eb ook maar een paar keer kort internet gebruikt en maximaal 5 smsjes verstuurdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wauw, dat doe je netjes hoor!Jij wint.
Samsung Galaxy S2 (was het geloof ik) heeft wel een geniale optie dat wifi pas aan gaat als je je scherm aan zet om ook daadwerkelijk te gaan internettenquote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
wifi slurpt inderdaad meer dan 3g omdat 3g pas inwerking treed als je het internet op gaat of je mail checkt of een andere app open hebt die internet vraagt.
als je die dus niet open hebt verbruikt je 3g ook weinig batterij.
Maar wifi is continue verbonden met een router of AP o.i.d. en heeft dus continue batterij nodig om die verbinding in stand te houden.
Ja janken. Chrome op Android werkt zo rammend snelquote:
Op welke toestellen kan Chrome wel ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja janken. Chrome op Android werkt zo rammend snel
Alle ICS toestellen, toch? Ik vind het tot nu toe tegenvallen. Opera werk sneller. Je zit echter wel de potentiequote:
Alleen op ICS toestellen, helaas, werkt wel lekker van wat ik zo van gezien heb.quote:
nope, geen screenprotector hierquote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
Heb nieuwe screenprotectors besteldDe oude is best versleten...
Heb er twee besteld, en bij de eerste ging het al mis... overal bubbels![]()
Hebben andere mensen ook problemen hiermee?
Gewoon geen screenprotectors gebruiken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
p'ciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon geen screenprotectors gebruiken.
Nee, ik gebruik altijd die van zagg, iShield ofzo. Als je de handleiding volgt gaan die super!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef Theebodin het volgende:
Whehe...wie had dat gedachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon nu de hele dag door om te bellen
beetje "dood met een blije mus" ideequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Fendy het volgende:
Net even heel blij; ik ging updates checken, en ja... ik kreeg er een, dus ik hoopte op ics, was alleen htc watch
Nou, zo blij was die mus ook niet. Leuk hoor, HTC watch, dat je voor 3 euro een (super-oude) film kan huren en hem voor 8 of 9 euro kan kopen, maar wat dan...ga je die echt zitten kijken op je 4 inch schermpje terwijl je die oude zooi ook in full HD elders vandaan kan halen? Me no think so...quote:
Ja bizar, ik zat ook al van nou, dat voor zo'n oude meuk. Ga ik echt nooit doen mang...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef ukga het volgende:
Thanks fendy!
Wtf 12 euro om een film te downloade. wtf is deze....
Smartphones zijn er niet primair om te bellen!quote:
Soms, niet standaardquote:Op maandag 7 mei 2012 16:24 schreef Fendy het volgende:
Hmz, mijn scherm gaat niet meer uit tijdens het bellen, meer mensen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |