quote:De serie Meesterpianisten beleeft zijn 25-jarig jubileum. De concertreeks behoort tot de meest prestigieuze pianoseries ter wereld. Sinds het eerste seizoen in 1987-1988 spelen internationale meesterpianisten uiteenlopende klassieke stukken in het Amsterdamse Concertgebouw. Ieder seizoen is er ook plek voor jonge, veelbelovende pianisten.
Eén daarvan is Alexander Gavrylyuk. Hij maakte in 2009 als jonge pianist zijn debuut bij Meesterpianisten. Het 27-jarige Oekraïense pianogenie begon zijn pianostudie op 7-jarige leeftijd. Als 13-jarige jongen verhuisde hij alleen naar Australië om aan zijn carrière te werken.
Riaskoff Concert Management organiseert de serie. Oprichter Marco Riaskoff vertelt vanavond over het succes van Meesterpianisten.
Yessin Rahmouni is de eerste dressuurruiter die uitkomt voor een Arabisch land tijdens Olympische Spelen. Rahmouni rijdt voor zijn vaderland Marokko.
In een interview in het Algemeen Dagblad vertelt de ruiter dat hij via koning Mohammed VI terecht kwam bij prinses Lalla Amina, die het succesvolle paard Floresco voor hem kocht. Rahmouni vloog deze week op verzoek van de prinses halsoverkop naar Marokko, waar zij een persconferentie belegde om zijn olympische deelname openbaar te maken.
Met d'r bespiesverhoging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef golfer het volgende:
Volgende raarpratende gast:
Liesbeth Spies
Minister van Binnenlandse Zaken over wantoestanden binnen Vestia.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik word schijtziek van dat kut-Kony project. Mensen weten amper waar Uganda ligt
En al weten ze het wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik word schijtziek van dat kut-Kony project. Mensen weten amper waar Uganda ligt
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel tof als Marco Borsato ineens in dat Kony filmpje zit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel tof als Marco Borsato ineens in dat Kony filmpje zit.
Die kent Bo nyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
Bono heb ik hier nog niet over gehoord.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Volgende jaar maand is iedereen dit weer vergeten.
Nogal een luxe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met je tentje in Uganda gaan zitten.
Dit is 300 jaar geleden opgenomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Ik snap nooit hoe ze zo snel live ondertitelen
Had je "Brabant" opgezet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde ook een keer voor de trein springen, ging ik Guus Meeuwis luisteren.
Had gelijk geen zin meer.
paardenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Saaiste gasten in jaren. En dan ook nog een paardensport item
Paarden kunnen wel leuk zijn. Alleen die mensen erop niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
paardenik wacht nog steeds al mutend op dat item....
Die ruiter had wel een leuk verhaalquote:
Spies was tenenkrommend gisteren. Geen wonder dat het CDA op 12 zetels in de peilingen staat. Allemaal van die nietszeggende uitspraken. Alsof ze over een paar jaar zelf wil gaan zakkenvullen bij een woningcorporatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef alors het volgende:
Ja mevrouw Spies, zeg het eens!!! oh als een waar CDA'er gaat ze weer een wet opnoemen en niet een zinvolle reden.
Alsof?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof ze over een paar jaar zelf wil gaan zakkenvullen bij een woningcorporatie.
Zij belde ook altijd naar 'De Nachtdienst' het inmiddels ter ziele gegaan radioprogrammaquote:
Ach je hebt nog wel de Nachtzuster nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zij belde ook altijd naar 'De Nachtdienst' het inmiddels ter ziele gegaan radioprogramma
Jup. Topwijf.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Zij belde ook altijd naar 'De Nachtdienst' het inmiddels ter ziele gegaan radioprogramma
Nee. Een advocaat die,zoals het hoort, probeert z'n cliënt zo goed mogelijk te verdedigen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:16 schreef OProg het volgende:
Iemand die iets recht probeert te lullen wat niet recht te lullen valt. Bah.
Dat is uiteraard zijn taak... maar het voelt ongemakkelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Een advocaat die,zoals het hoort, probeert z'n cliënt zo goed mogelijk te verdedigen.
Ja, bij mij ook. En als een sick fuck, trouwens.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
Die Richard van O. komt bij mij over als een wat oudere man die onvoorwaardelijk houdt van z'n veel jongere man, die Robert M.
Dat weet ik ook en ik weet ook hoe dit soort dingen werken, maar toch krijg ik er een eng gevoel bij.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Een advocaat die,zoals het hoort, probeert z'n cliënt zo goed mogelijk te verdedigen.
Kijken in de Ziel-serie over advocaten raad ik je en ieder ander van harte aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
men zegt wel eens dat advocaten geen ziel hebben.
Ach ze verdedigen mensen, geen daden. Wees blij dat ze het kunnen, dat onderscheid maken. Straks moet jij voor het hekje staan, dan ben je ook blij dat je juridische bijstand krijgt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
men zegt wel eens dat advocaten geen ziel hebben.
Die was goed, inderdaad. Alleen die afleveringen zo kort! HAdden 3 keer zo lang moeten zijn, erg boeiend!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken in de Ziel-serie over advocaten raad ik je en ieder ander van harte aan.
Omdat je vindt dat de rechtsstaat belangrijk is, en daarom ook vindt dat iedereen een verdediging verdient.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat bezielt je als mens om een monster als Robert M. te gaan verdedigen. Hoe kun je dan met jezelf leven?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat bezielt je als mens om een monster als Robert M. te gaan verdedigen. Hoe kun je dan met jezelf leven?![]()
Verklaring van goed gedrag erbij, glijmiddel in de rugtasquote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Over een jaartje of 7 komt meneer weer vrij en zal dan aan alle kanten geholpen worden om weer in de maatschappij te integreren.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Over een jaartje of 7 komt meneer weer vrij en zal dan aan alle kanten geholpen worden om weer in de maatschappij te integreren.
Ik zeg; zonder verdoving heel langzaam z'n zak eraf snijden.
Ah. De voorkeur voor de middeleeuwse methoden is weer terug.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik zeg; zonder verdoving heel langzaam z'n zak eraf snijden.
Ik zeg ook niet dat die man geen verdediging mag hebben. Ik snap alleen de advocaat niet die met zo'n man in zee gaat. Iets met principe kwestiequote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Omdat die man zijn vak verstaat. Waarom uberhaupt nog een rechter als je bij zeer ernstige verdenkingen toch al kansloos bent in je verdediging. Want dat is wat je krijgt als iedereen denkt zoals jij.
Ik wil je wel eens horen als het je eigen kind betreft..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. De voorkeur voor de middeleeuwse methoden is weer terug.
Hopelijk ben jij zelf verder compleet brandschoon en zonder fouten, maar met wat radbraken en vierendelen en martelen haal ik er vast genoeg bij je uit om je op de brandstapel te krijgen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit de dochter van Jeltje van Nieuwenhoven?
Dan nog wil ik dat een rechtbank volgens de Nederlandse wet tot een eventuele veroordeling komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik wil je wel eens horen als het je eigen kind betreft..
Dat is je goed recht. Net zoals die man zijn vak beoefent naar zijn oordeel. Ik snap je klacht dus niet. Je maakt een compleet vrijblijvend verwijt en overziet de praktische gevolgen niet .quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die man geen verdediging mag hebben. Ik snap alleen de advocaat niet die met zo'n man in zee gaat. Iets met principe kwestie
Ja, laten we ons land op basis van dit soort emoties regeren/vormen en elke vorm van rationaliteit laten varen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als het je eigen kind betreft..
http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Wie is zij, en wat geeft haar recht tot spreken?
Een ex-VVD'er die Het Licht gezien heeft.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Wie is zij, en wat geeft haar recht tot spreken?
Hoppa! Het OM brengt groots naar buiten dat ze iemand verdenken van een gruwelijk feit, alle Henks in Nederland roepen boe, geen advocaat durft het meer aan en weer iemand achter slot en grendel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, laten we ons land op basis van dit soort emoties regeren en elke vorm van rationaliteit laten varen.
Zoals het hoort, alleen hoor ik liever dergelijke details niet in een talkshow setting.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat het beest geen trek had.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef OProg het volgende:
Zag in nou de selectie van Vitesse overlopen worden door de krokodil van Ratelband.
Dat is het lastige. Ik reageerde ook uit mijn onderbuikgevoel en dacht ook 'Bah'. Maar het moet gebeuren in een rechtsstaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:32 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Dan moet je naar Afghanistan emigreren, wij hebben hier gewoon een rechtsstaat.
Zom sterke brief. Kan mij er wel in vinden als VVD stemmerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.meisjevandesli(...)rief-aan-mark-rutte/
Ja en iedereen verdient een 2e kans enzo.. over 10 jaar komt hij vrij en begint het verhaal weer van voor af aan. Hij zal maar bij je in de straat wonen. Maar goed, hij heeft er recht op.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:32 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Dan moet je naar Afghanistan emigreren, wij hebben hier gewoon een rechtsstaat.
De huidige modetrend van advocaten om gedurende een rechtzaak aan te schuiven bij een talkshow is inderdaad niet iets wat ik toejuich.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals het hoort, alleen hoor ik liever dergelijke details niet in een talkshow setting.
Dit Geeft het beste weer wat ik ook dacht. Dat een advocaat zijn werk doet moet. Maar een gesprek als dit in PenW levert mij kromme tenen op.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De huidige modetrend van advocaten om gedurende een rechtzaak aan te schuiven bij een talkshow is inderdaad niet iets wat ik toejuich.
Bram, Koops ect. hebben een trend gezet.
We were his teammates, now we are his enemies.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
Doordevil heeft zichzelf eigenlijk nooit meer vernieuwd.
Hij is soms nog steeds grappig, maar is wel voorspelbaar gebleven.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
We were his teammates, now we are his enemies.
Met wie ?quote:
Leuk. Ben een grote fan van Lutz Jacobiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef Specularium het volgende:
Lutz Jacobi en die andere 4 kandidaat leiders.
Wat een raar wijf is dat.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pauw gaat vanavond voor Woonboot-Extreme.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Ben een grote fan van Lutz Jacobi
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw gaat vanavond voor Woonboot-Extreme.
hmm ik ga wel even kijken denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
5 redenen om vanavond over te slaan:
Samsom,
Plasterk,
Albayrak,
Van Dam
en
Jacobi.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
5 redenen om vanavond op de agenda te zetten:
Samsom,
Plasterk,
Albayrak,
Van Dam
en
Jacobi.
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon kijken omdat golfer niet kijkt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Samsom
2. Plasterk
3. Albayrak
4. v. Dam
5. Jacobi
Plasterk op 1 zou ik ook wel oke vinden![]()
Lekker ergeren, heerlijk. Een goed einde van de dag.quote:
godzijdank nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet eens Robert M. als onderwerp
Eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef waxmask het volgende:
Wat een wanvertoning deze PVDA propaganda....
Jullie zouden dit prachtig moeten vinden, de partij splijt zo uiteen. Als iemand van een andere partij moet je dit prachtig vinden.quote:
Het wordt gewoon Lampie en dan is het weer rustig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie zouden dit prachtig moeten vinden, de partij splijt zo uiteen. Als iemand van een andere partij moet je dit prachtig vinden.
Daarom is dit zo fantastisch, want dit laat de partij ontploffen, legt oude vetes bloot edquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef Travel. het volgende:
Maar ik snap het even niet. De Pvda heeft toch een mening als partij zelf, dit zijn 5 mensen tegen elkaar
De tactiek van Halsemaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef giessss het volgende:
Waarom praat dat vrouwmens zonder de kaken van elkaar te halen.
Ja tuurlijk daarom stijgen ze ook in de peiling. Zolang deze 5 niet de lange piemels hebben is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom is dit zo fantastisch, want dit laat de partij ontploffen, legt oude vetes bloot ed
Zijn achterban heeft niet eens ludieke hoedjes of spandoeken!quote:
heeft hij uberhaupt wel een achterban?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn achterban heeft niet eens ludieke hoedjes of spandoeken!
Zij praat veel, maar ik heb geen idee wat ze zegtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Lutz komt zo met een oneliner die iedereen versteld doet staan.
Ze zegt ook niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Arcee het volgende:
Die Jacobi is best okee, maar ze praat op een manier dat je niet meer naar de inhoud luistert.
Inderdaad. Ik kan het echt niet volgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Arcee het volgende:
Die Jacobi is best okee, maar ze praat op een manier dat je niet meer naar de inhoud luistert.
Ja precies dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Arcee het volgende:
Jij mag nog niet eens stemmen groentjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die op Lutz hatenZelfs Sjuul was voor Lutz.
Wij hebben wel invloed op Europa en daarmee op de wereldeconomie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef Arcee het volgende:
Denken dat de regering invloed heeft op de economie.:')
Nederland hobbelt gewoon mee met de wereldeconomie.
Je moet toch doen alsof je iets voorstelt. Het wordt pas vervelend als mensen het daadwerkelijk gaan gelovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef Arcee het volgende:
Denken dat de regering invloed heeft op de economie.:')
Nederland hobbelt gewoon mee met de wereldeconomie.
Nog 12 dagen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens stemmen groentje
er zit een knop op je tvquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef Travel. het volgende:
Maare, ik mag morgen toch niet op ze stemmen. Dus waarom zie ik dit?
Wim de Bie met Dirkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef giessss het volgende:
Die lutz jacobi doet me denken aan Thea (van theo en thea)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |