Fruit zorgt over het algemeen voor zoet en bier bijvoorbeeld zorgt bitter.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef SushiSushi het volgende:
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.
Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.![]()
Helemaal me eens, hoewel ik t wel t geilste vindt als ze slikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:38 schreef EbA het volgende:
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...![]()
ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?![]()
Alles...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan?
EUh ik ga voor het zingen de kerk uit hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Hoezo als straf?quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
Maar het smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...
En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
Slikken of stikken, lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |