hier ook bezoek vanavondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dank je!Nog een paar uurtjes en dan zie ik mijn vriend weer!
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi, je moet niet alleen zijn in het weekend!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook bezoek vanavond
je bent wel een topic sluiter geworden he
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef rival het volgende:
goed nieuws!
het is te druk op kantoor, ik MOET om half 4 weg ipv 5 uur.... mij horen ze niet klagen. weekend here i come
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is mooi, je moet niet alleen zijn in het weekend!
Ja, het is de laatste tijd wel bingo ja, ik ben slecht in fipo's maar lapo's gaan me goed af!
Dat is nog beter ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
alleen ben ik sowieso nooit.. je moet niet sexloos door et weekend gaan
je bent echt op dreef... (of je bent de enige die niet oplet)
nou is hier altijd nog maar de vraag wat ik verwachten kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is nog beter ja!maar dat gebeurt me hoogst zelden hoor!
Ach, ik vind het niet erg om een nieuw topic te openen, ik ben blij dat het me nu goed lukt!![]()
![]()
Hoezo dat? heb je geen vaste vriendin dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
nou is hier altijd nog maar de vraag wat ik verwachten kan
we zijn dan ook reuze trots op je
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoezo dat? heb je geen vaste vriendin dan?
Dank je, ik vind het ook reuze knap van mezelf!
Maar je hebt wel de nodige losse contacten?quote:
Thanksquote:ik ben iig content met de titel, de vorige trouwens ook
Die heb ik dan weer wel, heb niet echt reden tot klagenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de nodige losse contacten?
[..]
Thanks
Goedzo, een seksloos leven is een kleurloos leven!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel, heb niet echt reden tot klagen
gelijk heb je! we leven tenslotte in 2008 haha!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Goedzo, een seksloos leven is een kleurloos leven!Toen ik een tijdje single was had ik ook wel her en der wat vriendjes die ik mee naar huis nam!
Gelukkig wel ja, en niet in Staphorst want dan liep ik nog als maagd in klederdracht rond !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk heb je! we leven tenslotte in 2008 haha!
Dan wens ik je veel succes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:09 schreef rival het volgende:
ik ga nog even goed studeren. mag vanmiddag herkansing doen voor hete xamen dat ik gisteren NET niet gehaald heb.....
Fijn weekend allemaal alvast!
doe het goed en doe het veilig
Stil en bestendig de kneepjes inwendig...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, en niet in Staphorst want dan liep ik nog als maagd in klederdracht rond !![]()
Oftewel de kat in het donker knijpen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Stil en bestendig de kneepjes inwendig...
Tja, en het erge is dat het ook nog allemaal broers, zussen, neven en nichten van elkaar zijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Exact! De spijker op haar kop.
Die jongens daar kunnen er ook wel wat van, daar is het programma 40 dagen zonder sex niets bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |