abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60893691
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:52 schreef Thonburi het volgende:
Pijpen is heel lekker, maar slikken is goor.
Sperma smaakt zo extreem zuur.
Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.
Multis Periculis Supersum
pi_60909516
Ik slik alles als koek en ei.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:19:55 #203
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_61046030
van achteren zeker...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_61046690
Zijn hier ook vrouwen (of vriendinnen) die echt ALTIJD slikken, dus oook meerdere keren per week (bij elke pijpbeurt)....
Love is in the air!
pi_61081596
Vriendin slikt altijd. Maar wat je aan deze info hebt?
pi_61102688
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 05:12 schreef steeze het volgende:

[..]

Niet bij iedereen, als je fruit eet is je sperma zoet.
Heb vorige week op mijn eentje bijna een hele ananas opgegeten, mijn vriendin pijpte mij zaterdag en liet me nadien weten dat ik ni alleen zoet smaakte maar zelfs een beetje naar ananas

Was wel grappig
pi_61847635
Ik heb tegenwoordig een nieuwe vriend; vind het leuk om te pijpen (slikken vind ik geen probleem) maar hij komt na een half uur ofzo nog steeds niet klaar, en dan hou ik het niet zo lang meer vol..(qua hurken/kaakkramp etc.) Terwijl hij wel zegt dat het geweldig is en geen tips voor me heeft hoe t beter kan.. Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld?
pi_62226506
wat is een alternatief als je vriendin niet slikt? Klaarkomen op haar lichaam, in een doekje?
Slikken blijft toch het beste..
Love is in the air!
pi_62280121
Mijn ex vond het ook niet erg; slikte gewoon dagelijks. Soms vond ik het zelf vervelend want had dan zoiets: dat ze dat allemaal maar door moet slikken

Maar zelf had ze er geen problemen mee gaf ze aan
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_62554979
mij maakt het geen bal uit ; slikt ze ok slikt ze niet dan kick ik evenzeer van het spuiten in het gezicht of op haar borsten
time isn't on my side
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:06:27 #211
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62612526
Ik wil wel slikken maar het is er nog nooit van gekomen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70255186
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil wel slikken maar het is er nog nooit van gekomen.
Moeilijk te geloven dat na zo een post deze topic is stil gevallen, of Luxuria werd ineens DOOD gePM't

haha

het is natuurlijk altijd lastig als je als man zonder problemen alles likt dat je vriendin je voorschoteld maar dat ze dan met moeite je eikel met haar lippen wilt aanraken , vooral als je al weet hoe het voelt om een vrouw te horen slikken terwijl je uw lading in haar mond spuit!!
Gewoon zalig, sta je gewoon meteen terug lekker heet van
pi_72683365
pijpen is natuurlijk heel lekker maar als je van je vriendin verwacht dat ze slikt zou je ook je eigen sperma moeten slikken of uit haar likken. Is wel zo eerlijk lijkt me.
pi_73630418
Die van mij pijpt wel maar hou het na een paar mintuen al voor gezien , terwijl ik het toch erg lekker vind. Slikken zit er al helemaal niet in. Zelf vind ik het erg leuk om lang te likken. Dus vrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')