Dat was toch de kern van zijn sketch?quote:
Alsof jullie hier een volledige show van Claudia hebben gezien, misschien zijn ze wel geniaal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef Adelante het volgende:
Claudia 5 ballen??? Die is toch niet grappig
cabaret =/ komediequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef Adelante het volgende:
Claudia 5 ballen??? Die is toch niet grappig
Ga kijken en maak een mooie review voor onsquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof jullie hier een volledige show van Claudia hebben gezien, misschien zijn ze wel geniaal.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof jullie hier een volledige show van Claudia hebben gezien, misschien zijn ze wel geniaal.
Ja en neequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
het is zelfs een beejte vervelend zoquote:
Maar het hóeft niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
waarom? het kan gewoon, Goede reden!
Maar het hóeft niet!quote:
De film wordt vaak onderschat, hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Surinaamse anaconda schijnt erg lui te zijn.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
En meestal volgevreten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
zon ding heet toch een boa?quote:
Ik heb zelfs deel 2 - the black dahlia - nog gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De film wordt vaak onderschat, hoor.
Precies, als die 1x bijten ben je dood, bij sommige dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vind deze grote minder eng dan zo'n klein snel giftig ding
En terecht. Want wurgslangen vallen vaak mee, maar gifslangen zijn veel onvoorspelbaarder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
ja dat wel, 'het verbaast me dat he je zoveel doet' echt jonge, die had zijn inlevingsvermogen zeker thusigelaten.quote:
ik geloof het ook nog!quote:
die kans is nog vrij hoog ookquote:
Ben jij het Chris?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar het blijft een vreselijke DJ
Lekker makkelijk voor de redactie, daar zijn toch een miljoen filmpjes van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
ze hebben wat met negers op loopbanden daar bij de DWDD
moet je indenken hoe lang het had gekundquote:
ga fietsequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind die Daniel Lohues echt onuitstaanbaar.
snap niet dat ie ooit Daphne heeft mogen aanduwenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Vond/vind Nederland ook...al vele malen weggehoond en een bierdouches ontvangen die stumperd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
nee al een tijdje doodquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
Elliot Smith, zeker weer zo'n hipsterverantwoorde lul-met-gitaar.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef Elusive het volgende:
ken het heule nummer niet maar klinkt wel goed
Ze zijn er nog steeds niet uit waarom.quote:
Komt tenminste over.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Elusive het volgende:
van Op Fietse word ik zo vrolijk, ultieme lente nummer
Messteken in het hart overigens, voor wie het niet wist. Aparte manier van zelfmoord iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet uit waarom.
je mod niet voor niets 40+quote:
Op Fietsequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Elusive het volgende:
van Op Fietse word ik zo vrolijk, ultieme lente nummer
Waarom? Hij zingt zo gevoelig én verschillig.quote:
herstel: voorbeschouwing alleen nog maarquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik had verwacht dat Paul zou winnen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
Elliot Smith, zeker weer zo'n hipsterverantwoorde lul-met-gitaar.
Wat hebben ze toch tegen hipsters op dit forum?quote:
Je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat hebben ze toch tegen hipsters op dit forum?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Heleen: "Dit boek is echt niet voor de simpele mensen zeg maar."
Pauw: "Wat doe jij daar dan mee?"
quote:Sport Anders - 15-03-2012
Omdat we een schitterende sportzomer tegemoet gaan, met het EK voetbal, Wimbledon, de Tour de France en als sluitstuk de Olympische Spelen in Londen, maken wij een variatie op onze 'Denk Anders' en 'Klink Anders' clip, namelijk een Sport Anders Clip. Hierin presenteren we zeventien sporters of coaches die de ontwikkeling van hun sport hebben bepaald door anders te durven zijn, anders te durven trainen, presteren of winnen. Vandaag met: Humberto Tan en Ellen van Lange.
surequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om te zien hoe PSV met 8-0 verliest.
Ik ben benieuwd of Jort Kelder iets negatiefs over zijn vriendje durft te zeggen.quote:Rutte negeert oproep EP - 15-3-2012
Het Europees Parlement veroordeelt het PVV-meldpunt voor midden en oost Europeanen en vroeg premier Rutte om zich er van te distantiëren. Volgens het EP moet er zelfs worden nagegaan of de PVV niet discrimineert en aanzet tot haat. Verschillende politici lieten zich de laatste tijd al kritisch uit over de website. Rutte herhaalt dat het meldpunt het initiatief is van de PVV en hij geen zin heeft om ‘van geval tot geval’ commentaar te geven op acties van politieke partijen. We praten over de ontwikkelingen in het Europees parlement en de rol van Mark Rutte met: Jack de Vries, Prem Radhakishun en Jort Kelder.
quote:- Het Europees Parlement vroeg premier Rutte om zich van het meldpunt van de PVV te distantiëren. We praten erover met: Jort Kelder, Prem Radhakishun en Jack de Vries.
- Gratis dagblad De Pers maakt een doorstart. De krant wordt digitaal en is voortaan niet meer gratis. We praten met Jan-Jaap Heij, Merel van Leeuwen en Thijs Zonneveld.
- In 'Sport Anders' zijn vanavond Ellen van Langen en Humberto Tan te gast. Zij zullen hun sportheld toevoegen in de clip.
Muziek is er van Capeman en tafeldame is Fidan Ekiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |