abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5121019
Alles over pijpen, gepijpt worden en het wel of niet slikken

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2002 14:06]

dinsdag 23 juli 2002 @ 13:52:42 #2
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5121131
vertel maar wat je vindt dan Knorretje
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_5121141
Slikken en anders hoeft het van mij niet zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 13:54:25 #4
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5121164
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
Aangezien dit een centraal topic is is het niet noodzakelijk voor de moderator in questie om de openings post te maken. geef haar wat krediet, ze is druk bezig het forum opdit moment op te bouwen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5121289
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:02 schreef sweetie het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, heeft niks te maken met een bruine arm halen..
Maar hij hoeft ook niet meteen superserieus in te gaan op een geintje. Er stond niet voor niets een ':P' achter

Maar goed, ontopique weer
Ik pijp niet!

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5121341
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
pijpen =
slikken =

PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden

pi_5121396
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:

[..]

pijpen =
slikken =

PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden

Gepijpt worden =

En ze mag slikken, maar hoeft dat niet hoor.
Sperma is toch niets iets waarvoor je je bed uitkomt (zou daarom sex vaak in bed worden bedreven?)

Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.

dinsdag 23 juli 2002 @ 14:17:22 #8
23057 PvanHaarlem
Ben er helemaal klaar voor!!!!
pi_5121512
Sowieso is een vrouw die van pijpen houd en slikt een engel wou dat ik die had!!!!!!!!!!!!
Je bent gewogen, je bent gemeten en TE LICHT BEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_5121826
Pijpen = Lekker....maar slikken is geen noodzaak!
En dat geblaat over niet kussen na het pijpen vind ik onzin!

Owk, kan lekkerdere dingen bedenken..maar het is zo weggespoeld!! Mijn vriendin doet ook niet moeilijk als ik haar kus na het beffen....vind dat het voor een nog geilere sfeer zorgt!

pi_5122168
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Sowwy voor ut offtopic gaan Knor

ontopic:

pijpen =
slikken =

dinsdag 23 juli 2002 @ 21:35:15 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5126935
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:06 schreef sweetie het volgende:

[..]

Sowwy voor ut offtopic gaan Knor

ontopic:

pijpen =
slikken =

\

Jij pijpt, slikt en wil een keer beffen ?

Kom maar naar Eindhoven

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 21:36:50 #12
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5126966
pijpen en slikken hoort erbij, net zoals het geil uit haar mond laten lopen en snowballen
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  † In Memoriam † woensdag 24 juli 2002 @ 06:03:26 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5130438
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:45 schreef Knorretje het volgende:
Alles over pijpen, gepijpt worden en het wel of niet slikken
http://www.ad.nl/artikelen/InternetenPc/1027403182466.html
pi_5130449
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.

Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..

Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.

Thunder announces that the storm is coming
  woensdag 24 juli 2002 @ 06:39:00 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5130450
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 06:29 schreef FROSTBITE het volgende:

Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..

Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.

ja maar dat gaan we ze lekker nie vertellen
The truth was in here.
  woensdag 24 juli 2002 @ 07:56:04 #16
23057 PvanHaarlem
pi_5130504
Als een vrouw wil pijpen en slikken lik ik haar altijd klaar voor wat hoort wat.....

Verder vind ik het ook belachelijk dat mannen niet meteen na het slikken willen zoenen terwijl de meeste vroouwen na het beffen geen probleem daarmee hebben.

Een vriend van mij die liet ze vriendin eerst haar tanden poetsen om vervolgens verder te gaan echt belachelijk!!!!!!!!

woensdag 24 juli 2002 @ 08:16:50 #17
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5130561
Gepijpt worden is heerlijk maar van mij hoeft ze niet te slikken...........Ik zou het denk ik ook niet doen als ik een vrouw was
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_5131165
quote:

FOUT !! Mijn vriendin heeft 2 universitaire opleidingen afgerond, is nou promovenda aan de universiteit en vind slikken heerlijk !! .....en gezond
pi_5133326
slikken = heel geil maar het hoeft niet
pijpen is altijd lekker

maar wat is snowballen toch??

pi_5133431
slikken moet niet maar ze doet het wel
pi_5133502
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 13:37 schreef Freddes het volgende:
slikken = heel geil maar het hoeft niet
pijpen is altijd lekker

maar wat is snowballen toch??

De vrouw houdt het vast in de mond en geeft het via een kus terug aan de man... (of twee mannen, het is maar waar je voorkeur naar uit gaat)
  woensdag 24 juli 2002 @ 14:15:15 #22
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5133757
Vraagje aan de vrouwen die slikken vinden;
meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?

Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.

En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5133839
quote:
JEZUS wat een flauwekul. Ik hoop voor jou dat je dit niet meent.

Ja ik slik ja, en ja, ik vind het NIET vies. Het hoort vind ik in de hitte van het spel, net zoals een man mijn geil ook proeft en niet uitspuugt.
En ja, ik ben universitair opgeleid

QED

Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
pi_5133891
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 14:15 schreef Noayla_ het volgende:
1. meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?

2. Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.

3. En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.

1. Ik meen het als ik zeg dat ik het wel lekker vind.
2. Ik in het begin ook, alles went.. en niet alle sperms smaken hetzelfde...
3. Het is gewoon geil om zien.. (en ik ben een vrouw, ja..)
  woensdag 24 juli 2002 @ 15:31:53 #25
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_5134361
Ik heb nog nooit geslikt, ben bijna dertig en nog nooit geslikt. Tot mijn ( en zijn ) geluk ook nog nooit ongelukje gehad. Ik moet er niet aan denken om te slikken, heb het wel eens geprobeerd, maar kon nog net mijn eten binnenhouden, heb het echte spul nog nooit in mijn mond gehad trouwens, van het voorvocht alleen al moets ik haast over mijn nek. Ik hoef daarentegen ook echt geen kusje op mijn mond als hij mij beneden kusjes heeft gegeven.
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_5137097
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 21:35 schreef daNpy het volgende:

[..]

\

Jij pijpt, slikt en wil een keer beffen ?

Kom maar naar Eindhoven

In your dreams
pi_5137234
quote:
Yep, slikken vind ik best lekker, het heeft gewoon iets. Moeilijk uit te leggen.
quote:
Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.

Zolang het lauwig is vind ik het lekker.(al is het natuurlijk de ene keer lekkerder dan de andere keer). Maar als het zeg maar klonterig word, koud is vind ik het nou niet bepaald lekker. Er mee spelen is dan ook niet echt iets waar ik van kan genieten. (sperma heeft nou eenmaal _helaas_ de eigenschap snel af te koelen)

pi_5137389
quote:
Sja, iedereen z'n eigen dingetje hè.

En wat heeft het voor nut om te zeggen dat ik het vind, als dat nie zo is?

donderdag 25 juli 2002 @ 07:50:31 #29
23057 PvanHaarlem
pi_5142693
Moet even kwijt dat ik het persoonlijk herlijk vind dat de vrouwen hier zo openghartig antwoord geven!!!!!!
  donderdag 25 juli 2002 @ 08:46:27 #30
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5142836
Ik ben (misschien) één van de weinige mannen die niets erotisch vind aan het lozen van mijn zaad in de mond van mijn vriendin.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat er wetenschappelijk over gezegd word waarom mannen dit opwindend vinden. Meestal is het zo dat mannen iets opwindend vinden waar een doel aanvast zit (bijv: verwekken van kinderen ... raar maar waar), maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!

Het enige makkelijke eraan (lijkt mij) is dat je niet met die achtelijke handdoeken hoeft te kloten om alles weer een beetje droog te krijgen...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 25 juli 2002 @ 12:26:59 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5144584
Als een vrouw vaakt slikt, dan went haar lichaam aan de 'rare' bacterieen, waardoor ze een betere kans heeft op zwangerschap als het echt moet

Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_5145293
Kortom Slikken Moet!

PS
ik vind het ook leuk om te doen hoor

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  donderdag 25 juli 2002 @ 13:32:28 #33
23057 PvanHaarlem
pi_5145314
Jeetje waarom vind ik geen vrouwen in mijn omgeving die het lekker vinden ??????

Waar zitten die meiden????

pi_5146877
Toch altijd typisch idd dat IEDEREEN hier zogenaamd altijd alles gewoon vrolijk naar binnen lepelt en dat ik nog nooit zo iemand ben tegengekomen. Qua kansberekening is dat nogal dubieus.
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  donderdag 25 juli 2002 @ 16:12:00 #35
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5147192
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Toch altijd typisch idd dat IEDEREEN hier zogenaamd altijd alles gewoon vrolijk naar binnen lepelt en dat ik nog nooit zo iemand ben tegengekomen. Qua kansberekening is dat nogal dubieus.
denk dat je bijna helemaal gelijk hebt
fok you ja!
pi_5148297
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 16:12 schreef piere het volgende:

[..]

denk dat je bijna helemaal gelijk hebt

Ik denk dat je de vrouwen die hier erover praten nou niet bepaald een "gemiddelde steekproef" mag noemen..
Daar gaat je kansberekening...........
  donderdag 25 juli 2002 @ 20:53:45 #37
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5150000
Online Pijpcursus
Je kan het niet bedenken of het is er...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  donderdag 25 juli 2002 @ 23:37:10 #38
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5152474
Mijn vriendin spuugt

Ze slikt niet en stikt dus ook liever niet

pi_5152593
ik slik en ik vind het dus ook lekker

ik vind uitspugen echt zo'n afknapper....

lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken

ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 juli 2002 @ 23:53:01 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5152631
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:

lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken

ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn

Ze wacht gewoon tot ik helemaal klaar ben , maar meestal schiet ze in de lach (omdat het teveel is ofzo)
Ik moet haar toch nog eens leren hoe het echt moet
pi_5152659
Nu ja als sperma naar ranzige aspergesoep smaakt, spuug ik het ook liever uit

Maar ik heb hoofdzakelijk goede ervaringen eigenlijk

Ik vind het doorslikken juist de beloning, zeg maar

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5153831
quote:
maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!
En zo kun je dus ook ALLEEN sex hebben als je een kind wilt en verder nooit, dat heeft namelijk geen doel.
pi_5154926
ik spuug ook liever

[Dit bericht is gewijzigd door Lauraaatjuh op 26-07-2002 07:30]

vrijdag 26 juli 2002 @ 08:32:51 #44
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5155038
Zowel pijpen als slikken (vooral als die beetje lekker smaakt, en dat is meestal wel zo bij mijn vriend) vind ik
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5177393
Ik slik meestal wel door, mits het niet zo'n drillerig papje is... Maar ja, als je echt freaky geil bent ga je rare dingen doen he...

Het helpt ook wel als je eerst goed wat whiskey drinkt voor die tijd... dan smaakt het niet zo bitter...

pi_5177502
Volgens mij heb ik wederom een topic vakkundig omzeep geholpen...
  zondag 28 juli 2002 @ 16:53:00 #47
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_5178623
Als ik een meisje bef, ga ik toch ook niet om de zoveel seconden alles wat ik binnen krijg weer uitspugen.

En inderdaad in je extreme geile buien wil je nog wel eens wat geks doen. (vreemd genoeg is dat bij mij bijna in ene afgelopen na dat ik klaargekomen ben, daarom stel ik dat altijd zo lang mogelijk uit.)

maandag 29 juli 2002 @ 10:04:42 #48
32836 Gordy
Desperado
pi_5186326
Ik persoonlijk mag graag genieten van een goed uitgevoerde pijpbeurt. Wat mij betreft hoeven ze het niet door te slikken, dat is helemaal aan mijn partner. Dat het veel lekkerder is als ze zelfs het laatste druppeltje eruit weet te zuigen, staat buiten kijf. Ik heb ooit eens een vriendin gehad die sperma (zels alle sappen die eruit komen..) heerlijk vond en echt alles wilde hebben. Geloof me, ik werd telkens weer helemaal gek...

Helaas is dit niet altijd het geval en ben ik blij als er ueberhaupt gepepen wordt. Als ze het niet wil, ook goed.

Ookal wil zij niet, ik mag graag aan een klitje likken.. Kun je me voor wakker maken!

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
pi_5186478
quote:
Op maandag 29 juli 2002 10:04 schreef Gordy het volgende:
Ik persoonlijk mag graag genieten van een goed uitgevoerde pijpbeurt. Wat mij betreft hoeven ze het niet door te slikken, dat is helemaal aan mijn partner. Dat het veel lekkerder is als ze zelfs het laatste druppeltje eruit weet te zuigen, staat buiten kijf. Ik heb ooit eens een vriendin gehad die sperma (zels alle sappen die eruit komen..) heerlijk vond en echt alles wilde hebben. Geloof me, ik werd telkens weer helemaal gek...

Helaas is dit niet altijd het geval en ben ik blij als er ueberhaupt gepepen wordt. Als ze het niet wil, ook goed.

Ookal wil zij niet, ik mag graag aan een klitje likken.. Kun je me voor wakker maken!

Gepepen?
  maandag 29 juli 2002 @ 10:53:51 #50
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5186743
quote:
Op maandag 29 juli 2002 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Gepepen?

quote:
Van Bert & Ernie - Begrafenis.mp3
Er was een vrouwtje uit Epe,
die had een voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg naar haar daad,
met haar mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen
  maandag 29 juli 2002 @ 23:11:53 #51
32836 Gordy
Desperado
pi_5196070
LOL!!!

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
  maandag 29 juli 2002 @ 23:18:32 #52
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5196191
Voor de mensen die denken dat ze lollig zijn of een topic om zeep willen helpen , dat kan je lukken alleen hou er rekening mee dat je posts gewoon gewist worden en je jezelf terug vindt op de lijst in het mededelingen forum.

graag ontopic en een beetje serieus blijven.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 29 juli 2002 @ 23:37:13 #53
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5196475
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Toch altijd typisch idd dat IEDEREEN hier zogenaamd altijd alles gewoon vrolijk naar binnen lepelt en dat ik nog nooit zo iemand ben tegengekomen.
Tja, ik ken je niet en ik weet dus ook niks van je relaties, maar ik denk dat je bijvoorbeeld met een one night stand ook niet zoveel kans maakt. Tenminste, dan zou IK het nooit doen.

P.S. Lord Dreamer, welke reacties bedoel je? Kom op, zo erg is het allemaal niet. Je kunt ook té ernstig worden.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 30 juli 2002 @ 07:54:41 #54
32836 Gordy
Desperado
pi_5198775
quote:
Op maandag 29 juli 2002 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze lollig zijn of een topic om zeep willen helpen , dat kan je lukken alleen hou er rekening mee dat je posts gewoon gewist worden en je jezelf terug vindt op de lijst in het mededelingen forum.

graag ontopic en een beetje serieus blijven.

Als dit op mij slaat, sorry. Ik vond het erg grappig, een dergelijke reactie op een verspreking...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 08:05:01 #55
23057 PvanHaarlem
pi_5198814
Wil geen one night stands die ben ik inmiddels meer dan zat wil gewoon een leuke meid die bij me wil zijn en ik bij haar en houd van lekkere sex oraal en gewoon en weet ik niet hoeveel.

Denk dat ik maar zo'n russische meid van het internet ga halen ofzo bij mij in de buurt heb ik het opgegeven....
Maar eerst checken of ze slikken lekker vind of course!!!!!!

pi_5201037
quote:
Op maandag 29 juli 2002 23:37 schreef Jane het volgende:

[..]

Tja, ik ken je niet en ik weet dus ook niks van je relaties, maar ik denk dat je bijvoorbeeld met een one night stand ook niet zoveel kans maakt. Tenminste, dan zou IK het nooit doen.

P.S. Lord Dreamer, welke reacties bedoel je? Kom op, zo erg is het allemaal niet. Je kunt ook té ernstig worden.

Denk dat het is dan. Ik heb ook pas 1 serieuze relatie gehad dus (bijna 4 jaar)...

Lord Dreamer: zit niet de wannabe mod uit te hangen man, zielig figuur

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  dinsdag 30 juli 2002 @ 15:01:57 #57
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5202691
als ze slikt geeft het een extra dimensie maar als ze niet wil slikken is het ook altijd nog geil om over haar borsten/gezicht te spuiten
fok you ja!
  dinsdag 30 juli 2002 @ 15:05:24 #58
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5202720
nou ik kom liever nie in d'r mond klaar, doe ik liever in een lekkerder plekje!

Greetz

FranZanoVa

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
  woensdag 31 juli 2002 @ 15:51:46 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5216974
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 15:01 schreef piere het volgende:
als ze slikt geeft het een extra dimensie maar als ze niet wil slikken is het ook altijd nog geil om over haar borsten/gezicht te spuiten
I agree
Over haar borsten is ook zeer geil, moet je wel ff een weekje sparen
Over het gezicht zou ik ook weleens willen, maar zij helaas niet
  woensdag 31 juli 2002 @ 16:25:26 #60
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5217471
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 15:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

I agree
Over haar borsten is ook zeer geil, moet je wel ff een weekje sparen
Over het gezicht zou ik ook weleens willen, maar zij helaas niet

je kan niet alles hebben
fok you ja!
  donderdag 1 augustus 2002 @ 07:50:39 #61
23057 PvanHaarlem
pi_5225663
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 15:01 schreef piere het volgende:
Moet teoegeven dat klaarkomen tussen de borsten ook erg lekker is vooral bij een vrouw die cup c of hoger heeft en je piemel er stevig tussen doet HEERLIJK!!!

Maar pijpen is lekkerder toch .....

donderdag 1 augustus 2002 @ 12:10:20 #62
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5227739
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 07:50 schreef PvanHaarlem het volgende:

[..]

Moet teoegeven dat klaarkomen tussen de borsten ook erg lekker is vooral bij een vrouw die cup c of hoger heeft en je piemel er stevig tussen doet HEERLIJK!!!

Maar pijpen is lekkerder toch .....

Over borsten is
Heb het nog nooit bij een vrouw met een grote cup gedaan echter. Maar dan nog

Een goede pijpbeurt (en echte goede) is zeker wel lekkerder nog

pi_5267285
Pijpen-- prima
slikken-no way
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 5 augustus 2002 @ 07:33:49 #64
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_5267729
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 02:52 schreef Brennie het volgende:
Pijpen-- prima
slikken-no way
ah , Brennie alsjeblieft , 1 keertje?
zal ik morgen de hond uitlaten.
O.K.?
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_5313569
zonder om het door te slikken is prima glijmiddel voor een beurt van achteren
pi_5341159
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende in dit topic:
Als ik compleet relaxed op mijn rug lig, en mijn vriendin me pijpt, krijg ik na verloop van tijd soms tintelende handen. Op een gegeven moment gaan ze zo'n beetje trillen en is het echt te irritant. Laatst niet toegegeven - voelde het niet, ging teveel erin op - en na afloop bleven ze trillen en tintelen, echt ruim een kwartier. Kreeg ook een soort piepje in mijn hoofd...

Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.

Iemand een verklaring of herkent iemand dit??

zondag 11 augustus 2002 @ 19:41:38 #67
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5342196
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 18:01 schreef Knorretje het volgende:

Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende in dit topic:
Als ik compleet relaxed op mijn rug lig, en mijn vriendin me pijpt, krijg ik na verloop van tijd soms tintelende handen. Op een gegeven moment gaan ze zo'n beetje trillen en is het echt te irritant. Laatst niet toegegeven - voelde het niet, ging teveel erin op - en na afloop bleven ze trillen en tintelen, echt ruim een kwartier. Kreeg ook een soort piepje in mijn hoofd...
Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.

Iemand een verklaring of herkent iemand dit??

Ook maar verplaatst :

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na/tijdens/hemel een
pijpbeurt ooit ben flauw gevallen, net na mijn orgasme...
Tintelende handen, etc. is een gevolg van hyperventilatie...

God, wat deed ze het goed, was 2 minuten van de aarde,
kwam bij terwijl zij net omhoog was gekropen om te vragen
of het wel ging met me...

Fuckin` flauwgevallen!! ...

Antwoord op je vraag, ja.. ik heb het ook gehad...
probeer diep adem te halen... ook al is dat moeilijk...
en anders... laat jezelf gaan in het gevoel... het
kan geen kwaad, echt niet...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_5425492
Spijt me zeer,maar als een vrouw het uitspuugt,vind ik het persoonlijk nogal een afknapper ...

Ik heb ook geen idee waarom het er geil uitziet als een vrouw alles doorslikt...it just is.

maar,op de borsten..ook zeer opwindend.

mgoed,ik heb nu een relatie die er niks aan vind,prima,ik ga niks dwingen..shit happens.

Lonely,but never alone.
pi_5705946
Ook ik wordt wilt van dat slikken en uitmelken moet ik zeggen. En die fasinatie om in het gezicht klaar te komen kan ik niet verklaren. Of het zou ik met dominant voelen te maken moeten hebben?

Tja, en als ik alleen dingen zou moeten doen die nut hebben, dan kan ik uberhaupt nog maar weinig doen.

Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
  zondag 8 september 2002 @ 17:59:06 #70
35699 engeltje_1983
Watching over you
pi_5709336
Nou, ik vin t ni erg om te slikken, zolang t maar ni echt vaak gebeurd. T smaakt wel lekker, vink. Maja, smaken verschillen. En t geeft ni zoon kliederzooi als wanneer er op je klaargekomen wordt .
  zondag 8 september 2002 @ 20:15:46 #71
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_5711435
zoals alles in bed.. alles in goed samenspel. moet zeggen dat ik heel erg weinig sexuele ervaring heb (maar 1 partner tot nog toe), maar met haar was alles mogelijk - zolang maar in onderling overleg.

zij zag er geen probleem in om me te pijpen en te slikken, ik zag er geen been in om mijn tong bij haar naar binnen te boren, en kussen na enig welke actie was ook nooit een probleem.. haar lichaamsvocht, mijn lichaamsvocht.. wat maakt het nu allemaal uit?

maandag 9 september 2002 @ 08:31:57 #72
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5717750
Sanne -->
Als ik pijp, en dat doe ik dat met volle overgave en daar hoort het slikken bij.

Zoals meerdere dames al hebben aangegeven, de ene keer smaakt het lekkerder dan de andere keer maar ik ben er zeker niet vies van!!!

Michel -->
Ze doet het niet dagelijks, maar als ze het doet.....

Sanne & Michel op erotische ontdekkingsreis -
pi_5721934
Keej dan zo te zien 'stikt' ( ) het hier van de pro's dusseh, wat is er nou eigelijk waar van dat je de smaak van m'n miljoenen zaadcelletjes die bij elkaar een dikke lauwe,plakkerige zooi vormen kan beinvloeden
Klopt dat? Had ooit iets gehoord dat als je banaan en kiwi ofzo vreet dat het zoet wordt ofzo waar komt dat vandaan?
pi_7050935
quote:
Op maandag 9 september 2002 15:57 schreef Nyles het volgende:
Keej dan zo te zien 'stikt' ( ) het hier van de pro's dusseh, wat is er nou eigelijk waar van dat je de smaak van m'n miljoenen zaadcelletjes die bij elkaar een dikke lauwe,plakkerige zooi vormen kan beinvloeden
Klopt dat? Had ooit iets gehoord dat als je banaan en kiwi ofzo vreet dat het zoet wordt ofzo waar komt dat vandaan?
een paar fruitmantjes helpen meestal wel van te voren
je heb dames....vrouwen.... maar doe mij toch maar een lekker wijf :)
pi_7051490
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 08:46 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik ben (misschien) één van de weinige mannen die niets erotisch vind aan het lozen van mijn zaad in de mond van mijn vriendin.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat er wetenschappelijk over gezegd word waarom mannen dit opwindend vinden. Meestal is het zo dat mannen iets opwindend vinden waar een doel aanvast zit (bijv: verwekken van kinderen ... raar maar waar), maar aan het lozen van je zaad bij iemand in zijn of haar mond heeft geen doel!!!

Het enige makkelijke eraan (lijkt mij) is dat je niet met die achtelijke handdoeken hoeft te kloten om alles weer een beetje droog te krijgen...

Tjah ik moet zeggen dat ik het ook niet zo'n leuk idee vind om bij me vriendin in haar mond klaar te komen. Ik vind het eigenlijk bijna een beledeging voor haar, alsof ik haar verneder.....

Dus van mij hoeft er niet geslikt te worden

vrijdag 29 november 2002 @ 10:08:01 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_7055540
En het is trouwens echt waar he kinders wisten jullie dat: Vrouwen die slikken krijgen gezondere baby's en minder kans op complicaties bij zwangerschap(afstoting van de vrucht door moederlichaam vanwege vreemd DNA=mannelijk sperma).

Oh ja,

gepijpt worden: heerlijk
als ze slikt : heerlijk
over tieten, gezicht, billen spuiten : heerlijk
beffen : heerlijk

OHOH wat hebben mijn schatje en ik plezier....

Feyenoord!!! * Barça
  maandag 13 januari 2003 @ 23:06:57 #77
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_7882875
Ik zeg niet dat slikken er standaard bij hoort, want anders verliest het zijn werking op de man.

Het is echt geweldig om die geile blik in de ogen van je partner te zien als ie ziet/merk dat je zin sperma heb doorgeslikt.

Slikken (en pijpen natuurlijk) geeft macht aan de partner/ vrouw

Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  dinsdag 14 januari 2003 @ 06:52:58 #78
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_7886620
Wat is het toch met als die mannen die het vreselijk vinden om nadat hun schat gesliked heeft zelf ook proef ondervindelijk te ervaren hoe ze smaken?

Ik heb een schat die gelukkig, en tot mijn grote verbazing, echt dol is op pijpen (een zeldzame meid zullen we maar zeggen). Naast pijpen mag ik ook gerust mijn handjes zo af en toe op achterhoofd plaatsen om tempo en diepte enzo aan te geven (kon mijn ogen niet geloven dat ze dat allemaal best en plezierig vond). Daarnaast slikt zo ook nog zonder miepen, proesten of ook maar de glimlach op haar gezicht te laten verdwijnen.

Als ze echter klaar is zoen ik haar zonder problemen, ook als er nog een sliertje in haar mondhoek hangt. Soms lepel ik die zelfs voor haar op, met tong. Kan mij dat allemaal boeien. Ik vind de smaak zelf ook niet erg.

En ja, andersom maken we er ook geen probleem van.

pi_7897011
Pijpen is heerlijk
Slikken is ook heerlijk

Toen ik net begon met sex e.d. vond ik zaad VIES, als ik slikte dan werd ik dus echt misselijk.
Een hele tijd lang dus nooit geslikt, na een tijd het gewoon weereens geprobeert en toen ging het ineens wel hartstikke goed.

Sindsdien slik ik regelmatig, is lekker eiwitrijk, moet goed voor je zijn

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:44:06 #80
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_7897357
Hehe,pijpen is wonderfull om te doen en slikken,geen probleem !! Heb nooit anders geleerd en gedaan
*What you give is what you get*
  donderdag 30 januari 2003 @ 23:30:43 #81
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8196308
Well, what can I say? Vind het fantastisch om m'n vriend een pijpbeurt te geven. En hou ervan om alles door te slikken. Heb het in eerste instantie zelf tegen m'n vriend gezegd dat ik het wel eens wou proberen. Kijken hoe het voor hem is en kijken of het mij bevalt. In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat. Tegenwoordig geen last meer van. En tsja, m'n vriend genoot er dus ook zienderogend van Vind het maar al te leuk/lekker om te doen. Kan ik hem zien genieten

Btw, als iemand nog leuke dingen weet om te doen icm pijpen: let me know ! *loves to try things*

pi_8196867
het is fantastisch om gepijpt te worden en nog beter om te komen in haar mond!!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8197261
Is helemaal niet vies! Uitspugen of zo heeft iets afwijzends vind ik, dus dat doe ik niet. Een aantal mensen schreven dat ze het iets vernederends vonden hebben Welnee, het is juist gezellig. Wel een grote hekel aan als iemand je hoofd vastpakt (of nog erger: bij je haren). Er is gelukkig nog nooit iemand in mijn gezicht klaargekomen, maar de eerste die dat flikt krijgt een klap voor zijn kop want dat vind ik dus wel vernederend.
en haalt het maar net!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:20:33 #84
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_8202721
Ik heb het geluk dat mijn vrouw mij wel graag pijpt (zolang ik maar schoon ben daar, maar dat geldt idem voor als ik haar wil beffen ) en als ik in haar mond klaarkom dan slikt ze het ook tot de laatste druppel door. Daarna heb ik geen enkel probleem om haar te zoenen.

Mijn vrouw had trouwens nog nooit gepijpt toen ik haar leerde kennen, en in het begin leek het haar niet fijn, maar omdat ik haar wel veel genot met beffen gaf en ze mij ook graag wilde laten genieten is ze er toch voorzichtig aan begonnen, en al snel vond ze het heerlijk om te doen. Ze vindt het zelfs geen probleem als ik haar hoofd vastpak en haar stuur, zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet

vrijdag 31 januari 2003 @ 13:43:09 #85
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8203235
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Haay1971 het volgende:
...zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen! Mijn vriendin die kan en doet 't, it's amazing! And we both love it!

*voelt iets wakker worden bij de gedachte*

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:56:33 #86
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_8203528
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:43 schreef oCe het volgende:
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen!
Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.

En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!

FOK!fotograaf vrijdag 31 januari 2003 @ 14:02:45 #87
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8203663
Tja, mijn ex deed het wel, mijn huidige lover niet. Het geeft minder rotzooi en het is soms wat minder als je hem er snel uit moet halen. Ik ga nix dwingen of zo, nix hoeft. Het zou minder zooi geven, that's it. Ik zou er zelf in haar situatie ook hard over na moeten denken. Een vrouw geeft nou eenmaal (ok, sommige gevallen uitgesloten) minder vocht dan een man met pret. Going down like lassie is prima te doen. Ieder zijn eigen keuze.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:29:51 #88
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8204195
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:56 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.

En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!

quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:33:05 #89
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8205336
Laat iedereen in zn waarde maar vindt het wel een beetje preutsig.
maarja wie ben ik om daar iets van te zeggen zolang jullie maar happy zijn toch..
En op de zelfde sexuele golf lengte zit,
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 15:31 schreef Wousje het volgende:
Ik heb nog nooit geslikt, ben bijna dertig en nog nooit geslikt. Tot mijn ( en zijn ) geluk ook nog nooit ongelukje gehad. Ik moet er niet aan denken om te slikken, heb het wel eens geprobeerd, maar kon nog net mijn eten binnenhouden, heb het echte spul nog nooit in mijn mond gehad trouwens, van het voorvocht alleen al moets ik haast over mijn nek. Ik hoef daarentegen ook echt geen kusje op mijn mond als hij mij beneden kusjes heeft gegeven.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:31:00 #90
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_8235212
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.

Ach, dat is soms ook wel een aardige verrassing hoor ...
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_8240067
idd is gepijpt worden ut lekkerste wat er is ......alleen vind ik het veel geiler om mun zaad over haar gezicht te spuiten....

gelukkig heb ik een aantal vriendinnen gehad die daar geen probleem mee hadden

pi_8259667
Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht om niet te slikken
Pas later hoorde ik van meisjes (forums etc.) dat ze daar problemen mee hadden.

Heb t op t begin niet altijd superlekker gevonden, maar om nou op te houden met pijpen net voor een jongen klaarkomt is nooit in me opgekomen.
(misschien toch zo dat dommere meisjes slikken )
dat is toch iets waar je naartoe werkt en dan zou je op het laatste moment stoppen. Ik doe niet graag half werk....

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:34:36 #93
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9305243
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...

maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar

♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:26:53 #94
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_9306204
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:34 schreef Yuki het volgende:
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...

maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar

dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
imagination is more important than knowledge
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:34:29 #95
49592 Dizz
And Zhe wazz...a Princezz
pi_9306377
Ik hou niet van slikken
Lang genoeg gedaan
dus ik begin maar niet eens meer aan pijpen
Als ik zijn arrogante snuit al zie heb ik al gegeten en gedronken.
Time for something new?
pi_9306698
vind het altijd wel leuk gezicht als een meisje het zaad met een verlekkerd gezicht wegslikt. zolang het meisje in kwestie het met een goed gevoel wegslikt is alles oke, als ze het tegen der zin doet, tjaaa.
wat minder is dat elk meisje zo'n beetje je wil zoenen na de tijd, beetje raar om je eigen zaad daarna weer in je mond te hebben
pi_9306743
desmond morris schreef in zijn boek "intiem gedrag" dat het pijpen terugval is naar het vroeger aan de borst van je moeder zitten (borstvoeding) en dat het sperma fungeert als een soort surrogaat moedermelk.
het boek is een aanrader, interressant en je ligt dubbel als je ziet hoe simpel mensen zijn.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:57:57 #98
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9306942
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. s

Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  zaterdag 22 maart 2003 @ 21:01:38 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9307960
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:57 schreef B4ron het volgende:
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. s

Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...

'40 Days & 40 Nights' wedstrijd

Dat verschilt nogal per keer

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9308184
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef oCe het volgende:

[..]

quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun

Probeer jij maar eens te slikken met een eikel in je keel........
Dat is zo makkelijk nog niet hoor..........

Mannen die zo makkelijk over deep-throaten praten moeten maar eens uit de speelgoedcollectie van hun vriendin een flinke jongen pakken en die hun keel inschuiven...
Dan pas kan je mee-praten(ok toen ging het de man in kwestie heel makkelijk af )

Ik kan het soms wel, meestal niet.
Als ik moet gaan kokhalsen en dat dan tegen moet gaan houden dan is voor mij de lol eraf, sex is er om leu, te zijn, niet om kokhalsend te etteren omdat iemand anders het lekker zou vinden als het wel gaat.

Mijn man zegt dat hij deep-throaten niet zo heel spannend vind, dat hij mij gewoon lekkerder vind pijpen.
Kweet niet of ik het moet geloven , hij blijft bij hoog en laag beweren dat het zo is, dus ik neem het maar aan.

Wat wel zo is dat als het lukt het deep-troathen dat hij na een paar minuutjes al vraagt of het weer gewoon kan.
Ook de keren dat ik gezien heb dat hij zo gepijpt werd zag hij er niet zo dol uit, niet dat hij het niet fijn vind, maar ik heb hem wel doller gezien

Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 24 maart 2003 @ 22:27:40 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9350770
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:26 schreef akkien het volgende:

[..]

dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)

kweet t ook nog niet hoor... weet uberhaupt niet of ik t ooit ga doen... ik zie t wel!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:30:45 #102
49503 Dikkie_Dik18
Katten houden van aandacht..
pi_9397488
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:

Helemaal mee eens!

En al die mensen die idd zeiken over het wel of niet zoenen na het pijpen of beffen snap ik niet! Kijk, aan snowballen doe ik niet maar daarom moet ik me vriend nog wel normaal kunnen zoenen!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!! (Loesje)
pi_10130941
Dat moet ze zelf weten.

maar mijn voorkeur is

pi_10131430
Yep lekker toch .. maarja je moet het vrouwtje wel altijd de keus geven!

En weetje hoe lekker het is om in haar mond te komen.. aaah...
en blijkbaar vind mijn vriendin het gewoon echt lekker om te slikken dat maakt het nog veel geiler

pi_10140874
Of je gebruikt gewoon een condoom met smaakje.....
pi_10153441
Ik heb ook geen probleem met pijpen en doorslikken.. vindt het wel geil om te zien hoe mijn vriendje geniet als ik hem pijp
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:57:04 #107
54965 warner
ik kom zie en overwin
pi_10299272
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:17 schreef erodome het volgende:

Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?

Niets! deep throaten is psychisch mischien geiler maar echt niet lekkerder ofzo. Het meeste gecoel zit in je eikel, en die voel ik dus het liefst over de tong heen gaan
liever minder aardig dan minder waardig
  zondag 11 mei 2003 @ 14:53:45 #108
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10353691
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'

That's my girl.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_10354184
Jij hebt een goede vriendin,

Ik heb nu ook 3 uit 3.

maandag 12 mei 2003 @ 16:53:15 #110
42232 Yawgmoth
The Ineffable
pi_10378968
Mijn vriendin slikte eerst wel, maar tegenwoordig niet meer, omdat ze een keer moest braken nadat ze had geslikt... Ik vind het op zich wel jammer, maarja, als ze niet wil dan houdt het op he... Het is wel heerlijk om klaar te komen in haar mond...

Is het trouwens nou echt waar dat de smaak van sperma veranderd door wat je eet en drinkt?

"Ik weet niets, en zelfs dat weet ik nog niet zeker." - Socrates
http://www.nintendo-europ(...)jsp?m=l&a=yawgmoth81
http://users.ign.com/collection/Yawgmoth81
pi_10380467
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Kamphuys het volgende:
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'

That's my girl.

Toevallig, zo denk ik er precies over.

Bovendien weet ik dat mijn vriend het erg lekker vind en dat is voor mij ook al reden genoeg om het gewoon te doen. Dat maakt het voor mij ook lekker om te doen.

Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_15131989
Ik vond er 'vroeger' helemaal niets aan en vies ook nog. Kon er niet echt van genieten en ik slikte ook echt niet, leek me niet lekker.
Mijn laatste vriend vond het ook niet zo opwindend, hij vond gewoon vrijen veel lekkerder. Toch zijn we wat gaan experimenteren op dat gebied en op een gegeven moment kwam het er wel een keer van. Ik vond het helemaal niet vies. Sinds toen vond hij het ook heerljk. En hebben we samen er veel van genoten zolang het duurde.
Ik denk dat ik dat niet zou kunnen met een one-night stand. Er zit toch wel iets van vertrouwen bij als ik zoiets doe. Dan moet ik echt wel van iemand houden. Ik zou ook niet door Jan en Alleman gebeft willen worden, moet er niet aan denken. Ik denk dat ik deze dingen veel te persoonlijk vind om 'zomaar' bij iemand te doen. En daarbij: als ik het doe ga ik er ook voor en doe ik het ook goed!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_15135094
Slikken of spugen.

Die drie seconden dat dat relevant is, zijn nou toevallig net de drie seconden dat het me niet zo bar veel uitmaakt wat ze ermee doet...

<enter signature>
pi_23694094
Slikken is af en toe inderdaad wel goor hoor, erg afhankelijk van de man. Dus je kan je erg vergissen

Kan ook: gewoon niet slikken en beetje ermee spelen op de lippen/kin, worden de meeste kerels HELEMAAL gek van

[ Bericht 8% gewijzigd door Dutchshaver op 01-12-2004 15:09:00 ]
pi_23694156
gadverdamme zeg, alsof ik er aan wil denken hoe 'knorretje' 'danny' pijpt en zn sperma doorslikt.... vieze lui
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24308538
Hè, ik vind het maar raar dat het voor sommige mannen allemaal ok is dat hun vriendinnetje maar slikt, maar dat ze er na vies zijn van hun EIGEN spul. Ik lik mijn vingers ook lekker af nadat ik mezelf uitgebreid heb gevingerd. Slikken vind ik meestal niet erg, maar daarna drink ik toch liefst wel iets om de smaak door te spoelen, die blijft soms in mijn keel hangen.
Het is ook heel erg leuk om mijn ventje te zien genieten terwijl ik hem verwen met mijn tong

Over mijn gezicht laten komen, denk het niet hoor, liever slikken dan maar
Of ik slik hangt af van het smaakje, soms is het ronduit walgelijk, maar meestal valt het wel mee

[ Bericht 25% gewijzigd door diawlke op 31-12-2004 00:29:24 ]
If you obey all the rules, you miss all the fun! :P
pi_27446079
no comment

[ Bericht 40% gewijzigd door henriet op 30-05-2005 12:18:12 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 10:16:04 #118
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_27446152
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:53 schreef vosss het volgende:
wat ben je toch een viespeuk VOSS en heb je dat icoontje van Xerxes???
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_34761359
Gewoon iig geil genoeg zijn, dan is alles ook veel leuker!
pi_35356486
pijpen is heerlijk, doorslikken ook!
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:31:34 #121
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35356845
Gepijpt worden is echt super en ben blij dat mijn dinnetje geen problemen heeft met slikken
En zoenen na afloop is geen probleem
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35357063
Slikken is niet mijn grootste hobby, maar ik vind het nou ook weer niet zo vervelend dat ik het niet doe.

Wel bemerk ik iets vreemds wanneer ik het doe: ik krijg altijd korte tijd last van mijn keel wanneer ik sperma heb geslikt. Uitermate vaag.
pi_35410690
Wow, dit was één van de eerste SEX-topics Toen was knorretje nog moderator
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:06:24 #124
140454 Zwemzwem
Zwemmerdezwem!!!
pi_35423177
Slikken geen probleem, zoenen erna vindt lief ook geen probleem. Zou ook niet weten waarom trouwens, het is zijn eigen goedje

En ja, ook ik ben universitair opgeleid !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:23:30 #125
121009 elke_82
ow jeeah!
pi_37592856
Ik vindt slikken wel echt geil, juist als je eerst goeie sex hebt gehad. Wel zorgen dat ie aarbeien heeft gegeten hè
pi_37656483
Gelukkig slikt mijn vriendin alles
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:59:09 #127
83046 Nino
carpe diem!
pi_38423087
Slikken tot de laatste druppel; althans zo doet mijn vriendinnetje 't
pi_38549715
slikken!!! en ff het laatste restje van z'n eikel likken
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38549975
verslikken is ook wel aardig
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_38638236
ik heb nog nooit geslikt, maar echt lekker lijkt het me toch niet.
ik heb het wel al eens geproeft, maar echt dat ik zeg jammie, nee. dus nee ik slik niet
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_38644735
Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat je het de rest van de dag nog opboert. Meer ervaringen daarmee?
pi_38645130
nog nooit last van gehad...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38675960
*slik*
Laten we eerlijk zijn, je bent nu al mislukt....
pi_38742984
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
pi_39015915
Mijn vriendin (nu 1.5 jaar samen) heeft tot nu toe nog niet willen slikken, en daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar nu wil ze het binnenkort toch proberen (lijkt me wel heerlijk ).

Zijn er nog tips om wat wel en/of wat niet te eten voor de eerste keer slikken?

Heb er zelf geen problemen mee om direct te zoenen, normaal als ze een lange tijd aan het pijpen is geweest, gaan we ook gewoon direct heerlijk zoenen, lekker warm dan!
pi_39453387
Slikken!
Anna, 21 jaar, vrouw, noorden van het land
MIjn website: http://www.deepthroatexpert.com
Mail: annadeepthroatexpert@yahoo.com
Yahoo nick: annadeepthroatexpert
pi_39457784
Slikken of over haar borsten spuiten. Dan laat je me wel even alle sterretjes van de aarde zien.

Er zijn overigens wel gast die slikken geil vinden, maar dan hun vriendin niet willen tongen. Hoe hypocriet is dat.
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
Degene die ik ben tegengekomen hadden er geen problemen mee.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:30:08 #138
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42553107
alleen preutse vrouwen slikken niet.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_42874040
Ik vind het maar nix.. smerige bagger die achter tegen je huig aan slaat... Maar ja ieder zn ding he

Een vriendin van mij vertelde dat ze met dr mond vol naar de wasbak vliegt om het daar vervolgens uit te kwatten
ze krijgt er buikpijn van zegt ze
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:13:19 #140
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42932298
doet ze er wel eerst het wilhelmus mee gorgelen?

das wel cool.
pi_43596784
EN NOU SLIKKEN SLET!!!

Nee ik vind dat het er eigenlijk wel bij hoort. Als mijn partner mij heel lief zou vinden en eigenlijk niet wil slikken, zou ze het denk ik wel doen als ik haar er heel lief om vroeg. Maar als ik echt maanden moet smeken hoeft 't van mij niet. Om daar nou de relatie over stuk te laten gaan vind ik ook weer een beetje overdreven, maar doe dan gewoon zonder pijpen.

Pijpen met condoom =

Zoenen na het pijpen is geil! Vooral als je je eigen sperma in je mond krijgt. Ja ik vind mijn eigen sperma lekker (ik ben weird, ik weet het. )

En denk je dat als vrouwen dat artikel lezen over dat slikken gezond is, ze het ook echt vaker gaan deon?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_44129510
Slikken geeft ook geen troep
Denk dat iedere meid wel van die ranzige vlekken in je shirtje kennen..
;-)
Anna, 21 jaar, vrouw, noorden van het land
MIjn website: http://www.deepthroatexpert.com
Mail: annadeepthroatexpert@yahoo.com
Yahoo nick: annadeepthroatexpert
  maandag 4 december 2006 @ 21:28:12 #143
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_44146221
je moet je shirtje ook uit doen he.
pi_44345586
.
pi_44345602
Oh ja, inhoudelijke post. Ik vind het wel tof.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:02:45 #146
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_45188953
en als het nou een liter is?
pi_45189039
Dat is bukkake, en dat is weer anders. Ik zou zeggen, open er een topic over ofzo.
pi_45237493
slikken
en daarna niet zoenen slaat nergens op, waarom zou je vies zijn van jezelf maar k neem liever eerst een slokje water ofzo
  zondag 14 januari 2007 @ 19:22:37 #149
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_45351893
oke, bij deze ben jij ook uitgenodigd op mijn bukkake party.
pi_45612489
vraagje;

Kan het zijn dat iemands penis té gevoelig is. Ik was laatst een jongen aan het pijpen en die trok het gewoon niet.......
Ik moest echt ophouden.... Hoe komt dit?
pi_45619395
Kan zijn ja. Als je te hard zuigt ofzo, dan kan dat als "te" ervaren worden. En nog eens uitgebreid gaan sabbelen, zuigen likken op het moment dat-ie gekomen is wordt je ook niet in dank afgenomen denk ik.

De mijne slikt trouwens, maar echt enorm lekker vind ze het niet. Maar het begint toch wel te wennen
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:41:11 #152
166747 Riannuh666
Sex is about Love
pi_45636351
Ik slik ook en ik vind het juist wel lekker, behalve als hij de dag van tevoren gedronken heeft!
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:55:44 #153
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45652585
Ja heerlijk. En dan zachtjes met d'r tanden over de gehele lengte als ie goed hard is.
Met d'r tongetje in dat kleine spleetje. En mij blijven aankijken natuurlijk met die lieve ogen..

If I had a Hammer...
pi_46862858
Mn liefie slikt sinds kort, ze hoefde nooit van mij maar laatst staptje ze bij mij het kleedhokje binnen dat ik een broek paste en begon te pijpen... ze kon het zaad nergens kwijt dus... voor herhaling vatbaar zei ze ;-)
pi_47604270
mischien dat het dunner is in de keel dan in de mond? ik weet niet hoor, ik ben nooit ge-deep-throat. Van mij hoeft het ook niet, vind veel geiler als ik normaal word gepijpt met goeie afwisseling.

/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar
pi_47778788
Twee dagen geleden heeft mijn vriendin voor de eerste keer geslikt!!!!
Voorheen wilde ze het niet proberen want ze dacht dat het vies was (pijpen deed ze wel) toen zei ik: misschien kan je het een keer proberen...

En nu heeft ze er geen problemen mee en vindt het voor herhaling vatbaar
Ze vertelde me dat het helemaal niet vies smaakte
Volgende keer over haar gezicht misschien
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_50228919
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd

mijn lief is stilletjes aan het opbouwen tot toch eens te slikken maar is er ook ni direkt voor te vinden.

iemand ooit de comentaar gehad dat ze teveel voorvocht verloren tijdens het pijpen?
pi_50246350
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
pi_50246738
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef hh84 het volgende:

[..]

het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst
Sweet
Dude
pi_50488156
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed (haha laatste is natuurlijk nie serieus)
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50514286
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef RR-Phantom het volgende:
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed (haha laatste is natuurlijk nie serieus)
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur
pi_50636083
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Wisheh het volgende:

[..]

niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur
how how wie heeft het hier over seks ?! ALS je vriendin slikt dan krijg je daar geen natte plekken van in je bed ( ik in ieder geval niet ) ik heb niet gezecht dat als ik seks heb met mevriendin dat er dan geen natte plekke zijn... kwestie van begrijpend lezen denk ik
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50860665
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Deepthroaten is dat je lief jou diep in haar mond neemt, niet dat jij er maar in moet zitten te stoten.
Zij heeft dan de leiding dus.......

En ja, dat voelt op sommige momenten heel fijn
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_52064246
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:48 schreef Wisheh het volgende:

/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar
als het in je ogen komt doet het zo'n pijn
was gelijk voor twee uur half blind
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:48:53 #165
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_52310734
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
of niet natuurlijk
pi_52335441
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef Leep het volgende:
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
Afwisselen scheelt kramp.
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:43:51 #167
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_52347507
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
of niet natuurlijk
pi_52350929
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Leep het volgende:
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen

Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
pi_52356816
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen

Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
dat dus
pi_52357501
en ook ni vergeten dat het beeld op zich al veel doet een vrouw die op mijn lul zuigt met een kop van 'nog even volhouden en ik ber en van af' die pijpt zoizo slecht

en vrouw die pijpt met een gezicht van 'mmm die lekkere lul ... het smaakt als een lekker zoet lekstokje' ja da duurt niet lang en ik ben klaar
pi_52432464
whaha ik heb tot nu toe alleen nog maar mensen gepijpt met een erg groot drank/sigaretten gebruik en ze haatten fruit en groente.xD
maarja ik kan het nergens mij vergelijken dus!
ik vind het wel lekker om het te slikken vooral als me vriend het fijn vind
pi_52539825
gepijpt worden 10
da ze die zooi doorslikt 10

gemiddeld een 10

wewt
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_52585043
ik word altijd misselijk als ik heb doorgeslikt. ik wil het vaak wel, omdat hij het zo fijn vindt en het is ook wel gezelliger .. maarja het is toch echt niet lekker en het uitspugen vind ik zo genant. achja...
'Sans toi, les émotions d'aujourd 'hui me seraient que la peau morte des émotions d'autrefois...' (Hipolito - Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
pi_52831902
Mijn ex heeft het vroeger een altijd keren doorgeslikt maar het bleef altijd zo hangen in haar keel. Dus dat was 4x dat ze had geprobeerd. Ze had het nog een keer geprobeerd en ik maar fruit eten en ze vond het toch niks meer. Nou ok dan niet meer. Ik heb haar gebeft en ik slik het gewoon door dus ik begrijp het probleem niet. Zelfs na de 4e keer dat ze klaarkwam. Dat was trouwens de laatste keer dat we ongeveer samen sex (1½ jaar geleden) hebben gehad.
pi_53298512
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.

Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.
Koel
Koel
Kast
pi_53302385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef SushiSushi het volgende:
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.

Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.
Fruit zorgt over het algemeen voor zoet en bier bijvoorbeeld zorgt bitter.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_53725473
Likken en slikken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54937630
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:38 schreef EbA het volgende:
Helemaal me eens, hoewel ik t wel t geilste vindt als ze slikt.
Echte afknapper vindt ik meisjes die er niks overzeggen, probeer dan beleefd te zij en op tijd te waarschuwen of terug te trekken maar dat lukt niet altijd, en dan luidkeels t uitspugen en bah enzo roepen. Hallo dames, ik klaag ook niet als ik bef, en neem gerust van me aan dat niet elke vrouw lekker smaakt......
pi_55342583
ik slik never nooit meer van mijn leven, ik moet er van kokhalzen... het is een vies warm goedje, nee dankje!
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:30:27 #180
136830 Nenootje
severely detached
pi_55537438
Slikken heb ik geen probleem mee. Vind het niet bepaald lekker, maar ach, voor die paar seconden. Ik ga het niet uitspuwen, het zit sowieso al in je mond dus dan ga ik niet moeilijk doen. Plus de meeste jongens vinden het heel erg geil, da's nog een extra motivatie

Kussen na het pijpen of het beffen, allemaal geen probleem mee. Vind ik zelfs fijn, om te zien dat de ander het ook allemaal niet erg vindt.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 07:00:54 #181
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_55864957
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!

Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:40:44 #182
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_56108153
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!

Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...

ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_56115731
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Jipje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...

ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?
Wat vind je er niet fijn aan?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:31:52 #184
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_56147142
Niet lekker vinden is nog altijd wat anders dan vies.

Wat vind je wel fijn?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:14:17 #185
11845 Jipje
pi_56148813
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wat vind je er niet fijn aan?
Alles... De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Loesje

zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:25 #186
75736 Gstyles
pi_56148940
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:

EUh ik ga voor het zingen de kerk uit hoor en btw of slikken er bij hoort is per persoon verschillend denk ik...
pi_56149947
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:

[..]

Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
pi_56150131
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:
Hoezo als straf?

Neemt niet weg dat ik het nog weleens probeer
pi_56150148
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
Maar het smaakt nergens naar
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:44:07 #190
11845 Jipje
pi_56152180
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...

En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
Loesje

pi_56152281
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...

En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche. Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:07:24 #192
11845 Jipje
pi_56152649
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche. Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
Loesje

pi_56152822
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:

[..]

Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
Als je maar genoeg kwijlt niet meer. Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:21:33 #194
11845 Jipje
pi_56152914
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Als je maar genoeg kwijlt niet meer. Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
Loesje

pi_56153005
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:

[..]

dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
Slikken of stikken, lijkt mij. Maar de OP nodigt wel uit tot meer. Ik hou alleen niet van teveel dialoog tussen twee users in een topic. Kom je hier [SEX Slowchat # 88] SEXend het weekend door langs?
pi_58632280
slikken
k vind et niet vies ook
pi_59616099
Mooi dat er vrouwen als Charys zijn.
pi_59620177
Is er een meisje uit amsterdam dat mij wil pijpen???
pi_60889488
Slikken is leuk en handig, maar het gaat ook 'vervelen' als je vriendin dagelijks je sperm opslikt hoor. Dan is het ook niet meer echt spannend te noemen.

De eerste keer dat je nieuwe vriendin het doet is en blijft toch altijd het leukst. Daarna wordt het zo 'gewoon' (en saai)
Love is in the air!
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:52:10 #200
225065 Thonburi
Sexverslaafd
pi_60892104
Pijpen is heel lekker, maar slikken is goor.
Sperma smaakt zo extreem zuur.
IT'S MY LIFE, SO I CAN DO WHAT I WANT, BABY
pi_60893691
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:52 schreef Thonburi het volgende:
Pijpen is heel lekker, maar slikken is goor.
Sperma smaakt zo extreem zuur.
Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.
Multis Periculis Supersum
pi_60909516
Ik slik alles als koek en ei.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:19:55 #203
75736 Gstyles
pi_61046030
van achteren zeker...
pi_61046690
Zijn hier ook vrouwen (of vriendinnen) die echt ALTIJD slikken, dus oook meerdere keren per week (bij elke pijpbeurt)....
Love is in the air!
pi_61081596
Vriendin slikt altijd. Maar wat je aan deze info hebt?
pi_61102688
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 05:12 schreef steeze het volgende:

[..]

Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.
Heb vorige week op mijn eentje bijna een hele ananas opgegeten, mijn vriendin pijpte mij zaterdag en liet me nadien weten dat ik ni alleen zoet smaakte maar zelfs een beetje naar ananas

Was wel grappig
pi_61847635
Ik heb tegenwoordig een nieuwe vriend; vind het leuk om te pijpen (slikken vind ik geen probleem) maar hij komt na een half uur ofzo nog steeds niet klaar, en dan hou ik het niet zo lang meer vol..(qua hurken/kaakkramp etc.) Terwijl hij wel zegt dat het geweldig is en geen tips voor me heeft hoe t beter kan.. Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld?
pi_62226506
wat is een alternatief als je vriendin niet slikt? Klaarkomen op haar lichaam, in een doekje?
Slikken blijft toch het beste..
Love is in the air!
pi_62280121
Mijn ex vond het ook niet erg; slikte gewoon dagelijks. Soms vond ik het zelf vervelend want had dan zoiets: dat ze dat allemaal maar door moet slikken

Maar zelf had ze er geen problemen mee gaf ze aan
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_62554979
mij maakt het geen bal uit ; slikt ze ok slikt ze niet dan kick ik evenzeer van het spuiten in het gezicht of op haar borsten
time isn't on my side
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:06:27 #211
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62612526
Ik wil wel slikken maar het is er nog nooit van gekomen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70255186
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil wel slikken maar het is er nog nooit van gekomen.
Moeilijk te geloven dat na zo een post deze topic is stil gevallen, of Luxuria werd ineens DOOD gePM't

haha

het is natuurlijk altijd lastig als je als man zonder problemen alles likt dat je vriendin je voorschoteld maar dat ze dan met moeite je eikel met haar lippen wilt aanraken , vooral als je al weet hoe het voelt om een vrouw te horen slikken terwijl je uw lading in haar mond spuit!!
Gewoon zalig, sta je gewoon meteen terug lekker heet van
pi_72683365
pijpen is natuurlijk heel lekker maar als je van je vriendin verwacht dat ze slikt zou je ook je eigen sperma moeten slikken of uit haar likken. Is wel zo eerlijk lijkt me.
pi_73630418
Die van mij pijpt wel maar hou het na een paar mintuen al voor gezien , terwijl ik het toch erg lekker vind. Slikken zit er al helemaal niet in. Zelf vind ik het erg leuk om lang te likken. Dus vrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')