Zit al jaren bij UPC zonder klachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KPN. Circa 750 kb/s
Zit de laatste tijd ook voor een nieuwe / betere te zoeken dus als je suggesties hebt
Kosten, wat voor soort pakket oid heb je, aantal mb/s? Details mijn vrindquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit al jaren bij UPC zonder klachten.
Hier deze: http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/ (Trek de 3MB/squote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kosten, wat voor soort pakket oid heb je, aantal mb/s? Details mijn vrind
Shadowbolt glyph is 15% mana reduction, dit is Cunning of the Cruel. De bolts die vanuit die trinket spawnen kunnen ook alle 3 dezelfde target raken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik ongeveer een idee hoelang ik moet downloaden voordat ik kan spelen. Heb de key nog niet maar wel de AP. 17ish GB, 8-10 uur dus![]()
[..]
Shadowbolt Glyph.
Ik heb alleen altijd het 'carried much' gevoel in die groepquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
nice isa!!
Wij zitten nog steeds vast op deathwing normal
Ross was mijn build aan het doorlopen (spec, glyphs, gems etc). Heeft even 15k van mijn eigen geld besteed aan nieuwe dingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Isa, wie zat er gister eigenlijk op je account?(Ik zei namelijk wat in het Nederlands tegen je en iemand anders sprak alleen maar Engels terug!)
Voel me nog steeds prima trouwens met mijn beslissing om de guild eens te verlaten. Stuk relaxter voel ik me ook.
Nog vrienden in het guild die je dat kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha. Ja, ik dacht al. Wie is dat nou! Nog beetje lopen grappen over hackers!Hij was iets te spraakzaam voor een hacker!
![]()
En ik zei idd daar iets over. Ik wilde het het forum nog eens bekijken. Misschien staat er nog wat over mij en andere leavers, maar ze hadden binnen 12 uur dus al mijn toegang tot het members chat gedeelte geblokt!![]()
Hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen altijd het 'carried much' gevoel in die groep
Dat zijn flink wat nieuwe dingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross was mijn build aan het doorlopen (spec, glyphs, gems etc). Heeft even 15k van mijn eigen geld besteed aan nieuwe dingen(en ik kreeg 30k voor de run, dus zo heel erg was het niet).
Geen idee, wij doen alleen 25-man raids.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe
Bij ons is meer het probleem dat de setup niet goed is, en ze niet willen switchen omdat we wel telkens tot 4% komen.
We gaan nu iedere keer met 2 tanks en 3 healers, en komen gewoonweg dps tekort. 1 tank en 2 healers is volgens mij beter op deathwing.
Hij zat flink te mopperen over mijn spirit-gemsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef TwyLight het volgende:
Dat zijn flink wat nieuwe dingenwat heeft hij allemaal wel niet verandert
quote:
Dat gaat op ons realm nooit lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, wij doen alleen 25-man raids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |