Ze heeft inderdaad goed getrainde kaakspieren.quote:
Dat-ie dood is?quote:
Zat je ook in Da Nang?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Dit luisterde ik altijd in mijn helikopter in Vietnam.
Een jaar ofzo?quote:
Candy heeft waarschijnlijk een nieuw album.quote:
Er komt een biografie van James Brown uit.quote:
Aah, leukquote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschijnen van dé biografie over James Brown.
De hoer.quote:
Het ligt aan jou, ga duiven spotten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind haar maar wat zelfvoldaan, maar dat kan aan mij liggen
Hoe?quote:
En zijn zoon schopte tegen de kont van Peter Rudolfquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
Zijn dochter was getrouwd met een duits politicus (eva heette ze)
Nee man LA Style natuurlijkquote:
Patrick Swayzie is ook al dood.quote:
Zet je album van Mental Theo nog eens op.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk trouwens altijd die paupermuziek tijdens DWDD. Willen ze ermee ophouden ofzo?
Is dat Gerda?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Sesamstraat, welkom in, Sesamstraat.
Je bent zeker niet de enige!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind dit leuk gedaan.
best leuk idd! beter dan zo'n hip indie gebeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
Ook vet jaquote:
Will doquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet je album van Mental Theo nog eens op.
Nee, ik vind het ook leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef alors het volgende:
quote:
Ja james brown is ook helemaal niet populair of zoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk trouwens altijd die paupermuziek tijdens DWDD. Willen ze ermee ophouden ofzo?
quote:
Wild Cherry bleek een band te zijn. Dacht altijd dat het een zanger was.quote:
Ik moest glimlachen. Flauwtjes, maar toch.quote:
Ik was al een tijdje op zoek naar zoietsquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staan ook goed bekend in de internationale funk-scene.
Die is doodquote:
Ik dacht dat bij Blondiequote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wild Cherry bleek een band te zijn. Dacht altijd dat het een zanger was.
Ja,quote:
Annabellaquote:
Pedoquote:
quote:
quote:
Waar heb jij het vandaan gehaald? Zou je de link willen dmen of pmen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
CD van Leftie is tofmorgen even helemaal beluisteren.
(Skimming the Skum).
Zie pmquote:Op maandag 12 maart 2012 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar heb jij het vandaan gehaald? Zou je de link willen dmen of pmen?
Reli-freak Alexander Kloppingquote:'Apple-gekte lijkt op aanhangen religie'
Het merk Apple lijkt door zijn gebruikers te worden aanbeden zoals religieuze mensen hun god aanbidden. De Deense Martin Lindstrom, marketingdeskundige, zegt dit vandaag in de Volkskrant. Hij onderzocht hoe liefhebbers van Apple reageerden als er plaatjes getoond werden van een iPhone, iPad of een iPod.
Volgens hem werd bij het bekijken van deze plaatjes hetzelfde gebied in de hersenen geactiveerd waarmee religie beleefd wordt. Het bezit van een Apple product zou een gevoel geven van grootsheid, exclusiviteit en het 'wij-tegen-zij', hierom zouden de producten door de consument als heilige voorwerpen beschouwd worden.
Verder werd er om Steve Jobs getreurd alsof er een spiritueel leider het hiernamaals had verkozen boven het aardse leven. En dan is daar natuurlijk nog het religieuze symbool: het appeltje. Lindstrom heeft zich verdiept in de grootste merken van de wereld en weet waar de mensen voor vallen. Hij heeft er dan ook zijn werk van gemaakt: zo werd hij onder andere door de Colombiaanse regering ingehuurd om het land te helpen een beter imago te creëren.
Maar het was dan ook niet het 1 minutenbandje, maar aan het eind. Dan is het wel vaker wat beter.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Het bandje was voor de verandering WEL leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |