Ben eigenlijk ook op zoek naar een goedkope stylus, gebruik hem toch alleen maar voor Draw Somethingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:03 schreef svann het volgende:
Wat heeft een speciale stylus voor een capacitive scherm eigenlijk voor bijzondere eigenschappen?
Iemand ervaring met een bepaald model dat lekker werkt?
Ik zie er met een rubber dopje en met een rond uitstekend plat vlakje aan het eind.
Mijn bedoeling: wat precieser kunnen tekenen dan met een vingertop.
Tja, weinig tijd, en ik maak niet zo vaak nieuwe topics aan, dus ik had er helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef svann het volgende:
Ja.
Eindelijk een andere TT, dacht ik nog. Een wat positievere.
Bedenk eens wat leukers, Cryothic?
heb je wel goed bereik? Want die problemen herken ik wel, maar alleen als het bereik niet te wensen overlaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef KabulCuisine het volgende:
Over een half jaar nieuwe telefoon
Mijn HTC hapert als mensen mij bellen, versta soms de helft van de gesprekken nietBen ik de enige?
ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik blijf problemen lezen hierterwijl ik zelf nergens last van heb, hihi
Kan niet. Je kan je gebruikersaccount verwijderen, of de applicatie verwijderen, maar je kan niet uitloggen zoals msn, ofzo. Maar je kan wel je status aanpassen, zodat mensen weten dat ze je niet moeten storenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef renwan het volgende:
Ik zou eigenlijk best whatsapp wel eens uit willen zetten. Iemand enig idee of het kan en hoe het moet?
Daar bereik ik vrij weinig mee, ik wil ook geen meldingen zien of horenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of je zet gewoon de toetsblokkering erop. Ik heb sowieso alle geluiden enzo voor Whatsapp uitgezet.
Dan zet je net als ik meldingen uit?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar bereik ik vrij weinig mee, ik wil ook geen meldingen zien of horen
Ik zal wel scheel zijn maar ik krijg dat icoon echt niet wegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan zet je net als ik meldingen uit?
Ik ga het even proberen, eens kijken hoe dat vandaag gaat. 51 berichten van 3 contacten vind ik wat ver gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 12:32 schreef svann het volgende:
Ik heb gisteren op verzoek voor het eerst Whatsapp geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dat 'always on' me ook niet zo aanstaat.
Vreemd ook dat je niet kunt kiezen voor welke mensen je zichtbaar wilt zijn.
Zo te lezen kun je messages blokkeren, maar iedereen in je telefoonboek kan evengoed je status zien.
Doet me terugverlangen naar ICQ.
Om hem toch uit te zetten heb ik gisteravond >instellingen >applicaties >applicaties beheren (>Whatsapp) >gedwongen stoppen gedaan.
Daar staat hij nu nog steeds op, ondanks het feit dat internet weer aan staat.
Misschien dat dat helpt, renwan?
Ik wil niet dat mensen altijd weten wanneer ik online was, dat is het vervelende.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
Waarom is het raar dat je whatsapp niet uit kunt zetten?
Je kunt toch ook je sms app niet uit zetten?
Wat verandert het uitzetten van Whatsapp daaraan?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen altijd weten wanneer ik online was, dat is het vervelende.
Iedereen kan jou toch ook gewoon sms'en als ze je nummer hebben? Datzelfde kunnen ze ook met Whatsapp. Je moet het niet vergelijken met MSN of ICQ of iets, maar gewoon met een alternatieve sms-dienst.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:32 schreef svann het volgende:
Ik heb gisteren op verzoek voor het eerst Whatsapp geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dat 'always on' me ook niet zo aanstaat.
Vreemd ook dat je niet kunt kiezen voor welke mensen je zichtbaar wilt zijn.
Zo te lezen kun je messages blokkeren, maar iedereen in je telefoonboek kan evengoed je status zien.
Doet me terugverlangen naar ICQ.
Om hem toch uit te zetten heb ik gisteravond >instellingen >applicaties >applicaties beheren (>Whatsapp) >gedwongen stoppen gedaan.
Daar staat hij nu nog steeds op, ondanks het feit dat internet weer aan staat.
Misschien dat dat helpt, renwan?
dat idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Iedereen kan jou toch ook gewoon sms'en als ze je nummer hebben? Datzelfde kunnen ze ook met Whatsapp. Je moet het niet vergelijken met MSN of ICQ of iets, maar gewoon met een alternatieve sms-dienst.
Zolang ik niet op whatsapp kijk verandert mn laatst online gezien status nietquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verandert het uitzetten van Whatsapp daaraan?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik blijf problemen lezen hierterwijl ik zelf nergens last van heb, hihi
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh you.
Maar ik ben ook echt tevreden over dit toestel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh ik vind het absoluut nog een fijne telefooner zijn alleen soms wat kleine dingen maar die zijn goed op te lossen.
zoals ik al zei, ik heb 2 Android 4 rond geprobeerd, maar niet stabiel gekregen. De periode dat het werkte was het wel prettig en mooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]![]()
kun je trouwens Android 4.0 nog op de HD krijgen? las ergens dat het niet via software-update komt, maar je het zelf even moet aanzetten?
Ja als ie gelocked is en er met het ringetje gesleept wordt enzo. Gelijk process.htc.com.blablaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, hebben jullie ook last van het feit dat de simkaart eruit vliegt wanneer je gebeld wordt? Dit wordt echt wel ONTZETTEND irritant.
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, hebben jullie ook last van het feit dat de simkaart eruit vliegt wanneer je gebeld wordt? Dit wordt echt wel ONTZETTEND irritant.
Mijne is ook niet geroot.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?
*klopt af
Mja, die custom roms zijn niet de kracht van android vind ik. Meer de mogelijkheid om te customizen per homescreen, widgets toevoegen etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet wel dat ik volgende keer voor een iPhone ga zeg. Ik erger me ook kapot aan locken -> geluid op trillen/stil zetten.
Android heeft veel meer opties dan iOS maar ik gebruik dat toch niet (custom roms e.d.). Geef mij maar een telefoon die het altijd doet, een lekkere huisvrouwentelefoon.
Die van mij ook niet, ik was alleen zo stom hem te updaten naar nieuwe Sense met 2.35quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?
*klopt af
Tot zaterdag had ik een probleemloze niet-ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.0.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik was alleen zo stom hem te updaten naar nieuwe Sense met 2.35
Durf te wedden dat je serieus even afgeklopt hebtquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tot zaterdag had ik een probleemloze niet-ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.0.
Sinds zaterdag heb ik een probleemloze ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.5
Ik herken echt geen enkel van die problemen
ff afkloppen
Tuurlijk, is wel zo slim.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je serieus even afgeklopt hebt
nee hoor. Vind het een mooie uitspraak, maar ik ben niet van plan te geloven dat het kloppen op een specifiek type hout invloed heeft op m'n telefoonquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je serieus even afgeklopt hebt
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef svann het volgende:
(Alleen die van Klinkerbotsing kan dat hebben.)
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef svann het volgende:
Zo lang je het maar niet met je telefoon doet.
(Alleen die van Klinkerbotsing kan dat hebben.)
Fuckyeah. Zal binnenkort wel een paar foto's van mn telefoon maken.quote:
Hoesjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je er al een hoesje voor of niet
Niks mis mee, je kan natuurlijk ook een gewone mp3 kopen ipv zo'n iPod, just saying.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:45 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag weer exact hetzelfde liedje (no pun intended). Die muziekspeler leidt een totaal eigen leven. Ik sta op het punt een Nano aan te schaffen...
En ik haat Apple.
en nu dus maar wachtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.androidplanet.(...)am-sandwich-krijgen/
EENS.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Cinch het volgende:
Ik denk dat mijn opvolger een One X gaat worden. Hele fijne telefoon de DHD, maar sneller is beter
x2quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:27 schreef Cryothic het volgende:
Ik moet nog minimaal tot december, dus ik zie het tegen die tijd wel weer.
welke provider is dat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn whatsapp is nogmaals verlengd, zou dit keer eigenlijk ervoor moeten betalen maar kreeg een melding dat het weer verlengd is tot november.
ik heb al jaren Hi, nooit betaald voor Whatsapp en nooit bericht gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Via hi.Heb jij er wel voor moeten betalen?
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al jaren Hi, nooit betaald voor Whatsapp en nooit bericht gehad
zoiets heb ik nog noooooit gehad met Whatsapp, en heb gewoon gratis versiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Maar de eerste kreeg ik zo'n melding van binnen zoveel dagen verloopt je whatsappdingest, voorkom dat door het te kopen blabla.
En toen later kreeg ik een melding dat het weer verlengd was.
En nu weer dus.
Mijn hi internet is wel extreem traag geworden afgelopen maanden, ik snap er niks van. Terwijl ik nog extra betaal ook ervoor. Heb jij dat ook of ben ik de enige die dit heeft/
maar je hebt wel een H bovenin staan, qua dataverkeer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt irritant is het, het duurt echt volle vijf minuten voor facebook geladen is op mn 3G.Voor alles bijna wat internet verbruikt, gelukkig kan ik wel rustig fokken (als er geen (grote) plaatjes zijn dan op de pagina
)
Nee ook niet eens, een G. D:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een H bovenin staan, qua dataverkeer?
is volgens mij geen instelling ofzo, gewoon puur je verbinding (en ik heb trouwens het standaard internet-abonnement van Hi)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe krijg ik dat ook dan?Zeg het me!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is volgens mij geen instelling ofzo, gewoon puur je verbinding (en ik heb trouwens het standaard internet-abonnement van Hi)
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt hoor. Niet leuk meer.Ook als ik dan buiten ben en iemand vraagt kun je dat even snel opzoeken met je smartphone, dan loop ik rood aan alles en moet ik zeggen dat mijn telefoon dat niet aan kan.
dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar gelukkig is mn telefoon nog heel, na al die vallen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen, gloednieuw en in goede staat. Te koop.
Cadeau voor een ander?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Bazentelefoon.
[..]Nee bedankt, wat moet ik er met twee? Voor elke linkerhand een?
wat hej gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik heb nu wel een H daarboven staan!![]()
![]()
!!!! I fixed it!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik heb nu wel een H daarboven staan!![]()
![]()
!!!! I fixed it!
Vergeleken met mn vriend, wat hij bij die mobiele netwerken allemaal aan had gevinkt enzo.quote:
dat is de oplossingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ook bij netwerkmodus stond alleen GSM aan ipv GSM/wcdma. Damn.
ik nam aan dat dat gewoon standaard goed stondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zeg je dat dan niet eerder.
Mn telefoon is te vaak gevallen om dat op standaard te hebben ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik nam aan dat dat gewoon standaard goed stond
da wissik niequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn telefoon is te vaak gevallen om dat op standaard te hebben ja.
Ik zal het eens doen, ik heb mijn telefoon uit gezet, toen kaartje eruit, erin, telefoon weer aan. Maar schijnbaar herstelt ie bepaalde dingen dan niet, zoals een probleem wat ik eerder had met mijn contactpersonen bij SMSjes...quote:
Ik had ook CoPilot... tot ik Swype wilde gebruiken als toetsenbord, en ik niet meer normaal een locatie kon in typenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik nu CoPilot Live (gedownload) als navigatie, maar deze update voor zover ik weet niet... dus ik ben even aan het kijken of ik gewoon een nieuwere versie download, of een andere programma ga proberen. iemand van jullie suggesties voor een goed navigatieprogramma?
Gloednieuw en in goede staat. Als ie gloednieuw is zou ie in nieuwstaat moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen, gloednieuw en in goede staat. Te koop.
Nee. Als ik hem gisteren heb gekocht en vandaag beschadigd heb..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gloednieuw en in goede staat. Als ie gloednieuw is zou ie in nieuwstaat moeten zijn toch?
dan zou je zeggen "1 dag oud en beschadigd"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee. Als ik hem gisteren heb gekocht en vandaag beschadigd heb..
Whoa, nee zelfs daar niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:53 schreef svann het volgende:
Je ziet hem alleen bij 'my apps' in de market/ google play.
Wat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef zarGon het volgende:
ik verbaas me soms echt om wat anderen klaarkrijgen
Nou vogels als bommen gebruiken lijkt me ook weer niet zó safe hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef svann het volgende:
Ik heb alleen gisteren de update van Angry Birds Rio gedownload.
Dat lijkt me niet erg risky.
Moet wel ergens te vinden zijn in de mapjes als je hem aan je pc koppelt hoop ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef svann het volgende:
WTF?
Bij mijn geïnstalleerde apps staat opeens een app (TimothyMilla) die ik nooit gedownload heb.
Zo te zien bij een hoop anderen ook.
Niet te verwijderen ook, zelfs niet via instellingen applicaties, want hij is verder nergens zichtbaar.
Dat Play Store had ik al wat langer en geen apps van Timothy (even gegoogled).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
timothymilla is de developer van oa speedboost system cleaner. Wellicht dat het ter ondersteuning van een van zijn apps is, en sinds de omschakeling van market naar play ineens zichtbaar is geworden.
welke rom? primo-s?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Sense 4.0 icm ICS op de Desire HD staan nu
hmhmmquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]![]()
Werkt heerlijk, buiten de camera. Maar die gebruik ik toch amper tot nooit.
Ik heb 5 en 5.5 geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hmhmm
wacht zelf liever nog even draai nu icecoldsandwich 6.2
De FM radioquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb 5 en 5.5 geprobeerd.
Ik vond 5.5 wat aan de trage kant. En die camera blijft waardeloos.
Verder mistte ik nog iets, maar ik kom er zo 123 ff niet op
Ik heb hem wel, maar als ik hem open, opent ie Teeter.quote:
die gebruik ik niet, dus die mis ik niet.quote:
Meh, ik vind Opera Mobile (niet mini) toch wel fijner werken. Lijkt ook sneller te reageren dan de standaard browser.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die gebruik ik niet, dus die mis ik niet.
Het was iets anders
Edit
Volgens mij irriteerde ik me aan de browser.
Ik vind die van htc goed.
ja, daar kwam ik vandaag ook achterquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar als ik hem open, opent ie Teeter.
Als je onder 'my apps' in play kijkt en dan naar rechts veegt staat ie er vast wel tussen...
Het is een foutje van Play, ze registreren Teeter onder iets van die timotymilla, wordt nog rechtgezet...
Hm, misschien die maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Meh, ik vind Opera Mobile (niet mini) toch wel fijner werken. Lijkt ook sneller te reageren dan de standaard browser.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke geluidjes zijn erbij gekomen na de laatste Whatsapp update D:
die draai ik ook, moet zeggen dat de camera onder deze aardig goed werktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hmhmm
Ik heb bij http://www.accu-shop.nl/ vorig jaar een sterkere accu gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand ervaring met een hogere mah accu?
En waar die eventueel te koop zijn?
ik ben overgegaan van Sense naar MIUI, stukken sneller en minder bloated. Alleen de Sense widgets zijn wel aardig, maar die mis ik eigenlijk totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Sense 4.0 icm ICS op de Desire HD staan nu
ik heb zo'n app op mijn desire hd genaamd GooManager daarmee kan ik de nieuwe rom versie downloaden en via de recovery console installeer ik hem daarna update hij de apps die er op staan, verwijdert dus verder niks behalve de dalvik cache dacht ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Cryothic het volgende:
Ik krijg wel het idee dat er zo'n beetje elke week wel weer een update is voor IceColdSandwich.
Klopt dat?
En kun je die makkelijk updaten zonder dat je alles weer opnieuw moet installeren/instellen?
en hoe bevalt dat? Hoeveel langer houdt deze accu het uit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb bij http://www.accu-shop.nl/ vorig jaar een sterkere accu gekocht.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb bij http://www.accu-shop.nl/ vorig jaar een sterkere accu gekocht.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef renwan het volgende:
Hulp, die whatsapp geluiden. Wat doen ze?!
Als je een berichtje stuurt naar iemand en er komt een vinkje hoor je een soort plop? en als je een bericht terug krijg een toeter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef Cryothic het volgende:
Net whatsapp geupdate. Maar ik hoor niks raars.
Wat zou ik moeten horen? Geluid heb ik aan staan.
Ow, als je het gesprek nog open hebt staan, dat was idd altijd een ander geluidje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat geluidje dat je bij ontvangen altijd hebt heb ik ook, maar als je zegmaar zelf in het gesprek bent ofzo..
Eens, ik weet toch zelf wel dat ik op send druk, hoef ik geen geluidsnotificatie bijquote:
Niet ge-root neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:45 schreef Fendy het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om mijn toestel een factoryreset te geven, zien of dat helpt om die process errors weg te krijgen als ik gebeld wordt in een locked situatie.
Wie heeft dit al eens eerder gedaan en kan me vertellen wat de beste manier is om een backup te maken van mijn apps/contacten/etc?
Ik moest om te rooten een factoryreset doen, maar de SD kaart laat ie ongemoeid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Fendy het volgende:
Niet geroot, standaar als maar kan verder.
Als ik hem reset haalt ie mijn SD niet leeg dan?
dit dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef renwan het volgende:
Hulp, die whatsapp geluiden. Wat doen ze?!
waar danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die geluidjes kun je ook gewoon uitzetten.
Hou je er rekening mee dat zulke grappig bedoelde opmerkingen hier op het forum in het verleden wel eens daadwerkelijk tot het "gewenste" resultaat hebben geleid?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:56 schreef JanPiraat het volgende:
Vergeet je niet de system32 map te verwijderen op de laptop ? Anders kan het problemen opleveren met het converteren van mobiel.naar laptop![]()
Vroegah werd je hierdoor (format- en system32-'grapjes') geband uit DIG.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:56 schreef JanPiraat het volgende:
Vergeet je niet de system32 map te verwijderen op de laptop ? Anders kan het problemen opleveren met het converteren van mobiel.naar laptop![]()
Hm, mijn eerste ban met dit account was binnen een maandje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef Jump het volgende:
zarGon mag weg uit DIG, format grapjes zijn niet grappig. Je moet maar mailen als je weer nuttige bijdragen wil leveren, maar wacht er eerst nog een weekje mee.
sorry, zal wel een datum over het oog hebben gezien. Kwam even over alsof je je probleem hier nog even onder de aandacht wilde brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
het is een praktijkvoorbeeldje van hoe een system32-achtige opmerking gevolgen kan hebben. Daar hadden we het over, chagrijn
Kon je dat zelf niet bedenken?quote:
IceColdSandwich 6.1, 6.2 en 7.0 gebruikt. Het kon me op de één of andere manier niet bekoren. Ik hekel me vooral aan de browser. Ik mis gewoon iets voor mijn gevoel. Ook vind ik de multitasking (running apps) helemaal niets, te onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hmhmm
hier hetzelfde... Heb ook nog geen effecten waargenomen trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Effecten? Sinds die update krijg ik heel vaak berichten niet te zien, dan moet ik eerst uit dat gesprek en weer terug in het gesprek.
Dat is echt irritant.
Ik heb ICS 5 en 5.5 geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 05:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
IceColdSandwich 6.1, 6.2 en 7.0 gebruikt. Het kon me op de één of andere manier niet bekoren. Ik hekel me vooral aan de browser. Ik mis gewoon iets voor mijn gevoel. Ook vind ik de multitasking (running apps) helemaal niets, te onoverzichtelijk.
Heb *nu* RD-MIUI-ICS 2.3.30_v3 draaien, maar ook dit is het net niet. Browser is beter, maar toch niet wat ik verwacht. Wel veel thema's beschikbaar. Multitasking (running apps) is ietwat beter, o.a. omdat het compacter wordt weergegeven.
Ook ben ik een aantal dingen van HTC Sense gewend, zoals het toetsenbord. Het standaard ICS-toetsenbord is meh.
Er is vooruitgang in ICS, maar het is nog niets voor mij. Ga nu terug naar Android Revolution HD 7.0.3 en wacht wel totdat een HTC Sense-gebaseerde ICS-ROM stabiel genoeg is. ARHD voelt gewoon vloeiender aan, ziet er leuker uit en heeft net datgeen ik mis in de bovenstaande twee ROMs.
Wat noem je eyecandy van ARHD t.o.v. ICS dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nu terug bij ARHD. Prachtig, vloeiend, alles dit dat, maar de batterijduur is aanzienlijk korter.
Eye candy en korte batterijduur of basic en lange batterijduur. Kiezen tussen twee kwaden..
Sense tegenover AOSP.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat noem je eyecandy van ARHD t.o.v. ICS dan?
Want ik draai dan wel ARHD, maar wel met GoLauncherEX er overheen. (en GoLocker voor dat hippe 4.0 lockscreen)
Maakt niet uit, tenminste, als je Aldiko gebruikt. Voor pdfjes maakt het ook niet uit, Adobe Reader herkent ze automatisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:35 schreef SwaPore het volgende:
In welk man moet men de pdf en epub bestanden plaatsen
aldikoquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tenminste, als je Aldiko gebruikt. Voor pdfjes maakt het ook niet uit, Adobe Reader herkent ze automatisch.
Mapje maken in je root: /Digital Editionsquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef SwaPore het volgende:
[..]
aldikoIk heb een standaar Reader op htc voor epub
Tnxquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mapje maken in je root: /Digital Editions
Nog niet officieel uit...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
al mensen Android 4.0 op de DHD, of is die nog niet officieel uit?
Ik gebruik camera360, ook gratis, enorm veel filters en aftereffects, zoals tilt-shift, HDR etc...quote:Op donderdag 5 april 2012 01:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
Na 13 maanden begint het toestel toch lichte slijtage te vertonen.
Ik merk bijv. dat het touchscreen minder goed reageert op aanraking dan vroeger.
Ook de lens van de camera heeft iets: het onderste gedeelte (of rechts als je hem kantelt) blijft wazig/onscherp.
Een andere camera app verandert daar niks aan helaas.
Wel kan ik deze gratis camera app aanraden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.magix.camera_mx
Hij is gratis, je kunt live effecten doen (ook op opgeslagen foto's), en je kunt een 'one click widget' toevoegen die direct een foto neemt, dat is dus sneller dan de standaard app openen en dan nog moeten klikken
Je foto's een ander contract/kleur/effect geven.quote:
Lolololo, al die hipsters huilen nu dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je foto's een ander contract/kleur/effect geven.
Hetzelfde als Vignette, of Camera360, of welke andere hippe camera app dan ook.
Alleen heeft instagram ook nog z'n eigen "social network" zodat je mensen kunt volgen enzo.
Maar omdat Instagram exclusief voor de iPhone was, was het bijzonder, en hip, en cool, en stoer, en geil enzo...
Maar eigenlijk... kun je met vignette 10x zo veel.
Retrocamera is ook zo'n leuke die van die low-fi foto's maakt.
Trouwens... waarom kan ik m'n telefoon met AndroidRevolutionHD simpelweg niet met USB aan de pc hangen?
Telefoon laad wel op, maar geeft verder geen melding dat ie verbonden is. (vinkje bij "altijd vragen" staat aan)
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lolololo, al die hipsters huilen nu dus.![]()
[..]
Hilarischquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/
Ohmy.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/
Dat zeker jaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef Fendy het volgende:
Het is wel vooroordeelbevestigend moet ik zeggen...
je zou het via DropBox kunnen doen. Installeren op je en mobiel, en dan kun je files delen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Stofje het volgende:
Ehm. Mijn snoertje is stuk! Als in: Als ik m'n snoertje in m'n pc steek, valt m'n pc spontaan uit. Wil graag nieuwe muziek op m'n telefoon zetten, zijn er andere methodes?
.
WiFi File Transfer (Pro) van smartDroid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Stofje het volgende:
Ehm. Mijn snoertje is stuk! Als in: Als ik m'n snoertje in m'n pc steek, valt m'n pc spontaan uit. Wil graag nieuwe muziek op m'n telefoon zetten, zijn er andere methodes?
.
Vind je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die camera blijft niet echt goed hoor.
Bij HTC niet, nee. Nokia, Samsung en Sony Ericsson hebben er bijvoorbeeld geen last van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Cryothic het volgende:
Tja, telefoons worden platter, lens opening kleiner of gelijk, en ondertussen elke keer meer megapixels. Dat gaat niet samen.
Dat, of gewoon Dropbox oid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
WiFi File Transfer (Pro) van smartDroid.
https://play.google.com/s(...)oid.wififiletransfer.
Toch loshalen en weer terugplaatsen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arghhh, laat ik mn telefoon vallen (gelukkig niet op de tegels, maar op het kleed dat eroverheen ligt) en nu zit dat klepje van de accu een beetje open en ik krijg het er niet helemaal afEn terug drukken lijkt me ook niet echt bevorderlijk.
quote:Op maandag 9 april 2012 03:44 schreef Cinch het volgende:
Mijn DHD is zaterdag gejat in Antwerpen![]()
Via htcsense.com kan je geen remote wipe oid meer doen, iemand enig idee wat ik kan doen om gegevens te verwijderen?
Hij is uit mn broekzak gestolen. Ik heb een verzekering bij HSC maar denk dat die zakkenrollen niet uitkeren. Enig idee of er nog wat terug te krijgen valt via mijn reisverzekering bijvoorbeeld?
Ja, eerst zat ik de hele tijd te prutsen en toen besloot ik een filmpje op YouTube te kijken om te zien hoe dat rotklepje er uberhaupt af moest. Hij zit alweer een tijdje goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Toch loshalen en weer terugplaatsen.
Heb je al een keer geprobeerd om het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen? Dat wil nog wel eens helpen bij vage bugs. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het lockscreen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:56 schreef Fendy het volgende:
Ik wil ook een One x maar ik heb geen zin in weer een dure verlenging. Werkgever biedt straks een 4s of SGS2 voor 0 euro met onbeperkt binnen/buitenland-bellen en internet in Nederland voor 15 euro per maand. Beide toestellen kunnen me alleen niet bekoren, dus ik denk dat ik het bij mijn DHD houd, mits ICS en die stomme lockscreenbug eens ophoudt.
Ja, ik moet me echt nog eens met een factory reset bezig gaan houden, ben alleen te bang dat ik allerlei shit kwijtraak waar ik geen weet van hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je al een keer geprobeerd om het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen? Dat wil nog wel eens helpen bij vage bugs. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het lockscreen.
Je zou eventueel kunnen overleggen of je tegen bijbetaling een One X kan krijgen?
Je raakt geen shit kwijt. DWZ, ik zou wel het hele zwikkie backuppen, maar je SD-kaart blijft bijvoorbeeld onaangeroerd. Contacten staan als-het-goed-is bij google op de site. En voor de rest (SMS, mail, bookmarks) kan je handige apps krijgen. Ik gebruik zelf SMS Backup & Restorequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, ik moet me echt nog eens met een factory reset bezig gaan houden, ben alleen te bang dat ik allerlei shit kwijtraak waar ik geen weet van heb
En hoe gaat het met de apps die ik geinstalleerd heb? kan ik die zonder meer ook zo terug zetten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je raakt geen shit kwijt. DWZ, ik zou wel het hele zwikkie backuppen, maar je SD-kaart blijft bijvoorbeeld onaangeroerd. Contacten staan als-het-goed-is bij google op de site. En voor de rest (SMS, mail, bookmarks) kan je handige apps krijgen. Ik gebruik zelf SMS Backup & Restore
Die schrijft de SMS'jes weg naar je SD-kaart. Je kan ze dan na de factory reset terugplaatsen.
Ik heb vorige maand een factory reset gedaan en het beviel me echt uitstekend.
ik zou er wel even een lijstje van maken. Google weet welke apps je reeds betaald hebt, dus die kan je zo weer downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de apps die ik geinstalleerd heb? kan ik die zonder meer ook zo terug zetten?
Iemand enig idee?quote:Op maandag 9 april 2012 03:44 schreef Cinch het volgende:
Mijn DHD is zaterdag gejat in Antwerpen![]()
Via htcsense.com kan je geen remote wipe oid meer doen, iemand enig idee wat ik kan doen om gegevens te verwijderen?
Hij is uit mn broekzak gestolen. Ik heb een verzekering bij HSC maar denk dat die zakkenrollen niet uitkeren. Enig idee of er nog wat terug te krijgen valt via mijn reisverzekering bijvoorbeeld?
ze zijn al bezig met uitrollen, gewoon afwachten wanneer je een software-update krijgt denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
Is er eigenlijk al enig idee over wanneer android 4 naar de DHD komt, of wordt het gewoon november?
Tsja, ligt helemaal aan wat voor type verzekering je hebt. Ik ben vrij goed verzekerd (inboedel) dus toen zoonlief mijn Desire in de badkuip kukelde had ik binnen een paar dagen de nieuwwaarde terug. Voor op reis weet ik niet hoe dat werkt...scheelt volgens mij ook per reisverzekering.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Cinch het volgende:
Heb ik al wel gedaan maar ik dacht mss weet iemand hier er het fijne van. En ook met betrekking tot mijn eerst vraag.
lol, same here, denk dat ik 'm gewoon houdt, hij doet het prima.. af en toe kuren.. maar come on... 't is wel JE htc'tjequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef SwaPore het volgende:
Over een half jaar loopt mijn abonnement af
Ik weet niet of ik een nieuwe telefoon zal nemen. Deze bevalt mij wel. Hij doet wel vaak raar, valt uit tijdens het bellen, is binnen een dag op... maar voor de rest ben ik tevreden ermee.
Iemand idee?
Dat die langzamer wordt is logisch, hij wordt steeds voller, doe eens een factory reset. Dat koppelen, tja geen last van, rest ook niet eerlijk gezegd. Ik gebruik aardig veel mijn Gmail maar geen last van veel internetgebruik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:08 schreef Skylark. het volgende:
Eerst was ik er blij mee, maar nu vind ik het een kut telefoon. Ik ga zeker overstappen op de iPhone hierna.
Mijn problemen op dit moment:
- Accuduur is een crime.
- Hij doet er steeds langer over om dingen te laden waar hij vroeger gewoon snel was.
- De mailapp die er standaard opzit slurpt internet, die heb ik inactief moeten maken maar HTC, waar ben je dan mee bezig.
- Ik krijg steeds notificaties van contacten koppelen die niet bestaan, dan staat er dat er niets weer te geven is.
- Wat errors die ik al opgelost heb.
Bah
preciesquote:
Die One X ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef Wells.p het volgende:
Ik wilde even mijn zegje doen, na 1.5 jaar hier in dit topic hebben ''rondgetypt'' zijn er mensen die me erg goed hebben geholpen en volgens mij heb ik er ook wel een paar moge helpen. Voor de mensen die me hebben geholpen dank jullie wel. Voor de mensen die ik heb kunnen helpen graag gedaan. ik neem afscheid van DHD topic en ga verder in het HTC One X topic.
Mvg.
Wells.p
whehehe, jij verwoordt precies wat ik op dit moment een beetje denkquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef svann het volgende:
[..]
Die One X ziet er wel goed uit.
Tegen het eind van het jaar zullen fixes en optimalisaties wel uitgewoed zijn. :p
Eens even uitzoeken wat het verschil met de Sensation XL is.
Na anderhalf jaar moet je toch alvast een beetje vooruit gaan kijken.
Dat heb ik 'm al lang vergegeven.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
preciesen heb me neergelegd bij de accuduur, daar verander je toch niks aan...
Echt wel!quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm al lang vergegeven.
Tis gewoon een lekker ding.
Minder dan 3Gquote:
Pardon?quote:Op maandag 16 april 2012 12:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal nergens over, hoe veel die slurpt.
Wauw, dat doe je netjes hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmorgen half 8 van de lader gehaald, staat nu nog op 81% (dagje werken, niet veel gebruikt)
eb ook maar een paar keer kort internet gebruikt en maximaal 5 smsjes verstuurdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wauw, dat doe je netjes hoor!Jij wint.
Samsung Galaxy S2 (was het geloof ik) heeft wel een geniale optie dat wifi pas aan gaat als je je scherm aan zet om ook daadwerkelijk te gaan internettenquote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
wifi slurpt inderdaad meer dan 3g omdat 3g pas inwerking treed als je het internet op gaat of je mail checkt of een andere app open hebt die internet vraagt.
als je die dus niet open hebt verbruikt je 3g ook weinig batterij.
Maar wifi is continue verbonden met een router of AP o.i.d. en heeft dus continue batterij nodig om die verbinding in stand te houden.
Ja janken. Chrome op Android werkt zo rammend snelquote:
Op welke toestellen kan Chrome wel ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja janken. Chrome op Android werkt zo rammend snel
Alle ICS toestellen, toch? Ik vind het tot nu toe tegenvallen. Opera werk sneller. Je zit echter wel de potentiequote:
Alleen op ICS toestellen, helaas, werkt wel lekker van wat ik zo van gezien heb.quote:
nope, geen screenprotector hierquote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
Heb nieuwe screenprotectors besteldDe oude is best versleten...
Heb er twee besteld, en bij de eerste ging het al mis... overal bubbels![]()
Hebben andere mensen ook problemen hiermee?
Gewoon geen screenprotectors gebruiken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
p'ciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon geen screenprotectors gebruiken.
Nee, ik gebruik altijd die van zagg, iShield ofzo. Als je de handleiding volgt gaan die super!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
Whehe...wie had dat gedachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon nu de hele dag door om te bellen
beetje "dood met een blije mus" ideequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Fendy het volgende:
Net even heel blij; ik ging updates checken, en ja... ik kreeg er een, dus ik hoopte op ics, was alleen htc watch
Nou, zo blij was die mus ook niet. Leuk hoor, HTC watch, dat je voor 3 euro een (super-oude) film kan huren en hem voor 8 of 9 euro kan kopen, maar wat dan...ga je die echt zitten kijken op je 4 inch schermpje terwijl je die oude zooi ook in full HD elders vandaan kan halen? Me no think so...quote:
Ja bizar, ik zat ook al van nou, dat voor zo'n oude meuk. Ga ik echt nooit doen mang...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef ukga het volgende:
Thanks fendy!
Wtf 12 euro om een film te downloade. wtf is deze....
Smartphones zijn er niet primair om te bellen!quote:
Soms, niet standaardquote:Op maandag 7 mei 2012 16:24 schreef Fendy het volgende:
Hmz, mijn scherm gaat niet meer uit tijdens het bellen, meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |