Op het eind he. Ik heb een mongool gezien een tijd geleden, die echt zo slecht was dat ik bijna ging huilen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.
Ik weet genoeg
Zal ik het eens proberen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
Thomas van luynquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..
Jezus, ik kom eens buiten VBL en UVT en merk meteen het imago van zeer domme mede-Fok!kers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind je de ophef buitenproportioneel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Kony gedoe is een typisch voorbeeld van "Moral Panic"
Zie:
http://dare.uva.nl/document/214147
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, meld je aan bij MatthijsKijken of jij het beter kunt.
Thomas van Luyn, werd nog door Mathijs gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Tuurlijk wel manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Medelijden is een vorm van arrogantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |