quote:kweet t ook nog niet hoor... weet uberhaupt niet of ik t ooit ga doen... ik zie t wel!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:26 schreef akkien het volgende:[..]
dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
quote:Helemaal mee eens!
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:
ik slik en ik vind het dus ook lekkerik vind uitspugen echt zo'n afknapper....
lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken
ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn
En al die mensen die idd zeiken over het wel of niet zoenen na het pijpen of beffen snap ik niet! Kijk, aan snowballen doe ik niet maar daarom moet ik me vriend nog wel normaal kunnen zoenen!
En weetje hoe lekker het is om in haar mond te komen.. aaah...
en blijkbaar vind mijn vriendin het gewoon echt lekker om te slikken dat maakt het nog veel geiler
quote:Niets! deep throaten is psychisch mischien geiler maar echt niet lekkerder ofzo. Het meeste gecoel zit in je eikel, en die voel ik dus het liefst over de tong heen gaan
Op zaterdag 22 maart 2003 21:17 schreef erodome het volgende:Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?
That's my girl.
Is het trouwens nou echt waar dat de smaak van sperma veranderd door wat je eet en drinkt?
quote:Toevallig, zo denk ik er precies over.
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Kamphuys het volgende:
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'That's my girl.
Bovendien weet ik dat mijn vriend het erg lekker vind en dat is voor mij ook al reden genoeg om het gewoon te doen. Dat maakt het voor mij ook lekker om te doen.
Die drie seconden dat dat relevant is, zijn nou toevallig net de drie seconden dat het me niet zo bar veel uitmaakt wat ze ermee doet...
wat ben je toch een viespeuk VOSS en heb je dat icoontje van Xerxes???quote:Op dinsdag 23 juli 2002 13:53 schreef vosss het volgende:
Degene die ik ben tegengekomen hadden er geen problemen mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
Sweetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef hh84 het volgende:
[..]
het heeft ook niet veel nut, het "puntje" is toch het gevoeligst![]()
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef RR-Phantom het volgende:
tis toch gewoon hartstikke geil als je vriendin je klaar pijpt en t nog doorslikt ook! meteen geen natte plekke in je bed(haha laatste is natuurlijk nie serieus)
how how wie heeft het hier over seks ?! ALS je vriendin slikt dan krijg je daar geen natte plekken van in je bed ( ik in ieder geval niet ) ik heb niet gezecht dat als ik seks heb met mevriendin dat er dan geen natte plekke zijn... kwestie van begrijpend lezen denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
niet serieus? wou jij zeggen dat je geen natte vlekken heb als je klaar bent met sex? amateur![]()
Deepthroaten is dat je lief jou diep in haar mond neemt, niet dat jij er maar in moet zitten te stoten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef lord_sylus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat de aantrekking is van DEEP throat! bedoel kan niet bedenken wat er zo leuk is als je lief zien kokhalzen op je eikel die in haar keel wordt geramd
als het in je ogen komt doet het zo'n pijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:48 schreef Wisheh het volgende:
/Edit: en dan natuurlijk op haar gezicht komen of in haar mond, als dat mag van haar![]()
Afwisselen scheelt kramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef Leep het volgende:
Ik hoor mannen altijd grote verhalen over goddelijk pijpende vrouwen. Maar hoe pijpen die vrouwen eigenlijk?
Mijn vriend vind dat je het goed doe, maar ik denk niet dat ik het heel speciaal goed doe, dus graag wat trucjes! Mijn vriend vind het heel lekker als ik ook een hand gebruik en die als eens soor van 'verlengstuk'van mn mond gebruik.
Oh en hebben andere vrouwen ook zo'n last van kaakkramp? Na een minuut of 5 begin ik het al aardig moeilijkte krijgen, ook tips hiervoor misschien?
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Leep het volgende:
hoe doe jeafwisllene dan?
snelheid? likken/zuigen? diepte???
dat dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Idd je moet niet constant aan liggen zuigen aan een tempo... af en toe stoppen en over de schacht likken... of je tong uitsteken en over de blote eikel likken... allemaal dingen die lekker aanvoelen
Vergeet ook de ballen niet die houden ook van wat aandacht
Fruit zorgt over het algemeen voor zoet en bier bijvoorbeeld zorgt bitter.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:28 schreef SushiSushi het volgende:
Gewoon GELIJK doorslikken, water drinken om die nasmaak een beetje weg te spoelen ;P Ach als ik geen zin heb om het door te slikken omdat het een hele lading is, dan loop ik gewoon naar de prullenbak en spuug ik het gewoon uit. Lekker belangrijk.
Het schijnt toch zo te zijn dat als hij veel (van bepaalde soorten) fruit eet, dat zijn sperma er ook naar gaat smaken? Hmm ik ga er maar even op googlen.![]()
Helemaal me eens, hoewel ik t wel t geilste vindt als ze slikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:38 schreef EbA het volgende:
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Wat vind je er niet fijn aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je de smaak van bitterkoekjes niet lekker vind is dat toch ook niet aangepraat?? En afmaken, daarvoor hoef je het toch niet door te slikken? Maargoed... misschien zie ik het verkeerd...![]()
ik vind pijpen uberhaupt niet fijn... iemand tips?![]()
Alles...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan?
EUh ik ga voor het zingen de kerk uit hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
Niet lekker vinden is wat anders dan vies vinden. Dat het vies is is gewoon aangepraat. Slikken hoort er gewoon bij, afmaken waar je mee bezig bent. Bij het neuken ga je toch ook niet elke keer voor het zingen de kerk uit!
Bij een one night stand kan ik mij wel voorstellen dat je om veiligheidsredenen het uitspuugt.
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Hoezo als straf?quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
Maar het smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
Alles...De smaak is het ergste, de rest kan ik mee leven...
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heb je het al 'ns in de douche geprobeerd?
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige momenten dat ik het kan. Als het niet onder de douche is kan ik me er echt niet toe zetten...
En verder, ik vind het naar bitterkoekjes smaken...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou mooi, dan doe je het in ieder geval in de douche.Heb je het ook al 'ns geprobeerd met een condoom zonder glijmiddel? Dan heb je ook geen nare smaak. Is alleen wel vervelend als het condoom een beetje afrolt en in je keel terecht komt.
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat lijkt me vies ja. Smaken die dan niet heel erg naar rubber?
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg kwijlt niet meer.Maar misschien moeten we even een 'pijp' topic opzoeken of naar de SC verhuizen, het onderwerp van slikken of stikken hoort vast niet over rubber te gaan.
Slikken of stikken, lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat is goed, moet eerlijk bekennen dat ik het preciese doel van dit topic dan niet weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |