Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
ik kan geen scrolls sturen dacht van wel maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:04 schreef Jas9011 het volgende:
Haha ik ben inmiddels geholpen, Thanks!
Je kan het ingame doen naar een character naam, maar geloof ik alleen op je eigen server.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Wolve000 het volgende:
Geen idee. Hoe stuur je zo'n uitnodiging dan eigenlijk? Ik heb nog niks gestuurd en weet ook niemand anders. Dus wil best, maar geen idee hoe.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Blistering het volgende:
Top! Merci! Maar eens even een druid levellen dan, wel benieuwd naar de zones.
Same here, scroll in de aanbieding bij deze!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:07 schreef Arquero het volgende:
Heb ook nog scroll over mocht iemand nog een nodig hebben. Stuur maar PM.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Maatje van me werd net live gehacked!![]()
![]()
Hij reageerde maar niet op whispers, uiteindelijk kreeg ik een I'm busy now. Dus ik hem beschuldigen dat ie een hacker was. Hij zeggen dat het niet zo was. Ik vragen of hij mij dan wil noemen zoals de ECHTE persoon mij genoemd zou hebben. (We hebben bepaalde benamingen voor elkaar....tjah!Haha!) Dat kwam er natuurlijk niet uit. Zei hij dat hij inderdaad een hacker was!
Die faction change is ook voor bestaande characters die je wellicht nog hebt. Als je een nieuwe level 80 wilt maken kan je dat toch gelijk doen op de server waar je wilt spelen? En als je bv een level 60 wil boosten dan kan je hem eerst naar de server die je wilt verplaatsen en dan boosten naar 80 lijkt me?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef Metonae het volgende:
Baal er wel een beetje van dat je zodra je de 80 boost gebruikt hebt je de faction/server change compleet kwijt bent.
niks mis met Dragonblight!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Abby79 het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste hier wel geldt
(Maar ik ga het niet doen, kan het niemand aanbevelen naar mijn server(s) te komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:29 schreef JoeBravo het volgende:
niks mis met Dragonblight!
Ik ben een alliance aan het levelen op een of andere server (weet niet eens welke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er iets mee te maken dat ik gewoon niet weet wat ik wil doen als ik op m'n Dragonblight char inlog...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
idem. gisteravond een half uur geprobeerd met m'n hunter/paladin/priest een DS pug in te komen. Daarna m'n offserver 2e hunter maar weer gelogdquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:02 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben een alliance aan het levelen op een of andere server (weet niet eens welke)Heeft er iets mee te maken dat ik gewoon niet weet wat ik wil doen als ik op m'n Dragonblight char inlog...
mischien heeft het tijd nodig om te updatequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:07 schreef Xetran het volgende:
zucht, op elke realm die er is kan ik een level 1 maken en word hij gelist. maar als ik op de realm die ik wil een level 1 maak staat hij ineens helemaal niet in het lijstje om naar 80 te boosten
Misschien, maar andere realms gaan wel instant. Zucht, en tickets duren 3x zo lang om beantwoord te krijgen dan vroeger.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mischien heeft het tijd nodig om te update
Ik heb ooit 3 dagen op een GM gewacht, nog trager?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:
Misschien, maar andere realms gaan wel instant. Zucht, en tickets duren 3x zo lang om beantwoord te krijgen dan vroeger.
Ik zeker meer dan een week, een paar maanden terug toen ik een 7day 'trial' kon gebruiken om weer even te spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit 3 dagen op een GM gewacht, nog trager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lame
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg vandaag een GM joke
Why does Naxxramas fly?* Metonae mompelt iets over een steen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lame
[ Bericht 0% gewijzigd door Metonae op 15-03-2012 22:01:21 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik kijk zo van hee wat is dat voor idioot met een fucking dure X-51 Nether-rocket X-treme
Is het Kathie
Je kan beter bellen. 20~ minuten wachttijd. Ik moest deze week 6 dagen wachten tot mijn ticket beantwoord werd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zeker meer dan een week, een paar maanden terug toen ik een 7day 'trial' kon gebruiken om weer even te spelen.![]()
Wel frustrerend dit, ik wil subben en dat ding spelen, maar nu kan ik dus op die ticket gaan wachten vrees ik.
Edit: Kan ik anders gewoon mijn account subscriben zodat het reward naar de caster gaat en ik mijn reward op een later tijdstip nog kan claimen? of ben ik dan een/beide kwijt?
er is van de week een grote infoevent geweest over MoP en morgen om 06.00 mogen de grote WoW sites er over schrijven. Dus verwacht morgen maar een heleboel nieuwe info over de nieuwe xpac, misschien ook wel over de betaquote:Op zondag 18 maart 2012 11:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat betekent NDA?:
The NDA on the new Mists of Pandaria information will be lifted very soon. See you on the other side!
http://www.mmo-champion.com/content/2685-Soon?page=3#comments
Non-disclosure agreement (NDA), maar snap het verder niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Silverdigger2 op 18-03-2012 11:44:13 (te laat) ]
Gewoon geheimhoudingsplicht in het engelsquote:Op zondag 18 maart 2012 11:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat betekent NDA?:
The NDA on the new Mists of Pandaria information will be lifted very soon. See you on the other side!
http://www.mmo-champion.com/content/2685-Soon?page=3#comments
Non-disclosure agreement (NDA), maar snap het verder niet?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
oh dus jij bent thierry die in mijn vriendenlijst staat
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
oh dus jij bent thierry die in mijn vriendenlijst staat
seems legitquote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Evertjan het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/search?q=Frergood&f=wowcharacter
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Evertjan het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/search?q=Frergood&f=wowcharacter
Via scroll of resurrection?! Niet helemaal snap.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
volgens een post op mmo champion zouden het allemaal bots zijn
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Via scroll of reserrection?! Niet helemaal snap.
lol mmoc heeft een leuke clock op de site staanquote:Op maandag 19 maart 2012 07:25 schreef Evertjan het volgende:
ik was al eerder opgestaan omdat ik dacht dat het om 07.00 vrij gegeven zou worden
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
An 11th character slot has been added. <--- ik weet mensen die daar heel blij mee zullen zijn!
Dat wordt dus feestjequote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Silmarwen het volgende:
Paladins are in a very good place, they fixed some of the RNG in their rotations and added more reliable Holy Power.
Stable DPS!
The fuck!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef GI het volgende:
WAIT! WHAT !
Garrosh will be this expansion's final boss.
SWTORquote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ze mogen wel opschieten, ik ben uit wanhoop de trial van guildwars aan het spelen omdat ik me ze enorm verveel.
Wel grappig dat ze het er even later over hebben dat er 2 extra continenten bij komen, om de ervaring bij het levelen van de 1e of 2e alt leuker te laten verlopenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
An 11th character slot has been added. <--- ik weet mensen die daar heel blij mee zullen zijn!
Wat is daar raar aan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze het er even later over hebben dat er 2 extra continenten bij komen, om de ervaring bij het levelen van de 1e of 2e alt leuker te laten verlopen
Als je 11 char-slots nodig hebt, heb je niet pas 1 of 2 alts gemaakt...quote:
Dat staat compleet los van elkaarquote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je 11 char-slots nodig hebt, heb je niet pas 1 of 2 alts gemaakt...
quote:No new race models yet, but they're working on it. At best, dwarves might have been ready for the MoP release.
Doubt it:quote:Op maandag 19 maart 2012 09:18 schreef TwyLight het volgende:
hopelijk krijgt die female pandaren ook wat minder cute gezichten
mja misschien dat je in het character create screen wat bozere gezichten kan kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doubt it:
http://media.mmo-champion(...)ch/pandarenshot1.jpg
http://media.mmo-champion(...)ch/pandarenshot2.jpg
Waarom klinkt me dat echt nutteloos in de orenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
What a View - Visit each of the 10,000 waterfalls in Pandaria.
lolwut?
10.000 O.o
Die kan heel interessant wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
lolwut?
10.000 O.o
Waarom doet mij dat denken aan Monty Python?quote:The second section has the Virmen, which are evil, crazy bunnies that will eat anything.
Killer Rabbit of Caerbannogquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Waarom doet mij dat denken aan Monty Python?
ranged natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Holy Hand Grenade of Antioch, nieuw OH item
Ja, ik weet ook niet welke ik nou erger vind. De konijntjes of een beer-elemental.quote:
Krijgen we dan ook boots met spikes onderop zodat ik ze kan afmaken door er hard op te gaan stampen?quote:
Wat is er erg aan die konijntjes? In de buurt van TB lopen er ook konijntjes met wapens alleen zien die er niet zo goed uitquote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet welke ik nou erger vind. De konijntjes of een beer-elemental.
Nice!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef TwyLight het volgende:
Touch of Death
4 Chi, Melee Range, Instant, 1.5 min cooldown
Requires Ox Stance, Tiger Stance
You exploit the enemy target's weakest point, instantly killing them.
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Full Bronze: Mists of Pandaria - Achieve a Bronze Challenge in every Mists of Pandaria dungeon. Title: The Challenged
prima titel voor pve kids [ afbeelding ]
Mwah.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.
Deathwing al dood?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.
fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'dwazen' PVP is voor de echte mannen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
lolwut?
10.000 O.o
Heeft er ook iemand de MMOchamp replies zitten lezenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Full Bronze: Mists of Pandaria - Achieve a Bronze Challenge in every Mists of Pandaria dungeon. Title: The Challenged
prima titel voor pve kids [ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik lees nu pas dat je ook je eigen moestuin kan gaan maken.![]()
Dit tempert mijn enthousiasme toch wel een beetje, farmville en pokemon. Nog even en we moeten inloggen met ons facebookaccount.
Die pet battle had ik nog kunnen vergeven, als er mooie raids en nieuwe bg's bijkwamen. Maar farmville, dat is onder de gordel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:04 schreef TwyLight het volgende:
Ook echt geen nieuwe models omdat ze tijd steken in andere dingen. zoals farmville
Ik vind het meer een teddybeer dan een pandabeerquote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef TwyLight het volgende:
Misschien kan ik mijn nichtje ook interreseren in WoW als ik haar vertel dat ze een fluffy female pandaren kan zijn met velen pets en een eigen boerderij
Je hoeft het niet te doen hè! Er zijn gewoon veel mensen die dat wel heel leuk vinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die pet battle had ik nog kunnen vergeven, als er mooie raids en nieuwe bg's bijkwamen. Maar farmville, dat is onder de gordel.
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemdquote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen hè! Er zijn gewoon veel mensen die dat wel heel leuk vinden.
Wat eigenlijk toch raar is, aangezien het ook vooral volwassenen zijn die games spelenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemd
Ja, ik snap de design keuzes ook niet helemaal. Ik dacht dat ze van het kinderlijke en lieve (Female panda ziet er echt te lief uit bijvoorbeeld) af gingen stappen nu de oorlog tussen horde en alliance weer terug kwam. Maar niets blijkt minder waar als je de screens en nieuwe features leest.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat eigenlijk toch raar is, aangezien het ook vooral volwassenen zijn die games spelen
En ik wow heel eerlijk niet geschikt vind voor kleine kinderen (qua geweld etc).
leuk filmpje maar ik betwijfel of het echt bugs en exploits zijn, zijn wel leuke plekjesquote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef TwyLight het volgende:
check deze gast alle bugs exploiten en geheime plekjes vinden dan
nee, alleen audioquote:Op maandag 19 maart 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Zijn er video's van de info? Zoals bij Blizzcon.
Ik ben ook wel eens onder halls of lightning gekomen zoals hij, en die bug in deephom ben ik ook geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
leuk filmpje maar ik betwijfel of het echt bugs en exploits zijn, zijn wel leuke plekjes
Heb genoeg gedaan tijdens Vanilla daarna de interesse er in verloren. Maar die gast heeft wel veel dingenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens onder halls of lightning gekomen zoals hij, en die bug in deephom ben ik ook geweest
Overduidelijk een placeholder. Gebeurt wel vaker met achievements. Uitendelijk worden het 22 watervallen om te bezoeken ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
lolwut?
10.000 O.o
Ze kunnen het ook zo doen dat ze al deze subwatervallen mee tellen en dan wil het wel beter vlotten:quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Overduidelijk een placeholder. Gebeurt wel vaker met achievements. Uitendelijk worden het 22 watervallen om te bezoeken ofzo.
Dan is 10.000 watervallen nog steeds wel... te veelquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook zo doen dat ze al deze subwatervallen mee tellen en dan wil het wel beter vlotten:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:14 schreef Nezhi het volgende:
Mwah, ik vind niet dat het gelijk de farmville kant op gaat omdat er een klein aspect in zit waardoor je gemakkelijker aan mats kan komen. Ik vind het een leuk idee juist, ipv het 'farmen'
Zolang het maar optioneel blijft dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.
Het ziet er allemaal wel goed uit, maar ik had graag wat andere dingen gezien.
Alternative development en updates van old chars. Wanneer de game uitkomt dan zitten we eind 2012 en is het 8 jaar geleden. Enhanced characters en customization is needed imo, zeker vergeleken met GW2 en andere games.
Geef het op z'n minst als optie zoals volgens mij EQ had.
Mist valt nog voor de zomer hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.
Het ziet er allemaal wel goed uit, maar ik had graag wat andere dingen gezien.
Alternative development en updates van old chars. Wanneer de game uitkomt dan zitten we eind 2012 en is het 8 jaar geleden. Enhanced characters en customization is needed imo, zeker vergeleken met GW2 en andere games.
Geef het op z'n minst als optie zoals volgens mij EQ had.
3 maanden? De beta is nog niet eens begonnen en die duurt al gauw een half jaar. Okt/Nov komt ie pas uit denk ik.quote:
dan doen ze dus niet aan kortere expansions wat ze beloofd hebben en een beta kan ook een maand of 3 durenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
3 maanden? De beta is nog niet eens begonnen en die duurt al gauw een half jaar. Okt/Nov komt ie pas uit denk ik.
quote:If titles become account wide, you will be able to use it at the level you could have earned it at.
Mounts are on the list of things to be made account wide, either at launch or a patch soon after.
Mounts zou gaaf zijnquote:
Heeeeeeerlijk. Dat vind ik echt tof, dat je met die seasonal op je meest obscure char die kut mount wint, en dat je hem op je main ook hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mounts zou gaaf zijnNooit meer bang een mount op een ander char te winnen!
Ook tof!quote:A new minor glyph that allow druids to have a random coloring in cat and bear form has been added.
A new minor glyph that allow druids to stay in tree form has been added.
A new minor glyph that changes a druid's aquatic form into a Orca has been added.
A new minor glyph that changes a druid's travel form into a white stag has been added. Other players can ride you while in this form.
A new minor glyph that changes a druid's moonkin form into a moonkin spirit has been added.
"The Immortal" op al m'n char'squote:
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:34 schreef GI het volgende:
Gewoon low level toons met Mimiron's head! (niet dat ik die heb, maar dat kan dus gewoon dan
!)
En sowieso weet ik niet hoe ze het gaan doen met Feat of Strengths.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)
Ik las dat dit voor titles was. Op zich zit er aan een mount geen limiet denk ik. Of het zou zo kunnen zijn dat je voor de raid-drop wel in de raid moet kunnen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)
quote:
ow crapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
En sowieso weet ik niet hoe ze het gaan doen met Feats of Strength.
Nee hoor. Juist volwassenen die geen last meer hebben van puberteitshormoontjes zullen deze toevoegingen kunnen waarderen, van hen hoeft niet alles meer stoer en moeilijk te zijn. Gewoon lekker relaxen na het werk als ze geen zin hebben in een raid of arena match. Ik verwacht niet dat ik erg veel zal doen met de farms (is gewoon mijn ding niet) maar pet battles zijn awesomequote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemd
We aren't retreating! We're advancing in reverse!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:51 schreef TwyLight het volgende:
Glyph of Righteous Retreat: During Divine Shield, you can invoke your Hearthstone 50% faster.
Blehquote:
Tri-spec is off the table for the foreseeable future
Ben ik ook erg blij mee idd, misschien ga ik dan ook een keertje een pally rollen... Op zich spreekt het concept van de paladin me wel aan maar in cata vind ik alleen de Protection tree goed. Holy valt af omdat ik helemaal niks met healen heb en Ret is te RNG waar ik een hekel aan heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Silmarwen het volgende:
Paladins are in a very good place, they fixed some of the RNG in their rotations and added more reliable Holy Power.
Stable DPS!
Jij bent ook zo''n lucky lul he. Ik had 10k, moest ik persé die ice mammoths halen :c.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef TwyLight het volgende:
Had trouwens wel een head token gewonnen van warmaster, whispered een warrior mij: 25k.oke man
25k rijker dus
Ik ben helemaal niet lucky. Ik doe al sinds de release van 4.3 elke week (uitzonderingen daargelaten) DS tegen mijn zin in en heb nog steeds mijn trinket niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Jij bent ook zo''n lucky lul he. Ik had 10k, moest ik persé die ice mammoths halen :c.
Weinig interessants nog. :<quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:03 schreef Junglebeast het volgende:
Live 24/7 coverage van de Beta,
http://www.twitch.tv/mmo_champion
shit, foto ontdektquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Dus zo ben jij in immersion gekomen isa!
http://www.dumpert.nl/med(...)l_bij_wow_guild.html
Heb je het nog niet gehoord? Alle tank specs worden verwijderd uit het spel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef Silmarwen het volgende:
Waitwut, geen tanking epics uit de dungeons?
Diegene met de hoogste aggro moet nu tanken, kloptquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef Blistering het volgende:
Heb je het nog niet gehoord? Alle tank specs worden verwijderd uit het spel.
wait, wut??quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diegene met de hoogste aggro moet nu tanken, klopt
In mijn geval duurde het zo'n 40 minuten voor 'ie erbij stond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Jas9011 het volgende:
Ben inderdaad ingelogd op battlenet maar zie niets staan
Ik moest toch best wel lachenquote:Glyph of Righteous Retreat (NYI) - During Divine Shield, you can invoke your Hearthstone 50% faster.
Ik had vanmorgen al een mail dat ik hem kon downloaden? Ik heb de beta installer in ieder geval gewoon kunnen downloaden vanaf battle.netquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb de Annual Pass sinds dag 1 en speel WoW sinds halverwege Vanilla, dus ik hoop dat ik 'm spoedig krijg
Sinds wanneer speel jij dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al een mail dat ik hem kon downloaden? Ik heb de beta installer in ieder geval gewoon kunnen downloaden vanaf battle.net
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ligt helemaal niet aan hoelang je speelt is gewoon random geloof ik
Het is dus wel waar.quote:We'll be inviting Annual Pass holders based on several factors, including how long your World of Warcraft account has been active and when you signed up for the Annual Pass.
Denk het niet, zou mij onlogisch lijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Abby79 het volgende:
12 februari 2005 was m'n account aangemaakt (11 kon niet, kwam niet op de server toen![]()
) Heeft dat nog invloed op wanneer je kan downloaden dan?
onzin als dat zo is!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat was leuk wakker worden vanmorgen een MoP beta invite!
Ja geen problemen meequote:
ff een kleine update, de monk starting zone speelt heel vlot weg en de quests zijn erg leukquote:
wow, toch nog! Had je niet alvast een nieuwe optie open?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb het eindelijk gedaan. EINDELIJK! Ben de guild uitgestapt! Voorlopig dus ff niet raiden...
Gratz voor die ouwequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn vader wint net even de Experiment 12-B mount.
Can't blame himquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, mijn smeekbede mocht niet bater. Hij wilde hem zelf.
Ben heulegaar niet jaloers.
Ja dag, weet je hoever weg die wonen. Heb mijn eigen huis te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Can't blame him. Aanbieden om een maand het huis schoon te maken ook niet? (Of moet je dan bij je moeder zijn?)
Juh niet zo heel raar toch?quote:
Haha ik heb niks gezegtquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dag, weet je hoever weg die wonen. Heb mijn eigen huis te doen.
Vind het niet normaal, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Juh niet zo heel raar toch?Heb guildies (gehad) die die hadden al kinderen in de 20 en samen speelde. Altijd reuze gezellig
!
Mijn ouders hebben altijd al games gespeeld. Ik ben 29, mijn vader is 62. Mijn broertje zit in de top alliance dinges whatever in EVE, mijn moeder had een lvl 80 warrior.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind het niet normaal, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.
Speel eigenlijk alleen maar met mensen van 25 a 30+ dus ben dat soort dingen wel gewent ondertussen. En moet zeggen ze zijn vaak een stuk relaxter dan de wat jongere (komt misschien ook omdat ik ouder aan het worden benquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie het meer als prioriteiten stellen, maar leeftijd hoeft er in principe niet in mee te wegen. Neemt niet weg dat het een aparte verschijning is natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd al games gespeeld. Ik ben 29, mijn vader is 62. Mijn broertje zit in de top alliance dinges whatever in EVE, mijn moeder had een lvl 80 warrior.En mijn man zit in hetzelfde raid team.
Wat boeit het nou of je 62 bent, of 20?
"Normaal" is nogal relatief...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daarvan verwacht je het eerder dan iemand van 50+.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Speel eigenlijk alleen maar met mensen van 25 a 30+ dus ben dat soort dingen wel gewent ondertussen. En moet zeggen ze zijn vaak een stuk relaxter dan de wat jongere (komt misschien ook omdat ik ouder aan het worden ben).
Wat heeft het met prioriteiten te maken ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie het meer als prioriteiten stellen, maar leeftijd hoeft er in principe niet in mee te wegen. Neemt niet weg dat het een aparte verschijning is natuurlijk.
Hoezo prioriteiten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie het meer als prioriteiten stellen, maar leeftijd hoeft er in principe niet in mee te wegen. Neemt niet weg dat het een aparte verschijning is natuurlijk.
Op 25 a 30 begint het en gaat richting de 55 zo uit me hoofdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daarvan verwacht je het eerder dan iemand van 50+.
Ook al had hij dat niet, zeg. Als die man WoW leuk vindt, who cares.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoezo prioriteiten?
Mijn vader heeft een ernstige vorm van reuma, en zit in de laatste fase van longemfyseem. WoW kan hij tenminste nog doen. Moet hij dan? Achter de geraniums zitten?
Ja maar binnen de deur heb je toegang tot veel meer domeinen dan alleen die ene buiten de deurquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef Knut het volgende:
Zeg, als je de deur van je huis uitloopt. Dan is er nog een heeeeele grote wereld voorbij het domein met je ouders
Klopt, door die heeeeele grote wereld heb ik geen tijd meer om te raidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef Knut het volgende:
Zeg, als je de deur van je huis uitloopt. Dan is er nog een heeeeele grote wereld voorbij het domein met je ouders
De installer gaf 17.1GB aan en installed is het 16.4GB.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe groot zijn eigenlijk de bestanden voor MoP?
Aight, thanks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De installer gaf 17.1GB aan en installed is het 16.4GB.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hehe, dat werd tijd bien. Kunnen we eindelijk is vrolijke guildverhalen gaan horen :3
hippe arcane missiles ?quote:
die 397 is echt crap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
vraagje
http://www.wowhead.com/item=77114
of mijn huidige
http://www.wowhead.com/item=62047/darkmoon-card-volcano
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
ik heb geen idee ik kan eventueel, de haste in mastery veranderen
Heb ik ongeveer een idee hoelang ik moet downloaden voordat ik kan spelen. Heb de key nog niet maar wel de AP. 17ish GB, 8-10 uur dusquote:
Shadowbolt Glyph.quote:
8 - 10 uur 0_o op wat voor verbinding zit jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik ongeveer een idee hoelang ik moet downloaden voordat ik kan spelen. Heb de key nog niet maar wel de AP. 17ish GB, 8-10 uur dus![]()
KPN. Circa 750 kb/squote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
8 - 10 uur 0_o op wat voor verbinding zit je!
Zit al jaren bij UPC zonder klachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KPN. Circa 750 kb/s
Zit de laatste tijd ook voor een nieuwe / betere te zoeken dus als je suggesties hebt
Kosten, wat voor soort pakket oid heb je, aantal mb/s? Details mijn vrindquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit al jaren bij UPC zonder klachten.
Hier deze: http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/ (Trek de 3MB/squote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kosten, wat voor soort pakket oid heb je, aantal mb/s? Details mijn vrind
Shadowbolt glyph is 15% mana reduction, dit is Cunning of the Cruel. De bolts die vanuit die trinket spawnen kunnen ook alle 3 dezelfde target raken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik ongeveer een idee hoelang ik moet downloaden voordat ik kan spelen. Heb de key nog niet maar wel de AP. 17ish GB, 8-10 uur dus![]()
[..]
Shadowbolt Glyph.
Ik heb alleen altijd het 'carried much' gevoel in die groepquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
nice isa!!
Wij zitten nog steeds vast op deathwing normal
Ross was mijn build aan het doorlopen (spec, glyphs, gems etc). Heeft even 15k van mijn eigen geld besteed aan nieuwe dingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Isa, wie zat er gister eigenlijk op je account?(Ik zei namelijk wat in het Nederlands tegen je en iemand anders sprak alleen maar Engels terug!)
Voel me nog steeds prima trouwens met mijn beslissing om de guild eens te verlaten. Stuk relaxter voel ik me ook.
Nog vrienden in het guild die je dat kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha. Ja, ik dacht al. Wie is dat nou! Nog beetje lopen grappen over hackers!Hij was iets te spraakzaam voor een hacker!
![]()
En ik zei idd daar iets over. Ik wilde het het forum nog eens bekijken. Misschien staat er nog wat over mij en andere leavers, maar ze hadden binnen 12 uur dus al mijn toegang tot het members chat gedeelte geblokt!![]()
Hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen altijd het 'carried much' gevoel in die groep
Dat zijn flink wat nieuwe dingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross was mijn build aan het doorlopen (spec, glyphs, gems etc). Heeft even 15k van mijn eigen geld besteed aan nieuwe dingen(en ik kreeg 30k voor de run, dus zo heel erg was het niet).
Geen idee, wij doen alleen 25-man raids.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe
Bij ons is meer het probleem dat de setup niet goed is, en ze niet willen switchen omdat we wel telkens tot 4% komen.
We gaan nu iedere keer met 2 tanks en 3 healers, en komen gewoonweg dps tekort. 1 tank en 2 healers is volgens mij beter op deathwing.
Hij zat flink te mopperen over mijn spirit-gemsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef TwyLight het volgende:
Dat zijn flink wat nieuwe dingenwat heeft hij allemaal wel niet verandert
quote:
Dat gaat op ons realm nooit lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, wij doen alleen 25-man raids.
Wij eh hebben 2 25-man groepenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat gaat op ons realm nooit lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |