Nog niet officieel uit...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
al mensen Android 4.0 op de DHD, of is die nog niet officieel uit?
Ik gebruik camera360, ook gratis, enorm veel filters en aftereffects, zoals tilt-shift, HDR etc...quote:Op donderdag 5 april 2012 01:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
Na 13 maanden begint het toestel toch lichte slijtage te vertonen.
Ik merk bijv. dat het touchscreen minder goed reageert op aanraking dan vroeger.
Ook de lens van de camera heeft iets: het onderste gedeelte (of rechts als je hem kantelt) blijft wazig/onscherp.
Een andere camera app verandert daar niks aan helaas.
Wel kan ik deze gratis camera app aanraden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.magix.camera_mx
Hij is gratis, je kunt live effecten doen (ook op opgeslagen foto's), en je kunt een 'one click widget' toevoegen die direct een foto neemt, dat is dus sneller dan de standaard app openen en dan nog moeten klikken
Je foto's een ander contract/kleur/effect geven.quote:
Lolololo, al die hipsters huilen nu dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je foto's een ander contract/kleur/effect geven.
Hetzelfde als Vignette, of Camera360, of welke andere hippe camera app dan ook.
Alleen heeft instagram ook nog z'n eigen "social network" zodat je mensen kunt volgen enzo.
Maar omdat Instagram exclusief voor de iPhone was, was het bijzonder, en hip, en cool, en stoer, en geil enzo...
Maar eigenlijk... kun je met vignette 10x zo veel.
Retrocamera is ook zo'n leuke die van die low-fi foto's maakt.
Trouwens... waarom kan ik m'n telefoon met AndroidRevolutionHD simpelweg niet met USB aan de pc hangen?
Telefoon laad wel op, maar geeft verder geen melding dat ie verbonden is. (vinkje bij "altijd vragen" staat aan)
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lolololo, al die hipsters huilen nu dus.![]()
[..]
Hilarischquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/
Ohmy.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301(...)-our-instagram-club/
Dat zeker jaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef Fendy het volgende:
Het is wel vooroordeelbevestigend moet ik zeggen...
je zou het via DropBox kunnen doen. Installeren op je en mobiel, en dan kun je files delen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Stofje het volgende:
Ehm. Mijn snoertje is stuk! Als in: Als ik m'n snoertje in m'n pc steek, valt m'n pc spontaan uit. Wil graag nieuwe muziek op m'n telefoon zetten, zijn er andere methodes?
.
WiFi File Transfer (Pro) van smartDroid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Stofje het volgende:
Ehm. Mijn snoertje is stuk! Als in: Als ik m'n snoertje in m'n pc steek, valt m'n pc spontaan uit. Wil graag nieuwe muziek op m'n telefoon zetten, zijn er andere methodes?
.
Vind je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die camera blijft niet echt goed hoor.
Bij HTC niet, nee. Nokia, Samsung en Sony Ericsson hebben er bijvoorbeeld geen last van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Cryothic het volgende:
Tja, telefoons worden platter, lens opening kleiner of gelijk, en ondertussen elke keer meer megapixels. Dat gaat niet samen.
Dat, of gewoon Dropbox oid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
WiFi File Transfer (Pro) van smartDroid.
https://play.google.com/s(...)oid.wififiletransfer.
Toch loshalen en weer terugplaatsen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arghhh, laat ik mn telefoon vallen (gelukkig niet op de tegels, maar op het kleed dat eroverheen ligt) en nu zit dat klepje van de accu een beetje open en ik krijg het er niet helemaal afEn terug drukken lijkt me ook niet echt bevorderlijk.
quote:Op maandag 9 april 2012 03:44 schreef Cinch het volgende:
Mijn DHD is zaterdag gejat in Antwerpen![]()
Via htcsense.com kan je geen remote wipe oid meer doen, iemand enig idee wat ik kan doen om gegevens te verwijderen?
Hij is uit mn broekzak gestolen. Ik heb een verzekering bij HSC maar denk dat die zakkenrollen niet uitkeren. Enig idee of er nog wat terug te krijgen valt via mijn reisverzekering bijvoorbeeld?
Ja, eerst zat ik de hele tijd te prutsen en toen besloot ik een filmpje op YouTube te kijken om te zien hoe dat rotklepje er uberhaupt af moest. Hij zit alweer een tijdje goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Toch loshalen en weer terugplaatsen.
Heb je al een keer geprobeerd om het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen? Dat wil nog wel eens helpen bij vage bugs. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het lockscreen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:56 schreef Fendy het volgende:
Ik wil ook een One x maar ik heb geen zin in weer een dure verlenging. Werkgever biedt straks een 4s of SGS2 voor 0 euro met onbeperkt binnen/buitenland-bellen en internet in Nederland voor 15 euro per maand. Beide toestellen kunnen me alleen niet bekoren, dus ik denk dat ik het bij mijn DHD houd, mits ICS en die stomme lockscreenbug eens ophoudt.
Ja, ik moet me echt nog eens met een factory reset bezig gaan houden, ben alleen te bang dat ik allerlei shit kwijtraak waar ik geen weet van hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je al een keer geprobeerd om het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen? Dat wil nog wel eens helpen bij vage bugs. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het lockscreen.
Je zou eventueel kunnen overleggen of je tegen bijbetaling een One X kan krijgen?
Je raakt geen shit kwijt. DWZ, ik zou wel het hele zwikkie backuppen, maar je SD-kaart blijft bijvoorbeeld onaangeroerd. Contacten staan als-het-goed-is bij google op de site. En voor de rest (SMS, mail, bookmarks) kan je handige apps krijgen. Ik gebruik zelf SMS Backup & Restorequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, ik moet me echt nog eens met een factory reset bezig gaan houden, ben alleen te bang dat ik allerlei shit kwijtraak waar ik geen weet van heb
En hoe gaat het met de apps die ik geinstalleerd heb? kan ik die zonder meer ook zo terug zetten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je raakt geen shit kwijt. DWZ, ik zou wel het hele zwikkie backuppen, maar je SD-kaart blijft bijvoorbeeld onaangeroerd. Contacten staan als-het-goed-is bij google op de site. En voor de rest (SMS, mail, bookmarks) kan je handige apps krijgen. Ik gebruik zelf SMS Backup & Restore
Die schrijft de SMS'jes weg naar je SD-kaart. Je kan ze dan na de factory reset terugplaatsen.
Ik heb vorige maand een factory reset gedaan en het beviel me echt uitstekend.
ik zou er wel even een lijstje van maken. Google weet welke apps je reeds betaald hebt, dus die kan je zo weer downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de apps die ik geinstalleerd heb? kan ik die zonder meer ook zo terug zetten?
Iemand enig idee?quote:Op maandag 9 april 2012 03:44 schreef Cinch het volgende:
Mijn DHD is zaterdag gejat in Antwerpen![]()
Via htcsense.com kan je geen remote wipe oid meer doen, iemand enig idee wat ik kan doen om gegevens te verwijderen?
Hij is uit mn broekzak gestolen. Ik heb een verzekering bij HSC maar denk dat die zakkenrollen niet uitkeren. Enig idee of er nog wat terug te krijgen valt via mijn reisverzekering bijvoorbeeld?
ze zijn al bezig met uitrollen, gewoon afwachten wanneer je een software-update krijgt denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
Is er eigenlijk al enig idee over wanneer android 4 naar de DHD komt, of wordt het gewoon november?
Tsja, ligt helemaal aan wat voor type verzekering je hebt. Ik ben vrij goed verzekerd (inboedel) dus toen zoonlief mijn Desire in de badkuip kukelde had ik binnen een paar dagen de nieuwwaarde terug. Voor op reis weet ik niet hoe dat werkt...scheelt volgens mij ook per reisverzekering.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Cinch het volgende:
Heb ik al wel gedaan maar ik dacht mss weet iemand hier er het fijne van. En ook met betrekking tot mijn eerst vraag.
lol, same here, denk dat ik 'm gewoon houdt, hij doet het prima.. af en toe kuren.. maar come on... 't is wel JE htc'tjequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef SwaPore het volgende:
Over een half jaar loopt mijn abonnement af
Ik weet niet of ik een nieuwe telefoon zal nemen. Deze bevalt mij wel. Hij doet wel vaak raar, valt uit tijdens het bellen, is binnen een dag op... maar voor de rest ben ik tevreden ermee.
Iemand idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |