het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
Sweetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef hh84 het volgende:
[..]
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst![]()
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef RR-Phantom het volgende:
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed(haha laatste is natuurlijk nie serieus)
how how wie heeft het hier over seks ?! ALS je vriendin slikt dan krijg je daar geen natte plekken van in je bed ( ik in ieder geval niet ) ik heb niet gezecht dat als ik seks heb met mevriendin dat er dan geen natte plekke zijn... kwestie van begrijpend lezen denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur![]()
Deepthroaten is dat je lief jou diep in haar mond neemt, niet dat jij er maar in moet zitten te stoten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
als het in je ogen komt doet het zo'n pijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:48 schreef Wisheh het volgende:
/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar![]()
Afwisselen scheelt kramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef Leep het volgende:
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Leep het volgende:
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
dat dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen
Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |