uur man. De avond begint net.quote:
Dat is een teken dat ook jij naar je nest moetquote:Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef Rucky het volgende:
En de lamp in de woonkamer heeft besloten ermee op te houden.
Ik durf niet in het donker te gaan slapen.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ook jij naar je nest moet
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze toboquote:Op zondag 18 maart 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik durf niet in het donker te gaan slapen.
Je kent me ondertussen te goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze tobo![]()
Is dit een leuke sc?quote:
Het is best leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dit een leuke sc?![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke sc
Op het wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je eindelijk eens in je slaapkamer met licht slapen ipv in de woonkamer op de bank met je gezicht op het draadloze tobo![]()
Mijn normale SC is geslotenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op het wat?
(Ik hoor al in mijn nest te liggen... maar verrek van de rugpijn... kan alleen half hangen op mijn bureaustoel.. das nog enigzins dragelijk...)
UDOWU. Opzich was dat echt zo'n bagger sc, maar wel leuke users op gegeven moment. Maarja er kwamen altijd wat van die users zuigen, gewoon zieken. En daarom is die nu weer dicht en ik denk voorgoedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |