hier ook bezoek vanavondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dank je!Nog een paar uurtjes en dan zie ik mijn vriend weer!
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi, je moet niet alleen zijn in het weekend!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook bezoek vanavond
je bent wel een topic sluiter geworden he
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef rival het volgende:
goed nieuws!
het is te druk op kantoor, ik MOET om half 4 weg ipv 5 uur.... mij horen ze niet klagen. weekend here i come
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is mooi, je moet niet alleen zijn in het weekend!
Ja, het is de laatste tijd wel bingo ja, ik ben slecht in fipo's maar lapo's gaan me goed af!
Dat is nog beter ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
alleen ben ik sowieso nooit.. je moet niet sexloos door et weekend gaan
je bent echt op dreef... (of je bent de enige die niet oplet)
nou is hier altijd nog maar de vraag wat ik verwachten kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is nog beter ja!maar dat gebeurt me hoogst zelden hoor!
Ach, ik vind het niet erg om een nieuw topic te openen, ik ben blij dat het me nu goed lukt!![]()
![]()
Hoezo dat? heb je geen vaste vriendin dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
nou is hier altijd nog maar de vraag wat ik verwachten kan
we zijn dan ook reuze trots op je
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoezo dat? heb je geen vaste vriendin dan?
Dank je, ik vind het ook reuze knap van mezelf!
Maar je hebt wel de nodige losse contacten?quote:
Thanksquote:ik ben iig content met de titel, de vorige trouwens ook
Die heb ik dan weer wel, heb niet echt reden tot klagenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de nodige losse contacten?
[..]
Thanks
Goedzo, een seksloos leven is een kleurloos leven!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel, heb niet echt reden tot klagen
gelijk heb je! we leven tenslotte in 2008 haha!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Goedzo, een seksloos leven is een kleurloos leven!Toen ik een tijdje single was had ik ook wel her en der wat vriendjes die ik mee naar huis nam!
Gelukkig wel ja, en niet in Staphorst want dan liep ik nog als maagd in klederdracht rond !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk heb je! we leven tenslotte in 2008 haha!
Dan wens ik je veel succes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:09 schreef rival het volgende:
ik ga nog even goed studeren. mag vanmiddag herkansing doen voor hete xamen dat ik gisteren NET niet gehaald heb.....
Fijn weekend allemaal alvast!
doe het goed en doe het veilig
Stil en bestendig de kneepjes inwendig...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, en niet in Staphorst want dan liep ik nog als maagd in klederdracht rond !![]()
Oftewel de kat in het donker knijpen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Stil en bestendig de kneepjes inwendig...
Tja, en het erge is dat het ook nog allemaal broers, zussen, neven en nichten van elkaar zijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Exact! De spijker op haar kop.
Die jongens daar kunnen er ook wel wat van, daar is het programma 40 dagen zonder sex niets bij...
Alleen de dominee heeft daar een aansluiting!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Ben ik nog niet zo zeker van, maar dat zullen we aan de reacties merken ;-)
Arme, arme jijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef rival het volgende:
goed nieuws!
het is te druk op kantoor, ik MOET om half 4 weg ipv 5 uur.... mij horen ze niet klagen. weekend here i come
Al sexend.... al werkend, al fietsend! niks kroms aan hoor!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef tinkerbell- het volgende:
SEX end? Leuke topic nu mijn piloot het hele weekend weg is![]()
Pas dan maar op dat haar vader niet gaat patrouilleren met zijn hagelgeweer!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb vanavond ook weer eens sexze mag eindelijk weer bij me slapen met de smoes dat een vriendin van haar jarig is.
Hoi, i´m delighted to see you excited!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef excited het volgende:
Hallo allemaal!
Iets zegt me dat je er al even op zat te wachten om die zin te kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi, i´m delighted to see you excited!
Nee, dat kwam gewoon zo in me op hoor, gaan we weer katten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je er al even op zat te wachten om die zin te kunnen gebruiken.
Ja, het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef excited het volgende:
zo.. nog iets nieuws onder de horizon?
Hoezo weer? Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, dat kwam gewoon zo in me op hoor, gaan we weer katten?
Haar ouders zijn gescheiden. Dus dat scheelt ook weerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat haar vader niet gaat patrouilleren met zijn hagelgeweer!
Dan zou hij maar zo eens beschermender voor zijn dochter kunnen zijn, omdat zij hem herinnert aan alle pure en goede dingen van zijn ex. En iets zegt me dat jij niet alleen pure dingen van plan wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haar ouders zijn gescheiden. Dus dat scheelt ook weer
Bleekgezicht spreekt met gespleten tong.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat zegt Michael Jackson ook altijd!
Ik kon altijd heel erg goed met haar vader opschieten. Ze zijn uitelkaar gegaan toen wij er ook mee waren gestopt. (Ja, het is mijn ex. En nu gaat het super, op de moeder na)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou hij maar zo eens beschermender voor zijn dochter kunnen zijn, omdat zij hem herinnert aan alle pure en goede dingen van zijn ex. En iets zegt me dat jij niet alleen pure dingen van plan was.
Maar haar moeder kan vast ook hele nare dingen bij je doen met een strijkbout hoor, pas maar een beetje op strakjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haar ouders zijn gescheiden. Dus dat scheelt ook weer
Tja, die schoonmoeder grappen komen toch ergens vandaan denk ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kon altijd heel erg goed met haar vader opschieten. Ze zijn uitelkaar gegaan toen wij er ook mee waren gestopt. (Ja, het is mijn ex. En nu gaat het super, op de moeder na)
Ik kan niet met die moeder opschieten. Ze ziet mij als een crimineel, iemand die liegt etc. Ik ben zeker geen crimineel en ik kan niet eens liegen.
En met lepraneusje!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bleekgezicht spreekt met gespleten tong.
Hm volgens mij schrijf je dat aan elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Al sexend.... al werkend, al fietsend! niks kroms aan hoor!Ach je kunt fobomatt nog altijd bellen toch?
Als jij een Pinokkioneus had zou je hem ook laten vervangen als je het geld hadquote:
Dat is waar, maar ik vond het wel leuk om weer met "SEX" te beginnen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef tinkerbell- het volgende:![]()
[..]
Hm volgens mij schrijf je dat aan elkaarNee ik ga niet vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |