Oh ja,
gepijpt worden: heerlijk
als ze slikt : heerlijk
over tieten, gezicht, billen spuiten : heerlijk
beffen : heerlijk
OHOH wat hebben mijn schatje en ik plezier....
Het is echt geweldig om die geile blik in de ogen van je partner te zien als ie ziet/merk dat je zin sperma heb doorgeslikt. ![]()
Slikken (en pijpen natuurlijk) geeft macht aan de partner/ vrouw
Ik heb een schat die gelukkig, en tot mijn grote verbazing, echt dol is op pijpen (een zeldzame meid zullen we maar zeggen). Naast pijpen mag ik ook gerust mijn handjes zo af en toe op achterhoofd plaatsen om tempo en diepte enzo aan te geven (kon mijn ogen niet geloven dat ze dat allemaal best en plezierig vond). Daarnaast slikt zo ook nog zonder miepen, proesten of ook maar de glimlach op haar gezicht te laten verdwijnen.
Als ze echter klaar is zoen ik haar zonder problemen, ook als er nog een sliertje in haar mondhoek hangt. Soms lepel ik die zelfs voor haar op, met tong. Kan mij dat allemaal boeien. Ik vind de smaak zelf ook niet erg.
En ja, andersom maken we er ook geen probleem van.
Toen ik net begon met sex e.d. vond ik zaad VIES, als ik slikte dan werd ik dus echt misselijk.
Een hele tijd lang dus nooit geslikt, na een tijd het gewoon weereens geprobeert en toen ging het ineens wel hartstikke goed.
Sindsdien slik ik regelmatig, is lekker eiwitrijk, moet goed voor je zijn
Btw, als iemand nog leuke dingen weet om te doen icm pijpen: let me know ! *loves to try things*
Mijn vrouw had trouwens nog nooit gepijpt toen ik haar leerde kennen, en in het begin leek het haar niet fijn, maar omdat ik haar wel veel genot met beffen gaf en ze mij ook graag wilde laten genieten is ze er toch voorzichtig aan begonnen, en al snel vond ze het heerlijk om te doen. Ze vindt het zelfs geen probleem als ik haar hoofd vastpak en haar stuur, zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
quote:practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen! Mijn vriendin die kan en doet 't, it's amazing! And we both love it!
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Haay1971 het volgende:
...zolang ik maar niet te diep haar mond in ga, want deep-throaten kan ze niet
*voelt iets wakker worden bij de gedachte*
quote:Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.
Op vrijdag 31 januari 2003 13:43 schreef oCe het volgende:
practice makes perfect, voorzichtig proberen, misschien gaat je vriendin het zelfs wel waarderen!
En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!
quote:quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Op vrijdag 31 januari 2003 13:56 schreef Haay1971 het volgende:[..]
Nee, dan gaat ze meteen kokhalzen.
En ik geef haar geen ongelijk. Moet er zelf ook niet aan denken iets van dergelijk formaat m'n keel in te schuiven!
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 15:31 schreef Wousje het volgende:
Ik heb nog nooit geslikt, ben bijna dertig en nog nooit geslikt. Tot mijn ( en zijn) geluk ook nog nooit ongelukje gehad. Ik moet er niet aan denken om te slikken, heb het wel eens geprobeerd, maar kon nog net mijn eten binnenhouden, heb het echte spul nog nooit in mijn mond gehad trouwens, van het voorvocht alleen al moets ik haast over mijn nek. Ik hoef daarentegen ook echt geen kusje op mijn mond als hij mij beneden kusjes heeft gegeven.
quote:Ach, dat is soms ook wel een aardige verrassing hoor ...
Op dinsdag 23 juli 2002 14:10 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Irri is ook als ze je als 'straf' meteen zwaar op de bek neemt zonder waarschuwing en je dan je eigen zaad aan het slikken bent.
gelukkig heb ik een aantal vriendinnen gehad die daar geen probleem mee hadden
Heb t op t begin niet altijd superlekker gevonden, maar om nou op te houden met pijpen net voor een jongen klaarkomt is nooit in me opgekomen.
(misschien toch zo dat dommere meisjes slikken
)
dat is toch iets waar je naartoe werkt en dan zou je op het laatste moment stoppen. Ik doe niet graag half werk....
maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar
quote:dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
Op zaterdag 22 maart 2003 18:34 schreef Yuki het volgende:
(nog) geen ervaring mee, maar als ik zou pijpen zou ik t met condoom doen denk ik...maar heb niemand daarover gehoord, dus misschien ben ik wel heel raar
Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...
quote:'40 Days & 40 Nights' wedstrijd
Op zaterdag 22 maart 2003 19:57 schreef B4ron het volgende:
Al mijn exen slikten wel door. Ik vind het niet zozeer een vereiste maar meer een aangename toevoeging aan het hele "gedoe". ze hoeft niet dat warme bed uit om het uit te spugen. ik zit niet met die kledderboel. sIk denk dat de meeste vrouwen dat niet doen omdat het ze vies lijkt. Moeten zich niet zo aanstellen vintik. Zoveel is het toch ook weer niet...
Dat verschilt nogal per keer
quote:Probeer jij maar eens te slikken met een eikel in je keel........
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef oCe het volgende:[..]
quote van post van Dutchdevil van post hierboven; 'In het begin last van een neiging tot kokhalsen als het te ver achter in m'n keel zat.Tegenwoordig geen last meer van.' Blijkbaar werkt 't oefenen dus wel, wat ik ook vaker gelezen heb; bij de neiging tot kokhalzen zou ze dan moeten slikken, dan zou 't verdwijnen / gaat 't veel beter. Perhaps try, if not, too bad. Have fun
Mannen die zo makkelijk over deep-throaten praten moeten maar eens uit de speelgoedcollectie van hun vriendin een flinke jongen pakken en die hun keel inschuiven...
Dan pas kan je mee-praten(ok toen ging het de man in kwestie heel makkelijk af
)
Ik kan het soms wel, meestal niet.
Als ik moet gaan kokhalsen en dat dan tegen moet gaan houden dan is voor mij de lol eraf, sex is er om leu, te zijn, niet om kokhalsend te etteren omdat iemand anders het lekker zou vinden als het wel gaat.
Mijn man zegt dat hij deep-throaten niet zo heel spannend vind, dat hij mij gewoon lekkerder vind pijpen.
Kweet niet of ik het moet geloven
, hij blijft bij hoog en laag beweren dat het zo is, dus ik neem het maar aan.
Wat wel zo is dat als het lukt het deep-troathen dat hij na een paar minuutjes al vraagt of het weer gewoon kan.
Ook de keren dat ik gezien heb dat hij zo gepijpt werd zag hij er niet zo dol uit, niet dat hij het niet fijn vind, maar ik heb hem wel doller gezien ![]()
Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?
quote:kweet t ook nog niet hoor... weet uberhaupt niet of ik t ooit ga doen... ik zie t wel!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:26 schreef akkien het volgende:[..]
dat lijkt me zo'n rubbersmaak....niet echt lekker dus (maar misschien ligt dat dan wel weer aan mij)
quote:Helemaal mee eens!
Op donderdag 25 juli 2002 23:48 schreef milagro het volgende:
ik slik en ik vind het dus ook lekkerik vind uitspugen echt zo'n afknapper....
lijkt me voor de man echt veel leuker om op het 'moment suprême' NIET te hoeven terugtrekken
ik zou het ook niet leuk vinden als hij zijn mond ging spoelen na mij mondeling van dienst geweest te zijn
En al die mensen die idd zeiken over het wel of niet zoenen na het pijpen of beffen snap ik niet! Kijk, aan snowballen doe ik niet maar daarom moet ik me vriend nog wel normaal kunnen zoenen!
En weetje hoe lekker het is om in haar mond te komen.. aaah...
en blijkbaar vind mijn vriendin het gewoon echt lekker om te slikken dat maakt het nog veel geiler
quote:Niets! deep throaten is psychisch mischien geiler maar echt niet lekkerder ofzo. Het meeste gecoel zit in je eikel, en die voel ik dus het liefst over de tong heen gaan
Op zaterdag 22 maart 2003 21:17 schreef erodome het volgende:Dus mannen vertel mij eens, wat is er zo anders aan deep-throaten als aan gewoon lekker pijpen?
Wat maakt het zo bijzonder?
That's my girl.
Is het trouwens nou echt waar dat de smaak van sperma veranderd door wat je eet en drinkt?
quote:Toevallig, zo denk ik er precies over.
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Kamphuys het volgende:
Mijn nieuwe meisje gisteren: 'Uitspugen vind ik niet charmant en met de hand finishen is ook zo schraal. Snap sowieso niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt, het smaakt misschien niet naar aardbeientaart maar het is ook maar 1 slokje, boeiend...'That's my girl.
Bovendien weet ik dat mijn vriend het erg lekker vind en dat is voor mij ook al reden genoeg om het gewoon te doen. Dat maakt het voor mij ook lekker om te doen.
Die drie seconden dat dat relevant is, zijn nou toevallig net de drie seconden dat het me niet zo bar veel uitmaakt wat ze ermee doet...
wat ben je toch een viespeuk VOSS en heb je dat icoontje van Xerxes???quote:Op dinsdag 23 juli 2002 13:53 schreef vosss het volgende:
Degene die ik ben tegengekomen hadden er geen problemen mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou geen vraag moeten zijn. Indien geil slikken AUB en niet lopen zeiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |