lol mmoc heeft een leuke clock op de site staanquote:Op maandag 19 maart 2012 07:25 schreef Evertjan het volgende:
ik was al eerder opgestaan omdat ik dacht dat het om 07.00 vrij gegeven zou worden
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
An 11th character slot has been added. <--- ik weet mensen die daar heel blij mee zullen zijn!
Dat wordt dus feestjequote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef Silmarwen het volgende:
Paladins are in a very good place, they fixed some of the RNG in their rotations and added more reliable Holy Power.
Stable DPS!
The fuck!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef GI het volgende:
WAIT! WHAT !
Garrosh will be this expansion's final boss.
SWTORquote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ze mogen wel opschieten, ik ben uit wanhoop de trial van guildwars aan het spelen omdat ik me ze enorm verveel.
Wel grappig dat ze het er even later over hebben dat er 2 extra continenten bij komen, om de ervaring bij het levelen van de 1e of 2e alt leuker te laten verlopenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
An 11th character slot has been added. <--- ik weet mensen die daar heel blij mee zullen zijn!
Wat is daar raar aan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze het er even later over hebben dat er 2 extra continenten bij komen, om de ervaring bij het levelen van de 1e of 2e alt leuker te laten verlopen
Als je 11 char-slots nodig hebt, heb je niet pas 1 of 2 alts gemaakt...quote:
Dat staat compleet los van elkaarquote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je 11 char-slots nodig hebt, heb je niet pas 1 of 2 alts gemaakt...
quote:No new race models yet, but they're working on it. At best, dwarves might have been ready for the MoP release.
Doubt it:quote:Op maandag 19 maart 2012 09:18 schreef TwyLight het volgende:
hopelijk krijgt die female pandaren ook wat minder cute gezichten
mja misschien dat je in het character create screen wat bozere gezichten kan kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doubt it:
http://media.mmo-champion(...)ch/pandarenshot1.jpg
http://media.mmo-champion(...)ch/pandarenshot2.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |