ik heb al jaren Hi, nooit betaald voor Whatsapp en nooit bericht gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Via hi.Heb jij er wel voor moeten betalen?
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al jaren Hi, nooit betaald voor Whatsapp en nooit bericht gehad
zoiets heb ik nog noooooit gehad met Whatsapp, en heb gewoon gratis versiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Maar de eerste kreeg ik zo'n melding van binnen zoveel dagen verloopt je whatsappdingest, voorkom dat door het te kopen blabla.
En toen later kreeg ik een melding dat het weer verlengd was.
En nu weer dus.
Mijn hi internet is wel extreem traag geworden afgelopen maanden, ik snap er niks van. Terwijl ik nog extra betaal ook ervoor. Heb jij dat ook of ben ik de enige die dit heeft/
maar je hebt wel een H bovenin staan, qua dataverkeer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt irritant is het, het duurt echt volle vijf minuten voor facebook geladen is op mn 3G.Voor alles bijna wat internet verbruikt, gelukkig kan ik wel rustig fokken (als er geen (grote) plaatjes zijn dan op de pagina
)
Nee ook niet eens, een G. D:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt wel een H bovenin staan, qua dataverkeer?
is volgens mij geen instelling ofzo, gewoon puur je verbinding (en ik heb trouwens het standaard internet-abonnement van Hi)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe krijg ik dat ook dan?Zeg het me!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is volgens mij geen instelling ofzo, gewoon puur je verbinding (en ik heb trouwens het standaard internet-abonnement van Hi)
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt hoor. Niet leuk meer.Ook als ik dan buiten ben en iemand vraagt kun je dat even snel opzoeken met je smartphone, dan loop ik rood aan alles en moet ik zeggen dat mijn telefoon dat niet aan kan.
dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar gelukkig is mn telefoon nog heel, na al die vallen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen, gloednieuw en in goede staat. Te koop.
Cadeau voor een ander?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Bazentelefoon.
[..]Nee bedankt, wat moet ik er met twee? Voor elke linkerhand een?
wat hej gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik heb nu wel een H daarboven staan!![]()
![]()
!!!! I fixed it!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik heb nu wel een H daarboven staan!![]()
![]()
!!!! I fixed it!
Vergeleken met mn vriend, wat hij bij die mobiele netwerken allemaal aan had gevinkt enzo.quote:
dat is de oplossingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ook bij netwerkmodus stond alleen GSM aan ipv GSM/wcdma. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |