* vannelle geeft pringlesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb zin in pringles!!!!!!!!! En k heb zin in slapen... Gok dat het laatste beter is voor de lijn
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :pquote:
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vet mesten word niet gewaardeerd door M. :p
Kan k hier ook een opruimdienst fiksen?
Was daar niet al een topic voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand in de buurt van Assen met een flinke schuur waar best tijdelijk wat spullen kunnen worden opgeslagen?
Altijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je d'r weer een klerezooi van gemaakt..
Waarom zou je dan nog opruimen?quote:
Naaaah als ik mn best doe kan het best 2 weken goed gaan en mooi opgerumd blijven... Alleen ik heb zoveel rommeltjes enzo.. En de woonkamer staat nu ook wat zooi voor iemand anders uitzetquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
M. heeft gelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Is gemeen... Hij pakt pringles en geeft mij de bak met winterpenen
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb onderhandeld, ik mag 5 prinles en daarna door met de wortels... Ik heb er nog 3.
Terugpesten kn, mrgen om 7 u het bed om op een verjaardagspartijtj te gaan en M. Dan aanwijzen ls klimrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |