[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2002 14:06]
quote:Aangezien dit een centraal topic is is het niet noodzakelijk voor de moderator in questie om de openings post te maken. geef haar wat krediet, ze is druk bezig het forum opdit moment op te bouwen.
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
vertel maar wat je vindt dan Knorretje
quote:Maar hij hoeft ook niet meteen superserieus in te gaan op een geintje. Er stond niet voor niets een ':P' achter
Op dinsdag 23 juli 2002 14:02 schreef sweetie het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, heeft niks te maken met een bruine arm halen..
Maar goed, ontopique weer
Ik pijp niet!
quote:pijpen =
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
vertel maar wat je vindt dan Knorretje
PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
quote:Gepijpt worden =
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
pijpen =
slikken =PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
En ze mag slikken, maar hoeft dat niet hoor.
Sperma is toch niets iets waarvoor je je bed uitkomt (zou daarom sex vaak in bed worden bedreven?)
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
Owk, kan lekkerdere dingen bedenken..maar het is zo weggespoeld!! Mijn vriendin doet ook niet moeilijk als ik haar kus na het beffen....vind dat het voor een nog geilere sfeer zorgt!
quote:Sowwy voor ut offtopic gaan Knor
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
ontopic:
pijpen =
slikken =
quote:\
Op dinsdag 23 juli 2002 15:06 schreef sweetie het volgende:[..]
Sowwy voor ut offtopic gaan Knor
ontopic:
pijpen =
slikken =
Jij pijpt, slikt en wil een keer beffen ?
Kom maar naar Eindhoven
quote:http://www.ad.nl/artikelen/InternetenPc/1027403182466.html
Op dinsdag 23 juli 2002 13:45 schreef Knorretje het volgende:
Alles over pijpen, gepijpt worden en het wel of niet slikken
Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.
quote:ja maar dat gaan we ze lekker nie vertellen
Op woensdag 24 juli 2002 06:29 schreef FROSTBITE het volgende:
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.
Verder vind ik het ook belachelijk dat mannen niet meteen na het slikken willen zoenen terwijl de meeste vroouwen na het beffen geen probleem daarmee hebben.
Een vriend van mij die liet ze vriendin eerst haar tanden poetsen om vervolgens verder te gaan echt belachelijk!!!!!!!!
quote:FOUT !! Mijn vriendin heeft 2 universitaire opleidingen afgerond, is nou promovenda aan de universiteit en vind slikken heerlijk !! .....en gezond
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
quote:De vrouw houdt het vast in de mond en geeft het via een kus terug aan de man... (of twee mannen, het is maar waar je voorkeur naar uit gaat)
Op woensdag 24 juli 2002 13:37 schreef Freddes het volgende:
slikken = heel geil maar het hoeft niet
pijpen is altijd lekkermaar wat is snowballen toch??
Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.
En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.
quote:JEZUS wat een flauwekul. Ik hoop voor jou dat je dit niet meent.
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.
Ja ik slik ja, en ja, ik vind het NIET vies. Het hoort vind ik in de hitte van het spel, net zoals een man mijn geil ook proeft en niet uitspuugt.
En ja, ik ben universitair opgeleid
QED
quote:1. Ik meen het als ik zeg dat ik het wel lekker vind.
Op woensdag 24 juli 2002 14:15 schreef Noayla_ het volgende:
Vraagje aan de vrouwen die slikkenvinden;
1. meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?2. Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.
3. En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.
quote:In your dreams
Op dinsdag 23 juli 2002 21:35 schreef daNpy het volgende:[..]
\
Jij pijpt, slikt en wil een keer beffen
?
Kom maar naar Eindhoven
![]()
quote:Yep, slikken vind ik best lekker, het heeft gewoon iets. Moeilijk uit te leggen.
meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?
quote:
Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.
Zolang het lauwig is vind ik het lekker.(al is het natuurlijk de ene keer lekkerder dan de andere keer). Maar als het zeg maar klonterig word, koud is vind ik het nou niet bepaald lekker. Er mee spelen is dan ook niet echt iets waar ik van kan genieten. (sperma heeft nou eenmaal _helaas_ de eigenschap snel af te koelen)
quote:Sja, iedereen z'n eigen dingetje hè.
meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?
En wat heeft het voor nut om te zeggen dat ik het vind, als dat nie zo is?
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat er wetenschappelijk over gezegd word waarom mannen dit opwindend vinden. Meestal is het zo dat mannen iets opwindend vinden waar een doel aanvast zit (bijv: verwekken van kinderen ... raar maar waar), maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!
Het enige makkelijke eraan (lijkt mij) is dat je niet met die achtelijke handdoeken hoeft te kloten om alles weer een beetje droog te krijgen...
PS
ik vind het ook leuk om te doen hoor
Waar zitten die meiden????
quote:denk dat je bijna helemaal gelijk hebt
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Toch altijd typisch idd dat IEDEREEN hier zogenaamd altijd alles gewoon vrolijk naar binnen lepelt en dat ik nog nooit zo iemand ben tegengekomen. Qua kansberekening is dat nogal dubieus.
quote:Ik denk dat je de vrouwen die hier erover praten nou niet bepaald een "gemiddelde steekproef" mag noemen..
Op donderdag 25 juli 2002 16:12 schreef piere het volgende:[..]
denk dat je bijna helemaal gelijk hebt
Ze slikt niet en stikt dus ook liever niet
ik vind uitspugen echt zo'n afknapper....
lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken
ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn
quote:Ze wacht gewoon tot ik helemaal klaar ben , maar meestal schiet ze in de lach (omdat het teveel is ofzo)
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:
ik slik en ik vind het dus ook lekkerik vind uitspugen echt zo'n afknapper....
lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken
ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn
Maar ik heb hoofdzakelijk goede ervaringen eigenlijk
Ik vind het doorslikken juist de beloning, zeg maar
quote:En zo kun je dus ook ALLEEN sex hebben als je een kind wilt en verder nooit, dat heeft namelijk geen doel.
maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!
Het helpt ook wel als je eerst goed wat whiskey drinkt voor die tijd... dan smaakt het niet zo bitter...
En inderdaad in je extreme geile buien wil je nog wel eens wat geks doen. (vreemd genoeg is dat bij mij bijna in ene afgelopen na dat ik klaargekomen ben, daarom stel ik dat altijd zo lang mogelijk uit.)
Helaas is dit niet altijd het geval en ben ik blij als er ueberhaupt gepepen wordt. Als ze het niet wil, ook goed.
Ookal wil zij niet, ik mag graag aan een klitje likken.. Kun je me voor wakker maken!
quote:Gepepen?
Op maandag 29 juli 2002 10:04 schreef Gordy het volgende:
Ik persoonlijk mag graag genieten van een goed uitgevoerde pijpbeurt. Wat mij betreft hoeven ze het niet door te slikken, dat is helemaal aan mijn partner. Dat het veel lekkerder is als ze zelfs het laatste druppeltje eruit weet te zuigen, staat buiten kijf. Ik heb ooit eens een vriendin gehad die sperma (zels alle sappen die eruit komen..) heerlijk vond en echt alles wilde hebben. Geloof me, ik werd telkens weer helemaal gek...Helaas is dit niet altijd het geval en ben ik blij als er ueberhaupt gepepen wordt. Als ze het niet wil, ook goed.
Ookal wil zij niet, ik mag graag aan een klitje likken.. Kun je me voor wakker maken!
quote:
Op maandag 29 juli 2002 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Gepepen?
quote:
Van Bert & Ernie - Begrafenis.mp3
Er was een vrouwtje uit Epe,
die had een voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg naar haar daad,
met haar mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen
graag ontopic en een beetje serieus blijven.
quote:Tja, ik ken je niet en ik weet dus ook niks van je relaties, maar ik denk dat je bijvoorbeeld met een one night stand ook niet zoveel kans maakt. Tenminste, dan zou IK het nooit doen.
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Toch altijd typisch idd dat IEDEREEN hier zogenaamd altijd alles gewoon vrolijk naar binnen lepelt en dat ik nog nooit zo iemand ben tegengekomen.
P.S. Lord Dreamer, welke reacties bedoel je? Kom op, zo erg is het allemaal niet. Je kunt ook té ernstig worden.
quote:Als dit op mij slaat, sorry. Ik vond het erg grappig, een dergelijke reactie op een verspreking...
Op maandag 29 juli 2002 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze lollig zijn of een topic om zeep willen helpen , dat kan je lukken alleen hou er rekening mee dat je posts gewoon gewist worden en je jezelf terug vindt op de lijst in het mededelingen forum.graag ontopic en een beetje serieus blijven.
Denk dat ik maar zo'n russische meid van het internet ga halen ofzo bij mij in de buurt heb ik het opgegeven....
Maar eerst checken of ze slikken lekker vind of course!!!!!!
quote:Denk dat het is dan. Ik heb ook pas 1 serieuze relatie gehad dus (bijna 4 jaar)...
Op maandag 29 juli 2002 23:37 schreef Jane het volgende:[..]
Tja, ik ken je niet en ik weet dus ook niks van je relaties, maar ik denk dat je bijvoorbeeld met een one night stand ook niet zoveel kans maakt. Tenminste, dan zou IK het nooit doen.
P.S. Lord Dreamer, welke reacties bedoel je? Kom op, zo erg is het allemaal niet. Je kunt ook té ernstig worden.
Lord Dreamer: zit niet de wannabe mod uit te hangen man, zielig figuur
Greetz
FranZanoVa
quote:I agree
Op dinsdag 30 juli 2002 15:01 schreef piere het volgende:
als ze slikt geeft het een extra dimensie maar als ze niet wil slikken is het ook altijd nog geil om over haar borsten/gezicht te spuiten
quote:je kan niet alles hebben
Op woensdag 31 juli 2002 15:51 schreef daNpy het volgende:[..]
I agree
Over haar borsten is ook zeer geil, moet je wel ff een weekje sparen![]()
Over het gezicht zou ik ook weleens willen, maar zij helaas niet
quote:Moet teoegeven dat klaarkomen tussen de borsten ook erg lekker is vooral bij een vrouw die cup c of hoger heeft en je piemel er stevig tussen doet HEERLIJK!!!
Op dinsdag 30 juli 2002 15:01 schreef piere het volgende:
als ze slikt geeft het een extra dimensie maar als ze niet wil slikken is het ook altijd nog geil om over haar borsten/gezicht te spuiten
Maar pijpen is lekkerder toch .....
quote:Over borsten is
Op donderdag 01 augustus 2002 07:50 schreef PvanHaarlem het volgende:[..]
Moet teoegeven dat klaarkomen tussen de borsten ook erg lekker is vooral bij een vrouw die cup c of hoger heeft en je piemel er stevig tussen doet HEERLIJK!!!
Maar pijpen is lekkerder toch .....
Een goede pijpbeurt (en echte goede) is zeker wel lekkerder nog
quote:ah , Brennie alsjeblieft , 1 keertje?
Op maandag 05 augustus 2002 02:52 schreef Brennie het volgende:
Pijpen-- prima
slikken-no way
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende in dit topic:
Als ik compleet relaxed op mijn rug lig, en mijn vriendin me pijpt, krijg ik na verloop van tijd soms tintelende handen. Op een gegeven moment gaan ze zo'n beetje trillen en is het echt te irritant. Laatst niet toegegeven - voelde het niet, ging teveel erin op - en na afloop bleven ze trillen en tintelen, echt ruim een kwartier. Kreeg ook een soort piepje in mijn hoofd...Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.
Iemand een verklaring of herkent iemand dit??
quote:Ook maar verplaatst
Op zondag 11 augustus 2002 18:01 schreef Knorretje het volgende:Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende in dit topic:
Als ik compleet relaxed op mijn rug lig, en mijn vriendin me pijpt, krijg ik na verloop van tijd soms tintelende handen. Op een gegeven moment gaan ze zo'n beetje trillen en is het echt te irritant. Laatst niet toegegeven - voelde het niet, ging teveel erin op - en na afloop bleven ze trillen en tintelen, echt ruim een kwartier. Kreeg ook een soort piepje in mijn hoofd...
Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.Iemand een verklaring of herkent iemand dit??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na/tijdens/hemel een
pijpbeurt ooit ben flauw gevallen, net na mijn orgasme...
Tintelende handen, etc. is een gevolg van hyperventilatie...
God, wat deed ze het goed, was 2 minuten van de aarde,
kwam bij terwijl zij net omhoog was gekropen om te vragen
of het wel ging met me...
Fuckin` flauwgevallen!! ...
Antwoord op je vraag, ja.. ik heb het ook gehad...
probeer diep adem te halen... ook al is dat moeilijk...
en anders... laat jezelf gaan in het gevoel... het
kan geen kwaad, echt niet...
Ik heb ook geen idee waarom het er geil uitziet als een vrouw alles doorslikt...it just is.
maar,op de borsten..ook zeer opwindend.
mgoed,ik heb nu een relatie die er niks aan vind,prima,ik ga niks dwingen..shit happens.
Tja, en als ik alleen dingen zou moeten doen die nut hebben, dan kan ik uberhaupt nog maar weinig doen.
zij zag er geen probleem in om me te pijpen en te slikken, ik zag er geen been in om mijn tong bij haar naar binnen te boren, en kussen na enig welke actie was ook nooit een probleem.. haar lichaamsvocht, mijn lichaamsvocht.. wat maakt het nu allemaal uit?
Zoals meerdere dames al hebben aangegeven, de ene keer smaakt het lekkerder dan de andere keer maar ik ben er zeker niet vies van!!!
Michel -->
Ze doet het niet dagelijks, maar als ze het doet.....
quote:een paar fruitmantjes helpen meestal wel van te voren
Op maandag 9 september 2002 15:57 schreef Nyles het volgende:
Keej dan zo te zien 'stikt' () het hier van de pro's dusseh, wat is er nou eigelijk waar van dat je de smaak van m'n miljoenen zaadcelletjes die bij elkaar een dikke lauwe,plakkerige zooi vormen kan beinvloeden
Klopt dat? Had ooit iets gehoord dat als je banaan en kiwi ofzo vreet dat het zoet wordt ofzowaar komt dat vandaan?
quote:Tjah ik moet zeggen dat ik het ook niet zo'n leuk idee vind om bij me vriendin in haar mond klaar te komen. Ik vind het eigenlijk bijna een beledeging voor haar, alsof ik haar verneder.....
Op donderdag 25 juli 2002 08:46 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik ben (misschien) één van de weinige mannen die niets erotisch vind aan het lozen van mijn zaad in de mond van mijn vriendin.Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat er wetenschappelijk over gezegd word waarom mannen dit opwindend vinden. Meestal is het zo dat mannen iets opwindend vinden waar een doel aanvast zit (bijv: verwekken van kinderen ... raar maar waar), maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!
Het enige makkelijke eraan (lijkt mij) is dat je niet met die achtelijke handdoeken hoeft te kloten om alles weer een beetje droog te krijgen...
Dus van mij hoeft er niet geslikt te worden
Oh ja,
gepijpt worden: heerlijk
als ze slikt : heerlijk
over tieten, gezicht, billen spuiten : heerlijk
beffen : heerlijk
OHOH wat hebben mijn schatje en ik plezier....
Het is echt geweldig om die geile blik in de ogen van je partner te zien als ie ziet/merk dat je zin sperma heb doorgeslikt.
Slikken (en pijpen natuurlijk) geeft macht aan de partner/ vrouw
Ik heb een schat die gelukkig, en tot mijn grote verbazing, echt dol is op pijpen (een zeldzame meid zullen we maar zeggen). Naast pijpen mag ik ook gerust mijn handjes zo af en toe op achterhoofd plaatsen om tempo en diepte enzo aan te geven (kon mijn ogen niet geloven dat ze dat allemaal best en plezierig vond). Daarnaast slikt zo ook nog zonder miepen, proesten of ook maar de glimlach op haar gezicht te laten verdwijnen.
Als ze echter klaar is zoen ik haar zonder problemen, ook als er nog een sliertje in haar mondhoek hangt. Soms lepel ik die zelfs voor haar op, met tong. Kan mij dat allemaal boeien. Ik vind de smaak zelf ook niet erg.
En ja, andersom maken we er ook geen probleem van.
Toen ik net begon met sex e.d. vond ik zaad VIES, als ik slikte dan werd ik dus echt misselijk.
Een hele tijd lang dus nooit geslikt, na een tijd het gewoon weereens geprobeert en toen ging het ineens wel hartstikke goed.
Sindsdien slik ik regelmatig, is lekker eiwitrijk, moet goed voor je zijn
Btw, als iemand nog leuke dingen weet om te doen icm pijpen: let me know ! *loves to try things*
Mijn vrouw had trouwens nog nooit gepijpt toen ik haar leerde kennen, en in het begin leek het haar niet fijn, maar omdat ik haar wel veel genot met beffen gaf en ze mij ook graag wilde laten genieten is ze er toch voorzichtig aan begonnen, en al snel vond ze het heerlijk om te doen. Ze vindt het zelfs geen probleem als ik haar hoofd vastpak en haar stuur, zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
quote:practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen! Mijn vriendin die kan en doet 't, it's amazing! And we both love it!
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Haay1971 het volgende:
...zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
*voelt iets wakker worden bij de gedachte*
quote:Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.
Op vrijdag 31 januari 2003 13:43 schreef oCe het volgende:
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen!
En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!
quote:quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Op vrijdag 31 januari 2003 13:56 schreef Haay1971 het volgende:[..]
Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.
En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 15:31 schreef Wousje het volgende:
Ik heb nog nooit geslikt, ben bijna dertig en nog nooit geslikt. Tot mijn ( en zijn) geluk ook nog nooit ongelukje gehad. Ik moet er niet aan denken om te slikken, heb het wel eens geprobeerd, maar kon nog net mijn eten binnenhouden, heb het echte spul nog nooit in mijn mond gehad trouwens, van het voorvocht alleen al moets ik haast over mijn nek. Ik hoef daarentegen ook echt geen kusje op mijn mond als hij mij beneden kusjes heeft gegeven.
quote:Ach, dat is soms ook wel een aardige verrassing hoor ...
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
gelukkig heb ik een aantal vriendinnen gehad die daar geen probleem mee hadden
Heb t op t begin niet altijd superlekker gevonden, maar om nou op te houden met pijpen net voor een jongen klaarkomt is nooit in me opgekomen.
(misschien toch zo dat dommere meisjes slikken )
dat is toch iets waar je naartoe werkt en dan zou je op het laatste moment stoppen. Ik doe niet graag half werk....
maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar
quote:dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
Op zaterdag 22 maart 2003 18:34 schreef Yuki het volgende:
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar
Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...
quote:'40 Days & 40 Nights' wedstrijd
Op zaterdag 22 maart 2003 19:57 schreef B4ron het volgende:
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. sIk denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...
Dat verschilt nogal per keer
quote:Probeer jij maar eens te slikken met een eikel in je keel........
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef oCe het volgende:[..]
quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Mannen die zo makkelijk over deep-throaten praten moeten maar eens uit de speelgoedcollectie van hun vriendin een flinke jongen pakken en die hun keel inschuiven...
Dan pas kan je mee-praten(ok toen ging het de man in kwestie heel makkelijk af )
Ik kan het soms wel, meestal niet.
Als ik moet gaan kokhalsen en dat dan tegen moet gaan houden dan is voor mij de lol eraf, sex is er om leu, te zijn, niet om kokhalsend te etteren omdat iemand anders het lekker zou vinden als het wel gaat.
Mijn man zegt dat hij deep-throaten niet zo heel spannend vind, dat hij mij gewoon lekkerder vind pijpen.
Kweet niet of ik het moet geloven , hij blijft bij hoog en laag beweren dat het zo is, dus ik neem het maar aan.
Wat wel zo is dat als het lukt het deep-troathen dat hij na een paar minuutjes al vraagt of het weer gewoon kan.
Ook de keren dat ik gezien heb dat hij zo gepijpt werd zag hij er niet zo dol uit, niet dat hij het niet fijn vind, maar ik heb hem wel doller gezien
Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?
quote:kweet t ook nog niet hoor... weet uberhaupt niet of ik t ooit ga doen... ik zie t wel!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:26 schreef akkien het volgende:[..]
dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
quote:Helemaal mee eens!
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:
ik slik en ik vind het dus ook lekkerik vind uitspugen echt zo'n afknapper....
En al die mensen die idd zeiken over het wel of niet zoenen na het pijpen of beffen snap ik niet! Kijk, aan snowballen doe ik niet maar daarom moet ik me vriend nog wel normaal kunnen zoenen!
En weetje hoe lekker het is om in haar mond te komen.. aaah...
en blijkbaar vind mijn vriendin het gewoon echt lekker om te slikken dat maakt het nog veel geiler
quote:Niets! deep throaten is psychisch mischien geiler maar echt niet lekkerder ofzo. Het meeste gecoel zit in je eikel, en die voel ik dus het liefst over de tong heen gaan
Op zaterdag 22 maart 2003 21:17 schreef erodome het volgende:Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?
That's my girl.
Is het trouwens nou echt waar dat de smaak van sperma veranderd door wat je eet en drinkt?
quote:Toevallig, zo denk ik er precies over.
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Kamphuys het volgende:
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'That's my girl.
Bovendien weet ik dat mijn vriend het erg lekker vind en dat is voor mij ook al reden genoeg om het gewoon te doen. Dat maakt het voor mij ook lekker om te doen.
Die drie seconden dat dat relevant is, zijn nou toevallig net de drie seconden dat het me niet zo bar veel uitmaakt wat ze ermee doet...
wat ben je toch een viespeuk VOSS en heb je dat icoontje van Xerxes???quote:Op dinsdag 23 juli 2002 13:53 schreef vosss het volgende:
Degene die ik ben tegengekomen hadden er geen problemen mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
Sweetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef hh84 het volgende:
[..]
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst![]()
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef RR-Phantom het volgende:
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed(haha laatste is natuurlijk nie serieus)
how how wie heeft het hier over seks ?! ALS je vriendin slikt dan krijg je daar geen natte plekken van in je bed ( ik in ieder geval niet ) ik heb niet gezecht dat als ik seks heb met mevriendin dat er dan geen natte plekke zijn... kwestie van begrijpend lezen denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur![]()
Deepthroaten is dat je lief jou diep in haar mond neemt, niet dat jij er maar in moet zitten te stoten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
als het in je ogen komt doet het zo'n pijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:48 schreef Wisheh het volgende:
/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar![]()
Afwisselen scheelt kramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef Leep het volgende:
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Leep het volgende:
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
dat dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen
Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
Fruit zorgt over het algemeen voor zoet en bier bijvoorbeeld zorgt bitter.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef SushiSushi het volgende:
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.
Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.![]()
Helemaal me eens, hoewel ik t wel t geilste vindt als ze slikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:38 schreef EbA het volgende:
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...![]()
ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?![]()
Alles...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan?
EUh ik ga voor het zingen de kerk uit hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Hoezo als straf?quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:
Maar het smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...
En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
Slikken of stikken, lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:52 schreef Thonburi het volgende:
Pijpen is heel lekker, maar slikken is goor.
Sperma smaakt zo extreem zuur.
Heb vorige week op mijn eentje bijna een hele ananas opgegeten, mijn vriendin pijpte mij zaterdag en liet me nadien weten dat ik ni alleen zoet smaakte maar zelfs een beetje naar ananasquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:12 schreef steeze het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.
Moeilijk te geloven dat na zo een post deze topic is stil gevallen, of Luxuria werd ineens DOOD gePM'tquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil wel slikken maar het is er nog nooit van gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |