abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45619395
Kan zijn ja. Als je te hard zuigt ofzo, dan kan dat als "te" ervaren worden. En nog eens uitgebreid gaan sabbelen, zuigen likken op het moment dat-ie gekomen is wordt je ook niet in dank afgenomen denk ik.

De mijne slikt trouwens, maar echt enorm lekker vind ze het niet. Maar het begint toch wel te wennen
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:41:11 #152
166747 Riannuh666
Sex is about Love
pi_45636351
Ik slik ook en ik vind het juist wel lekker, behalve als hij de dag van tevoren gedronken heeft!
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:55:44 #153
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45652585
Ja heerlijk. En dan zachtjes met d'r tanden over de gehele lengte als ie goed hard is.
Met d'r tongetje in dat kleine spleetje. En mij blijven aankijken natuurlijk met die lieve ogen..

If I had a Hammer...
pi_46862858
Mn liefie slikt sinds kort, ze hoefde nooit van mij maar laatst staptje ze bij mij het kleedhokje binnen dat ik een broek paste en begon te pijpen... ze kon het zaad nergens kwijt dus... voor herhaling vatbaar zei ze ;-)
pi_47604270
mischien dat het dunner is in de keel dan in de mond? ik weet niet hoor, ik ben nooit ge-deep-throat. Van mij hoeft het ook niet, vind veel geiler als ik normaal word gepijpt met goeie afwisseling.

/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar
pi_47778788
Twee dagen geleden heeft mijn vriendin voor de eerste keer geslikt!!!!
Voorheen wilde ze het niet proberen want ze dacht dat het vies was (pijpen deed ze wel) toen zei ik: misschien kan je het een keer proberen...

En nu heeft ze er geen problemen mee en vindt het voor herhaling vatbaar
Ze vertelde me dat het helemaal niet vies smaakte
Volgende keer over haar gezicht misschien
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_50228919
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd

mijn lief is stilletjes aan het opbouwen tot toch eens te slikken maar is er ook ni direkt voor te vinden.

iemand ooit de comentaar gehad dat ze teveel voorvocht verloren tijdens het pijpen?
pi_50246350
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
pi_50246738
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef hh84 het volgende:

[..]

het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst
Sweet
Dude
pi_50488156
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed (haha laatste is natuurlijk nie serieus)
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50514286
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef RR-Phantom het volgende:
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed (haha laatste is natuurlijk nie serieus)
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur
pi_50636083
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Wisheh het volgende:

[..]

niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur
how how wie heeft het hier over seks ?! ALS je vriendin slikt dan krijg je daar geen natte plekken van in je bed ( ik in ieder geval niet ) ik heb niet gezecht dat als ik seks heb met mevriendin dat er dan geen natte plekke zijn... kwestie van begrijpend lezen denk ik
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50860665
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Deepthroaten is dat je lief jou diep in haar mond neemt, niet dat jij er maar in moet zitten te stoten.
Zij heeft dan de leiding dus.......

En ja, dat voelt op sommige momenten heel fijn
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_52064246
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:48 schreef Wisheh het volgende:

/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar
als het in je ogen komt doet het zo'n pijn
was gelijk voor twee uur half blind
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:48:53 #165
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_52310734
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
of niet natuurlijk
pi_52335441
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef Leep het volgende:
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
Afwisselen scheelt kramp.
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:43:51 #167
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_52347507
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
of niet natuurlijk
pi_52350929
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Leep het volgende:
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen

Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
pi_52356816
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen

Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
dat dus
pi_52357501
en ook ni vergeten dat het beeld op zich al veel doet een vrouw die op mijn lul zuigt met een kop van 'nog even volhouden en ik ber en van af' die pijpt zoizo slecht

en vrouw die pijpt met een gezicht van 'mmm die lekkere lul ... het smaakt als een lekker zoet lekstokje' ja da duurt niet lang en ik ben klaar
pi_52432464
whaha ik heb tot nu toe alleen nog maar mensen gepijpt met een erg groot drank/sigaretten gebruik en ze haatten fruit en groente.xD
maarja ik kan het nergens mij vergelijken dus!
ik vind het wel lekker om het te slikken vooral als me vriend het fijn vind
pi_52539825
gepijpt worden 10
da ze die zooi doorslikt 10

gemiddeld een 10

wewt
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_52585043
ik word altijd misselijk als ik heb doorgeslikt. ik wil het vaak wel, omdat hij het zo fijn vindt en het is ook wel gezelliger .. maarja het is toch echt niet lekker en het uitspugen vind ik zo genant. achja...
'Sans toi, les émotions d'aujourd 'hui me seraient que la peau morte des émotions d'autrefois...' (Hipolito - Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
pi_52831902
Mijn ex heeft het vroeger een altijd keren doorgeslikt maar het bleef altijd zo hangen in haar keel. Dus dat was 4x dat ze had geprobeerd. Ze had het nog een keer geprobeerd en ik maar fruit eten en ze vond het toch niks meer. Nou ok dan niet meer. Ik heb haar gebeft en ik slik het gewoon door dus ik begrijp het probleem niet. Zelfs na de 4e keer dat ze klaarkwam. Dat was trouwens de laatste keer dat we ongeveer samen sex (1½ jaar geleden) hebben gehad.
pi_53298512
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.

Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.
Koel
Koel
Kast
pi_53302385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef SushiSushi het volgende:
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.

Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.
Fruit zorgt over het algemeen voor zoet en bier bijvoorbeeld zorgt bitter.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_53725473
Likken en slikken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54937630
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:38 schreef EbA het volgende:
Helemaal me eens, hoewel ik t wel t geilste vindt als ze slikt.
Echte afknapper vindt ik meisjes die er niks overzeggen, probeer dan beleefd te zij en op tijd te waarschuwen of terug te trekken maar dat lukt niet altijd, en dan luidkeels t uitspugen en bah enzo roepen. Hallo dames, ik klaag ook niet als ik bef, en neem gerust van me aan dat niet elke vrouw lekker smaakt......
pi_55342583
ik slik never nooit meer van mijn leven, ik moet er van kokhalzen... het is een vies warm goedje, nee dankje!
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:30:27 #180
136830 Nenootje
severely detached
pi_55537438
Slikken heb ik geen probleem mee. Vind het niet bepaald lekker, maar ach, voor die paar seconden. Ik ga het niet uitspuwen, het zit sowieso al in je mond dus dan ga ik niet moeilijk doen. Plus de meeste jongens vinden het heel erg geil, da's nog een extra motivatie

Kussen na het pijpen of het beffen, allemaal geen probleem mee. Vind ik zelfs fijn, om te zien dat de ander het ook allemaal niet erg vindt.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 07:00:54 #181
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_55864957
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!

Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:40:44 #182
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_56108153
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!

Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...

ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_56115731
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Jipje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...

ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?
Wat vind je er niet fijn aan?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:31:52 #184
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_56147142
Niet lekker vinden is nog altijd wat anders dan vies.

Wat vind je wel fijn?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:14:17 #185
11845 Jipje
pi_56148813
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wat vind je er niet fijn aan?
Alles... De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Loesje

zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:25 #186
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_56148940
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:

EUh ik ga voor het zingen de kerk uit hoor en btw of slikken er bij hoort is per persoon verschillend denk ik...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_56149947
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:

[..]

Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
pi_56150131
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
Hoezo als straf?

Neemt niet weg dat ik het nog weleens probeer
pi_56150148
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
Maar het smaakt nergens naar
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:44:07 #190
11845 Jipje
pi_56152180
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...

En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
Loesje

pi_56152281
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...

En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche. Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:07:24 #192
11845 Jipje
pi_56152649
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche. Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
Loesje

pi_56152822
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:

[..]

Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
Als je maar genoeg kwijlt niet meer. Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:21:33 #194
11845 Jipje
pi_56152914
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Als je maar genoeg kwijlt niet meer. Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
Loesje

pi_56153005
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:

[..]

dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
Slikken of stikken, lijkt mij. Maar de OP nodigt wel uit tot meer. Ik hou alleen niet van teveel dialoog tussen twee users in een topic. Kom je hier [SEX Slowchat # 88] SEXend het weekend door langs?
pi_58632280
slikken
k vind et niet vies ook
pi_59616099
Mooi dat er vrouwen als Charys zijn.
pi_59620177
Is er een meisje uit amsterdam dat mij wil pijpen???
pi_60889488
Slikken is leuk en handig, maar het gaat ook 'vervelen' als je vriendin dagelijks je sperm opslikt hoor. Dan is het ook niet meer echt spannend te noemen.

De eerste keer dat je nieuwe vriendin het doet is en blijft toch altijd het leukst. Daarna wordt het zo 'gewoon' (en saai)
Love is in the air!
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:52:10 #200
225065 Thonburi
Sexverslaafd
pi_60892104
Pijpen is heel lekker, maar slikken is goor.
Sperma smaakt zo extreem zuur.
IT'S MY LIFE, SO I CAN DO WHAT I WANT, BABY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')