Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb Toivonen in een ander filmpje ook gewoon met supporters zien praten hoor. Ik vind het niet zo gek dat Toivonen niet de meute toespreekt daar Nederlands niet zijn moedertaal is.
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..
Vorige maand was hij nog de loser die niets kon volgens velen. Maar goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..
Zo gaat het vaak ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorige maand was hij nog de loser die niets kon volgens velen. Maar goed.
Weet je nog waar dat filmpje stond? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb Toivonen in een ander filmpje ook gewoon met supporters zien praten hoor. Ik vind het niet zo gek dat Toivonen niet de meute toespreekt daar Nederlands niet zijn moedertaal is.
Dit iddquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb i.i.g. wel gelezen/gehoord dat de supporters pislink op hem waren omdat hij ze niet (meteen) te woord stond..
Toivonen staat wmb als voetballer neit ter discussiequote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen is de enige die constant het niveau behaald..
Ik heb een shot gezien waar hij individueel zo aan de zijkant met een supporter praat.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgens mij heeft toivonen echt niet met supporters gepraat hoor
Gewoon die Youtube, hij staat aan de voorkant van de bus, dus rechts van de filmer.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat filmpje stond? Ben wel benieuwd.
Ohja zie het nuquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon die Youtube, hij staat aan de voorkant van de bus, dus rechts van de filmer.
Mooie is als zo'n kerel roept "handen thuis dit is geen Rotterdam" je Gini ziet zuchten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
En Gini denkt; Jaja, dit ken ik al uit mijn Feyenoord tijd, GAAP !
Idd prachtig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mooie is als zo'n kerel roept "handen thuis dit is geen Rotterdam" je Gini ziet zuchten.
Wat bezielt sommige vrouwen om een kort pittig kapsel met rood haar te nemenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Die Bassie aan het begin van dat filmpje (met dat rooie haar)
Wees er maar trots opquote:
Dat is ook weer niet waar.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Tauchmeister het volgende:
"Werken voor je kankergeld"
Hoe ironisch, ik zie alleen maar WW-trekkers, met hun Stone Island-vestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |