Waarom klinkt me dat echt nutteloos in de orenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
What a View - Visit each of the 10,000 waterfalls in Pandaria.
lolwut?
10.000 O.o
Die kan heel interessant wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
lolwut?
10.000 O.o
Waarom doet mij dat denken aan Monty Python?quote:The second section has the Virmen, which are evil, crazy bunnies that will eat anything.
Killer Rabbit of Caerbannogquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Waarom doet mij dat denken aan Monty Python?
ranged natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Holy Hand Grenade of Antioch, nieuw OH item
Ja, ik weet ook niet welke ik nou erger vind. De konijntjes of een beer-elemental.quote:
Krijgen we dan ook boots met spikes onderop zodat ik ze kan afmaken door er hard op te gaan stampen?quote:
Wat is er erg aan die konijntjes? In de buurt van TB lopen er ook konijntjes met wapens alleen zien die er niet zo goed uitquote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet welke ik nou erger vind. De konijntjes of een beer-elemental.
Nice!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:10 schreef TwyLight het volgende:
Touch of Death
4 Chi, Melee Range, Instant, 1.5 min cooldown
Requires Ox Stance, Tiger Stance
You exploit the enemy target's weakest point, instantly killing them.
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Full Bronze: Mists of Pandaria - Achieve a Bronze Challenge in every Mists of Pandaria dungeon. Title: The Challenged
prima titel voor pve kids [ afbeelding ]
Mwah.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.
Deathwing al dood?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'bazen' PVP is voor de kiddies.
fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef GI het volgende:
[..]
PVE kids ? PVE is voor 'dwazen' PVP is voor de echte mannen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
lolwut?
10.000 O.o
Heeft er ook iemand de MMOchamp replies zitten lezenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Full Bronze: Mists of Pandaria - Achieve a Bronze Challenge in every Mists of Pandaria dungeon. Title: The Challenged
prima titel voor pve kids [ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik lees nu pas dat je ook je eigen moestuin kan gaan maken.![]()
Dit tempert mijn enthousiasme toch wel een beetje, farmville en pokemon. Nog even en we moeten inloggen met ons facebookaccount.
Die pet battle had ik nog kunnen vergeven, als er mooie raids en nieuwe bg's bijkwamen. Maar farmville, dat is onder de gordel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:04 schreef TwyLight het volgende:
Ook echt geen nieuwe models omdat ze tijd steken in andere dingen. zoals farmville
Ik vind het meer een teddybeer dan een pandabeerquote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef TwyLight het volgende:
Misschien kan ik mijn nichtje ook interreseren in WoW als ik haar vertel dat ze een fluffy female pandaren kan zijn met velen pets en een eigen boerderij
Je hoeft het niet te doen hè! Er zijn gewoon veel mensen die dat wel heel leuk vinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die pet battle had ik nog kunnen vergeven, als er mooie raids en nieuwe bg's bijkwamen. Maar farmville, dat is onder de gordel.
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemdquote:Op maandag 19 maart 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen hè! Er zijn gewoon veel mensen die dat wel heel leuk vinden.
Wat eigenlijk toch raar is, aangezien het ook vooral volwassenen zijn die games spelenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |