Vandaag niet meer iig.quote:
VBL mods logic.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan die post boven je laten staan
Episch.
Er zaten 10 seconden tussen zijn en mijn post. Niet zo gefrustreerd doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan die post boven je laten staan
Episch.
Goed samengevatquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze rommel, deze trainer, de waardeloze clowns in de verdediging, het middenveld dat te aanvallend staat waardoor ze overlopen worden en de verdediging verzuipt, de egoïstische vleugelaanvallers, de ontbrekende automatismen, het niet-werkende systeem met de verkeerde spelers op de verkeerde plekken en de verrotte instelling van het team.
Het waren 3 lelijke weggegooide jaren. Bedankt voor niks.
35 miljoen investeren en dan dit presteren. Bizar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze rommel, deze trainer, de waardeloze clowns in de verdediging, het middenveld dat te aanvallend staat waardoor ze overlopen worden en de verdediging verzuipt, de egoïstische vleugelaanvallers, de ontbrekende automatismen, het niet-werkende systeem met de verkeerde spelers op de verkeerde plekken en de verrotte instelling van het team.
Het waren 3 lelijke weggegooide jaren. Bedankt voor niks.
35? Het wordt steeds meer zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
35 miljoen investeren en dan dit presteren. Bizar.
Diezelfde verdediging stond prima tegen Ajax Twente beker/uit en doet in mijn ogen niet zo veel onder voor andere clubs. Helaas ben je dan wel compleet afhankelijk van de mentaliteit en motivatie, want op het moment dat weinig kwaliteit gecombineerd wordt met een slechte houding dan verlies je nog van Dordrecht 90.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft een goede middenveld en aanval. Maar de verdediging is hooguit niveau NAC. Willems, Manolev en Marcelo.
Ons middenveld en aanval is ook niet zo goed hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft een goede middenveld en aanval. Maar de verdediging is hooguit niveau NAC. Willems, Manolev en Marcelo.
en ervaring.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het zijn geen toppers nee maar wat ze nu laten zien slaat alles.. heeft gewoon veel met scherpte/instelling te maken.
Er moet CL behaald worden om weer wat te kunnen deze zomer. Anders is het weer spelers verkopen en met hetzelfde hoopje stront werken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Even vraag aan de PSV kenners van iemand die zich niet echt met voetbal bezig houdt. Jullie moesten dit jaar toch champions league kwalificatie halen ivm die lening van de gemeente?
Nee, ze hebben het juist zo begroot dat CL kwalificatie nooit meer noodzakelijk zal zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Even vraag aan de PSV kenners van iemand die zich niet echt met voetbal bezig houdt. Jullie moesten dit jaar toch champions league kwalificatie halen ivm die lening van de gemeente?
Thanks, weet ik ook genoegquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er moet CL behaald worden om weer wat te kunnen deze zomer. Anders is het weer spelers verkopen en met hetzelfde hoopje stront werken.
PSV hoeft dit jaar niet per se kampioen te worden. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de komende jaren", zegt directeur Tiny Sanders.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Dat is nog het mooiste, iedereen denkt er iets vanaf te weten en blijft maar onzin verkopenquote:
Klap geld + aflossing van 2 ton per jaar noemen we doorgaans in Nederland een lening.quote:
Het interesseert ze ook niet want ze willen allemaal zeiken en schijtlollig doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, iedereen denkt er iets vanaf te weten en blijft maar onzin verkopen
Ik stel daarom ook voor dat jij stopt met denken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Oh, ik dacht dat ze iets verkocht hadden
Bijna het kampioenschapquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Het kampioenschap ja ahahahhahahaha ja okquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
Vast wel na Graaf-AZ, op EL1quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook al een filmpje van dat opwachten of blijft het bij foto's?
Had ik al gepost op pagina 1 van dit topic:quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook al een filmpje van dat opwachten of blijft het bij foto's?
Wijnaldum is het wel gewend zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Had ik al gepost op pagina 1 van dit topic:
http://imageshack.us/clip/my-videos/849/rpim.mp4/ (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Maar goed. Welke lening?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik stel daarom ook voor dat jij stopt met denken.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Maar goed. Welke lening?
Ik zie alleen maar de huur voor de grond, nergens een aflossing. Het is namelijik erfpacht.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Erfpacht/aflossing. Hoe dan ook betaalt de club voor die constructie een dikke 2 miljoen per jaar.quote:PSV zal 44 miljoen euro direct krijgen en daarna over tien jaar verspreid nog eens vijf miljoen. De Eindhovense club zal per jaar 2,3 miljoen erfpacht aan de gemeente betalen. Door de betaling van dit bedrag over een periode van veertig jaar loopt de gemeente slechts een gering financieel risico, terwijl de financieringslasten voor PSV stevig verminderd zullen gaan worden.
Zet het anders in de op, dan kunnen die ajax supporters en feyenoord supporters meteen daar kijken en misschien lukt het dan wel om te begrijpenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Maar goed. Welke lening?
Ik zie alleen maar de huur voor de grond, nergens een aflossing. Het is namelijik erfpacht.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |