ik nam aan dat dat gewoon standaard goed stondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zeg je dat dan niet eerder.
Mn telefoon is te vaak gevallen om dat op standaard te hebben ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik nam aan dat dat gewoon standaard goed stond
da wissik niequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn telefoon is te vaak gevallen om dat op standaard te hebben ja.
Ik zal het eens doen, ik heb mijn telefoon uit gezet, toen kaartje eruit, erin, telefoon weer aan. Maar schijnbaar herstelt ie bepaalde dingen dan niet, zoals een probleem wat ik eerder had met mijn contactpersonen bij SMSjes...quote:
Ik had ook CoPilot... tot ik Swype wilde gebruiken als toetsenbord, en ik niet meer normaal een locatie kon in typenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik nu CoPilot Live (gedownload) als navigatie, maar deze update voor zover ik weet niet... dus ik ben even aan het kijken of ik gewoon een nieuwere versie download, of een andere programma ga proberen. iemand van jullie suggesties voor een goed navigatieprogramma?
Gloednieuw en in goede staat. Als ie gloednieuw is zou ie in nieuwstaat moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen, gloednieuw en in goede staat. Te koop.
Nee. Als ik hem gisteren heb gekocht en vandaag beschadigd heb..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gloednieuw en in goede staat. Als ie gloednieuw is zou ie in nieuwstaat moeten zijn toch?
dan zou je zeggen "1 dag oud en beschadigd"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee. Als ik hem gisteren heb gekocht en vandaag beschadigd heb..
Whoa, nee zelfs daar niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:53 schreef svann het volgende:
Je ziet hem alleen bij 'my apps' in de market/ google play.
Wat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef zarGon het volgende:
ik verbaas me soms echt om wat anderen klaarkrijgen
Nou vogels als bommen gebruiken lijkt me ook weer niet zó safe hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef svann het volgende:
Ik heb alleen gisteren de update van Angry Birds Rio gedownload.
Dat lijkt me niet erg risky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |