quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Gelukkig kom jij niet meer zo vaak in VBL.
Op je pikkie getrapt jonge? Angsthaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Laat hem maar, het zolderkamertrolletje weet niet beter
Eerste keer ofniet? Heb hem nog nooit gezien als tafelgast eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt jonge? Angsthaas.
Theo doet het overigens goed.
Troll maar lekker door hoor. Ik hoef me niet te verdedigen, iedereen ziet zo wel dat je een treurig mongooltje bent.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Straks komt er nog een hilarische grappenmaker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
Ik heb nog geen enkele item goed gevolgd vandaag. Zo boring allemaal.
Tweede keer dacht ik. Vorige keer was met Patricia Paay.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerste keer ofniet? Heb hem nog nooit gezien als tafelgast eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.
Een verademing ten opzichte van die boerenhoer en de rest.
Ik dacht serieus dat dat Ferry Mingele was en dat hij in Den Haag stondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zag jij dat niet Paul? Dat er geen echte Ferry Mingele was.
Donnie Darkoquote:
Dacht dat je alleen zo irritant tegen mij was, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |