Jawel dat begreep ik wel maar kon zo niet zien wie die persoon was ..Het is Thomas van Luijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
Ik bedoel dat je niet snapt dat hij sarcastisch was. Oh wacht, het is Paul.
Schijnbaar niet, gezien al die figuren die ze elke keer opvogelen.quote:
Okeu. Werd wel gezegd trouwens aan het eind. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel dat begreep ik wel maar kon zo niet zien wie die persoon was ..Het is Thomas van Luijn
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Half Brabant loopt toch met zo'n lul tijdens carnaval?
quote:
Nee man was ie veel te knullig voorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dio verneukte alle opdrachten bij de WIDM...en iedereen dus denken dat hij de mol was...
Maar hij kon er gewoon echt niks van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dio verneukte alle opdrachten bij de WIDM...en iedereen dus denken dat hij de mol was...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
Ik ben straks benieuwd naar de kop van Maassen als die lul van een stand upper aan het praten is.
NO SHIT SHERLOCK!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Begrijpt iemand 'm al ? Dansen in jou ?
Of toch gewoon fout Nederlands.
voor een neger.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaakAl vind ik Dio wel een aardige gozer.
Het is vandaag negerdag he.quote:
Komt die funky brildude straks weer een kwartier grappig over politiek pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Kan Theo niet 't stand up cabaret ding doen?
Heel snel pratend om z'n zenuwachtige stemtrillinkjes te verbergen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt die funky brildude straks weer een kwartier grappig over politiek praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |