Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Metonae het volgende:
Als ik op mijn druid naar Aquatic form switch dan beweeg ik enorm snel. Ongeveer 5x zo snel als normaal gesproken zou moeten. Iemand anders die dit probleem ook heeft? Heb het al sinds 4.3.
Heb het probleem sinds de Dragon Soul patch, dus volgens mij hoort het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef joyvke het volgende:
[..]
Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.
do want !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef Tokus het volgende:
Sideshow Collectibles komt dit najaar met een Lich King beeld.
Returning to the World of Warcraft, Sideshow Collectibles is proud to announce the Arthas Statue. Crafted in high quality polystone, every facet of the dreaded Lich King is captured in detailed 1:5 scale. Wielding the Runeblade Frostmourne and measuring 19 inches tall atop the icy terrain of Northrend, the Arthas Statue is an impressive addition to any collection.
Product Size:19" H (482.6mm) x 19.5" W (495.3mm) x 20" L (508mm)*
Product Weight:20.00 lbs (9.07 kg)*
Het kost je wel zo'n 300 euro...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 75 euro krijg je een of ander lelijk plastic geval, van een stuk mindere kwaliteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
do want !
maar niet voor 300 euro ....![]()
als die nou is 75 euro was dan had ik het nog wel gedaan.
ik heb al mn games en films in een vitrine staan, op het bovenste plankje staat ook al het beeld van Ezio uit AC2 die met de white edition kwam.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Echt waar?!Waar zet je zoiets dan neer? Staat al snel alsof je nog een tiener bent of zo. imho
en een van plastic zou ik nooit halen, maar 300 voor zo'n beeld is me teveelquote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
voor 75 euro krijg je een of ander lelijk plastic geval, van een stuk mindere kwaliteit.
Vrijgezel?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:56 schreef DJ_ het volgende:
ik heb al mn games en films in een vitrine staan, op het bovenste plankje staat ook al het beeld van Ezio uit AC2 die met de white edition kwam.
kan best wel een arthas naast
en een van plastic zou ik nooit halen, maar 300 voor zon beeld is me teveel![]()
Wij hebben hier op ons bureau een Ilidan staan en een undead rogue.quote:
Ze wisten het nog nietquote:Greetings Amithest,
I'm sorry I've not managed to catch you online. Thanks for reporting this to us! I've taken a look for you but we are currently unaware of any problems associated with this, but I'll send this to be looked into further for you
Regards,
Caelatamus
English Game Master Team
Blizzard Europe
heb je ook de onderwater buff die je krijgt als je in Vashjir?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:27 schreef Metonae het volgende:
Had een ticket gemaakt over die Aquatic form bug in Vashj'ir.
[..]
Ze wisten het nog nietHoe lang is 4.3 nou uit?
Jepquote:Op zondag 11 maart 2012 10:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ook de onderwater buff die je krijgt als je in Vashjir?
dat ookquote:
M'n vriendin is er ook erg blij mee, maar ik moet er niet aan beginnen. Mijn handen zijn er veels te groot voorquote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Afgelopen zaterdag de Razer Naga, gekocht, geweldig apparaatje. 12 extra knoppen onder je duim is echt awesome
Zoals die Rus uit dat "how to be good at wow"-filmpje pas zei:quote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Afgelopen zaterdag de Razer Naga, gekocht, geweldig apparaatje. 12 extra knoppen onder je duim is echt awesome
Dat dacht ik eerst ook, maar om mee te healen is het de fijnste muis die er is. Heerlijk al die extra knoppen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
M'n vriendin is er ook erg blij mee, maar ik moet er niet aan beginnen. Mijn handen zijn er veels te groot voor
Dan speel je zeker geen Arcane Magequote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik probeer mijn derde account al dagen een scroll te sturen, maar het mailtje komt maar nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef cherrycoke het volgende:
iemand nog een scroll nodig heb er nog een
Check je battlenet. Het kan goed zijn dat hij daar staat bij ontvangen uitnodigingenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik probeer mijn derde account al dagen een scroll te sturen, maar het mailtje komt maar niet
Al bekeken. Staat helemaal niksquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Check je battlenet. Het kan goed zijn dat hij daar staat bij ontvangen uitnodigingen.
Hmm vreemd, ik heb mijn 2e account ook een invite gestuurd en ik kreeg het de dag erna op m'n battlenet, maar geen e-mail gehad. Misschien even Blizzard contacten?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Al bekeken. Staat helemaal niksEn de account waar ik het heen wil sturen is al sinds 2010 frozen, dus er zou geen probleem moeten zijn.
Heb zojuist een ticket gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ik heb mijn 2e account ook een invite gestuurd en ik kreeg het de dag erna op m'n battlenet, maar geen e-mail gehad. Misschien even Blizzard contacten?
Misschien is er een error die zo verholpen kan worden. Het heeft geen haast toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb zojuist een ticket gemaaktIk heb 3 accounts op mijn Battle.net. Mn main acc die altijd een subscription heeft en twee anderen. 1 van de 2 heb ik 3 dagen geleden een scroll gegeven en is ook helemaal prima gegaan. Probeer ik een dag later mijn 3de account een scroll te sturen, gebeurt er helemaal niks. Beetje jammer.
Gratis level 80quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef joyvke het volgende:
[..]
Misschien is er een error die zo verholpen kan worden. Het heeft geen haast toch?
ik kan je wel een scroll sturenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gratis level 80Dus wel een beetje eigenlijk
Als healer lijkt het me ook wel relaxed, al denk ik dat ik er heel snel rsi van zou krijgen als ik zoveel knoppen met mn duim moest bedienen..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar om mee te healen is het de fijnste muis die er is. Heerlijk al die extra knoppen.
Als ik dps of tank gebruik ik die extra knoppen helemaal niet.
is prima te doen, zelfs als je alleen quests doet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef Blistering het volgende:
Nog mensen die hier de laatste tijd een char hebben gelvled zonder heirlooms? Gaat dat nog een beetje rap? Ik ben pas van guild geswitched dus m'n guildrep = neutral = geen heirlooms, plus ik heb te weinig justice points om leather heirlooms te kopen. Daarom was ik van plan een druid gewoon te levellen zonder heirlooms, maar vraag me af of dat nog een beetje snel gaat.
Boohoo @ x-realm heirlooms btw, heb de set die ik moet op een char op een andere realm
Probeerde zelf laatst een char te levelen zonder heirlooms. Het mocht van mij sneller gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Blistering het volgende:
Top! Merci! Maar eens even een druid levellen dan, wel benieuwd naar de zones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |