Weinig interessants nog. :<quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:03 schreef Junglebeast het volgende:
Live 24/7 coverage van de Beta,
http://www.twitch.tv/mmo_champion
shit, foto ontdektquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Dus zo ben jij in immersion gekomen isa!
http://www.dumpert.nl/med(...)l_bij_wow_guild.html
Heb je het nog niet gehoord? Alle tank specs worden verwijderd uit het spel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef Silmarwen het volgende:
Waitwut, geen tanking epics uit de dungeons?
Diegene met de hoogste aggro moet nu tanken, kloptquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef Blistering het volgende:
Heb je het nog niet gehoord? Alle tank specs worden verwijderd uit het spel.
wait, wut??quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diegene met de hoogste aggro moet nu tanken, klopt
In mijn geval duurde het zo'n 40 minuten voor 'ie erbij stond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Jas9011 het volgende:
Ben inderdaad ingelogd op battlenet maar zie niets staan
Ik moest toch best wel lachenquote:Glyph of Righteous Retreat (NYI) - During Divine Shield, you can invoke your Hearthstone 50% faster.
Ik had vanmorgen al een mail dat ik hem kon downloaden? Ik heb de beta installer in ieder geval gewoon kunnen downloaden vanaf battle.netquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb de Annual Pass sinds dag 1 en speel WoW sinds halverwege Vanilla, dus ik hoop dat ik 'm spoedig krijg
Sinds wanneer speel jij dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al een mail dat ik hem kon downloaden? Ik heb de beta installer in ieder geval gewoon kunnen downloaden vanaf battle.net
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ligt helemaal niet aan hoelang je speelt is gewoon random geloof ik
Het is dus wel waar.quote:We'll be inviting Annual Pass holders based on several factors, including how long your World of Warcraft account has been active and when you signed up for the Annual Pass.
Denk het niet, zou mij onlogisch lijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Abby79 het volgende:
12 februari 2005 was m'n account aangemaakt (11 kon niet, kwam niet op de server toen![]()
) Heeft dat nog invloed op wanneer je kan downloaden dan?
onzin als dat zo is!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat was leuk wakker worden vanmorgen een MoP beta invite!
Ja geen problemen meequote:
ff een kleine update, de monk starting zone speelt heel vlot weg en de quests zijn erg leukquote:
wow, toch nog! Had je niet alvast een nieuwe optie open?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb het eindelijk gedaan. EINDELIJK! Ben de guild uitgestapt! Voorlopig dus ff niet raiden...
Gratz voor die ouwequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn vader wint net even de Experiment 12-B mount.
Can't blame himquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, mijn smeekbede mocht niet bater. Hij wilde hem zelf.
Ben heulegaar niet jaloers.
Ja dag, weet je hoever weg die wonen. Heb mijn eigen huis te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Can't blame him. Aanbieden om een maand het huis schoon te maken ook niet? (Of moet je dan bij je moeder zijn?)
Juh niet zo heel raar toch?quote:
Haha ik heb niks gezegtquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dag, weet je hoever weg die wonen. Heb mijn eigen huis te doen.
Vind het niet normaal, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Juh niet zo heel raar toch?Heb guildies (gehad) die die hadden al kinderen in de 20 en samen speelde. Altijd reuze gezellig
!
Mijn ouders hebben altijd al games gespeeld. Ik ben 29, mijn vader is 62. Mijn broertje zit in de top alliance dinges whatever in EVE, mijn moeder had een lvl 80 warrior.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind het niet normaal, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.
Speel eigenlijk alleen maar met mensen van 25 a 30+ dus ben dat soort dingen wel gewent ondertussen. En moet zeggen ze zijn vaak een stuk relaxter dan de wat jongere (komt misschien ook omdat ik ouder aan het worden benquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind het niet normaal, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.
Ik zie het meer als prioriteiten stellen, maar leeftijd hoeft er in principe niet in mee te wegen. Neemt niet weg dat het een aparte verschijning is natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd al games gespeeld. Ik ben 29, mijn vader is 62. Mijn broertje zit in de top alliance dinges whatever in EVE, mijn moeder had een lvl 80 warrior.En mijn man zit in hetzelfde raid team.
Wat boeit het nou of je 62 bent, of 20?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |