Sowieso een fantastische vraag.quote:
35 miljoen prima besteedquote:Op zondag 11 maart 2012 @ 16:51 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
PSV![]()
Je zal maar 13 keer de ballen moeten gaan uitvissen in 1 week tijd.
Nee, liever niet. Afhankelijk zijn van gehuurde spelers, volgend jaar maar weer meedoen om degradatie dat clubje van jequote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
ZO TERECHT.Subsidieclubs mogen niet winnen. Net zulke tyfusjaren toegewenst als mijn club, die NIET valsspeelt door middel van een bailout.
Vorig seizoen wel ja, dit seizoen hoeft PSV geen CL te halen, no worries.. Je kan stoppen met fappenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OP EIGEN KRACHT VOORTGEBRACHT.
PSVs motto: op subsidiecenten zesde worden en CL begroten.
Maar als er geen CL wordt gehaald moet PSV opnieuw bezuinigen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel ja, dit seizoen hoeft PSV geen CL te halen, no worries.. Je kan stoppen met fappen
Bouma verdient ook aardig, die moeten we maar een puppillencontractje geven, kan hij zich op de training nog nuttig maken om talent te begeleiden.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Stommie het volgende:
Het bezuinigen gaat dit jaar redelijk vanzelf met de aflopende contracten van o.a. grootverdieners Engelaar en Isakkson.
Zanka is al vastgelegd, denk dat er verder weinig gebeuren zal.
Keepte niet sterk maarja, val nu eens in met zo'n schrale verdediging voor je met 0,0 zelfvertrouwen...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou Zoet Tyton kunnen bedreigen volgend seizoen? Keepte vandaag weer erg sterk.
Ik bedoelde dat Zoet sterk keepte.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keepte niet sterk maarja, val nu eens in met zo'n schrale verdediging voor je met 0,0 zelfvertrouwen...
Ik denk nog steeds 'huh', wat moet dat Arsenalshirt mij vertellen over PSV?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Even iets anders..
Speelt PSV volgend seizoen met de 100 embleem of de seizoen erna?
Voor de mensen die denk huh?
[ afbeelding ]
Denk 2 jaar met het nieuwe thuisshirt. 2012-2014quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Even iets anders..
Speelt PSV volgend seizoen met de 100 embleem of de seizoen erna?
Voor de mensen die denk huh?
[ afbeelding ]
Time will tell, hij doet het best goed ja maar misschien moet je die jongen nog wat meer ervaring op laten doen ipv 1 a 2 seizoenen weer op de bank zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Zoet sterk keepte.
het EMBLEEMquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds 'huh', wat moet dat Arsenalshirt mij vertellen over PSV?
Hopelijk wel met goud eromheenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk 2 jaar met het nieuwe thuisshirt. 2012-2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |