[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2002 14:06]
quote:Aangezien dit een centraal topic is is het niet noodzakelijk voor de moderator in questie om de openings post te maken. geef haar wat krediet, ze is druk bezig het forum opdit moment op te bouwen.
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
vertel maar wat je vindt dan Knorretje
quote:Maar hij hoeft ook niet meteen superserieus in te gaan op een geintje. Er stond niet voor niets een ':P' achter
Op dinsdag 23 juli 2002 14:02 schreef sweetie het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, heeft niks te maken met een bruine arm halen..
Maar goed, ontopique weer
Ik pijp niet!
quote:pijpen =
Op dinsdag 23 juli 2002 13:52 schreef dr.dunno het volgende:
vertel maar wat je vindt dan Knorretje
PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
quote:Gepijpt worden =
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
pijpen =
slikken =PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
En ze mag slikken, maar hoeft dat niet hoor.
Sperma is toch niets iets waarvoor je je bed uitkomt (zou daarom sex vaak in bed worden bedreven?)
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
Owk, kan lekkerdere dingen bedenken..maar het is zo weggespoeld!! Mijn vriendin doet ook niet moeilijk als ik haar kus na het beffen....vind dat het voor een nog geilere sfeer zorgt!
quote:Sowwy voor ut offtopic gaan Knor
Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
PS: heb net alweer reacties moeten verwijderen, jammer. Houd er rekening mee dat er geprobeerd wordt strenger te modden
ontopic:
pijpen =
slikken =
quote:\
Op dinsdag 23 juli 2002 15:06 schreef sweetie het volgende:[..]
Sowwy voor ut offtopic gaan Knor
ontopic:
pijpen =
slikken =
Jij pijpt, slikt en wil een keer beffen ?
Kom maar naar Eindhoven
quote:http://www.ad.nl/artikelen/InternetenPc/1027403182466.html
Op dinsdag 23 juli 2002 13:45 schreef Knorretje het volgende:
Alles over pijpen, gepijpt worden en het wel of niet slikken
Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.
quote:ja maar dat gaan we ze lekker nie vertellen
Op woensdag 24 juli 2002 06:29 schreef FROSTBITE het volgende:
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
Vooral als ze dan ook nog weten dat de prostaat van een man na zijn 30ste degenereerd en een bedenkelijk goedje uit gaat scheiden is de pret meestal voorbij.
Verder vind ik het ook belachelijk dat mannen niet meteen na het slikken willen zoenen terwijl de meeste vroouwen na het beffen geen probleem daarmee hebben.
Een vriend van mij die liet ze vriendin eerst haar tanden poetsen om vervolgens verder te gaan echt belachelijk!!!!!!!!
quote:FOUT !! Mijn vriendin heeft 2 universitaire opleidingen afgerond, is nou promovenda aan de universiteit en vind slikken heerlijk !! .....en gezond
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.Zodra ze weten dat ze miljoenen levende zaadcellen inslikken, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën vergaat ze de lust op een of andere manier..
quote:De vrouw houdt het vast in de mond en geeft het via een kus terug aan de man... (of twee mannen, het is maar waar je voorkeur naar uit gaat)
Op woensdag 24 juli 2002 13:37 schreef Freddes het volgende:
slikken = heel geil maar het hoeft niet
pijpen is altijd lekkermaar wat is snowballen toch??
Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.
En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.
quote:JEZUS wat een flauwekul. Ik hoop voor jou dat je dit niet meent.
Het zijn over het algemeen onopgeleide vrouwen die slikken.
Ja ik slik ja, en ja, ik vind het NIET vies. Het hoort vind ik in de hitte van het spel, net zoals een man mijn geil ook proeft en niet uitspuugt.
En ja, ik ben universitair opgeleid
QED
quote:1. Ik meen het als ik zeg dat ik het wel lekker vind.
Op woensdag 24 juli 2002 14:15 schreef Noayla_ het volgende:
Vraagje aan de vrouwen die slikkenvinden;
1. meen je dat nou of geef je een sociaal wenselijk antwoord?2. Ik ga kokhalzen van sperma (lauwig wee goedje)dus trek me altijd tijdig terug.
3. En aan de mannen: wat is er zo geweldig aan als die smurrie bij een vrouw uit haar mond druipt? Ik vind het er eerlijk gezegd niet bepaald opwindend uitzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |