sorry, zal wel een datum over het oog hebben gezien. Kwam even over alsof je je probleem hier nog even onder de aandacht wilde brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
het is een praktijkvoorbeeldje van hoe een system32-achtige opmerking gevolgen kan hebben. Daar hadden we het over, chagrijn
Kon je dat zelf niet bedenken?quote:
IceColdSandwich 6.1, 6.2 en 7.0 gebruikt. Het kon me op de één of andere manier niet bekoren. Ik hekel me vooral aan de browser. Ik mis gewoon iets voor mijn gevoel. Ook vind ik de multitasking (running apps) helemaal niets, te onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hmhmm
wacht zelf liever nog even draai nu icecoldsandwich 6.2
hier hetzelfde... Heb ook nog geen effecten waargenomen trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Effecten? Sinds die update krijg ik heel vaak berichten niet te zien, dan moet ik eerst uit dat gesprek en weer terug in het gesprek.
Dat is echt irritant.
Ik heb ICS 5 en 5.5 geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 05:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
IceColdSandwich 6.1, 6.2 en 7.0 gebruikt. Het kon me op de één of andere manier niet bekoren. Ik hekel me vooral aan de browser. Ik mis gewoon iets voor mijn gevoel. Ook vind ik de multitasking (running apps) helemaal niets, te onoverzichtelijk.
Heb *nu* RD-MIUI-ICS 2.3.30_v3 draaien, maar ook dit is het net niet. Browser is beter, maar toch niet wat ik verwacht. Wel veel thema's beschikbaar. Multitasking (running apps) is ietwat beter, o.a. omdat het compacter wordt weergegeven.
Ook ben ik een aantal dingen van HTC Sense gewend, zoals het toetsenbord. Het standaard ICS-toetsenbord is meh.
Er is vooruitgang in ICS, maar het is nog niets voor mij. Ga nu terug naar Android Revolution HD 7.0.3 en wacht wel totdat een HTC Sense-gebaseerde ICS-ROM stabiel genoeg is. ARHD voelt gewoon vloeiender aan, ziet er leuker uit en heeft net datgeen ik mis in de bovenstaande twee ROMs.
Wat noem je eyecandy van ARHD t.o.v. ICS dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nu terug bij ARHD. Prachtig, vloeiend, alles dit dat, maar de batterijduur is aanzienlijk korter.
Eye candy en korte batterijduur of basic en lange batterijduur. Kiezen tussen twee kwaden..
Sense tegenover AOSP.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat noem je eyecandy van ARHD t.o.v. ICS dan?
Want ik draai dan wel ARHD, maar wel met GoLauncherEX er overheen. (en GoLocker voor dat hippe 4.0 lockscreen)
Maakt niet uit, tenminste, als je Aldiko gebruikt. Voor pdfjes maakt het ook niet uit, Adobe Reader herkent ze automatisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:35 schreef SwaPore het volgende:
In welk man moet men de pdf en epub bestanden plaatsen
aldikoquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tenminste, als je Aldiko gebruikt. Voor pdfjes maakt het ook niet uit, Adobe Reader herkent ze automatisch.
Mapje maken in je root: /Digital Editionsquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef SwaPore het volgende:
[..]
aldikoIk heb een standaar Reader op htc voor epub
Tnxquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mapje maken in je root: /Digital Editions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |