Tweede keer dacht ik. Vorige keer was met Patricia Paay.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerste keer ofniet? Heb hem nog nooit gezien als tafelgast eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.
Een verademing ten opzichte van die boerenhoer en de rest.
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zag jij dat niet Paul? Dat er geen echte Ferry Mingele was.
Donnie Darkoquote:
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt jonge? Angsthaas.
Theo doet het overigens goed.
Op het eind he. Ik heb een mongool gezien een tijd geleden, die echt zo slecht was dat ik bijna ging huilen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.
Ik weet genoeg
Zal ik het eens proberen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
Thomas van luynquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was een sartire maar wie hij is, die Ferry imiteerde weet ik niet..
Jezus, ik kom eens buiten VBL en UVT en merk meteen het imago van zeer domme mede-Fok!kers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind je de ophef buitenproportioneel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef dabadbass het volgende:
Kony gedoe is een typisch voorbeeld van "Moral Panic"
Zie:
http://dare.uva.nl/document/214147
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stond
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, meld je aan bij MatthijsKijken of jij het beter kunt.
Thomas van Luyn, werd nog door Mathijs gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja dan kijken in ieder geval alle fokkers
Tuurlijk wel manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou wil zien, dus nee Paul.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Medelijden is een vorm van arrogantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het weer zielig vinden voor die jongen, weet ik nu al.
Wat een onzin, ik mag het toch zielig vinden dat er niemand lacht? Al doet hij het wel zichzelf aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Medelijden is een teken van arrogantie.
Heb je een blauwtje gelopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Mwa, je hebt gelijk. Leedvermaak, en je voelt je meteen een stuk beter over jezelf waarschijnlijk.quote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Paul het volgende:
FF MAILEN naar DWDD of ik mee mag doen als caberatier
Meisje? Die is al in de 30quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
ik zie alleen maar een lief lachend blond meisje achter die brilmeneer
Is Willemijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef Elusive het volgende:
ik zie alleen maar een lief lachend blond meisje achter die brilmeneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |