Ik heb er ook totaal niks mee op deze manierquote:Op maandag 12 maart 2012 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger nietquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal niks mee op deze manier
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger niet
Weet ik wel zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaan
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei diequote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik bij een ander filmpje hoe een gast staat te klagen dat ie geld aan PSV uitgeeft wat ie eigenlijk niet heeft , ja sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaal
Maar zo te zien zijn er meer filmpjes?!
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendinquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Ah ik verstond iets met 2000 euroquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Een vrouw die je laat kiezenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendin
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspxquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik verstond iets met 2000 euro.
Hier dus :
En dit :
"jas uit"
Wtf
ik zie er niet veel van de oude gardequote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel echt de eerste keer in jaren dat er eens een beetje actie is, van vooral de oude garde.
Maar komt wel kneuterig over. Ze hadden één iemand het woord moeten laten doen, maar het zijn schijnbaar allemaal Alpha's
Stadionverbod alles, ja dan hoor je bij de echte supportersquote:Op maandag 12 maart 2012 00:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Een vrouw die je laat kiezenDie ben je sowieso beter kwijt dan rijk.
[..]
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".quote:Op maandag 12 maart 2012 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.
Een echte man en in mijn ogen ook een echte aanvoerder en de enigste aankoop waar ik honderd procent tevreden over ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:42 schreef MRN89 het volgende:
Het is triest hoe de supporters zich misdragen op het filmpje..ondanks dat het team wanprestaties levert hoef je je niet zo agressief op te stellen..ik heb gewoon een beetje medelijden met Rutten op dat moment..uiteindelijk is hij net zoals wij allemaal ook maar gewoon een mens.
Desondanks zou ik er niet echt om rouwen als hij zou worden ontslagen of zelf opstapt, maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Al zou ik wel heel graag Louis v Gaal bij PSV zien. Louis v Gaal lijkt mij de ideale trainer op dit moment. Dan kan hij ook alvast werken met dit materiaal. Maargoed dat is waarschijnlijk allemaal nog ver weg.
Het is onbegrijpelijk dat een Toivonen nog steeds aanvoerder is bij PSV.. iedereen ziet dat Strootman een echte leider is..zowel op het veld als daarbuiten zoals je ook kunt zien op het filmpje..ik heb daar echt heel veel respect voor! Daarnaast Manolev continu opstellen snap ik echt voor geen meter.. ik zou voor dit seizoen kiezen om Hutchinson rechtsback te zetten..beters hebben we toch niet op dit moment..ik had liever Marcellis daar gewoon gehouden moet ik je eerlijk vertellen. Bouma die twijfelt om bij te tekenen ? Lekker laten gaan dan!
Marcelo is alleen maar sterk in de lucht.. ik kan er met mijn pet niet bij dat er nog steeds supporters zijn/waren die echt iets in hem zagen. Derijck vind ik een paniekaankoop..PSV onwaardig. Nu moet je ook maar hopen dat 'Zanka' iets is.
Het lijkt er ook op dat ze verdedigend het spelletje gewoon echt niet begrijpen..wanneer ze dus rugdekking moeten geven? hoe je tactisch verdedigt etc. ze lopen maar wat rond waardoor er gaten ontstaan en waardoor we dus 15(!!) wedstrijden op rij de 0 niet hebben gehouden..dat is echt ongelofelijk. En als je ze dat nu nog moet gaan uitleggen..dan duurt dit seizoen nog heel lang.
Ja oke voor een paar ton.. maar ik vraag me dan stiekem af of er dan echt niets rondloopt in onze eigen jeugd ?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.
Ik hoop op het nieuwe seizoen op van Bommel en nog een goede verdediger en als er dit keer iemand komt voor Toivonen direct een strik eromheen en weg met die gozer want die is nu totaal overbodig.
Hoor ik ze nou zingen: "Wij zijn PSV, wij zijn de besten"quote:
Met deze instelling kom je wel ver jaquote:'We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden'
PSV verloor zondagmiddag opnieuw bij angstgegner NAC Breda en zakte door die nederlaag naar de vierde plaats van de ranglijst. De ploeg van Fred Rutten heeft vier punten minder dan koploper AZ, maar de spelers lijken het vertrouwen in het kampioenschap ondanks deze kleine achterstand helemaal te zijn verloren. "We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden", zei Wilfred Bouma.
De klap die FC Twente vorige week uitdeelde is in Eindhoven mokerhard aangekomen, moest de routinier bekennen. "Kijk wat het met ons heeft gedaan", bromde Bouma in gesprek met De Telegraaf. "En kijk ook naar het programma wat we nog hebben. Dat is niet makkelijk. Maar dat het onrust geeft wat er nu gebeurt, weet je bij een club als PSV."
Ola Toivonen was ook nijdig: "Als je drie keer in een week zo verliest, kan je niet zeggen dat er niks aan de hand is", zei de Zweed. "Voor de wedstrijd hebben we de koppen nog bij elkaar gestoken. Het is makkelijk gezegd om dicht bij elkaar als groep te blijven, maar op het veld moet het wel gebeuren. Toch blijf ik met veel spelers er op dezelfde manier in staan als na FC Twente. We steunen de trainer.” Maandag neemt het bestuur van PSV een beslissing over de toekomst van Rutten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".
Een goede voetballer en een goede leider. Na Strootman kwamen de anderen NEDERLANDERS (+pool en belg) ook.
Vreemd, we moeten nog tegen hveen, ajax en az.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je wel ver ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |