Ja, ik snap de design keuzes ook niet helemaal. Ik dacht dat ze van het kinderlijke en lieve (Female panda ziet er echt te lief uit bijvoorbeeld) af gingen stappen nu de oorlog tussen horde en alliance weer terug kwam. Maar niets blijkt minder waar als je de screens en nieuwe features leest.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat eigenlijk toch raar is, aangezien het ook vooral volwassenen zijn die games spelen
En ik wow heel eerlijk niet geschikt vind voor kleine kinderen (qua geweld etc).
leuk filmpje maar ik betwijfel of het echt bugs en exploits zijn, zijn wel leuke plekjesquote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef TwyLight het volgende:
check deze gast alle bugs exploiten en geheime plekjes vinden dan
nee, alleen audioquote:Op maandag 19 maart 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Zijn er video's van de info? Zoals bij Blizzcon.
Ik ben ook wel eens onder halls of lightning gekomen zoals hij, en die bug in deephom ben ik ook geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
leuk filmpje maar ik betwijfel of het echt bugs en exploits zijn, zijn wel leuke plekjes
Heb genoeg gedaan tijdens Vanilla daarna de interesse er in verloren. Maar die gast heeft wel veel dingenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens onder halls of lightning gekomen zoals hij, en die bug in deephom ben ik ook geweest
Overduidelijk een placeholder. Gebeurt wel vaker met achievements. Uitendelijk worden het 22 watervallen om te bezoeken ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
What a View - Visit each of the 10,000 waterfalls in Pandaria.
lolwut?
10.000 O.o
Ze kunnen het ook zo doen dat ze al deze subwatervallen mee tellen en dan wil het wel beter vlotten:quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Overduidelijk een placeholder. Gebeurt wel vaker met achievements. Uitendelijk worden het 22 watervallen om te bezoeken ofzo.
Dan is 10.000 watervallen nog steeds wel... te veelquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook zo doen dat ze al deze subwatervallen mee tellen en dan wil het wel beter vlotten:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:14 schreef Nezhi het volgende:
Mwah, ik vind niet dat het gelijk de farmville kant op gaat omdat er een klein aspect in zit waardoor je gemakkelijker aan mats kan komen. Ik vind het een leuk idee juist, ipv het 'farmen'
Zolang het maar optioneel blijft dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.
Het ziet er allemaal wel goed uit, maar ik had graag wat andere dingen gezien.
Alternative development en updates van old chars. Wanneer de game uitkomt dan zitten we eind 2012 en is het 8 jaar geleden. Enhanced characters en customization is needed imo, zeker vergeleken met GW2 en andere games.
Geef het op z'n minst als optie zoals volgens mij EQ had.
Mist valt nog voor de zomer hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik vind het wel geinig. Het geeft je wat anders te doen. Endgame is niet alleen raiden en pvp, althans niet voor mij. Die pet battles lijken me niks, maar het is allemaal optional, dus als je het leuk vindt dan doe je het en anders niet.
Het ziet er allemaal wel goed uit, maar ik had graag wat andere dingen gezien.
Alternative development en updates van old chars. Wanneer de game uitkomt dan zitten we eind 2012 en is het 8 jaar geleden. Enhanced characters en customization is needed imo, zeker vergeleken met GW2 en andere games.
Geef het op z'n minst als optie zoals volgens mij EQ had.
3 maanden? De beta is nog niet eens begonnen en die duurt al gauw een half jaar. Okt/Nov komt ie pas uit denk ik.quote:
dan doen ze dus niet aan kortere expansions wat ze beloofd hebben en een beta kan ook een maand of 3 durenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
3 maanden? De beta is nog niet eens begonnen en die duurt al gauw een half jaar. Okt/Nov komt ie pas uit denk ik.
quote:If titles become account wide, you will be able to use it at the level you could have earned it at.
Mounts are on the list of things to be made account wide, either at launch or a patch soon after.
Mounts zou gaaf zijnquote:
Heeeeeeerlijk. Dat vind ik echt tof, dat je met die seasonal op je meest obscure char die kut mount wint, en dat je hem op je main ook hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mounts zou gaaf zijnNooit meer bang een mount op een ander char te winnen!
Ook tof!quote:A new minor glyph that allow druids to have a random coloring in cat and bear form has been added.
A new minor glyph that allow druids to stay in tree form has been added.
A new minor glyph that changes a druid's aquatic form into a Orca has been added.
A new minor glyph that changes a druid's travel form into a white stag has been added. Other players can ride you while in this form.
A new minor glyph that changes a druid's moonkin form into a moonkin spirit has been added.
"The Immortal" op al m'n char'squote:
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:34 schreef GI het volgende:
Gewoon low level toons met Mimiron's head! (niet dat ik die heb, maar dat kan dus gewoon dan
!)
En sowieso weet ik niet hoe ze het gaan doen met Feat of Strengths.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)
Ik las dat dit voor titles was. Op zich zit er aan een mount geen limiet denk ik. Of het zou zo kunnen zijn dat je voor de raid-drop wel in de raid moet kunnen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanaf lvl 80 dan dus hè. (oh wacht, of is dat alleen voor de titles?)
quote:
ow crapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
En sowieso weet ik niet hoe ze het gaan doen met Feats of Strength.
Nee hoor. Juist volwassenen die geen last meer hebben van puberteitshormoontjes zullen deze toevoegingen kunnen waarderen, van hen hoeft niet alles meer stoer en moeilijk te zijn. Gewoon lekker relaxen na het werk als ze geen zin hebben in een raid of arena match. Ik verwacht niet dat ik erg veel zal doen met de farms (is gewoon mijn ding niet) maar pet battles zijn awesomequote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
I know, maar het feit dat wow deze kant op gaat maakt me een beetje bang. Gameplay wordt steeds meer op 12 jarige afgestemd
We aren't retreating! We're advancing in reverse!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:51 schreef TwyLight het volgende:
Glyph of Righteous Retreat: During Divine Shield, you can invoke your Hearthstone 50% faster.
Blehquote:
Tri-spec is off the table for the foreseeable future
Ben ik ook erg blij mee idd, misschien ga ik dan ook een keertje een pally rollen... Op zich spreekt het concept van de paladin me wel aan maar in cata vind ik alleen de Protection tree goed. Holy valt af omdat ik helemaal niks met healen heb en Ret is te RNG waar ik een hekel aan heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Silmarwen het volgende:
Paladins are in a very good place, they fixed some of the RNG in their rotations and added more reliable Holy Power.
Stable DPS!
Jij bent ook zo''n lucky lul he. Ik had 10k, moest ik persé die ice mammoths halen :c.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef TwyLight het volgende:
Had trouwens wel een head token gewonnen van warmaster, whispered een warrior mij: 25k.oke man
25k rijker dus
Ik ben helemaal niet lucky. Ik doe al sinds de release van 4.3 elke week (uitzonderingen daargelaten) DS tegen mijn zin in en heb nog steeds mijn trinket niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Jij bent ook zo''n lucky lul he. Ik had 10k, moest ik persé die ice mammoths halen :c.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |