Nee hoor, de mens Rutten is een geweldige gozert lijkt me. Als trainer is hij niet geschikt, in ieder geval niet voor een "top" ploeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vind voor rutten?
Dit exactquote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee hoor, de mens Rutten is een geweldige gozert lijkt me. Als trainer is hij niet geschikt, in ieder geval niet voor een "top" ploeg.
Uhu. Trouwens, probz voor Rutten, hij werd gewoon echt boos.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Die camera's van NOS waren daar wel snel.
Maar dat werkt ook niet.. allemaal gefrustreerd, emoties hoog.. krijg je allemaal mensen die dingen roepen .quote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Uhu. Trouwens, probz voor Rutten, hij werd gewoon echt boos.
Misschien raar, maar ik schaam me gewoon voor die tokkies.. vragen iets en gaan schreeuwen.
heeft iemand misschien het hele filmpje gespot? Ben nieuwsgierig. Iig hulde voor Rutte dat 'ie daar gewoon gaat staan. Doen niet veel trainers hem na.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Die camera's van NOS waren daar wel snel.
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.quote:
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.
Waar moet hij spelen dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?
Ohja. Trouwens, vorig seizoen in de winter ging Lens toch tegen Rutten in? Hij wou aanvallender spelen.. en sinds toen, werd hij steeds minder ingezet, en komt hij soms op rechtsbuiten, wat volgens mij niet zijn positie isquote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal en Rutten konden niet goed samenwerken.
Laat hem en Wijnaldum maar vechten om de basisplaatsquote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar moet hij spelen dan?
Geruchten gaan ook dat hij motivatie problemen had dus.. heb je weinig aan.
Niet voor het einde van het seizoen lijkt me.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm komende week weer ophalen?
Ik heb PSV laatste drie jaar niets zien doen waar ik woaw tegen moest zeggen.quote:
Dacht je dat hij serieus was?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Niet voor het einde van het seizoen lijkt me.
Bakkal was liever op stratumseind dan op de herdgang helaas. Het is wel een echte jongen uit Strijp, de enige in de selectie die uit Eindhoven kwam en z'n roots bij PSV had...quote:
Contract van Erik ten Hag (die bedoel je denk ik) loopt ook einde van dit seizoen af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Als fred morgen weg si, blijft die kale dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |