En met 3-0 onderuit bij Groningen die totaal uit vorm is en van de laatste 7 wedstrijden alleen maar van ons heeft weten te winnenquote:
Ik (her)ken een hoop van die gasten ook. Is niet zo verwonderlijk als je een seizoenskaart hebt en wel eens een pilsje drinkt voor of na de wedstrijd, dan zie je hen ook altijd wel rondlopen. Zijn allemaal bloedfanatiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.
Eigenlijk had die bus gewoon door moeten rijden. Gewoon over dat paupervolk heen.
Dat dus zo ongeveer.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik (her)ken een hoop van die gasten ook. Is niet zo verwonderlijk als je een seizoenskaart hebt en wel eens een pilsje drinkt voor of na de wedstrijd, dan zie je hen ook altijd wel rondlopen. Zijn allemaal bloedfanatiek.
Maar dat ze niet al te snugger overkomen is een understatement..
Van Gaal die met onmiddellijke ingang trainer wordt en ons kampioen maakt?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Nou de assistenten willen het niet overnemen van Rutten.... ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Tja 1-0 misschien. Of 2-1.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Van Valencia gaat gewonnen worden, PSV is immers thuis in Europa ONVERSLAANBAAR!!
vertel....quote:
Nikkens. Fred zit de rit netjes uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Nou de assistenten willen het niet overnemen van Rutten.... ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Na het busincident is het misschien tot de spelers doorgedrongen dat er echt wat moet gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Van Valencia gaat gewonnen worden, PSV is immers thuis in Europa ONVERSLAANBAAR!!
quote:
Dat hoop ik al 2 weken, maar schijnbaar slapen ze nogquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat dit de spelers wakker heeft geschud.
Busincidentquote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na het busincident is het misschien tot de spelers doorgedrongen dat er echt wat moet gebeuren.
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Busincident
Logisch dat de supporters zich afvragen wat er in vredesnaam aan de hand is.
Ben ik volkomen met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.
Volgens mij hoor ik bij een ander filmpje hoe een gast staat te klagen dat ie geld aan PSV uitgeeft wat ie eigenlijk niet heeft , ja sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Tauchmeister het volgende:
"Werken voor je kankergeld"
Hoe ironisch, ik zie alleen maar WW-trekkers, met hun Stone Island-vestjes
Ik heb er ook totaal niks mee op deze manierquote:Op maandag 12 maart 2012 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop laat veel te wensen over. Een beetje meer respect voor je spelers en trainer mag wel, ook al leveren ze een wanprestatie, het blijven ook gewoon mensen die nu ook in een moeilijke fase zitten. Zoals ze uitgescholden worden als die bus aankomt, met al die vreselijke ziektes en zo, echt te triest voor woorden.
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger nietquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal niks mee op deze manier
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een gemiddelde PSV-supporter met een IQ van 90 of hoger niet
Weet ik wel zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij elke club heb je zo'n groep. Ik denk ook dat er heel wat mensen "om de sensatie" bijstaan
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei diequote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik bij een ander filmpje hoe een gast staat te klagen dat ie geld aan PSV uitgeeft wat ie eigenlijk niet heeft , ja sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaal
Maar zo te zien zijn er meer filmpjes?!
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendinquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Ah ik verstond iets met 2000 euroquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij was z'n vrouw verloren door PSV zei dieHoe krijg je dat voor elkaar?
Een vrouw die je laat kiezenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vriendin van me verloor haar vriend aan FCT, hij koos voor de club in plaats van de vriendin
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspxquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik verstond iets met 2000 euro.
Hier dus :
En dit :
"jas uit"
Wtf
ik zie er niet veel van de oude gardequote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel echt de eerste keer in jaren dat er eens een beetje actie is, van vooral de oude garde.
Maar komt wel kneuterig over. Ze hadden één iemand het woord moeten laten doen, maar het zijn schijnbaar allemaal Alpha's
Stadionverbod alles, ja dan hoor je bij de echte supportersquote:Op maandag 12 maart 2012 00:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Een vrouw die je laat kiezenDie ben je sowieso beter kwijt dan rijk.
[..]
Dacht dat je deze bedoelde: http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".quote:Op maandag 12 maart 2012 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is hij het populairste bij de supporters nogsteeds, dus hij had het minste te vrezen.
Een echte man en in mijn ogen ook een echte aanvoerder en de enigste aankoop waar ik honderd procent tevreden over ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel tof van Strootman dat hij die bus uitstapt om het uit te leggen
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:42 schreef MRN89 het volgende:
Het is triest hoe de supporters zich misdragen op het filmpje..ondanks dat het team wanprestaties levert hoef je je niet zo agressief op te stellen..ik heb gewoon een beetje medelijden met Rutten op dat moment..uiteindelijk is hij net zoals wij allemaal ook maar gewoon een mens.
Desondanks zou ik er niet echt om rouwen als hij zou worden ontslagen of zelf opstapt, maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Al zou ik wel heel graag Louis v Gaal bij PSV zien. Louis v Gaal lijkt mij de ideale trainer op dit moment. Dan kan hij ook alvast werken met dit materiaal. Maargoed dat is waarschijnlijk allemaal nog ver weg.
Het is onbegrijpelijk dat een Toivonen nog steeds aanvoerder is bij PSV.. iedereen ziet dat Strootman een echte leider is..zowel op het veld als daarbuiten zoals je ook kunt zien op het filmpje..ik heb daar echt heel veel respect voor! Daarnaast Manolev continu opstellen snap ik echt voor geen meter.. ik zou voor dit seizoen kiezen om Hutchinson rechtsback te zetten..beters hebben we toch niet op dit moment..ik had liever Marcellis daar gewoon gehouden moet ik je eerlijk vertellen. Bouma die twijfelt om bij te tekenen ? Lekker laten gaan dan!
Marcelo is alleen maar sterk in de lucht.. ik kan er met mijn pet niet bij dat er nog steeds supporters zijn/waren die echt iets in hem zagen. Derijck vind ik een paniekaankoop..PSV onwaardig. Nu moet je ook maar hopen dat 'Zanka' iets is.
Het lijkt er ook op dat ze verdedigend het spelletje gewoon echt niet begrijpen..wanneer ze dus rugdekking moeten geven? hoe je tactisch verdedigt etc. ze lopen maar wat rond waardoor er gaten ontstaan en waardoor we dus 15(!!) wedstrijden op rij de 0 niet hebben gehouden..dat is echt ongelofelijk. En als je ze dat nu nog moet gaan uitleggen..dan duurt dit seizoen nog heel lang.
Ja oke voor een paar ton.. maar ik vraag me dan stiekem af of er dan echt niets rondloopt in onze eigen jeugd ?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Derijck is nog wel een redelijke aankoop voor die paar ton moet je niet miepen, het is vooral Marcelo die geen kaas heeft gegeten van verdedigen. Is vaak zijn man kwijt heeft geen kaas gegeten van doordekken en is dramatisch in de opbouw. Hutchinson is totaal niet geschikt voor PSV en ik moet wel eerlijk toegeven dat Manolev wel een betere optie is dan Hutchinson.
Ik hoop op het nieuwe seizoen op van Bommel en nog een goede verdediger en als er dit keer iemand komt voor Toivonen direct een strik eromheen en weg met die gozer want die is nu totaal overbodig.
Hoor ik ze nou zingen: "Wij zijn PSV, wij zijn de besten"quote:
Met deze instelling kom je wel ver jaquote:'We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden'
PSV verloor zondagmiddag opnieuw bij angstgegner NAC Breda en zakte door die nederlaag naar de vierde plaats van de ranglijst. De ploeg van Fred Rutten heeft vier punten minder dan koploper AZ, maar de spelers lijken het vertrouwen in het kampioenschap ondanks deze kleine achterstand helemaal te zijn verloren. "We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden", zei Wilfred Bouma.
De klap die FC Twente vorige week uitdeelde is in Eindhoven mokerhard aangekomen, moest de routinier bekennen. "Kijk wat het met ons heeft gedaan", bromde Bouma in gesprek met De Telegraaf. "En kijk ook naar het programma wat we nog hebben. Dat is niet makkelijk. Maar dat het onrust geeft wat er nu gebeurt, weet je bij een club als PSV."
Ola Toivonen was ook nijdig: "Als je drie keer in een week zo verliest, kan je niet zeggen dat er niks aan de hand is", zei de Zweed. "Voor de wedstrijd hebben we de koppen nog bij elkaar gestoken. Het is makkelijk gezegd om dicht bij elkaar als groep te blijven, maar op het veld moet het wel gebeuren. Toch blijf ik met veel spelers er op dezelfde manier in staan als na FC Twente. We steunen de trainer.” Maandag neemt het bestuur van PSV een beslissing over de toekomst van Rutten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk vooral als degene die het "even op zich neemt".
Een goede voetballer en een goede leider. Na Strootman kwamen de anderen NEDERLANDERS (+pool en belg) ook.
Vreemd, we moeten nog tegen hveen, ajax en az.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je wel ver ja
en elke club kan elke week punten verspelen, zie Twente maar weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd, we moeten nog tegen hveen, ajax en az.
Hoezo alleen maar 2de worden
Volgensmij moet bijna alle topclubs tgen elkaar
Van Gaal zou inmiddels buiten beeld zijn als trainer voor PSVquote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef tja77 het volgende:
Eruit met die lafbek, kan me niet verekken wie er in zijn plaats komt, zolang het maar niet van Gaal is.
Bouma heeft idd ook de juiste instellingquote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:31:53Ontslag #Rutten wordt wel verwacht, maar is nog geen feit. #Brands zal straks na de fundamentele herbezinning het woord moeten doen. reageer retweet
We zullen zientwitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:22:21Eerste speler ( #lens) verlaat #Herdgang. Omdat anderen nog op trainingsveld staan impliceert dit dat er geen groepsgesprek is geweest #PSV reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 11:41:57Perschef #PSV vertrekt naar het stadion. Voor 13.00 geen nieuws, zegt hij. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:11:14#Ploegsma arriveert bij stadion #PSV. Dat wijst op afhandeling ontslag #Rutten. Later meer reageer retweet
Inderdaad, alles van plek 1 t/m 6 is nog steeds weinig verschil. Zoals PSV nu speelt wordt het eerder plek 6, maar als het weer even loopt zoals het ook heeft gedaan dan ben je weer nummer 1.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:15:25Bedrukte gezichten binnen bij #PSV. Het kan bijna niet anders dan dat #Rutten ontslagen wordt. reageer retweet
Mooi.. doeiquote:Op maandag 12 maart 2012 12:16 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:15:25Bedrukte gezichten binnen bij #PSV. Het kan bijna niet anders dan dat #Rutten ontslagen wordt. reageer retweet
Ik denk dat Cocu de klus moet/gaat afmakenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe verder, wie er komt. Eindhoven zou Faber willen laten gaan mocht PSV hem vragen als tijdelijke trainer.
Misschien kunnen ze ruilen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe verder, wie er komt. Eindhoven zou Faber willen laten gaan mocht PSV hem vragen als tijdelijke trainer.
De assistenen schijnen intern aangegeven te hebben dat niet te willen doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cocu de klus moet/gaat afmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Lijkt me wel duidelijk wie de man is die deze klus moet gaan klaren.21 = 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht.. moet ik het dan maar doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De assistenen schijnen intern aangegeven te hebben dat niet te willen doen
zeker, een paar schreeuwende tokkies die nauwelijks te verstaan zijn zullen voor de ommekeer zorgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit gaat ze wel wakker schudden ... let maar op
Kijken of hij de jongens geil voor de goal kan maken dan!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Aad de Mos geilt al weken op PSV op twitter.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:40:41E.#Koeman zal zeker niet bij #PSV in dienst treden. 'ik heb niets gehoord en ga morgen op reis.' ter info: heeft dezelfde manager als Rutten reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:39:56Een mogelijke kandidaat voor een interim-functie bij #PSV zou Adri #Koster kunnen zijn. Hij laat weten dat het 'niet aan de orde is'. reageer retweet
Dat hij mooi wegblijft.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:51:28#Cocu inmiddels gearriveerd bij het Philips Stadion. Mogelijk neemt hij de taken van #Rutten over. We horen het straks. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:54:55Op De Herdgang volgen berichten dat om 13.45 persconferentie is. #Cocu is in het stadion. Is een plus een twee in dit geval? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:55:33Terwijl #tenhag en #Rutten nog op #Herdgang zijn. Is #Cocu in stadion. Zijn contract loopt nog door. Zou dus optie als interim kunnen zijn reageer retweet
Nou nou, wat een mooie dag! PSV moet een coach ontslaan omdat het superslecht gaat. Ik kan geen betere dag wensen!quote:
Wat een praktijkenquote:Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Supporters van de harde kern van PSV hebben een vuurwerkbom op het trainingsveld van de Eindhovenaren gegooid. De spelersselectie was even daarvoor naar binnen gegaan.
Er is grote commotie bij PSV, nu de positie van trainer Fred Rutten onhoudbaar lijkt te zijn. Later vandaag wordt er meer nieuws verwacht over een eventueel ontslag van Rutten.
Volgens mij komt dan zijn regeling met Bayern in geding.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken als hij het jaar mag afmaken.
Wat een kneuzen zeg....quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)m_op_Herdgang__.html
[..]
Wat een praktijken
Juist daarom ja. Eindelijk komt er verandering.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nou nou, wat een mooie dag! PSV moet een coach ontslaan omdat het superslecht gaat. Ik kan geen betere dag wensen!
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg isquote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)m_op_Herdgang__.html
[..]
Wat een praktijken
En waarom ie een stadionverbod heeftquote:Op maandag 12 maart 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg is
Truequote:Op maandag 12 maart 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En die gozer zich maar afvragen waarom z'n wijf bij hem weg is
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:57:03Ik denk dat #PSV een dringend beroep op #Cocu heeft gedaan. Als hij later hoofdtrainer wil worden, kan hij dat eigenlijk niet weigeren. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:58:48Phillip #Cocu bij #PSV als interim-trainer zou overigens een prima keuze zijn om de rust te bewaren. reageer retweet
Een trainer als Van Gaal of Adriaanse wordt met deze selectie met 100 doelpunten voor (en zo'n 45 tegen) kampioen; Rutten én Brandts hadden inderdaad moeten zien dat deze selectie niet aansluit bij de speelstijl van Rutten.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Snap ook niet zo goed dat Rutten nu de zak krijgt, terwijl het echte probleem ligt bij het ongelofelijk slechte en ongebalanceerde aankoopbeleid van deze zomer. Bijna iedereen had dit zien aankomen, op wat PSV'ers in dit topic na.
je kunt het toch niet aan de supporters verkopen dan rutten blijftquote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Snap ook niet zo goed dat Rutten nu de zak krijgt, terwijl het echte probleem ligt bij het ongelofelijk slechte en ongebalanceerde aankoopbeleid van deze zomer. Bijna iedereen had dit zien aankomen, op wat PSV'ers in dit topic na.
Rutten valt zeker wel het een en ander aan te rekenen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Mee eens.. je had dit seizoen een nieuwe trainer moeten hebben. Nu ben je 1 jaar verder met je nieuwe (jonge) spelers..en dan moeten ze dadelijk weer zgn 'wennen' aan de nieuwe trainer en andersom.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |