Oh dattes.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het EMBLEEM
nog een voorbeeld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het ook zielig dat hij zichzelf telkens voor lul zet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vind voor rutten?
Ja, ben ik ook benieuwd naar. Had Barça trouwens ook zoiets?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh dattes.. Jammer dat het PSV logo niet rond is, lijkt me helemaal niet staan, ronde krans om een ovalen logo
. Maar wie weet vergis ik me
Dat logo van Groningen is trouwens ook f-u-c-k-i-n-g kansloos, zoiets maken bij een 40 jarig bestaan![]()
![]()
.
Altijd diequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Nee hoor. Dat vind ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
Hopen dat dit iets losmaakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
Truequote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vind ik ook
Het is meer de schuld van die verwende jongetjes bij PSV
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het trouwens gewoon te doen met Fred
Behalve Strootman, met zijn Forever Alone hoofd.quote:
Hij is niet de enige die verantwoordelijk is voor deze wanprestaties. De spelers hebben ook een slechte mentaliteit, daar kun je Rutten wel iets in verwijten, maar niet alles. Daarnaast is het aankoop en scoutingsbeleid natuurlijk ook niet heel erg goed te noemen. Vooral op het defensieve (daar hoort keepen ook bij) gedeelte.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Die zal ook heus wel een lekker wijf krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Behalve Strootman, met zijn Forever Alone hoofd.
Die heeft al een vriendin toch? Dacht ik te zien bij die video's van zijn contract tekening, best een leuk meisjequote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die zal ook heus wel een lekker wijf krijgen.
Fredjequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Einthovuh het volgende:
eens. Fred is een sympathieke vent ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Einthovuh het volgende:
Het ergste is nog wel dat Rutten onder Hiddink de grootste successen van de laatste jaren behaalde en toen op handen gedragen werd en nu hij zelf aan het roer staat het niet lukt... In dat opzicht vind ik het ook zielig. Denk dat iedereen het Fred enorm gunt omdat hij echt wel van onze club houdt en als het dan niet lukt is het wel sneu voor de persoon in kwestie.
Hij oogt sympathiek ja, misschien is dat ook wel een van zijn zwaktes als trainer. Triest of niet hij moet gewoon asap het veld ruimen en had eigenlijk vorig seizoen al ontslagen moeten worden na de laatste wedstrijd van het seizoen, al was de selectie van vorig seizoen ook echt wel zeer matig...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Einthovuh het volgende:
Het ergste is nog wel dat Rutten onder Hiddink de grootste successen van de laatste jaren behaalde en toen op handen gedragen werd en nu hij zelf aan het roer staat het niet lukt... In dat opzicht vind ik het ook zielig. Denk dat iedereen het Fred enorm gunt omdat hij echt wel van onze club houdt en als het dan niet lukt is het wel sneu voor de persoon in kwestie.
Maar als je de balans opmaakt is hij gewoon niet geschikt als hoofdtrainer is wel gebleken. Bij Schalke 04 hadden ze dit ook al snel door, helaas zijn wij 3 jaar blijven aanmodderen.
Moet zeggen dat ik eigenlijk had gehoopt dat een speler zou opstaan ..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wel mooi om te zien dat Fred in die video wat feller werd nadat die "supporter" door het verhaal van hem heen ging schreeuwen. Hij zit nog volop in de verdediging. Wat alleen wel betekent dat hij zelf niet zal opstappen.
Toch denk ik dat er gekeken moet worden naar een vervanger, want met een beetje pech beland je ook nog op plaats 6 en moeten we nog play-offs gaan spelen voor de Europa League..
Echt ook vaak in plat Brabantsquote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef YazooW het volgende:
Dat filmpje op de Telegraaf is wel echt komedie zeg: http://www.telegraaf.nl/t(...)_PSV-bus_klem__.html
Heel de tijd zo'n simpele ziel die ertussen loopt de blerren waarna vervolgens alle andere simpele zieltjes hem boos aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |