Ja lach maar, sommige verdienen er goud geld mee en vliegen de hele wereld over met hun hobby.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat doe je voor je beroep? Nou ik ben blogger
Als het goed verdient zou ik het zo doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat doe je voor je beroep? Nou ik ben blogger
Daar snap ik dus helemaal niets van, maar ik ben ouderwetsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lach maar, sommige verdienen er goud geld mee en vliegen de hele wereld over met hun hobby.
nopes, je moet een vraag insturen en als het hun bevalt mag je komen en een vraag stellen... maar dat hoeft niet DIE vraag te zijn, je mag vragen wat je wiltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
Al die vragen van college tour zijn toch afgesproken?
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik dus helemaal niets van, maar ik ben ouderwets
Op zijn leeftijd hou je dat niet meer bij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Far East Movement niet kennenwat een autist is Mathijs soms toch ook.
niet iedereen luistert slamfmquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Zijn ze zo goed dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Nee hoor, hij is hetero, kijk maar, hij heeft maar 1 jasje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn gaydar gaat wek af bij die jongen
Zou je hem doen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ken ze ook niet, maar ik ben dan ook echt een autistquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat ik fan ben, maar ik ken ze wel.
Lady Gaga, check.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |