abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2002 @ 10:08:01 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_7055540
En het is trouwens echt waar he kinders wisten jullie dat: Vrouwen die slikken krijgen gezondere baby's en minder kans op complicaties bij zwangerschap(afstoting van de vrucht door moederlichaam vanwege vreemd DNA=mannelijk sperma).

Oh ja,

gepijpt worden: heerlijk
als ze slikt : heerlijk
over tieten, gezicht, billen spuiten : heerlijk
beffen : heerlijk

OHOH wat hebben mijn schatje en ik plezier....

Feyenoord!!! * Barça
  maandag 13 januari 2003 @ 23:06:57 #77
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_7882875
Ik zeg niet dat slikken er standaard bij hoort, want anders verliest het zijn werking op de man.

Het is echt geweldig om die geile blik in de ogen van je partner te zien als ie ziet/merk dat je zin sperma heb doorgeslikt.

Slikken (en pijpen natuurlijk) geeft macht aan de partner/ vrouw

Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  dinsdag 14 januari 2003 @ 06:52:58 #78
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_7886620
Wat is het toch met als die mannen die het vreselijk vinden om nadat hun schat gesliked heeft zelf ook proef ondervindelijk te ervaren hoe ze smaken?

Ik heb een schat die gelukkig, en tot mijn grote verbazing, echt dol is op pijpen (een zeldzame meid zullen we maar zeggen). Naast pijpen mag ik ook gerust mijn handjes zo af en toe op achterhoofd plaatsen om tempo en diepte enzo aan te geven (kon mijn ogen niet geloven dat ze dat allemaal best en plezierig vond). Daarnaast slikt zo ook nog zonder miepen, proesten of ook maar de glimlach op haar gezicht te laten verdwijnen.

Als ze echter klaar is zoen ik haar zonder problemen, ook als er nog een sliertje in haar mondhoek hangt. Soms lepel ik die zelfs voor haar op, met tong. Kan mij dat allemaal boeien. Ik vind de smaak zelf ook niet erg.

En ja, andersom maken we er ook geen probleem van.

pi_7897011
Pijpen is heerlijk
Slikken is ook heerlijk

Toen ik net begon met sex e.d. vond ik zaad VIES, als ik slikte dan werd ik dus echt misselijk.
Een hele tijd lang dus nooit geslikt, na een tijd het gewoon weereens geprobeert en toen ging het ineens wel hartstikke goed.

Sindsdien slik ik regelmatig, is lekker eiwitrijk, moet goed voor je zijn

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:44:06 #80
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_7897357
Hehe,pijpen is wonderfull om te doen en slikken,geen probleem !! Heb nooit anders geleerd en gedaan
*What you give is what you get*
  donderdag 30 januari 2003 @ 23:30:43 #81
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8196308
Well, what can I say? Vind het fantastisch om m'n vriend een pijpbeurt te geven. En hou ervan om alles door te slikken. Heb het in eerste instantie zelf tegen m'n vriend gezegd dat ik het wel eens wou proberen. Kijken hoe het voor hem is en kijken of het mij bevalt. In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat. Tegenwoordig geen last meer van. En tsja, m'n vriend genoot er dus ook zienderogend van Vind het maar al te leuk/lekker om te doen. Kan ik hem zien genieten

Btw, als iemand nog leuke dingen weet om te doen icm pijpen: let me know ! *loves to try things*

pi_8196867
het is fantastisch om gepijpt te worden en nog beter om te komen in haar mond!!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8197261
Is helemaal niet vies! Uitspugen of zo heeft iets afwijzends vind ik, dus dat doe ik niet. Een aantal mensen schreven dat ze het iets vernederends vonden hebben Welnee, het is juist gezellig. Wel een grote hekel aan als iemand je hoofd vastpakt (of nog erger: bij je haren). Er is gelukkig nog nooit iemand in mijn gezicht klaargekomen, maar de eerste die dat flikt krijgt een klap voor zijn kop want dat vind ik dus wel vernederend.
en haalt het maar net!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:20:33 #84
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_8202721
Ik heb het geluk dat mijn vrouw mij wel graag pijpt (zolang ik maar schoon ben daar, maar dat geldt idem voor als ik haar wil beffen ) en als ik in haar mond klaarkom dan slikt ze het ook tot de laatste druppel door. Daarna heb ik geen enkel probleem om haar te zoenen.

Mijn vrouw had trouwens nog nooit gepijpt toen ik haar leerde kennen, en in het begin leek het haar niet fijn, maar omdat ik haar wel veel genot met beffen gaf en ze mij ook graag wilde laten genieten is ze er toch voorzichtig aan begonnen, en al snel vond ze het heerlijk om te doen. Ze vindt het zelfs geen probleem als ik haar hoofd vastpak en haar stuur, zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet

vrijdag 31 januari 2003 @ 13:43:09 #85
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8203235
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Haay1971 het volgende:
...zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen! Mijn vriendin die kan en doet 't, it's amazing! And we both love it!

*voelt iets wakker worden bij de gedachte*

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:56:33 #86
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_8203528
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:43 schreef oCe het volgende:
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen!
Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.

En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!

FOK!fotograaf vrijdag 31 januari 2003 @ 14:02:45 #87
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8203663
Tja, mijn ex deed het wel, mijn huidige lover niet. Het geeft minder rotzooi en het is soms wat minder als je hem er snel uit moet halen. Ik ga nix dwingen of zo, nix hoeft. Het zou minder zooi geven, that's it. Ik zou er zelf in haar situatie ook hard over na moeten denken. Een vrouw geeft nou eenmaal (ok, sommige gevallen uitgesloten) minder vocht dan een man met pret. Going down like lassie is prima te doen. Ieder zijn eigen keuze.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:29:51 #88
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8204195
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:56 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.

En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!

quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:33:05 #89
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8205336
Laat iedereen in zn waarde maar vindt het wel een beetje preutsig.
maarja wie ben ik om daar iets van te zeggen zolang jullie maar happy zijn toch..
En op de zelfde sexuele golf lengte zit,
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 15:31 schreef Wousje het volgende:
Ik heb nog nooit geslikt, ben bijna dertig en nog nooit geslikt. Tot mijn ( en zijn ) geluk ook nog nooit ongelukje gehad. Ik moet er niet aan denken om te slikken, heb het wel eens geprobeerd, maar kon nog net mijn eten binnenhouden, heb het echte spul nog nooit in mijn mond gehad trouwens, van het voorvocht alleen al moets ik haast over mijn nek. Ik hoef daarentegen ook echt geen kusje op mijn mond als hij mij beneden kusjes heeft gegeven.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:31:00 #90
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_8235212
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.

Ach, dat is soms ook wel een aardige verrassing hoor ...
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_8240067
idd is gepijpt worden ut lekkerste wat er is ......alleen vind ik het veel geiler om mun zaad over haar gezicht te spuiten....

gelukkig heb ik een aantal vriendinnen gehad die daar geen probleem mee hadden

pi_8259667
Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht om niet te slikken
Pas later hoorde ik van meisjes (forums etc.) dat ze daar problemen mee hadden.

Heb t op t begin niet altijd superlekker gevonden, maar om nou op te houden met pijpen net voor een jongen klaarkomt is nooit in me opgekomen.
(misschien toch zo dat dommere meisjes slikken )
dat is toch iets waar je naartoe werkt en dan zou je op het laatste moment stoppen. Ik doe niet graag half werk....

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:34:36 #93
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9305243
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...

maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar

♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:26:53 #94
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_9306204
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:34 schreef Yuki het volgende:
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...

maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar

dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
imagination is more important than knowledge
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:34:29 #95
49592 Dizz
And Zhe wazz...a Princezz
pi_9306377
Ik hou niet van slikken
Lang genoeg gedaan
dus ik begin maar niet eens meer aan pijpen
Als ik zijn arrogante snuit al zie heb ik al gegeten en gedronken.
Time for something new?
pi_9306698
vind het altijd wel leuk gezicht als een meisje het zaad met een verlekkerd gezicht wegslikt. zolang het meisje in kwestie het met een goed gevoel wegslikt is alles oke, als ze het tegen der zin doet, tjaaa.
wat minder is dat elk meisje zo'n beetje je wil zoenen na de tijd, beetje raar om je eigen zaad daarna weer in je mond te hebben
pi_9306743
desmond morris schreef in zijn boek "intiem gedrag" dat het pijpen terugval is naar het vroeger aan de borst van je moeder zitten (borstvoeding) en dat het sperma fungeert als een soort surrogaat moedermelk.
het boek is een aanrader, interressant en je ligt dubbel als je ziet hoe simpel mensen zijn.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:57:57 #98
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9306942
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. s

Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  zaterdag 22 maart 2003 @ 21:01:38 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9307960
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:57 schreef B4ron het volgende:
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. s

Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...

'40 Days & 40 Nights' wedstrijd

Dat verschilt nogal per keer

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9308184
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef oCe het volgende:

[..]

quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun

Probeer jij maar eens te slikken met een eikel in je keel........
Dat is zo makkelijk nog niet hoor..........

Mannen die zo makkelijk over deep-throaten praten moeten maar eens uit de speelgoedcollectie van hun vriendin een flinke jongen pakken en die hun keel inschuiven...
Dan pas kan je mee-praten(ok toen ging het de man in kwestie heel makkelijk af )

Ik kan het soms wel, meestal niet.
Als ik moet gaan kokhalsen en dat dan tegen moet gaan houden dan is voor mij de lol eraf, sex is er om leu, te zijn, niet om kokhalsend te etteren omdat iemand anders het lekker zou vinden als het wel gaat.

Mijn man zegt dat hij deep-throaten niet zo heel spannend vind, dat hij mij gewoon lekkerder vind pijpen.
Kweet niet of ik het moet geloven , hij blijft bij hoog en laag beweren dat het zo is, dus ik neem het maar aan.

Wat wel zo is dat als het lukt het deep-troathen dat hij na een paar minuutjes al vraagt of het weer gewoon kan.
Ook de keren dat ik gezien heb dat hij zo gepijpt werd zag hij er niet zo dol uit, niet dat hij het niet fijn vind, maar ik heb hem wel doller gezien

Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 24 maart 2003 @ 22:27:40 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9350770
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:26 schreef akkien het volgende:

[..]

dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)

kweet t ook nog niet hoor... weet uberhaupt niet of ik t ooit ga doen... ik zie t wel!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:30:45 #102
49503 Dikkie_Dik18
Katten houden van aandacht..
pi_9397488
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:
ik slik en ik vind het dus ook lekker

ik vind uitspugen echt zo'n afknapper....

lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken

ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn

Helemaal mee eens!

En al die mensen die idd zeiken over het wel of niet zoenen na het pijpen of beffen snap ik niet! Kijk, aan snowballen doe ik niet maar daarom moet ik me vriend nog wel normaal kunnen zoenen!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!! (Loesje)
pi_10130941
Dat moet ze zelf weten.

maar mijn voorkeur is

pi_10131430
Yep lekker toch .. maarja je moet het vrouwtje wel altijd de keus geven!

En weetje hoe lekker het is om in haar mond te komen.. aaah...
en blijkbaar vind mijn vriendin het gewoon echt lekker om te slikken dat maakt het nog veel geiler

pi_10140874
Of je gebruikt gewoon een condoom met smaakje.....
pi_10153441
Ik heb ook geen probleem met pijpen en doorslikken.. vindt het wel geil om te zien hoe mijn vriendje geniet als ik hem pijp
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:57:04 #107
54965 warner
ik kom zie en overwin
pi_10299272
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:17 schreef erodome het volgende:

Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?

Niets! deep throaten is psychisch mischien geiler maar echt niet lekkerder ofzo. Het meeste gecoel zit in je eikel, en die voel ik dus het liefst over de tong heen gaan
liever minder aardig dan minder waardig
  zondag 11 mei 2003 @ 14:53:45 #108
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10353691
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'

That's my girl.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_10354184
Jij hebt een goede vriendin,

Ik heb nu ook 3 uit 3.

maandag 12 mei 2003 @ 16:53:15 #110
42232 Yawgmoth
The Ineffable
pi_10378968
Mijn vriendin slikte eerst wel, maar tegenwoordig niet meer, omdat ze een keer moest braken nadat ze had geslikt... Ik vind het op zich wel jammer, maarja, als ze niet wil dan houdt het op he... Het is wel heerlijk om klaar te komen in haar mond...

Is het trouwens nou echt waar dat de smaak van sperma veranderd door wat je eet en drinkt?

"Ik weet niets, en zelfs dat weet ik nog niet zeker." - Socrates
http://www.nintendo-europ(...)jsp?m=l&a=yawgmoth81
http://users.ign.com/collection/Yawgmoth81
pi_10380467
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Kamphuys het volgende:
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'

That's my girl.

Toevallig, zo denk ik er precies over.

Bovendien weet ik dat mijn vriend het erg lekker vind en dat is voor mij ook al reden genoeg om het gewoon te doen. Dat maakt het voor mij ook lekker om te doen.

Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_15131989
Ik vond er 'vroeger' helemaal niets aan en vies ook nog. Kon er niet echt van genieten en ik slikte ook echt niet, leek me niet lekker.
Mijn laatste vriend vond het ook niet zo opwindend, hij vond gewoon vrijen veel lekkerder. Toch zijn we wat gaan experimenteren op dat gebied en op een gegeven moment kwam het er wel een keer van. Ik vond het helemaal niet vies. Sinds toen vond hij het ook heerljk. En hebben we samen er veel van genoten zolang het duurde.
Ik denk dat ik dat niet zou kunnen met een one-night stand. Er zit toch wel iets van vertrouwen bij als ik zoiets doe. Dan moet ik echt wel van iemand houden. Ik zou ook niet door Jan en Alleman gebeft willen worden, moet er niet aan denken. Ik denk dat ik deze dingen veel te persoonlijk vind om 'zomaar' bij iemand te doen. En daarbij: als ik het doe ga ik er ook voor en doe ik het ook goed!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_15135094
Slikken of spugen.

Die drie seconden dat dat relevant is, zijn nou toevallig net de drie seconden dat het me niet zo bar veel uitmaakt wat ze ermee doet...

<enter signature>
pi_23694094
Slikken is af en toe inderdaad wel goor hoor, erg afhankelijk van de man. Dus je kan je erg vergissen

Kan ook: gewoon niet slikken en beetje ermee spelen op de lippen/kin, worden de meeste kerels HELEMAAL gek van

[ Bericht 8% gewijzigd door Dutchshaver op 01-12-2004 15:09:00 ]
Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
pi_23694156
gadverdamme zeg, alsof ik er aan wil denken hoe 'knorretje' 'danny' pijpt en zn sperma doorslikt.... vieze lui
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24308538
Hè, ik vind het maar raar dat het voor sommige mannen allemaal ok is dat hun vriendinnetje maar slikt, maar dat ze er na vies zijn van hun EIGEN spul. Ik lik mijn vingers ook lekker af nadat ik mezelf uitgebreid heb gevingerd. Slikken vind ik meestal niet erg, maar daarna drink ik toch liefst wel iets om de smaak door te spoelen, die blijft soms in mijn keel hangen.
Het is ook heel erg leuk om mijn ventje te zien genieten terwijl ik hem verwen met mijn tong

Over mijn gezicht laten komen, denk het niet hoor, liever slikken dan maar
Of ik slik hangt af van het smaakje, soms is het ronduit walgelijk, maar meestal valt het wel mee

[ Bericht 25% gewijzigd door diawlke op 31-12-2004 00:29:24 ]
If you obey all the rules, you miss all the fun! :P
pi_27446079
no comment

[ Bericht 40% gewijzigd door henriet op 30-05-2005 12:18:12 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 10:16:04 #118
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_27446152
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:53 schreef vosss het volgende:
wat ben je toch een viespeuk VOSS en heb je dat icoontje van Xerxes???
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_34761359
Gewoon iig geil genoeg zijn, dan is alles ook veel leuker!
pi_35356486
pijpen is heerlijk, doorslikken ook!
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:31:34 #121
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35356845
Gepijpt worden is echt super en ben blij dat mijn dinnetje geen problemen heeft met slikken
En zoenen na afloop is geen probleem
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35357063
Slikken is niet mijn grootste hobby, maar ik vind het nou ook weer niet zo vervelend dat ik het niet doe.

Wel bemerk ik iets vreemds wanneer ik het doe: ik krijg altijd korte tijd last van mijn keel wanneer ik sperma heb geslikt. Uitermate vaag.
pi_35410690
Wow, dit was één van de eerste SEX-topics Toen was knorretje nog moderator
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:06:24 #124
140454 Zwemzwem
Zwemmerdezwem!!!
pi_35423177
Slikken geen probleem, zoenen erna vindt lief ook geen probleem. Zou ook niet weten waarom trouwens, het is zijn eigen goedje

En ja, ook ik ben universitair opgeleid !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:23:30 #125
121009 elke_82
ow jeeah!
pi_37592856
Ik vindt slikken wel echt geil, juist als je eerst goeie sex hebt gehad. Wel zorgen dat ie aarbeien heeft gegeten hè
pi_37656483
Gelukkig slikt mijn vriendin alles
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:59:09 #127
83046 Nino
carpe diem!
pi_38423087
Slikken tot de laatste druppel; althans zo doet mijn vriendinnetje 't
pi_38549715
slikken!!! en ff het laatste restje van z'n eikel likken
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38549975
verslikken is ook wel aardig
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_38638236
ik heb nog nooit geslikt, maar echt lekker lijkt het me toch niet.
ik heb het wel al eens geproeft, maar echt dat ik zeg jammie, nee. dus nee ik slik niet
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_38644735
Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat je het de rest van de dag nog opboert. Meer ervaringen daarmee?
pi_38645130
nog nooit last van gehad...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38675960
*slik*
Laten we eerlijk zijn, je bent nu al mislukt....
pi_38742984
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
pi_39015915
Mijn vriendin (nu 1.5 jaar samen) heeft tot nu toe nog niet willen slikken, en daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar nu wil ze het binnenkort toch proberen (lijkt me wel heerlijk ).

Zijn er nog tips om wat wel en/of wat niet te eten voor de eerste keer slikken?

Heb er zelf geen problemen mee om direct te zoenen, normaal als ze een lange tijd aan het pijpen is geweest, gaan we ook gewoon direct heerlijk zoenen, lekker warm dan!
pi_39453387
Slikken!
Anna, 21 jaar, vrouw, noorden van het land
MIjn website: http://www.deepthroatexpert.com
Mail: annadeepthroatexpert@yahoo.com
Yahoo nick: annadeepthroatexpert
pi_39457784
Slikken of over haar borsten spuiten. Dan laat je me wel even alle sterretjes van de aarde zien.

Er zijn overigens wel gast die slikken geil vinden, maar dan hun vriendin niet willen tongen. Hoe hypocriet is dat.
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
Degene die ik ben tegengekomen hadden er geen problemen mee.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:30:08 #138
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42553107
alleen preutse vrouwen slikken niet.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_42874040
Ik vind het maar nix.. smerige bagger die achter tegen je huig aan slaat... Maar ja ieder zn ding he

Een vriendin van mij vertelde dat ze met dr mond vol naar de wasbak vliegt om het daar vervolgens uit te kwatten
ze krijgt er buikpijn van zegt ze
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:13:19 #140
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42932298
doet ze er wel eerst het wilhelmus mee gorgelen?

das wel cool.
pi_43596784
EN NOU SLIKKEN SLET!!!

Nee ik vind dat het er eigenlijk wel bij hoort. Als mijn partner mij heel lief zou vinden en eigenlijk niet wil slikken, zou ze het denk ik wel doen als ik haar er heel lief om vroeg. Maar als ik echt maanden moet smeken hoeft 't van mij niet. Om daar nou de relatie over stuk te laten gaan vind ik ook weer een beetje overdreven, maar doe dan gewoon zonder pijpen.

Pijpen met condoom =

Zoenen na het pijpen is geil! Vooral als je je eigen sperma in je mond krijgt. Ja ik vind mijn eigen sperma lekker (ik ben weird, ik weet het. )

En denk je dat als vrouwen dat artikel lezen over dat slikken gezond is, ze het ook echt vaker gaan deon?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_44129510
Slikken geeft ook geen troep
Denk dat iedere meid wel van die ranzige vlekken in je shirtje kennen..
;-)
Anna, 21 jaar, vrouw, noorden van het land
MIjn website: http://www.deepthroatexpert.com
Mail: annadeepthroatexpert@yahoo.com
Yahoo nick: annadeepthroatexpert
  maandag 4 december 2006 @ 21:28:12 #143
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_44146221
je moet je shirtje ook uit doen he.
pi_44345586
.
pi_44345602
Oh ja, inhoudelijke post. Ik vind het wel tof.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:02:45 #146
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_45188953
en als het nou een liter is?
pi_45189039
Dat is bukkake, en dat is weer anders. Ik zou zeggen, open er een topic over ofzo.
pi_45237493
slikken
en daarna niet zoenen slaat nergens op, waarom zou je vies zijn van jezelf maar k neem liever eerst een slokje water ofzo
  zondag 14 januari 2007 @ 19:22:37 #149
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_45351893
oke, bij deze ben jij ook uitgenodigd op mijn bukkake party.
pi_45612489
vraagje;

Kan het zijn dat iemands penis té gevoelig is. Ik was laatst een jongen aan het pijpen en die trok het gewoon niet.......
Ik moest echt ophouden.... Hoe komt dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')