Doe even normaal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent per definitie het archetype van de oppervlakkige huismus die haar tevredenheid haalt door te kijken naar programma's als RTL Boulevard en Shownieuws.
TMIquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, ik zat ondertussen al weer iets anders te doen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Denk je nou dat je SHerlock Holmes bent?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Sanne moet zich bij haar moederrol houden.
breng hem nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Gelukkig kom jij niet meer zo vaak in VBL.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Gelukkig kom jij niet meer zo vaak in VBL.
Op je pikkie getrapt jonge? Angsthaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Laat hem maar, het zolderkamertrolletje weet niet beter
Eerste keer ofniet? Heb hem nog nooit gezien als tafelgast eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt jonge? Angsthaas.
Theo doet het overigens goed.
Troll maar lekker door hoor. Ik hoef me niet te verdedigen, iedereen ziet zo wel dat je een treurig mongooltje bent.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
Ik heb nog geen enkele item goed gevolgd vandaag. Zo boring allemaal.
Tweede keer dacht ik. Vorige keer was met Patricia Paay.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerste keer ofniet? Heb hem nog nooit gezien als tafelgast eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.
Een verademing ten opzichte van die boerenhoer en de rest.
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zag jij dat niet Paul? Dat er geen echte Ferry Mingele was.
Donnie Darkoquote:
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op het eind he. Ik heb een mongool gezien een tijd geleden, die echt zo slecht was dat ik bijna ging huilen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.
Ik weet genoeg
Zal ik het eens proberen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
Thomas van luynquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..
Jezus, ik kom eens buiten VBL en UVT en merk meteen het imago van zeer domme mede-Fok!kers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind je de ophef buitenproportioneel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Kony gedoe is een typisch voorbeeld van "Moral Panic"
Zie:
http://dare.uva.nl/document/214147
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, meld je aan bij MatthijsKijken of jij het beter kunt.
Thomas van Luyn, werd nog door Mathijs gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Tuurlijk wel manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Medelijden is een vorm van arrogantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
Wat een onzin, ik mag het toch zielig vinden dat er niemand lacht? Al doet hij het wel zichzelf aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Medelijden is een teken van arrogantie.
Heb je een blauwtje gelopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Mwa, je hebt gelijk. Leedvermaak, en je voelt je meteen een stuk beter over jezelf waarschijnlijk.quote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Paul het volgende:
FF MAILEN naar DWDD of ik mee mag doen als caberatier
Meisje? Die is al in de 30quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
ik zie alleen maar een lief lachend blond meisje achter die brilmeneer
Is Willemijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
Een meisje achter Matthijs.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
Die zat net aan tafel...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
Terug naar VBL en UVTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef De_kromme het volgende:
Jezus, ik kom eens buiten VBL en UVT en merk meteen het imago van zeer domme mede-Fok!kers.
Ik bedoel dat je niet snapt dat hij sarcastisch was. Oh wacht, het is Paul.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terug naar VBL en UVTWaar bemoei jij je mee..ik weet toch niet wie dat was..
Dankje Bos81 en Tem..toch iemand die mij wil vertellen hé Krommequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Bos81 het volgende:
Thomas van Luyn, werd nog door Mathijs gezegd
moet je grappig voor zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Paul het volgende:
FF MAILEN naar DWDD of ik mee mag doen als caberatier
Jawel dat begreep ik wel maar kon zo niet zien wie die persoon was ..Het is Thomas van Luijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
Ik bedoel dat je niet snapt dat hij sarcastisch was. Oh wacht, het is Paul.
Schijnbaar niet, gezien al die figuren die ze elke keer opvogelen.quote:
Okeu. Werd wel gezegd trouwens aan het eind. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel dat begreep ik wel maar kon zo niet zien wie die persoon was ..Het is Thomas van Luijn
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Half Brabant loopt toch met zo'n lul tijdens carnaval?
quote:
Nee man was ie veel te knullig voorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dio verneukte alle opdrachten bij de WIDM...en iedereen dus denken dat hij de mol was...
Maar hij kon er gewoon echt niks van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dio verneukte alle opdrachten bij de WIDM...en iedereen dus denken dat hij de mol was...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Ik ben straks benieuwd naar de kop van Maassen als die lul van een stand upper aan het praten is.
NO SHIT SHERLOCK!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Begrijpt iemand 'm al ? Dansen in jou ?
Of toch gewoon fout Nederlands.
voor een neger.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaakAl vind ik Dio wel een aardige gozer.
Het is vandaag negerdag he.quote:
Komt die funky brildude straks weer een kwartier grappig over politiek pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Kan Theo niet 't stand up cabaret ding doen?
Heel snel pratend om z'n zenuwachtige stemtrillinkjes te verbergen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt die funky brildude straks weer een kwartier grappig over politiek praten
Jaquote:
Yup.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ben ik nou heel achterdochtig om te denken dat dit van te voren was afgesproken?
Ik verbaas me juist iedere keer weer dat er mensen zijn die echt nog geloven dat televisie spontaan is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ben ik nou heel achterdochtig om te denken dat dit van te voren was afgesproken?
Geloof nou toch eens in de goedheid van de mens!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ja lach maar, sommige verdienen er goud geld mee en vliegen de hele wereld over met hun hobby.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat doe je voor je beroep? Nou ik ben blogger
Als het goed verdient zou ik het zo doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat doe je voor je beroep? Nou ik ben blogger
Daar snap ik dus helemaal niets van, maar ik ben ouderwetsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lach maar, sommige verdienen er goud geld mee en vliegen de hele wereld over met hun hobby.
nopes, je moet een vraag insturen en als het hun bevalt mag je komen en een vraag stellen... maar dat hoeft niet DIE vraag te zijn, je mag vragen wat je wiltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
Al die vragen van college tour zijn toch afgesproken?
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik dus helemaal niets van, maar ik ben ouderwets
Op zijn leeftijd hou je dat niet meer bij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Far East Movement niet kennenwat een autist is Mathijs soms toch ook.
niet iedereen luistert slamfmquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Zijn ze zo goed dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Nee hoor, hij is hetero, kijk maar, hij heeft maar 1 jasje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn gaydar gaat wek af bij die jongen
Zou je hem doen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ken ze ook niet, maar ik ben dan ook echt een autistquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat ik fan ben, maar ik ken ze wel.
Lady Gaga, check.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef Elusive het volgende:
daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor: homoseksualiteit.
Ik ken ze. Maar zo raar is het ook niet als iemand ze niet kent..ze zijn niet bijzonder ofzo.quote:
Ik ken ze niet, maar ik luister ook niet naar 13 in een dozijn muziekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat ik fan ben, maar ik ken ze wel.
Dit is zijn 3e of 4e keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef De_kromme het volgende:
Hé, deze gast was al een keer. Ik vond hem wel aardig, zeker in vergelijking met de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |