Vandaag niet meer iig.quote:
VBL mods logic.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan die post boven je laten staan
Episch.
Er zaten 10 seconden tussen zijn en mijn post. Niet zo gefrustreerd doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan die post boven je laten staan
Episch.
Goed samengevatquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze rommel, deze trainer, de waardeloze clowns in de verdediging, het middenveld dat te aanvallend staat waardoor ze overlopen worden en de verdediging verzuipt, de egoïstische vleugelaanvallers, de ontbrekende automatismen, het niet-werkende systeem met de verkeerde spelers op de verkeerde plekken en de verrotte instelling van het team.
Het waren 3 lelijke weggegooide jaren. Bedankt voor niks.
35 miljoen investeren en dan dit presteren. Bizar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze rommel, deze trainer, de waardeloze clowns in de verdediging, het middenveld dat te aanvallend staat waardoor ze overlopen worden en de verdediging verzuipt, de egoïstische vleugelaanvallers, de ontbrekende automatismen, het niet-werkende systeem met de verkeerde spelers op de verkeerde plekken en de verrotte instelling van het team.
Het waren 3 lelijke weggegooide jaren. Bedankt voor niks.
35? Het wordt steeds meer zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
35 miljoen investeren en dan dit presteren. Bizar.
Diezelfde verdediging stond prima tegen Ajax Twente beker/uit en doet in mijn ogen niet zo veel onder voor andere clubs. Helaas ben je dan wel compleet afhankelijk van de mentaliteit en motivatie, want op het moment dat weinig kwaliteit gecombineerd wordt met een slechte houding dan verlies je nog van Dordrecht 90.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft een goede middenveld en aanval. Maar de verdediging is hooguit niveau NAC. Willems, Manolev en Marcelo.
Ons middenveld en aanval is ook niet zo goed hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft een goede middenveld en aanval. Maar de verdediging is hooguit niveau NAC. Willems, Manolev en Marcelo.
en ervaring.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het zijn geen toppers nee maar wat ze nu laten zien slaat alles.. heeft gewoon veel met scherpte/instelling te maken.
Er moet CL behaald worden om weer wat te kunnen deze zomer. Anders is het weer spelers verkopen en met hetzelfde hoopje stront werken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Even vraag aan de PSV kenners van iemand die zich niet echt met voetbal bezig houdt. Jullie moesten dit jaar toch champions league kwalificatie halen ivm die lening van de gemeente?
Nee, ze hebben het juist zo begroot dat CL kwalificatie nooit meer noodzakelijk zal zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Even vraag aan de PSV kenners van iemand die zich niet echt met voetbal bezig houdt. Jullie moesten dit jaar toch champions league kwalificatie halen ivm die lening van de gemeente?
Thanks, weet ik ook genoegquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er moet CL behaald worden om weer wat te kunnen deze zomer. Anders is het weer spelers verkopen en met hetzelfde hoopje stront werken.
PSV hoeft dit jaar niet per se kampioen te worden. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de komende jaren", zegt directeur Tiny Sanders.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Dat is nog het mooiste, iedereen denkt er iets vanaf te weten en blijft maar onzin verkopenquote:
Klap geld + aflossing van 2 ton per jaar noemen we doorgaans in Nederland een lening.quote:
Het interesseert ze ook niet want ze willen allemaal zeiken en schijtlollig doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, iedereen denkt er iets vanaf te weten en blijft maar onzin verkopen
Ik stel daarom ook voor dat jij stopt met denken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets verkocht hadden
Bijna het kampioenschapquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Het kampioenschap ja ahahahhahahaha ja okquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Vast wel na Graaf-AZ, op EL1quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook al een filmpje van dat opwachten of blijft het bij foto's?
Had ik al gepost op pagina 1 van dit topic:quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook al een filmpje van dat opwachten of blijft het bij foto's?
Wijnaldum is het wel gewend zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had ik al gepost op pagina 1 van dit topic:
http://imageshack.us/clip/my-videos/849/rpim.mp4/ (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Maar goed. Welke lening?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik stel daarom ook voor dat jij stopt met denken.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Maar goed. Welke lening?
Ik zie alleen maar de huur voor de grond, nergens een aflossing. Het is namelijik erfpacht.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Erfpacht/aflossing. Hoe dan ook betaalt de club voor die constructie een dikke 2 miljoen per jaar.quote:PSV zal 44 miljoen euro direct krijgen en daarna over tien jaar verspreid nog eens vijf miljoen. De Eindhovense club zal per jaar 2,3 miljoen erfpacht aan de gemeente betalen. Door de betaling van dit bedrag over een periode van veertig jaar loopt de gemeente slechts een gering financieel risico, terwijl de financieringslasten voor PSV stevig verminderd zullen gaan worden.
Zet het anders in de op, dan kunnen die ajax supporters en feyenoord supporters meteen daar kijken en misschien lukt het dan wel om te begrijpenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Maar goed. Welke lening?
Ik zie alleen maar de huur voor de grond, nergens een aflossing. Het is namelijik erfpacht.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Waar was Toivonen? Dit is zijn taak volgensmij...quote:Het bestuur was niet aanwezig en toen de spelersbus aankwam ging Kevin Strootman namens de spelers nog wel in gesprek met de fans.
Sowieso een fantastische vraag.quote:
35 miljoen prima besteedquote:Op zondag 11 maart 2012 @ 16:51 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
PSV![]()
Je zal maar 13 keer de ballen moeten gaan uitvissen in 1 week tijd.
Nee, liever niet. Afhankelijk zijn van gehuurde spelers, volgend jaar maar weer meedoen om degradatie dat clubje van jequote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
ZO TERECHT.Subsidieclubs mogen niet winnen. Net zulke tyfusjaren toegewenst als mijn club, die NIET valsspeelt door middel van een bailout.
Vorig seizoen wel ja, dit seizoen hoeft PSV geen CL te halen, no worries.. Je kan stoppen met fappenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OP EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT.
PSVs motto: op subsidiecenten zesde worden en CL begroten.
Maar als er geen CL wordt gehaald moet PSV opnieuw bezuinigen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel ja, dit seizoen hoeft PSV geen CL te halen, no worries.. Je kan stoppen met fappen
Bouma verdient ook aardig, die moeten we maar een puppillencontractje geven, kan hij zich op de training nog nuttig maken om talent te begeleiden.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Stommie het volgende:
Het bezuinigen gaat dit jaar redelijk vanzelf met de aflopende contracten van o.a. grootverdieners Engelaar en Isakkson.
Zanka is al vastgelegd, denk dat er verder weinig gebeuren zal.
Keepte niet sterk maarja, val nu eens in met zo'n schrale verdediging voor je met 0,0 zelfvertrouwen...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou Zoet Tyton kunnen bedreigen volgend seizoen? Keepte vandaag weer erg sterk.
Ik bedoelde dat Zoet sterk keepte.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keepte niet sterk maarja, val nu eens in met zo'n schrale verdediging voor je met 0,0 zelfvertrouwen...
Ik denk nog steeds 'huh', wat moet dat Arsenalshirt mij vertellen over PSV?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Even iets anders..
Speelt PSV volgend seizoen met de 100 embleem of de seizoen erna?
Voor de mensen die denk huh?
[ afbeelding ]
Denk 2 jaar met het nieuwe thuisshirt. 2012-2014quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Even iets anders..
Speelt PSV volgend seizoen met de 100 embleem of de seizoen erna?
Voor de mensen die denk huh?
[ afbeelding ]
Time will tell, hij doet het best goed ja maar misschien moet je die jongen nog wat meer ervaring op laten doen ipv 1 a 2 seizoenen weer op de bank zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Zoet sterk keepte.
het EMBLEEMquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds 'huh', wat moet dat Arsenalshirt mij vertellen over PSV?
Hopelijk wel met goud eromheenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk 2 jaar met het nieuwe thuisshirt. 2012-2014
Oh dattes.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het EMBLEEM
nog een voorbeeld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het ook zielig dat hij zichzelf telkens voor lul zet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vind voor rutten?
Ja, ben ik ook benieuwd naar. Had Barça trouwens ook zoiets?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh dattes.. Jammer dat het PSV logo niet rond is, lijkt me helemaal niet staan, ronde krans om een ovalen logo
. Maar wie weet vergis ik me
Dat logo van Groningen is trouwens ook f-u-c-k-i-n-g kansloos, zoiets maken bij een 40 jarig bestaan![]()
![]()
.
Altijd diequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Nee hoor. Dat vind ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
Hopen dat dit iets losmaakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
Truequote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vind ik ook
Het is meer de schuld van die verwende jongetjes bij PSV
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het trouwens gewoon te doen met Fred
Behalve Strootman, met zijn Forever Alone hoofd.quote:
Hij is niet de enige die verantwoordelijk is voor deze wanprestaties. De spelers hebben ook een slechte mentaliteit, daar kun je Rutten wel iets in verwijten, maar niet alles. Daarnaast is het aankoop en scoutingsbeleid natuurlijk ook niet heel erg goed te noemen. Vooral op het defensieve (daar hoort keepen ook bij) gedeelte.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Die zal ook heus wel een lekker wijf krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Behalve Strootman, met zijn Forever Alone hoofd.
Die heeft al een vriendin toch? Dacht ik te zien bij die video's van zijn contract tekening, best een leuk meisjequote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die zal ook heus wel een lekker wijf krijgen.
Fredjequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
eens. Fred is een sympathieke vent ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Einthovuh het volgende:
Het ergste is nog wel dat Rutten onder Hiddink de grootste successen van de laatste jaren behaalde en toen op handen gedragen werd en nu hij zelf aan het roer staat het niet lukt... In dat opzicht vind ik het ook zielig. Denk dat iedereen het Fred enorm gunt omdat hij echt wel van onze club houdt en als het dan niet lukt is het wel sneu voor de persoon in kwestie.
Hij oogt sympathiek ja, misschien is dat ook wel een van zijn zwaktes als trainer. Triest of niet hij moet gewoon asap het veld ruimen en had eigenlijk vorig seizoen al ontslagen moeten worden na de laatste wedstrijd van het seizoen, al was de selectie van vorig seizoen ook echt wel zeer matig...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Einthovuh het volgende:
Het ergste is nog wel dat Rutten onder Hiddink de grootste successen van de laatste jaren behaalde en toen op handen gedragen werd en nu hij zelf aan het roer staat het niet lukt... In dat opzicht vind ik het ook zielig. Denk dat iedereen het Fred enorm gunt omdat hij echt wel van onze club houdt en als het dan niet lukt is het wel sneu voor de persoon in kwestie.
Maar als je de balans opmaakt is hij gewoon niet geschikt als hoofdtrainer is wel gebleken. Bij Schalke 04 hadden ze dit ook al snel door, helaas zijn wij 3 jaar blijven aanmodderen.
Moet zeggen dat ik eigenlijk had gehoopt dat een speler zou opstaan ..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wel mooi om te zien dat Fred in die video wat feller werd nadat die "supporter" door het verhaal van hem heen ging schreeuwen. Hij zit nog volop in de verdediging. Wat alleen wel betekent dat hij zelf niet zal opstappen.
Toch denk ik dat er gekeken moet worden naar een vervanger, want met een beetje pech beland je ook nog op plaats 6 en moeten we nog play-offs gaan spelen voor de Europa League..
Echt ook vaak in plat Brabantsquote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef YazooW het volgende:
Dat filmpje op de Telegraaf is wel echt komedie zeg: http://www.telegraaf.nl/t(...)_PSV-bus_klem__.html
Heel de tijd zo'n simpele ziel die ertussen loopt de blerren waarna vervolgens alle andere simpele zieltjes hem boos aankijken
Nee hoor, de mens Rutten is een geweldige gozert lijkt me. Als trainer is hij niet geschikt, in ieder geval niet voor een "top" ploeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit exactquote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee hoor, de mens Rutten is een geweldige gozert lijkt me. Als trainer is hij niet geschikt, in ieder geval niet voor een "top" ploeg.
Uhu. Trouwens, probz voor Rutten, hij werd gewoon echt boos.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Die camera's van NOS waren daar wel snel.
Maar dat werkt ook niet.. allemaal gefrustreerd, emoties hoog.. krijg je allemaal mensen die dingen roepen .quote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Uhu. Trouwens, probz voor Rutten, hij werd gewoon echt boos.
Misschien raar, maar ik schaam me gewoon voor die tokkies.. vragen iets en gaan schreeuwen.
heeft iemand misschien het hele filmpje gespot? Ben nieuwsgierig. Iig hulde voor Rutte dat 'ie daar gewoon gaat staan. Doen niet veel trainers hem na.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Die camera's van NOS waren daar wel snel.
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.quote:
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.
Waar moet hij spelen dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?
Ohja. Trouwens, vorig seizoen in de winter ging Lens toch tegen Rutten in? Hij wou aanvallender spelen.. en sinds toen, werd hij steeds minder ingezet, en komt hij soms op rechtsbuiten, wat volgens mij niet zijn positie isquote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.
Laat hem en Wijnaldum maar vechten om de basisplaatsquote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar moet hij spelen dan?
Geruchten gaan ook dat hij motivatie problemen had dus.. heb je weinig aan.
Niet voor het einde van het seizoen lijkt me.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?
Ik heb PSV laatste drie jaar niets zien doen waar ik woaw tegen moest zeggen.quote:
Dacht je dat hij serieus was?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Niet voor het einde van het seizoen lijkt me.
Bakkal was liever op stratumseind dan op de herdgang helaas. Het is wel een echte jongen uit Strijp, de enige in de selectie die uit Eindhoven kwam en z'n roots bij PSV had...quote:
Contract van Erik ten Hag (die bedoel je denk ik) loopt ook einde van dit seizoen af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Als fred morgen weg si, blijft die kale dan??
Strootman niet. Wat dacht je van Lens, Labyad, Manolev en Wijnaldum....Strootman, Toivonen en Matavz zijn de enige die PSV-waardig zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Echt ook vaak in plat Brabants![]()
Maar inderdaad heel triest dat die mensjes Rutten aanvallen ipv sommige spelers zoals de heer Mertens en Bouma en Strootman
Strootman speelt ook slecht de laatste week en wat heeft Matavz gepresteerd dat je zoiets zegt?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Strootman niet. Wat dacht je van Lens, Labyad, Manolev en Wijnaldum....Strootman, Toivonen en Matavz zijn de enige die PSV-waardig zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
heeft iemand misschien het hele filmpje gespot? Ben nieuwsgierig. Iig hulde voor Rutte dat 'ie daar gewoon gaat staan. Doen niet veel trainers hem na.
Strootman is een van de weinige die echt kwaliteit heeft en ook strijdlust levert. De fans dragen hem op handen, kan wel merken dat jij geen PSV'er bent. Daarnaast kan je van een jongen van net 22 niet verwachten dat hij de kar al trekt. Matavz doet het prima, de aanvoer naar hem toe is gewoon slecht maar iedereen met ogen in zijn kop kan zien dat dit een prima voetballer voor PSV is.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Strootman speelt ook slecht de laatste week en wat heeft Matavz gepresteerd dat je zoiets zegt?
Op 5:02 "En handen thuis, het is hier geen Rotterdam". Reactie van Wijnaldum:quote:
Ik wist niet dat Psv zulke fanatieke supporters hadquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Haha, ik herkende 'm gelijk, en die jongen die de bus stond te duwen ook. Zijn allebei vrij bekende gasten.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht in het begin ze hebben een van de meer beschaafdere uitgezocht.. tot hij begon te praten
Wijf verloren?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Al jaren niet in het stadion geweest en niet op oost gestaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik herkende 'm gelijk, en die jongen die de bus stond te duwen ook. Zijn allebei vrij bekende gasten.
Stone Island, JWZ!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij had ook zo'n microfoon in zijn handen tijdens The March of Madness en zie 'm wel eens bij de Aftrap.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al jaren niet in het stadion geweest en niet op oost gestaan.
Deze man heeft wel passie voor de club
Fred is ook een sympathieke kerel. Maar uiteindelijk heeft hij drie seizoenen lang nagenoeg niks gepresteerd.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het best te doen met Fred
(ondanks dat de prestaties zaad zijn).
Als dát PSV is, dan moet ik maar eens overwegen een andere club te gaan supporteren.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, maar in de kern heeft hij wel gelijk. Spelers zijn passanten, daar hebben wij toch totaal geen band meer mee man. Zijn allemaal broodvoetballers, die hebben weinig tot niets met PSV.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als dát PSV is, dan moet ik maar eens overwegen een andere club te gaan supporteren.
Echt he, lijkt wel jiskefet. Ik ben een PSV'er en heb ook een seizoenskaart, maar er loopt wel ontzettend veel simpel volk bij ons rond zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
'Denk je niet dat het mij geen pijn doet dat dit gebeurt?'
'Denk denk ik niet!'
'Houwje bek jonguh!'
En ze blijven hem maar onderbreken, waarna de hele groep weer boos wordt![]()
Mja, bij iedereen hetzelfde. Maar dat accent erbij helpt ook niet echt. Lijkt Maaskantje wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he, lijkt wel jiskefet. Ik ben een PSV'er en heb ook een seizoenskaart, maar er loopt wel ontzettend veel simpel volk bij ons rond zeg
welke min is dat?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
'Denk je niet dat het mij geen pijn doet dat dit gebeurt?'
'Denk denk ik niet!'
'Houwje bek jonguh!'
En ze blijven hem maar onderbreken, waarna de hele groep weer boos wordt![]()
Wijnaldum ook, maar die is het gewend.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Einthovuh het volgende:
Waar is Toivonen trouwens? Die zou als aanvoerder juist met de supporters moeten spreken maar hij is nergens te bekennen. Strootman is veel meer een aanvoerder, hij neemt tenminste verantwoordelijkheid.
Mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Einthovuh het volgende:
Waar is Toivonen trouwens? Die zou als aanvoerder juist met de supporters moeten spreken maar hij is nergens te bekennen. Strootman is veel meer een aanvoerder, hij neemt tenminste verantwoordelijkheid.
Toivonen zit met zijn gedachten waarschijnlijk al in Engeland.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mee eens.
Schijnbaar stonden ze ook flink op Toivonen te kankeren, die supporters. Dat hij zijn band niet waard is etc., en dat ben ik dan wel met ze eens.
ik denk dat dat tokkie volk geen engels kan en dus niet met Toivonen kan babbelenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mee eens.
Schijnbaar stonden ze ook flink op Toivonen te kankeren, die supporters. Dat hij zijn band niet waard is etc., en dat ben ik dan wel met ze eens.
Het is meer dan dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef Setting_Sun het volgende:
ongelooflijk natuurlijk dat die knuppels door 2 nederlagen op rij helemaal over de rooie zijn
wa denkte gij jongen dien Toivonen ken toch ok gewoon nederlants of nie dan lilliken oap da ge bent paar stompe op oewe bakkes hebben ofwa?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
ik denk dat dat tokkie volk geen engels kan en dus niet met Toivonen kan babbelen
Idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman moet aanvoerder worden. Hij durft het lef te nemen om met de boze supporters in gesprek te gaan. Ik heb die Toivonen nooit het lef zien nemen met zulke dingen
hij kan misschien wel Nederlands maar dat achterlijke boerendialect dat jullie daar in Brabant spreken natuurlijk nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
wa denkte gij jongen dien Toivonen ken toch ok gewoon nederlants of nie dan lilliken oap da ge bent paar stompe op oewe bakkes hebben ofwa?
En hij zal er weinig van verstaan met al dat brabantsquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb Toivonen in een ander filmpje ook gewoon met supporters zien praten hoor. Ik vind het niet zo gek dat Toivonen niet de meute toespreekt daar Nederlands niet zijn moedertaal is.
Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb Toivonen in een ander filmpje ook gewoon met supporters zien praten hoor. Ik vind het niet zo gek dat Toivonen niet de meute toespreekt daar Nederlands niet zijn moedertaal is.
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..
Vorige maand was hij nog de loser die niets kon volgens velen. Maar goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..
Zo gaat het vaak ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorige maand was hij nog de loser die niets kon volgens velen. Maar goed.
Weet je nog waar dat filmpje stond? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..
Toivonen staat wmb als voetballer neit ter discussiequote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..
Ik heb een shot gezien waar hij individueel zo aan de zijkant met een supporter praat.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgens mij heeft toivonen echt niet met supporters gepraat hoor
Gewoon die Youtube, hij staat aan de voorkant van de bus, dus rechts van de filmer.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat filmpje stond? Ben wel benieuwd.
Ohja zie het nuquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon die Youtube, hij staat aan de voorkant van de bus, dus rechts van de filmer.
Mooie is als zo'n kerel roept "handen thuis dit is geen Rotterdam" je Gini ziet zuchten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
En Gini denkt; Jaja, dit ken ik al uit mijn Feyenoord tijd, GAAP !
Idd prachtig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mooie is als zo'n kerel roept "handen thuis dit is geen Rotterdam" je Gini ziet zuchten.
Wat bezielt sommige vrouwen om een kort pittig kapsel met rood haar te nemenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Die Bassie aan het begin van dat filmpje (met dat rooie haar)
Wees er maar trots opquote:
Dat is ook weer niet waar.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Tauchmeister het volgende:
"Werken voor je kankergeld"
Hoe ironisch, ik zie alleen maar WW-trekkers, met hun Stone Island-vestjes
En met 3-0 onderuit bij Groningen die totaal uit vorm is en van de laatste 7 wedstrijden alleen maar van ons heeft weten te winnenquote:
Ik (her)ken een hoop van die gasten ook. Is niet zo verwonderlijk als je een seizoenskaart hebt en wel eens een pilsje drinkt voor of na de wedstrijd, dan zie je hen ook altijd wel rondlopen. Zijn allemaal bloedfanatiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.
Eigenlijk had die bus gewoon door moeten rijden. Gewoon over dat paupervolk heen.
Dat dus zo ongeveer.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik (her)ken een hoop van die gasten ook. Is niet zo verwonderlijk als je een seizoenskaart hebt en wel eens een pilsje drinkt voor of na de wedstrijd, dan zie je hen ook altijd wel rondlopen. Zijn allemaal bloedfanatiek.
Maar dat ze niet al te snugger overkomen is een understatement..
Van Gaal die met onmiddellijke ingang trainer wordt en ons kampioen maakt?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Nou de assistenten willen het niet overnemen van Rutten.... ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Tja 1-0 misschien. Of 2-1.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Van Valencia gaat gewonnen worden, PSV is immers thuis in Europa ONVERSLAANBAAR!!
vertel....quote:
Nikkens. Fred zit de rit netjes uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Nou de assistenten willen het niet overnemen van Rutten.... ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Na het busincident is het misschien tot de spelers doorgedrongen dat er echt wat moet gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Van Valencia gaat gewonnen worden, PSV is immers thuis in Europa ONVERSLAANBAAR!!
quote:
Dat hoop ik al 2 weken, maar schijnbaar slapen ze nogquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat dit de spelers wakker heeft geschud.
Busincidentquote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na het busincident is het misschien tot de spelers doorgedrongen dat er echt wat moet gebeuren.
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Busincident
Logisch dat de supporters zich afvragen wat er in vredesnaam aan de hand is.
Ben ik volkomen met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.
Volgens mij hoor ik bij een ander filmpje hoe een gast staat te klagen dat ie geld aan PSV uitgeeft wat ie eigenlijk niet heeft , ja sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Tauchmeister het volgende:
"Werken voor je kankergeld"
Hoe ironisch, ik zie alleen maar WW-trekkers, met hun Stone Island-vestjes
Ik heb er ook totaal niks mee op deze manierquote:Op maandag 12 maart 2012 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger nietquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal niks mee op deze manier
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger niet
Weet ik wel zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaan
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei diequote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik bij een ander filmpje hoe een gast staat te klagen dat ie geld aan PSV uitgeeft wat ie eigenlijk niet heeft , ja sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaal
Maar zo te zien zijn er meer filmpjes?!
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendinquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Ah ik verstond iets met 2000 euroquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Een vrouw die je laat kiezenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendin
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspxquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik verstond iets met 2000 euro.
Hier dus :
En dit :
"jas uit"
Wtf
ik zie er niet veel van de oude gardequote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel echt de eerste keer in jaren dat er eens een beetje actie is, van vooral de oude garde.
Maar komt wel kneuterig over. Ze hadden één iemand het woord moeten laten doen, maar het zijn schijnbaar allemaal Alpha's
Stadionverbod alles, ja dan hoor je bij de echte supportersquote:Op maandag 12 maart 2012 00:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Een vrouw die je laat kiezenDie ben je sowieso beter kwijt dan rijk.
[..]
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".quote:Op maandag 12 maart 2012 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.
Een echte man en in mijn ogen ook een echte aanvoerder en de enigste aankoop waar ik honderd procent tevreden over ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:42 schreef MRN89 het volgende:
Het is triest hoe de supporters zich misdragen op het filmpje..ondanks dat het team wanprestaties levert hoef je je niet zo agressief op te stellen..ik heb gewoon een beetje medelijden met Rutten op dat moment..uiteindelijk is hij net zoals wij allemaal ook maar gewoon een mens.
Desondanks zou ik er niet echt om rouwen als hij zou worden ontslagen of zelf opstapt, maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Al zou ik wel heel graag Louis v Gaal bij PSV zien. Louis v Gaal lijkt mij de ideale trainer op dit moment. Dan kan hij ook alvast werken met dit materiaal. Maargoed dat is waarschijnlijk allemaal nog ver weg.
Het is onbegrijpelijk dat een Toivonen nog steeds aanvoerder is bij PSV.. iedereen ziet dat Strootman een echte leider is..zowel op het veld als daarbuiten zoals je ook kunt zien op het filmpje..ik heb daar echt heel veel respect voor! Daarnaast Manolev continu opstellen snap ik echt voor geen meter.. ik zou voor dit seizoen kiezen om Hutchinson rechtsback te zetten..beters hebben we toch niet op dit moment..ik had liever Marcellis daar gewoon gehouden moet ik je eerlijk vertellen. Bouma die twijfelt om bij te tekenen ? Lekker laten gaan dan!
Marcelo is alleen maar sterk in de lucht.. ik kan er met mijn pet niet bij dat er nog steeds supporters zijn/waren die echt iets in hem zagen. Derijck vind ik een paniekaankoop..PSV onwaardig. Nu moet je ook maar hopen dat 'Zanka' iets is.
Het lijkt er ook op dat ze verdedigend het spelletje gewoon echt niet begrijpen..wanneer ze dus rugdekking moeten geven? hoe je tactisch verdedigt etc. ze lopen maar wat rond waardoor er gaten ontstaan en waardoor we dus 15(!!) wedstrijden op rij de 0 niet hebben gehouden..dat is echt ongelofelijk. En als je ze dat nu nog moet gaan uitleggen..dan duurt dit seizoen nog heel lang.
Ja oke voor een paar ton.. maar ik vraag me dan stiekem af of er dan echt niets rondloopt in onze eigen jeugd ?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.
Ik hoop op het nieuwe seizoen op van Bommel en nog een goede verdediger en als er dit keer iemand komt voor Toivonen direct een strik eromheen en weg met die gozer want die is nu totaal overbodig.
Hoor ik ze nou zingen: "Wij zijn PSV, wij zijn de besten"quote:
Met deze instelling kom je wel ver jaquote:'We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden'
PSV verloor zondagmiddag opnieuw bij angstgegner NAC Breda en zakte door die nederlaag naar de vierde plaats van de ranglijst. De ploeg van Fred Rutten heeft vier punten minder dan koploper AZ, maar de spelers lijken het vertrouwen in het kampioenschap ondanks deze kleine achterstand helemaal te zijn verloren. "We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden", zei Wilfred Bouma.
De klap die FC Twente vorige week uitdeelde is in Eindhoven mokerhard aangekomen, moest de routinier bekennen. "Kijk wat het met ons heeft gedaan", bromde Bouma in gesprek met De Telegraaf. "En kijk ook naar het programma wat we nog hebben. Dat is niet makkelijk. Maar dat het onrust geeft wat er nu gebeurt, weet je bij een club als PSV."
Ola Toivonen was ook nijdig: "Als je drie keer in een week zo verliest, kan je niet zeggen dat er niks aan de hand is", zei de Zweed. "Voor de wedstrijd hebben we de koppen nog bij elkaar gestoken. Het is makkelijk gezegd om dicht bij elkaar als groep te blijven, maar op het veld moet het wel gebeuren. Toch blijf ik met veel spelers er op dezelfde manier in staan als na FC Twente. We steunen de trainer.” Maandag neemt het bestuur van PSV een beslissing over de toekomst van Rutten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".
Een goede voetballer en een goede leider. Na Strootman kwamen de anderen NEDERLANDERS (+pool en belg) ook.
Vreemd, we moeten nog tegen hveen, ajax en az.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je wel ver ja
en elke club kan elke week punten verspelen, zie Twente maar weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd, we moeten nog tegen hveen, ajax en az.
Hoezo alleen maar 2de worden
Volgensmij moet bijna alle topclubs tgen elkaar
Van Gaal zou inmiddels buiten beeld zijn als trainer voor PSVquote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef tja77 het volgende:
Eruit met die lafbek, kan me niet verekken wie er in zijn plaats komt, zolang het maar niet van Gaal is.
Bouma heeft idd ook de juiste instellingquote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:31:53Ontslag #Rutten wordt wel verwacht, maar is nog geen feit. #Brands zal straks na de fundamentele herbezinning het woord moeten doen. reageer retweet
We zullen zientwitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:22:21Eerste speler ( #lens) verlaat #Herdgang. Omdat anderen nog op trainingsveld staan impliceert dit dat er geen groepsgesprek is geweest #PSV reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:41:57Perschef #PSV vertrekt naar het stadion. Voor 13.00 geen nieuws, zegt hij. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:11:14#Ploegsma arriveert bij stadion #PSV. Dat wijst op afhandeling ontslag #Rutten. Later meer reageer retweet
Inderdaad, alles van plek 1 t/m 6 is nog steeds weinig verschil. Zoals PSV nu speelt wordt het eerder plek 6, maar als het weer even loopt zoals het ook heeft gedaan dan ben je weer nummer 1.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:15:25Bedrukte gezichten binnen bij #PSV. Het kan bijna niet anders dan dat #Rutten ontslagen wordt. reageer retweet
Mooi.. doeiquote:Op maandag 12 maart 2012 12:16 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:15:25Bedrukte gezichten binnen bij #PSV. Het kan bijna niet anders dan dat #Rutten ontslagen wordt. reageer retweet
Ik denk dat Cocu de klus moet/gaat afmakenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe verder, wie er komt. Eindhoven zou Faber willen laten gaan mocht PSV hem vragen als tijdelijke trainer.
Misschien kunnen ze ruilen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe verder, wie er komt. Eindhoven zou Faber willen laten gaan mocht PSV hem vragen als tijdelijke trainer.
De assistenen schijnen intern aangegeven te hebben dat niet te willen doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cocu de klus moet/gaat afmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Lijkt me wel duidelijk wie de man is die deze klus moet gaan klaren.21 = 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht.. moet ik het dan maar doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De assistenen schijnen intern aangegeven te hebben dat niet te willen doen
zeker, een paar schreeuwende tokkies die nauwelijks te verstaan zijn zullen voor de ommekeer zorgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit gaat ze wel wakker schudden ... let maar op
Kijken of hij de jongens geil voor de goal kan maken dan!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Aad de Mos geilt al weken op PSV op twitter.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:40:41E.#Koeman zal zeker niet bij #PSV in dienst treden. 'ik heb niets gehoord en ga morgen op reis.' ter info: heeft dezelfde manager als Rutten reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:39:56Een mogelijke kandidaat voor een interim-functie bij #PSV zou Adri #Koster kunnen zijn. Hij laat weten dat het 'niet aan de orde is'. reageer retweet
Dat hij mooi wegblijft.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:51:28#Cocu inmiddels gearriveerd bij het Philips Stadion. Mogelijk neemt hij de taken van #Rutten over. We horen het straks. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:54:55Op De Herdgang volgen berichten dat om 13.45 persconferentie is. #Cocu is in het stadion. Is een plus een twee in dit geval? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:55:33Terwijl #tenhag en #Rutten nog op #Herdgang zijn. Is #Cocu in stadion. Zijn contract loopt nog door. Zou dus optie als interim kunnen zijn reageer retweet
Nou nou, wat een mooie dag! PSV moet een coach ontslaan omdat het superslecht gaat. Ik kan geen betere dag wensen!quote:
Wat een praktijkenquote:Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Supporters van de harde kern van PSV hebben een vuurwerkbom op het trainingsveld van de Eindhovenaren gegooid. De spelersselectie was even daarvoor naar binnen gegaan.
Er is grote commotie bij PSV, nu de positie van trainer Fred Rutten onhoudbaar lijkt te zijn. Later vandaag wordt er meer nieuws verwacht over een eventueel ontslag van Rutten.
Volgens mij komt dan zijn regeling met Bayern in geding.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken als hij het jaar mag afmaken.
Wat een kneuzen zeg....quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)m_op_Herdgang__.html
[..]
Wat een praktijken
Juist daarom ja. Eindelijk komt er verandering.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nou nou, wat een mooie dag! PSV moet een coach ontslaan omdat het superslecht gaat. Ik kan geen betere dag wensen!
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg isquote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)m_op_Herdgang__.html
[..]
Wat een praktijken
En waarom ie een stadionverbod heeftquote:Op maandag 12 maart 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg is
Truequote:Op maandag 12 maart 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg is
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:57:03Ik denk dat #PSV een dringend beroep op #Cocu heeft gedaan. Als hij later hoofdtrainer wil worden, kan hij dat eigenlijk niet weigeren. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:58:48Phillip #Cocu bij #PSV als interim-trainer zou overigens een prima keuze zijn om de rust te bewaren. reageer retweet
Een trainer als Van Gaal of Adriaanse wordt met deze selectie met 100 doelpunten voor (en zo'n 45 tegen) kampioen; Rutten én Brandts hadden inderdaad moeten zien dat deze selectie niet aansluit bij de speelstijl van Rutten.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Snap ook niet zo goed dat Rutten nu de zak krijgt, terwijl het echte probleem ligt bij het ongelofelijk slechte en ongebalanceerde aankoopbeleid van deze zomer. Bijna iedereen had dit zien aankomen, op wat PSV'ers in dit topic na.
je kunt het toch niet aan de supporters verkopen dan rutten blijftquote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Snap ook niet zo goed dat Rutten nu de zak krijgt, terwijl het echte probleem ligt bij het ongelofelijk slechte en ongebalanceerde aankoopbeleid van deze zomer. Bijna iedereen had dit zien aankomen, op wat PSV'ers in dit topic na.
Rutten valt zeker wel het een en ander aan te rekenen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Mee eens.. je had dit seizoen een nieuwe trainer moeten hebben. Nu ben je 1 jaar verder met je nieuwe (jonge) spelers..en dan moeten ze dadelijk weer zgn 'wennen' aan de nieuwe trainer en andersom.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Bij het aankoopbeleid kun je je vraagtekens zeggen, ook ik had graag daar versterking gezien ipv een Derijck. Neemt niet weg dat dit nagenoeg exact dezelfde verdediging is als vorig jaar, die toen ook al gammel was, maar dit seizoen een zeef lijkt te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |