Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.
Iemand een verklaring of herkent iemand dit??
quote:Moet je die handboeien wat losser doen
Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende:
Als ik compleet relaxed op mijn rug lig, en mijn vriendin me pijpt, krijg ik na verloop van tijd soms tintelende handen. Op een gegeven moment gaan ze zo'n beetje trillen en is het echt te irritant. Laatst niet toegegeven - voelde het niet, ging teveel erin op - en na afloop bleven ze trillen en tintelen, echt ruim een kwartier. Kreeg ook een soort piepje in mijn hoofd...Ik had genoeg gegeten, was er ook niet te kort na.
Iemand een verklaring of herkent iemand dit??
Weet je zeker dat ze het SUPERGOED doet!!!
p.s. Ik hoop toch wel dat je haar er ook (mondeling) voor bedankt?!?
Tintelende handen, etc. is een gevolg van hyperventilatie...
God, wat deed ze het goed, was 2 minuten van de aarde,
kwam bij terwijl zij net omhoog was gekropen om te vragen
of het wel ging met me...
Fuckin` flauwgevallen!! ...
Antwoord op je vraag, ja.. ik heb het ook gehad...
probeer diep adem te halen... ook al is dat moeilijk...
en anders... laat jezelf gaan in het gevoel... het
kan geen kwaad, echt niet...
quote:Hihihihi
Op zondag 11 augustus 2002 11:32 schreef cWaVe het volgende:
En als ik dan een keer normaal nies is het meteen:"Ben je geil"???
quote:Misschien pijpt ze zo fanatiek dat het bloed uit je handen wordt weggezogen..?
Op zondag 11 augustus 2002 04:15 schreef BBun het volgende:
tintelende handen
quote:
Jij denkt dat dat vervelend is??
Als ik opgewonden word moet ik niezen....Dus zeg maar als ik bijvoorbeeld mijn vriendin begin uit te kleden. Altijd niezen.. Alleen aan het begin. Niet tijdens de sex.. HEEL iri en kan er nix aan doen.. En als ik dan een keer normaal nies is het meteen:"Ben je geil"???
quote:sorry hoor, maar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA erg leuk
Als ik opgewonden word moet ik niezen....Dus zeg maar als ik bijvoorbeeld mijn vriendin begin uit te kleden. Altijd niezen.. Alleen aan het begin. Niet tijdens de sex.. HEEL iri en kan er nix aan doen.. En als ik dan een keer normaal nies is het meteen:"Ben je geil"???
quote:Mooi is dat. Sta je bij de bushalte, mooi meisje naast je, en jij niest een keer. Heb je meteen slaande ruzie met je vriendin
Hier een slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |