Ben eigenlijk ook op zoek naar een goedkope stylus, gebruik hem toch alleen maar voor Draw Somethingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:03 schreef svann het volgende:
Wat heeft een speciale stylus voor een capacitive scherm eigenlijk voor bijzondere eigenschappen?
Iemand ervaring met een bepaald model dat lekker werkt?
Ik zie er met een rubber dopje en met een rond uitstekend plat vlakje aan het eind.
Mijn bedoeling: wat precieser kunnen tekenen dan met een vingertop.
Tja, weinig tijd, en ik maak niet zo vaak nieuwe topics aan, dus ik had er helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef svann het volgende:
Ja.
Eindelijk een andere TT, dacht ik nog. Een wat positievere.
Bedenk eens wat leukers, Cryothic?
heb je wel goed bereik? Want die problemen herken ik wel, maar alleen als het bereik niet te wensen overlaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef KabulCuisine het volgende:
Over een half jaar nieuwe telefoon
Mijn HTC hapert als mensen mij bellen, versta soms de helft van de gesprekken nietBen ik de enige?
ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik blijf problemen lezen hierterwijl ik zelf nergens last van heb, hihi
Kan niet. Je kan je gebruikersaccount verwijderen, of de applicatie verwijderen, maar je kan niet uitloggen zoals msn, ofzo. Maar je kan wel je status aanpassen, zodat mensen weten dat ze je niet moeten storenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef renwan het volgende:
Ik zou eigenlijk best whatsapp wel eens uit willen zetten. Iemand enig idee of het kan en hoe het moet?
Daar bereik ik vrij weinig mee, ik wil ook geen meldingen zien of horenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of je zet gewoon de toetsblokkering erop. Ik heb sowieso alle geluiden enzo voor Whatsapp uitgezet.
Dan zet je net als ik meldingen uit?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar bereik ik vrij weinig mee, ik wil ook geen meldingen zien of horen
Ik zal wel scheel zijn maar ik krijg dat icoon echt niet wegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan zet je net als ik meldingen uit?
Ik ga het even proberen, eens kijken hoe dat vandaag gaat. 51 berichten van 3 contacten vind ik wat ver gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 12:32 schreef svann het volgende:
Ik heb gisteren op verzoek voor het eerst Whatsapp geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dat 'always on' me ook niet zo aanstaat.
Vreemd ook dat je niet kunt kiezen voor welke mensen je zichtbaar wilt zijn.
Zo te lezen kun je messages blokkeren, maar iedereen in je telefoonboek kan evengoed je status zien.
Doet me terugverlangen naar ICQ.
Om hem toch uit te zetten heb ik gisteravond >instellingen >applicaties >applicaties beheren (>Whatsapp) >gedwongen stoppen gedaan.
Daar staat hij nu nog steeds op, ondanks het feit dat internet weer aan staat.
Misschien dat dat helpt, renwan?
Ik wil niet dat mensen altijd weten wanneer ik online was, dat is het vervelende.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
Waarom is het raar dat je whatsapp niet uit kunt zetten?
Je kunt toch ook je sms app niet uit zetten?
Wat verandert het uitzetten van Whatsapp daaraan?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen altijd weten wanneer ik online was, dat is het vervelende.
Iedereen kan jou toch ook gewoon sms'en als ze je nummer hebben? Datzelfde kunnen ze ook met Whatsapp. Je moet het niet vergelijken met MSN of ICQ of iets, maar gewoon met een alternatieve sms-dienst.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:32 schreef svann het volgende:
Ik heb gisteren op verzoek voor het eerst Whatsapp geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dat 'always on' me ook niet zo aanstaat.
Vreemd ook dat je niet kunt kiezen voor welke mensen je zichtbaar wilt zijn.
Zo te lezen kun je messages blokkeren, maar iedereen in je telefoonboek kan evengoed je status zien.
Doet me terugverlangen naar ICQ.
Om hem toch uit te zetten heb ik gisteravond >instellingen >applicaties >applicaties beheren (>Whatsapp) >gedwongen stoppen gedaan.
Daar staat hij nu nog steeds op, ondanks het feit dat internet weer aan staat.
Misschien dat dat helpt, renwan?
dat idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Iedereen kan jou toch ook gewoon sms'en als ze je nummer hebben? Datzelfde kunnen ze ook met Whatsapp. Je moet het niet vergelijken met MSN of ICQ of iets, maar gewoon met een alternatieve sms-dienst.
Zolang ik niet op whatsapp kijk verandert mn laatst online gezien status nietquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat verandert het uitzetten van Whatsapp daaraan?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik blijf problemen lezen hierterwijl ik zelf nergens last van heb, hihi
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh you.
Maar ik ben ook echt tevreden over dit toestel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh ik vind het absoluut nog een fijne telefooner zijn alleen soms wat kleine dingen maar die zijn goed op te lossen.
zoals ik al zei, ik heb 2 Android 4 rond geprobeerd, maar niet stabiel gekregen. De periode dat het werkte was het wel prettig en mooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]![]()
kun je trouwens Android 4.0 nog op de HD krijgen? las ergens dat het niet via software-update komt, maar je het zelf even moet aanzetten?
Ja als ie gelocked is en er met het ringetje gesleept wordt enzo. Gelijk process.htc.com.blablaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, hebben jullie ook last van het feit dat de simkaart eruit vliegt wanneer je gebeld wordt? Dit wordt echt wel ONTZETTEND irritant.
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, hebben jullie ook last van het feit dat de simkaart eruit vliegt wanneer je gebeld wordt? Dit wordt echt wel ONTZETTEND irritant.
Mijne is ook niet geroot.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?
*klopt af
Mja, die custom roms zijn niet de kracht van android vind ik. Meer de mogelijkheid om te customizen per homescreen, widgets toevoegen etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet wel dat ik volgende keer voor een iPhone ga zeg. Ik erger me ook kapot aan locken -> geluid op trillen/stil zetten.
Android heeft veel meer opties dan iOS maar ik gebruik dat toch niet (custom roms e.d.). Geef mij maar een telefoon die het altijd doet, een lekkere huisvrouwentelefoon.
Die van mij ook niet, ik was alleen zo stom hem te updaten naar nieuwe Sense met 2.35quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal geen last van gehad, maar dat komt misschien omdat mijn telefoon niet geroot is?
*klopt af
Tot zaterdag had ik een probleemloze niet-ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.0.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik was alleen zo stom hem te updaten naar nieuwe Sense met 2.35
Durf te wedden dat je serieus even afgeklopt hebtquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tot zaterdag had ik een probleemloze niet-ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.0.
Sinds zaterdag heb ik een probleemloze ge-rootte HD, met Android 2.3.5 en Sense 3.5
Ik herken echt geen enkel van die problemen
ff afkloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |