idem. gisteravond een half uur geprobeerd met m'n hunter/paladin/priest een DS pug in te komen. Daarna m'n offserver 2e hunter maar weer gelogdquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:02 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben een alliance aan het levelen op een of andere server (weet niet eens welke)Heeft er iets mee te maken dat ik gewoon niet weet wat ik wil doen als ik op m'n Dragonblight char inlog...
mischien heeft het tijd nodig om te updatequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:07 schreef Xetran het volgende:
zucht, op elke realm die er is kan ik een level 1 maken en word hij gelist. maar als ik op de realm die ik wil een level 1 maak staat hij ineens helemaal niet in het lijstje om naar 80 te boosten
Misschien, maar andere realms gaan wel instant. Zucht, en tickets duren 3x zo lang om beantwoord te krijgen dan vroeger.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mischien heeft het tijd nodig om te update
Ik heb ooit 3 dagen op een GM gewacht, nog trager?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:
Misschien, maar andere realms gaan wel instant. Zucht, en tickets duren 3x zo lang om beantwoord te krijgen dan vroeger.
Ik zeker meer dan een week, een paar maanden terug toen ik een 7day 'trial' kon gebruiken om weer even te spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit 3 dagen op een GM gewacht, nog trager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lame
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg vandaag een GM joke
Why does Naxxramas fly?* Metonae mompelt iets over een steen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lame
[ Bericht 0% gewijzigd door Metonae op 15-03-2012 22:01:21 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik kijk zo van hee wat is dat voor idioot met een fucking dure X-51 Nether-rocket X-treme
Is het Kathie
Je kan beter bellen. 20~ minuten wachttijd. Ik moest deze week 6 dagen wachten tot mijn ticket beantwoord werd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zeker meer dan een week, een paar maanden terug toen ik een 7day 'trial' kon gebruiken om weer even te spelen.![]()
Wel frustrerend dit, ik wil subben en dat ding spelen, maar nu kan ik dus op die ticket gaan wachten vrees ik.
Edit: Kan ik anders gewoon mijn account subscriben zodat het reward naar de caster gaat en ik mijn reward op een later tijdstip nog kan claimen? of ben ik dan een/beide kwijt?
er is van de week een grote infoevent geweest over MoP en morgen om 06.00 mogen de grote WoW sites er over schrijven. Dus verwacht morgen maar een heleboel nieuwe info over de nieuwe xpac, misschien ook wel over de betaquote:Op zondag 18 maart 2012 11:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat betekent NDA?:
The NDA on the new Mists of Pandaria information will be lifted very soon. See you on the other side!
http://www.mmo-champion.com/content/2685-Soon?page=3#comments
Non-disclosure agreement (NDA), maar snap het verder niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |