Ze heeft inderdaad goed getrainde kaakspieren.quote:
Dat-ie dood is?quote:
Zat je ook in Da Nang?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Dit luisterde ik altijd in mijn helikopter in Vietnam.
Een jaar ofzo?quote:
Candy heeft waarschijnlijk een nieuw album.quote:
Er komt een biografie van James Brown uit.quote:
Aah, leukquote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschijnen van dé biografie over James Brown.
De hoer.quote:
Het ligt aan jou, ga duiven spotten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind haar maar wat zelfvoldaan, maar dat kan aan mij liggen
Hoe?quote:
En zijn zoon schopte tegen de kont van Peter Rudolfquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
Zijn dochter was getrouwd met een duits politicus (eva heette ze)
Nee man LA Style natuurlijkquote:
Patrick Swayzie is ook al dood.quote:
Zet je album van Mental Theo nog eens op.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk trouwens altijd die paupermuziek tijdens DWDD. Willen ze ermee ophouden ofzo?
Is dat Gerda?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Sesamstraat, welkom in, Sesamstraat.
Je bent zeker niet de enige!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind dit leuk gedaan.
best leuk idd! beter dan zo'n hip indie gebeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
Ook vet jaquote:
Will doquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet je album van Mental Theo nog eens op.
Nee, ik vind het ook leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
quote:
Ja james brown is ook helemaal niet populair of zoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk trouwens altijd die paupermuziek tijdens DWDD. Willen ze ermee ophouden ofzo?
quote:
Wild Cherry bleek een band te zijn. Dacht altijd dat het een zanger was.quote:
Ik moest glimlachen. Flauwtjes, maar toch.quote:
Ik was al een tijdje op zoek naar zoietsquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staan ook goed bekend in de internationale funk-scene.
Die is doodquote:
Ik dacht dat bij Blondiequote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wild Cherry bleek een band te zijn. Dacht altijd dat het een zanger was.
Ja,quote:
Annabellaquote:
Pedoquote:
quote:
quote:
Waar heb jij het vandaan gehaald? Zou je de link willen dmen of pmen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
CD van Leftie is tofmorgen even helemaal beluisteren.
(Skimming the Skum).
Zie pmquote:Op maandag 12 maart 2012 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar heb jij het vandaan gehaald? Zou je de link willen dmen of pmen?
Reli-freak Alexander Kloppingquote:'Apple-gekte lijkt op aanhangen religie'
Het merk Apple lijkt door zijn gebruikers te worden aanbeden zoals religieuze mensen hun god aanbidden. De Deense Martin Lindstrom, marketingdeskundige, zegt dit vandaag in de Volkskrant. Hij onderzocht hoe liefhebbers van Apple reageerden als er plaatjes getoond werden van een iPhone, iPad of een iPod.
Volgens hem werd bij het bekijken van deze plaatjes hetzelfde gebied in de hersenen geactiveerd waarmee religie beleefd wordt. Het bezit van een Apple product zou een gevoel geven van grootsheid, exclusiviteit en het 'wij-tegen-zij', hierom zouden de producten door de consument als heilige voorwerpen beschouwd worden.
Verder werd er om Steve Jobs getreurd alsof er een spiritueel leider het hiernamaals had verkozen boven het aardse leven. En dan is daar natuurlijk nog het religieuze symbool: het appeltje. Lindstrom heeft zich verdiept in de grootste merken van de wereld en weet waar de mensen voor vallen. Hij heeft er dan ook zijn werk van gemaakt: zo werd hij onder andere door de Colombiaanse regering ingehuurd om het land te helpen een beter imago te creëren.
Maar het was dan ook niet het 1 minutenbandje, maar aan het eind. Dan is het wel vaker wat beter.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Het bandje was voor de verandering WEL leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
(Hutspot, hun eerste, is ook wel een fijne. One Punch Pete uit 2011, hun derde, heb ik nog niet gehoord. Die is meer op de zang gericht, geloof ik.)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
CD van Leftie is tofmorgen even helemaal beluisteren.
(Skimming the Skum).
Ik ben het met je eens, tenminste over gisteren, totdat je ineens arrogant gaat doen in je laatste regelsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zat me gisteravond te ergeren aan het gebaggatelliseer van die Leo Blokhuis en zijn vooringenomen voorliefde voor niks zeggende artiesten ten opzichte van de groten der aarde in de muziekbusiness.
Zit mijnheer over James Brown's verdienste voor de muziek maar "zo zo " te hoofdschudden en direct te verwijzen naar een andere artiest die niet eens in de schaduw van Brown mag staan.
Waarom maken ze er geen Leo Blokhuis muziekuurtje van als "kenner"?
Ik weet nog meer dan die vent op muziek gebied en weet tenminste voorkeur/liefde voor een artiest gescheiden te houden van diens ware verdiensten en niet mijn persoonlijk voorkeur boven dat van een andere artiest,die misschien meer heeft bereikt,te stellen.
quote:Gratis Yvon Jaspers-servies voor iedereen!
Platte borden, diepe borden, kopjes, schoteltjes en JE KAN ZO LEUK COMBINEREN! Aldus vleesgeworden theeservies Yvon Jaspers over haar eigen aardewerk in DWDD, ergens eind 2010. "Het is dus heel goed te betalen en voor iedereen, dat is nou eens leuk”, zegt ze ook nog. Dat valt dus vies tegen. Die uitspraak is het allerschattigste zinnetje dat ooit tot een boete heeft geleid. Wansmaak heeft een prijs en het is 50.000 euro.
De VARA mag dat bedrag aftikken voor het schaamteloos pluggen van het B-Boerenbond van de gezelligheidsdiva. Het Commissariaat voor de Media oordeelt meedogenloos dat "De vertoning van het servies en de bespreking daarvan in het programma De Wereld Draait Door door de duur en de wijze daarvan aan te merken is als overdreven en/of overdadig. Het servies is onder een zwarte doek verborgen en wordt vervolgens onthuld. Dit geeft een versterkend effect aan het tonen van het servies waardoor extra aandacht wordt gegenereerd."
En nu het meest hilarische: die boete maakt ons allemaal ongewild eigenaar van een stukje Yvon Jaspers-servies. Of dacht u dat Matthijs & Yvon die 50k uit hun eigen zak betalen? Komt gewoon uit de suikerpot die omroepgeld heet. Daarom van de VARA voor u: heel Nederland mag vandaag bij de Marskramer (een soort Blokker voor ehm.. Blokkermensen) een stuk van dat Kakelbont gaan halen. Gratis want toch al betaald. Zelf weten wat u er mee doet. Leuk, Yvon! Bedankt! Voor wie er tegen bestand is: serviesreclame van een halve euroton na de breek.
http://www.geenstijl.nl/m(...)persservies_voo.html
http://www.medianed.com/2(...)von-jaspers-servies/
quote:Te gast in de 40 minuten-uitzending van dinsdag maart zijn o.a.: Huub Smit, Tim Haars, Wesley van Gaalen, Flip van der Kuil, Steff Haars, Heleen van Royen. Tafelheer is Herman van de Zandt.
quote:Heleen van Royen schreef het boek Verboden Vruchten, over een vrouw die voor haar veertigste verjaardag een 'gay best friend' cadeau krijgt van haar twee kinderen. Zelf heeft Van Royen ook een gay best friend, Mika van Leeuwen. Hij is ook te gast.
Volgens mij was Herman vorige keer een prima tafelheer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met een week triester. Herman van der Zandt als tafelheer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Zipportal het volgende:
En deze kan niet eens praten met zijn lelijke gebit.
[ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef NoCigar het volgende:
God bestaat dan toch:
http://www.medianed.com/2(...)von-jaspers-servies/
Wie is dat wilde ik posten, maar het staat in de urlquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Zipportal het volgende:
En deze kan niet eens praten met zijn lelijke gebit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De New Kids komen vast hierover praten
http://www.telegraaf.nl/p(...)verloedering___.html
Kwalbertquote:Dat Albert Verlinden zijn vinger in zijn keel steekt vind ik niet zo nodig."
quote:De Wereld Draait Door heeft een boete van 50.000 euro gekregen voor het aanprijzen van het Marskramer-servies van Yvon Jaspers in november 2010. Dat bevestigt het Commissariaat voor de Media. Het servies stond tijdens een uitzending met tafeldame Jaspers onder een doek, waarna deze door Matthijs van Nieuwkerk werd onthuld. “Waar kan ik dit kopen?“, vroeg hij. Jaspers: “Ik mag geen reclame natuurlijk!” Daarop: “Je bent geen reclame maken? Wat ben je aan het doen zeg!“
Twee minuten lang vertelde Jaspers over haar nieuwe servies-lijn, waarbij ook de naam Kakelbont werd genoemd. “Dit geeft een versterkend effect aan het tonen van het servies waardoor extra aandacht wordt gegenereerd. Direct na de onthulling van het servies zijn er diverse camera shots waarbij het servies of delen daarvan close-up in beeld worden gebracht“, aldus het commissariaat.
De VARA benadrukt dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen de redactie en Marskramer, ‘in welke zin dan ook’. “Er is sprake van een toevallige en ongelukkige samenloop.”
Het servies werd ook in De Madiwodovrijdagshow aangeprezen, maar dat programma krijgt geen boete. “Dit, omdat het tonen van het servies niet als overdreven en overdadig kan worden aangemerkt“, aldus het commissariaat.
De boete van 50.000 euro werd afgelopen november opgelegd.Bron
Ja, maar een boek bespreken is wat anders dan zeggen: KOOP DIT PRACHTIGE SERVIES MENSEN! GOEDKOOP, BIJ [ZAAK X] natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Wel een beetje apart, heel DWDD is eigenlijk 1 grote reclameshow, tenminste, er zit wel iedere aflevering iemand die een programmaatje/boek/cd/concert te promoten heeft.
Nou, Spuit 33 eigenlijk.quote:
Da's al erg genoeg inderdaad, maar wij vegeteren dan weer niet op kosten van de Staat. Denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
En nu hebben wij ook nog eens reclame gemaakt voor dat serviesje
Nou ja ik momenteel een beetje, zit in de ziektewet deze weekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's al erg genoeg inderdaad, maar wij vegeteren dan weer niet op kosten van de Staat. Denk ik.
Sowieso, het is nu meer mensen opgevallen dan als het geen aandacht meer had gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
En nu hebben wij ook nog eens reclame gemaakt voor dat serviesje
De hoer en haar gigolo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik erger me nu al aan Heleen met haar Mika.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik erger me nu al aan Heleen met haar Mika.
Ziet eruit als een kutuitzending. Kijk de herhaling wel als ik tijd hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef BobW het volgende:
[..]
- Frenk van der Linden en Paul Römer (die laatste ken je vast)
- Heleen met een gay
- New Kids
Nee hij is gay he? Het is een soort Joris volgens mijquote:
quote:
Hij is dus een Gaygolo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Nee hij is gay he? Het is een soort Joris volgens mijHoe weinig zelfrespect moet je hebben om de gay friend van Heleen te zijn.
Hij knipt en en makeupt bij Rob Peetoom, dus hij heeft wel talent itt lambal Joris.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij is gay he? Het is een soort Joris volgens mijHoe weinig zelfrespect moet je hebben om de gay friend van Heleen te zijn.
makeuppen met een face of met een ex?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij schijnt wel erg leuk te kunnen makeuppen
Ik ben razend benieuwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij schijnt wel erg leuk te kunnen makeuppen
Ow dat wist ik niet. Dat is dan wel weer handig, want Peetoom is reteduur.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij knipt en en makeupt bij Rob Peetoom, dus hij heeft wel talent itt lambal Joris.
Ik heb iig geen lesbo vriendinnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Zouden er ook mannen zijn met een lesbo best friend?
zo wekt ie de illusie dat ie grootgeschapen is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Wat zit Matthijs er toch eigenlijk altijd aso bij, zo met zijn benen wijd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
zo wekt ie de illusie dat ie grootgeschapen is.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Frenk Van der Linde een enorme kwal.
IK HEB HIER NIET EENS GEPOST VANDAAG!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Klinkt meer als een Japans programma eigenlijk.
OMG heb je die sukkel ook weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Door dat streepje spreek je het uit als droplul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Frénk van der Linden
spreek je dat niet uit als Freenk?
Nee man, Frenkie is een heldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HEB HIER NIET EENS GEPOST VANDAAG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het over Romer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had het over Romer.
Beterschap! Heb je een zap-duim van het zappen gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tx, ja af en toe wel, vooral overdag is het afzien wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beterschap! Heb je een zap-duim van het zappen gekregen?
Volgend jaar bij SBS6. Of BNN.quote:
Zekers! Net als Friesland!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ah Ceekeer komen ook best goede dingen uit Brabant hoor.
Oh, ik dacht dat er een deur dichtviel.quote:
Ah, ik herkende haar ook al.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Zij werkt bij het restaurant hier om de hoek.
Nou ja, ook dingen die ze níet gaan doen zijn nog nieuws.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
New Kids zijn al voorbij hun hoogtepunt.
Wat gaan ze doen dan, derde film?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ook dingen die ze níet gaan doen zijn nog nieuws.
Niks.quote:
Wanneer krijgen ze een boete voor al die apple promotie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Meneerik2 het volgende:
Een grote drogisterij, ze leren van die boete
Je piept wel anders als je d'r tieten hebt gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
zou die semi literaire hoer graag tussen de tieten willen neuken.
Als een schorre kraai.quote:
Twee ervan deden zelfs mee met The Tripquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Elusive het volgende:
hey verrek, die ene van new kids, die achter helleen, deed ook mee in The Trip van MTVkent iemand dat nog?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zou vertegenwoordiger voor die Bel Je Schor abonnementen kunnen worden.
Ja de ander zit er ook, zijn ook beide de bedenkers/makers van New Kids.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Elusive het volgende:
hey verrek, die ene van new kids, die achter helleen, deed ook mee in The Trip van MTVkent iemand dat nog?
verrek, zie het nu ook jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Twee ervan deden zelfs mee met The Trip
Stuur een klachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze een boete voor al die apple promotie.
Of een deurmat.quote:
quote:
Ze hebben bij m'n neef op 't erf een kuil gegraven voor een 'schoonmoeder' om daar twee dagen te filmen voor die laatste film van ze. Geen idee wat voor scène dat was. Komt iemand 't bekend voor?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de ander zit er ook, zijn ook beide de bedenkers/makers van New Kids.
Series dito.quote:
Misschien kan je GBF's boeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
wat een non-item weer dit, gaat totaal niet over boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |